فروشنده بهترین مایع ظرفشویی ژاول در تهران

یکی از محصولات شوینده کاربردی و پرمصرف در منازل، هتل ها، رستوران ها و … مایع ظرفشویی می باشد که امروزه در انواع برندهای مختلف ایرانی و خارجی در کشور یافت می شود و به دلیل کارایی فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد. یکی از انواع پرطرفدار این محصول مایع ظرفشویی ژاول است که با استفاده از این محصول ظروف شما به خوبی تمیز شده و هیچ گونه آثاری از چربی و لکه روی آنها باقی نمی ماند.

فروشنده بهترین مایع ظرفشویی ژاول در تهران

آب ژاول چیست و چه کاربردی دارد؟

آب ژاول چیست و چه کاربردی دارد؟ آب ژاول یا همان مایع سفید کننده برای ضد عفونی و تمیز کردن بسیاری از وسایل منزل مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول امروزه با رایحه های مختلف و بسیار خوبی تولید می شود که می توانند از نشر بوی گاز کلر جلوگیری کنند.
این رایحه ها سبب راحت کار کردن می شود و از این سفید کننده علاوه بر شستن سرامیک، سنگ ها و سرویس های بهداشتی برای لباس، ملحفه و پارچه های سفید نیز می توانید استفاده کنید و بعد از شستشو تمام آنها را مثل برف سفید و ضد عفونی شده تحویل خواهید گرفت.

آب ژاول قادر است تمام میکروب ها اعم از قارچ ها، ویروس ها و باکتری را نابود کند و محیط تمیزی پیرامون خود خواهید داشت. با استفاده از این ضد عفونی کننده سبب دفع بوهای بد نیز در مکان های مختلف خواهید شد.

این محصول دارای رنگی نزدیک به زرد بوده و بوی تندی دارد و در تولیدات جدید رایحه های گوناگونی به این مایع اضافه می شود تا قابل تحمل باشد و در هنگام کار راحت تر از آن استفاده نموده و اذیت نشوید. این محصول باید دور از نور خورشید نگه داری شود.

خرید عمده مایع ظرفشویی ژاول زیر قیمت بازار

خرید عمده مایع ظرفشویی ژاول زیر قیمت بازار خرید مایع ظرفشویی ژاول به صورت عمده توسط فروشگاه های بزرگ عرضه مواد شوینده و هایپرز مارکت ها همچنین شرکت های بازرگانی صورت می گیرد که این محصول را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای تهیه می کنند.
یکی از ساده ترین راه ها برای استعلام قیمت مایع ظرفشویی ژاول تماس با کارشناسان فروش همین سایت می باشد که ضمن اطلاع از قیمت می توانید در صورت تمایل محصول مورد نظر را سفارش داده تا به نشانی شما ارسال گردد و در مدت زمان کوتاه و با کمترین هزینه می توانید مایع ظرفشویی را با قیمت مطلوب و کیفیت بالا تهیه نمایید.

از ویژگی های مایع ظرفشویی با کیفیت می توان به غلظت زیاد، کف نرم و فراوان، پاک کنندگی عالی، شویندگی ملایم، ضد حساسیت بودن، قیمت مناسب، چربی زدایی بالا و خاصیت ضد عفونی کنندگی مناسب و … اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما