فروش انواع پودر رختشویی ۱۵ کیلویی

انواع پودر رختشویی ۱۵ کیلویی در مراکز فروش عمده در بسته بندی های متفاوت به مشتریان عرضه می گردد. قیمت فروش این محصولات در مقایسه با نمونه های بسته بندی شده آن پایین تر است.

تولید کننده انواع پودر رختشویی در ایران

انواع پودر رختشویی ۱۵ کیلویی

شرکت های تولیدی بسیار زیادی با برندهای معتبر در زمینه تولید انواع پودر رختشویی در ایران در حال فعالیت هستند که محصولات خود را در عمده فروشی ها و در فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه می دهند. در تولید انواع پودر رختشویی از آنزیم های متفاوتی استفاده می شود که می توانیم آنها را در موارد زیر دسته بندی نماییم:

  • آنزیم پروتئاز
  • آنزیم لیپاز
  • آنزیم آمیلاز
  • آنزیم سلولاز

استفاده از هر یک از این آنزیم ها در تولید این محصولات شوینده با مشخصات خاصی دیده می‌شود و هر یک از این آنزیم ها با فرمولاسیون های متفاوت می توانند در قدرت پاک کنندگی لکه های مختلف تاثیر گذار باشند.

عرضه انواع پودر رختشویی ۱۵ کیلویی

از آنجایی که مصرف انواع پودر رختشویی در بین خانواده‌های پرجمعیت ایرانی بسیار زیاد است.

این محصولات از نظر این که بتوانند با صرفه اقتصادی بهتری در اختیار این عزیزان قرار بگیرند، بیشتر به صورت کیلویی و در بسته بندی های ۱۵ کیلویی به مشتریان ارائه می گردد.

انواع پودر لباسشویی ۱۵ کیلویی بدون برند و در بسته بندی های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

مشتریان برای خرید این نوع محصولات شوینده می‌توانند از طریق فروشگاه های مختلف که در این زمینه در حال فعالیت هستند، اقدام نمایند.

قیمت انواع پودر رختشویی 15 کیلویی

انواع پودر رختشویی ۱۵ کیلویی

پودر های رختشویی در بسته بندی های فله ای و کیلویی با قیمت‌های فروش پایین تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده در بازار موجود هستند.

برخی از مشتریان به اشتباه فکر می‌کنند این نوع پودر رختشویی قابلیت تمیز کنندگی و استفاده را ندارند، ولی باید در برای توجیه این عزیزان این گونه بازگو کنیم برخی از پودرهای رختشویی به دلیل عرضه مستقیم و همچنین به دلیل عرضه پایین قیمت آن در بازار به صورت فله ای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

یا به عبارت دیگر بسته بندی انواع پودر رختشویی می تواند قیمت های بیشتر روی قیمت نهایی این محصولات پیاده سازد.

از این رو بیشتر این محصولات به صورت کیلویی و در بسته بندی های فله ای به مشتریان ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما