فروش پودر ماشینی خارجی نیو مکس بصورت کلی

پودر ماشینی خارجی نیو مکس با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب به صورت کیسه فله و کارتنی به فروش می رسد. مناسب انواع لکه ها و بدون آسیب به ماشین لباسشویی می باشد. در سراسر کشور پخش می گرددو مناسب صادرات نیز می باشد.

پودر ماشینی نیو مکس پاک کننده صنعتی

پودر نیومکس مواد پاک کننده صنعتی  با قدرت بالا می باشد. برای پارچه های بسیار ضعیف نیز مناسب است . انواع لکه ها  به پور کامل پاک می کند . و بدون آسیب ، قابل استفاده برای همه پارچه ها است. برای تمام درجه حرارت ها  در ماشین لباسشویی قابلیت حلالیت دارد . و هیچ گونه ذرات و دانه باز نشده پودر نیومکس باقی نمی ماند.  پودر نیومکس در مناطقی که سختی آب و به طور خاص  دارند نیز به خوبی لباس ها شسته می شود.خرید و فروش پودر ماشین لباس شویی صنعتی نیومکس به صورت عمده عرضه می گردد.

در استفاده پودر نیو مکس برای لباس های پشم و ابریشم باید مراقبت های لازم انجام شود . و برای این منظور، لطفا مواد شوینده خفیف  و کم  استفاده نمایید .

INDUSTRY COLOR DETERGENT

درج عبارت بالا بر روی پاکت و بسته پودر نیو مکس به این معناست که برای پارچه های رنگی و ظریف مناسب است . دارای قدرت پاک کننده فرمول فعال است . مراقبت از پارچه و حفاظت از رنگ و عدم رنگ دهی است .  برای پارچه های رنگی و ظریف مانع از رسوب کلسیم در ماشین لباسشویی می شود.

 

پودر ماشینی خارجی نیو مکس

پودر ماشینی نیو مکس در ایران تحت لیسانس آلمان تولید می شود . و از نظر کیفیت و پاک کنندگی نسبت با کشورهای همتای تولید کننده خود بالاتر می باشد . در ایران به صورت پاکت های 500 گرمی به فروش می رسد . که در بازار به نام پودر نیو مکس خارجی نام برده می شود . نکته مهم و کلیدی این می باشد قابلیت صادرات به رخی کشور های اروپایی و آفریقایی می باشد . کیسه های 3 ، 5 ، 7 و 20 کیلویی به سفارش ایران و با درجه کیفتی مد نظر در آلمان تولید و به کشور مقصد ارسال می گردد.انواع پودر دستی خارجی به صورت عمده به فروش می رسد.

پودر ماشینی خارجی نیو مکس شما می توانید قیمت خرید و فروش انواع پودر ماشین لباس شویی فله را در سایت مشاهده فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما