فروش عمده مایع ظرفشویی صحت با تخفیف ویژه

در این مجموعه بازرگانی، مایع ظرفشویی صحت با تخفیف ویژه به فروش عمده می رسد. انواع مایع ظرفشویی برند صحت با بالاترین درجه پاک کنندگی بصورت مستقیم از درب کارخانه برای مشتری ارسال می شود. سایر محصولات نیز قابل سفارش اند.

فروش عمده مایع ظرفشویی صحت با تخفیف ویژه

آشنایی با انواع مایع ظرفشویی صحت

آشنایی با انواع مایع ظرفشویی صحت

یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت های فعال در زمینه تولید محصولات شوینده و بهداشتی، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت می باشد که فعالیت خود را از سال 1355 در تهران آغاز نموده است.

برند صحت با تولید محصولات شوینده مختلف توانسته ضمن جلب نظر مشتریان ایرانی، به بازار های خارجی نیز صادرات انجام دهد. از جمله مشتریان صادراتی صحت می توان به کشور های امارات، عمان، کویت، قطر، بحرین، عراق، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان و عربستان اشاره نمود.

در ادامه می خواهیم با انواع مایع ظرفشویی صحت آشنا شویم.

  • مایع ظرفشویی گلیسیرینه صحت
  • مایع ظرفشویی چوبک صحت
  • مایع ظرفشویی میوه ای
  • مایع ظرفشویی آلوئه ورا صحت
  • مایع ظرفشویی نعنا

امروزه تمامی مایع های مناسب شستن ظروف از لحاظ وزن، رنگ و رایحه با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

برای مثال، مایع ظرفشویی گلیسیرینه صحت در 6 رنگ بنفش، نارنجی، زرد، سبز، آبی و صورتی در 6 رایحه مختلف تولید می شود.

این محصول در اوزان 500، 750 و 1000 گرمی با تعداد 12 عدد در هر کارتن به فروش می رسد. این موارد برای مصرف خانگی مناسب ترند.

اوزان 4، 10 و 20 کیلو گرمی نیز موجود است که بیشتر مناسب مکان های عمومی بوده و اغلب به منظور استفاده در این اماکن ساخته و تولید می شوند.

آخرین قیمت مایع ظرفشویی صحت در بازار

آخرین قیمت مایع ظرفشویی صحت در بازار

صحت دارای چندین محصول مختلف در زمینه مایع ظرفشویی است که هر کدام از آنها دارای وزن ها و رایحه های متفاوت می باشد. بنابراین تعداد و تنوع محصولات زیاد بوده و این امکان وجود ندارد که فروشنده بخواهد تک به تک به خریدار قیمت دهد. در نتیجه بایستی در صورت خرید عمده از فروشنده تقاضای لیست قیمت شود تا کار برای خریدار و عرضه کننده راحت تر شود.

از طرفی فروشنده عمده بهتر از هر کس دیگری می تواند آخرین قیمت مایع ظرفشویی صحت در بازار را اعلام نماید.

در هر صورت چنانچه قصد خرید عمده انواع مایع ظرفشویی صحت و دیگر محصولات این شرکت را دارید، بازرگانی آراد واش می تواند به قیمت کارخانه کلیه تولیدات این برند را به شما مستقیما عرضه نماید.

اما آیا می دانید قیمت مایع ظرفشویی تابع چه پارامترهایی است؟ کلیه موارد زیر به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت مایع ظرفشویی تاثیر دارد.

  • نوع مایع ظرفشویی
  • وزن مایع ظرفشویی
  • نوسانات قیمت دلار
  • تعداد کارتن سفارش داده شده
  • مرکز فروشی که برای خرید انتخاب می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما