پودر لباسشویی دستی دریا

آیا می‌دانید پودرهای شوینده دستی که استفاده می‌کنید موجب خشکی و چروکیدگی بافت دست‌ها می‌شود؟ اگر به سلامت خود می‌اندیشید ما پودر لباسشویی دستی دریا را به شما معرفی می‌کنیم.
شستشو و تمیزی لباس‌ها همیشه یکی از دغدغه های انسان بوده زیرا لباس ظاهر بیرونی انسان را می‌پوشاند و اگر لباسی کثیف باشد ناخودآگاه در باطن درونی او نیز تاثیر می گذارد.
برای شستن لباس‌ها از ماده‌ی شوینده پودر لباس شویی استفاده می‌شود.
پودرهای شوینده به صورت دانه های ریز سفید توخالی یا توپر هستند که حاوی آنزیم های پاک کننده چرک‌ها و کثیفی لباس می‌باشند.
پودرهای لباس شویی در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شود: دستی و ماشینی پودرهای ماشینی چون ارتباط مستقیمی با دست انسان ندارد و فقط داخل ماشین لباسشویی ریخته می‌شود حتی اگر مواد سازنده آن از مواد شیمیایی غیر استاندارد ساخته شده باشد فقط لباس‌ها را خراب خواهد کرد و به پوست دست آسیبی نمی‌رساند ولی ماجرای پودرهای شوینده دستی به طور کلی فرق می‌کند.
زیرا این نوع شوینده‌ها به دلیل تماس مستقیمی که با پوست دست داشته کمترین ماده‌ی شیمیایی باعث آسیب های پوستی ویژه‌ای در دستان شما خواهد شد.

برای همین پیشنهاد می شود که هنگام خرید این نوع پودر شوینده دقت فرمایید.
برای همین منظور هم ما پودر لباس شویی دستی دریا را به شما معرفی می کنیم که سابقه ای ۶۰ ساله در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی دارد.
این پودر شوینده حاوی آنزیم های موثری برای نابودی باکتری های لباس می‌باشد و به دلیل دارا بودن سورفاکتانت های طبیعی مانع از ایجاد آسیب و زخم پوست دستان شما می‌شود و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما