تولید مایع ظرفشویی صنعتی در مشهد

مایع ظرفشویی صنعتی به دسته ای از مواد شوینده گفته می شود که در کارخانجات مشهد تولید شده و روانه بازار های فروش می شود. شوینده های صنعتی در ماشین آلات ظرفشویی و همچنین در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. مایع ظرفشویی به صورت مایع و کف زا است و جهت پاکیزگی ظرفها در آشپزخانه از آن استفاده می شود.

 

 

 

تولید مایع ظرفشویی صنعتی در مشهد

مایع ظرفشویی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

مایع ظرفشویی همان طور که از نام آن پیداست با هدف شستشوی ظروف کثیف به کار برده می شود. این مواد دارای دو کاربری خانگی و صنعتی هستند که منظور از بخش صنعتی کاربرد آن در ماشین های ظرفشویی بزرگ در بیمارستان ها، هتل ها، آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و تالار های پذیرایی می باشند.

 

آنزیم های مختلفی در این مواد به کار گرفته می شود که هر کدام خاصیت ویژه ای دارند. مثلا آنزیم های پروتئاز برای از بین بردن مواد پروتئینی، آنزیم آمیلاز برای لکه های نشاسته ای به کار برده می شوند.

 

امروزه تولید مایع ظرفشویی صنعتی با قدرت پاک کنندگی بالا و با ترکیبات جدیدی صورت می گیرد که ضمن تمیز کردن ظروف سبب ایجاد درخشندگی و براقیت نیز در آنها می شود. بسته بندی مختلفی از مایع ظرفشویی صورت می گیرد که ظروف پنج، ده، پانزده و بیست و پنج لیتری نمونه ای از آنها می باشد.

 

ظرفشویی های مختلف با برند های متفاوت امکان استفاده از این پاک کننده ها را دارند. این مایع ها دارای کف کنترل شده بوده و سبب جدا سازی راحت ذرات سخت و آلودگی ها از ظروف می شوند. از نظر سازگاری با پوست دست نیز این ترکیبات به گونه ای تهیه می شوند که با پوست دست سازگار بوده و در آن ایجاد حساسیت نمی کنند. ضمن این که رایحه های مختلفی به این مایعات افزوده می شود که ظروف پس از شستشو بوی خوبی به خود می گیرند.

 

مجهز بودن به دستگاه تزریق دترجنت یا همان مایع ظرفشویی از دیگر مشخصات این کالا می باشد که چربی زدایی و رسوب زدایی را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد. مایع ظرفشویی با فرمولی غنی، موثر و سازگار با پوست، مواد غذایی را از روی ظرف پاک کرده، سریعا چربی ها را از بین می برد.

 

در فرمول این محصول سعی شده علاوه بر سورفکتانت آنیونی مرسوم در اغلب مایعات ظرفشویی مانند اسید سولفونیک، از مخلوط سایر سورفکتانهای آنیونی و آمفوتری مناسب بصورت همزمان استفاده شود تا با افزایش قدرت پاک کنندگی و کف کنندگی قدرت چربی زدایی بیشتری نسبت به سایر مایعات ظرفشویی داشته باشد و علاوه بر شستشوی مناسب ظروف، از پوست دستان نیز محافظت نماید.

 

مایع ظرفشویی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

محل فروش عمده بهترین مایع ظرفشویی صنعتی

فروش مایع ظرفشویی صنعتی در ظروف بزرگ با گنجایش های مختلف برای بخش های بزرگ مانند رستوران ها و آشپزخانه های بزرگ به صورت عمده انجام می گیرد. بهترین این مواد با استفاده از جدید ترین فرمول های شیمیایی تولید می شوند و فرمول ساخت آنها به نحوی است که با دستگاه های جدید مانند انواع برند های جدید ماشین ظرفشویی همخوانی داشته باشند.

 

تولید استاندارد و ترکیب مناسبی از پاک کننده ها از دیگر مشخصات بهترین نوع مایع ظرفشویی است که از طریق این مرکز فروش عمده به مراکزی که نیاز همیشگی به این پاک کننده ها دارند ارائه می گردد. ما می توانیم به فروشگاه هایی اینترنتی که انواع مواد شوینده از جمله مایع ظرفشویی صنعتی را عرضه می کنند مراجعه کنیم و لیست قیمت مایع ظرفشویی صنعتی با مدل های متفاوت را مشاهده کنیم.

 

در هنگام فروش مایع ظرفشویی باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. اولین نکته استفاده از مواد اولیه با کیفیت است چون اگر مواد بی کیفیتی را استفاده کنید محصول تولیدی شما هم مرغوبیت و کیفیت کافی را ندارد. برای تهیه مواد اولیه با کیفیت باید به فروشنده معتبر آن مراجعه کرد و قبل از استفاده از مواد اولیه در خط تولید باید در آزمایشگاه مواد مورد بررسی قرار بگیرد تا کیفیت آن مشخص شود و بعد وارد خط تولید شود.
  2. از آب با کیفیتی در تولید استفاده کنید چون حدود ۷۰ در صد در تولید مایع ظرفشویی صنعتی از آب استفاده می شود.
  3. باید به این نکته توجه کنید که آیا محصول تولیدی در حین فرآیند تولید باید گرم شود یا نه اگر قرار است گرم شود باید در چه دمایی قرار بگیرد. چون این مورد در کیفیت محصول تاثیر گذار می باشد و باید با متخصصان این عرصه مشورت کرد تا شما را راهنمایی کنند.
  4. به فرمولاسیون تولید توجه خاصی کنید و ترکیب فرمول تولید را از تمام لحاظ بررسی کنید.
  5. استفاده از نمک در تولید مایع ظرفشویی در مراحل آخر تولید انجام می شود و باید از نمک خالص و با کیفیت استفاده کرد.
  6. استفاده از دستگاه های تولیدی مدرن و پیشرفته می تواند کیفیت محصول تولیدی شما را بهبود بخشد.

 

محل فروش عمده بهترین مایع ظرفشویی صنعتی

طرز تهیه مایع ظرفشویی صنعتی

فرمول تهیه ی انواع مایع ظرفشویی صنعتی به هم شباهت دارند زیرا توسط یک مدل استاندارد تولید می شوند اما انتخاب مواداولیه می تواند باعث تغییر هزینه های تولیدشود. یک مایع ظرفشویی با کیفیت باید به گونه ای تهیه شود که کلیه ی باکتری هاوچربی هاوآلودگی هاوبوی بد ظروف را ازبین ببرد و همچنین علاوه برتمیز کنندگی ظروف و کف بالاباید غلظت مناسبی داشته باشد تا هیچگونه لک و ماتی بر روی ظروف شیشه ای برجا نگذارد و کاملا ظروف را براق و درخشان کند.

 

مایع ظرفشویی از ترکیب خنثی شده آلکیل بنزن وسولفوریک اسید با مواد قلیایی به همراه مواد دیگری مانند سورفاکتانت ها، آنیونیک ها، کاتیونیک ها، امفوتریک، نانیونیک، فیلرها، اسانس ها،نرم کننده ها و غلظت دهنده ها تهیه می شود. ماده ی قلیایی که از آن استفاده می شود باعث کیفیت بالای محصول می شود.

 

برای تولید مایع ظرفشویی از ماده ی خنثی کننده دی اتانول آمین یا تری اتانول آمین استفاده می شود. بیشترین ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی مایع آلکیل بنزن سولفوریک اسید است که باعث می شود قدرت پاک کنندگی محصول بیشتر شود. درتمامی استان ها در هنرستان های فنی و حرفه ای و کارو دانش رشته‌ای به این کار اختصاص داده شده و طرز تهیه ی آن آموزش داده می شود و دانش آموزان علاقمند می توانند به طور تخصصی این حرفه را یاد بگیرند.

 

در مایع ظرفشویی از برخی اسیدها استفاده می‌گردد که در صورت تماس با پوست موجب به وجود آمدن حساسیت می‌شود. اما مایع دستشویی علاوه بر تمیزی و ضدعفونی نمودن دست که طبق تحقیقات به‌عمل‌آمده روزانه بیش از ۱۰۰۰ نوع میکروب را لمس می‌کند، باید پوست دست را در مقابل حساسیت‌های پوستی محافظت کند و هیچ‌گونه عارضه و حساسیت پوستی بر روی دست ایجاد نکند.

 

طرز تهیه مایع ظرفشویی صنعتی

کاربرد مایع ظرفشویی صنعتی چیست؟

در زمانهای قدیم زیاد به بهداشت و شستشوی ظروف مصرفی اهمیت نمی دادند و برای همین بیماریهای عفونی و حتی واگیردار در بین مردم زیاد بود، شستشوی ظروف با خاک برای تمیزتر شدن انجام می شد.کم کم به فکر یک پاک کننده مناسب برای شستشوی ظروف افتادند،و فرمول مایع ظرفشویی و دستشویی را به دست آوردند. اکنون سالهاست مواد شوینده ظروف جایگاه خوبی در منازل و مکانهای عمومی دیگر دارد.

 

نزدیک به ۳۰ سال است که کاربرد مایع ظرفشویی زیاد شده است از جمله؛ برای رعایت بهداشت می توان، وسایل وظروفی که ھمه اشخاص از آن استفادہ کردہ اند را با مایع ظرفشویی شستشو داد تا تمامی میکروب ھا از بین برود و هیچ لکه ای روی ظروف به جای نماند. مایع ظرفشویی صنعتی برای ماشین ھای بزرگ ظرفشویی در بیمارستان ها، هتل ها، آشپزخانه های صنعتی وبزرگ، رستوران ها و تالار های پذیرایی استفادہ می شود و ظروف رااز میکروب وآلودگی پاک می کنند.

 

مایع ظرفشویی علاوه برظرف شستن کاربردهای دیگری نیز دارد.می توان بجای شوینده های شیمیایی قوی ازآن استفاده کرد. لکه های چربی روی لباس و کابینت ها و لوازم آشپزخانه راازبین برد. همچنین لکه های روی مبلمان ،فرش ،شانه و برس راتمیز کرد. کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه را شست و همچنین برای براق کردن زیورآلات، ازبین بردن صدای قژقژدربها، تمیز کردن فیلتر‌های تهویه کننده هوامی توان ازاین پاک کننده ها استفاده کرد.

 

از شوینده ها برای کشتن مورچه ها و سوسک ها، ازبین بردن علف های هرز،ازبین بردن حشرات میوه و کمک به پخش کودهای محلول درآب نیز استفاده می کنند. می توان مایع ظرفشویی را با آب و شکر و گلیسیرین مخلوط نموده و محلول حباب های بادکنکی درست کرد. درصنعت از مایع ظرفشویی برای بررسی محل نشتی اتصالات گاز استفاده می کنند. همچنین مایع برای ازبین بردن لکه های قهوه، چای، روغن زیتون و آبمیوه از پارچه کاربرد دارد.

بهترین برندهای تولید کننده مایع ظرفشویی

امروزه رقابت بسیارشدیدی درمیان تولیدکنندگان برندهای مایع ظرفشویی وجود دارد که باعث شده تمامی افراد تلاش خود را انجام دهند تا محصولات باکیفیت و درجه یک را با قیمتی کمتر ارائه کنند و بدین ترتیب برند کالاهای خودشان را درمیان خریداران‌ و مشتریان معروف، محبوب، ساخته و فروش خود را افزایش دهند.

معرفی ۱۰ برند برتر در بازار ایران:

نیومکس

در زمینه تولیدات بهداشتی دارای قدمتی نزدیک به ۲۰ سال است.

گلتاش

در سال ۶۱ با هدف تولید لوازم آرایشی و بهداشتی تاسیس شد. اما در سال ۷۴ سهامش توسط پاکسان خریداری شده و از سهامی خاص به سهامی عام تغییر ماهیت داد.

پیروز

پیروزی برندی است که در تولیداتش از عصاره های زیتون استفاده می کند. این کارخانه فعالیتش را در شهر تبریز آغاز کرده و همچنان ادامه می دهد.

طراوت

این شرکت تبریزی تولید کننده انواع شامپوها، مواد شستشوی لباس، مایع ظرفشویی و… می باشد.

گل نرگس

دو برادر کارخانه محصولات گل نرگس را در قم افتتاح نمودند.

تاژ

از سال ۱۳۶۳ شروع به فعالیت کرد و توانست عنوان بزرگترین تولیدکننده مواد شوینده را از آن خود کند. علت این امر استفاده از فناوری های به روز و امکانات آزمایشگاهی مدرن می باشد. این کارخانه در جاده بوئین زهرا تاسیس شد.

آ ب ث

محصولات این شرکت در کارخانه کندر در شهرک صنعتی تولید و عرضه می شوند.

بانو

کارخانه ای واقع در جاده مخصوص کرج می باشد که انواع مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی را تولید می کند.

تولی پرس

مجموعه محصولات تولی پرس مانند دریا، جام، هاله، شوما و… که شامل مواد لباسشویی، ظرفشویی و دستشویی می باشند. کارخانه اصلی این برند در قزوین قرار دارد.

پاک وش

فعالیتش را در سال ۱۳۵۴ شروع کرد و پس از گذشت ۲۷ سال به یک شرکت آلمانی تحت عنوان هنکل پیوست. و بخش اعظمی از سهامش را به هنکل فروخت. از جمله محصولات تولید شده این شرکت می توان به پاک، نیکا، وش و… اشاره کرد.

 

بهترین برندهای تولید کننده مایع ظرفشویی

تقسیم بندی مایع ظرفشویی بر اساس وزن

امروزه مایع ظرفشویی فله ای خریداران زیادی داردچون مایع ظرفشویی در ظرف های چند کیلویی از نظر قیمت نسبت به بسته بندی های کوچکتر مناسب تر بوده و مقدار فروش بیشتری دارند. بنابراین کارخانه هاو شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی را به صورت فله ای در وزن ھای پنج کیلویی، دہ کیلویی، پانزدہ کیلویی، بیست و پنج کیلویی و دربرخی زمان ها به درخواست مشتری درتانکرهای چندتنی تولید کرده وروانه بازار نموده اند.

 

برای مصارف صنعتی و آشپزخانه های بزرگ رستورانها، ادارات و دانشگاهها و سایر مکان های پرمصرف از این پاک کننده ها تعداد بیشتر باوزن بالاتر تهیه می کنند.

  1. انواع زیادی از مایع ظرفشویی با خواص لکه بری و چربی زدایی های متفاوت بسته به نوع کاربری آن ها تولید می شوند.
  2. مایع ظرفشویی در بسته های کوچک و بزرگ برای مصارف خانگی و یا مصارف سالن های غذا خوری بزرگ طراحی و ساخته می شوند.
  3. بسته های یک لیتری، ۲ لیتری، ۳ لیتری، ۴ لیتری، ۵ لیتری و ۱۰ لیتری و ۲۰ لیتری برخی از انواع بسته بندی های مایع ظرفشویی هستند.

هر چه بسته ها در اندازه های بزرگ تر ارائه شوند، قیمت بر اساس وزن کاهش می یابد، زیرا هزینه بسته بندی های بزرگ کمتر از بسته بندی های کوچک تر است.

از کجا مایع ظرفشویی صنعتی ارزان بخریم؟

امروزه با اوضاع جامعه و کم شدن مقدار درآمدها و کم شدن قدرت خرید، از دغدغه های اصلی مردم خرید ارزان قیمت محصول است و مایع ظرفشویی ارزان مصرف بالایی دارد. تولید کالای ارزان قیمت ولی با کیفیت از اهداف اصلی تولید کنندگان است. زیرا هرچه قیمت محصول ارزان تر باشد خرید آن محصول بیشتر خواهد بود و بالطبع سود بیشتری نصیب کارخانه ها خواهد شد و کارخانه ها از نیروی انسانی بیشتری استفاده خواهندکرد و اشتغال بیشتر خواهد شد.

 

مایع ظرفشویی ارزان را می توان به صورت عمدہ از کارخانه های تولیدی و شرکت ها و نمایندگی ها تهیه کرد. مایع ظرفشویی صنعتی ارزان قیمت دلیل بر بی کیفیتی محصول نمی باشد بلکه به دلیل فروش بی واسطه شوینده هاباقیمت مناسبی به فروش می رسند. خرید بدون واسطه مایع ظرفشویی هم به نفع فروشنده ها و هم خریداران می باشد.

 

زیرا واسطه ها باعث افزایش قیمت محصول می شوند. باخریدمستقیم از نمایندگی ها می توانیم هزینه های اضافی مانند هزینه ی حمل و نقل کالا و هزینه نگهداری در انبار را نپردازیم. همچنین خرید بصورت غیر حضوری باعث می شود در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنیم.

 

از کجا مایع ظرفشویی صنعتی ارزان بخریم؟

پارامترهای موثر بر قیمت مایع ظرفشویی

مایع ظرفشویی بستگی به چگونگی تولید مایع ظرفشویی، کیفیت محصول، بسته بندی و نوع برند دارد. مایعات ظرفشویی به خاطر ترکیبات شیمیایی خاصی که دارند قیمت های متفاوتی هم دارند. هرچه کیفیت محصول بالاتر رود قیمت آن نیزبیشترمی شود. همچنین هرچه تقاضاو خریدار برند محصولی زیاد شود قیمت آن برند از بقیه بیشتر خواهد بود.

 

قیمت خرید براساس حجم محصول هم مشخص می شود. خریدمایع ظرفشویی که در ظرف های چندین کیلویی هستند بسیار مقرون به صرفه تر است زیرا باعث کاهش قیمت محصول می شود، کیفیت خوب و خاصیت چربی زدایی بالایی دارند و با مقدارکمی مایع ظروف تمیز می شوند. اگر مایع ظرفشویی رابه صورت عمده خریداری کنیم قیمت کمتری خواهد داشت.

 

مایع ظرفشویی ۲ لیتری سبز رنگ از جمله مواد شوینده ای می باشد که دارای قدرت پاک کنندگی بالا است و هر گونه چربی و مواد غذایی موجود بر سطح ظروف را به راحتی از بین می‌برد. این مایع دارای رنگ سبزی می باشد و در بسته بندی های مختلفی در بازار توزیع می گردد و کیفیت بالایی دارد. بنابراین تقاضا برای خرید آن بالا است و فروشنده مایع ظرفشویی سبز ۲ لیتری به صورت‌های مختلفی این محصول پر استفاده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

صادرات مایع ظرفشویی صنعتی ساخت ایران

صادرات مایع ظرفشویی به صورت عمده در انواع مختلف با بسته بندی های زیبا و حجم های مختلف به دیگرکشورها انجام می شود و باعث رونق چرخ اقتصادی و ارزآوری برای کشورمی شود که این خود باعث اشتغال بهتر و تولید بیشتر و باکیفیت تر محصول می شود و صادرکنندگان می توانند با کمترین قیمت این محصول را خریداری کنند و با فروش آن در خارج از کشور سود زیادی به دست بیاورند و به اقتصاد کشور کمک بسیاری کنند.

 

مایع ظرفشویی صادراتی باید شرایط لازم برای صادرات را داشته باشدیعنی کیفیت بالا و بسته بندی شیک و قیمت مناسبی داشته باشد تا بتواند با محصولات خارج از ایران رقابت کند. بنابراین برندهای خاصی رابرای صادرات درنظر می گیرند.

 

صادرات به دو روش، حضوری و غیرحضوری انجام می شود که در هر دو روش خریداران مخصوص خود را دارد. درصنعت ساخت مایع ظرفشویی، در بین سازندگان و تولید کنندگان شوینده های بهداشتی ظروف رقابت تنگاتنگی وجود دارد که برای بهتر ارائه دادن فرمولاسیون و ترکیبات در شوینده ها می باشد. بازارهای کشورهای آفریقایی به دلیل عدم پیشرفت و صنعتی نبودن برای صادرات مکان مناسبی می باشند.

 

مایع ظرفشویی صنعتی رسوب زدا و جلا دهنده و با قدرت پاک کنندگی بسیار قوی است مناسب برای ماشین های ظرفشویی صنعتی و خانگی می باشد. همچنین انواع لک و چربی ها را از ظروف شما تمیز و براق می کند و دارای ترکیبی از سورفکتانت های آنیونی و سایر مواد اولیه جهت بالا بردن کیفیت می باشد. بنابراین برای شستشوی ظروف، زدودن چربی و اضافات مواد غذایی از روی ظروف در مصارف صنعتی، خانگی، هتل ها و رستوران ها کاربرد دارد.

 

صادرات مایع ظرفشویی صنعتی ساخت ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما