توزیع کننده پودر لباسشویی صادراتی

استفاده از پودر لباسشویی صادراتی در حال حاضر بیشتر از هر زمانی دیگری محبوبیت پیداکرده است زیرا از کیفیت بیشتری برخوردار است. پاکیزگی انگار یک وظیفه شخصی به حساب می آید. مثل اینکه قسمتی از شخصیت هر فرد را پاکیزگی و بهداشت آن فرد تشکیل می‌دهد. معمولاً اشخاص لباس هایشان را به طور مداوم شسته و پودری را انتخاب و استفاده می کنند که ازکیفیت بالایی برخوردار باشد و به لباس ها آسیب نزند.

درصادرات پودر لباسشویی باید پودر بسته بندی مناسب و زیبایی داشته و هم کیفیت و قیمت آن عالی باشد؛ پودر های صادر کننده ما وهمچنین پودر هایی که در بازار داخلی توزیع می کنیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نسبت به کیفیت بالا قیمت بسیار استثنایی و چشمگیری دارند.

توزیع کننده پودر لباسشویی صادراتی

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی صادراتی

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی صادراتی قیمت باورنکردنی پودر لباسشویی برند های عرضه شونده در سایت و فروشگاه ما با توجه به سابقه وکیفیت بالای شرکت معتبر ما بسیار مورد توجه قرار گرفته و همچنین طرفداران زیادی در بازار داخلی و همچنین در صادرات به خود اختصاص داده است. شرکت صادراتی ما با توجه به این که تولید کنندگان پودر لباسشویی که کیفیت پودر را به نحوی با پیشرفت جامعه امروزی همگام کرده اند آن ها را گلچین کرده و آن پودر هایی را عرضه می کند که به الیاف لباس آسیبی نرسانده، بوی خوبی داشته و هم اینکه قدرت پاک کنندگی و حل شوندگی بسیار بالایی داشته باشد.

برند های عرضه شونده در شرکت ما با داشتن فرمولاسیون های اختصاصی و قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به کیفیت بالا ی آن در بازار داخلی و خارجی انتخابی عالی می باشد. یکی از خصوصیات مهم برند های موجود در شرکت ماقدرت نرم کنندگی و رایحه خوب لباس بعد شستشو می باشد که این خصوصیت منحصر به فرد خود به تنهایی افراد زیادی را سمت محصولات شرکت ما سوق داده است.

  • مرکز فروش پودر لباسشویی شرکت ما پودر برند های با کیفیت و معتبر را در وزن ها و بسته بندی های متنوع در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که بعضی از آن ها در حجم زیاد اما قیمتی مناسب ارائه می شوند، که معمولاً در خانوار های پرجمعیت طرفداران زیادی دارد. قیمت آن نسبت به کیفیت و حجم بالای آن بسیار مناسب بوده است از این رو در صادرات و بازار داخلی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

پودر لباسشویی به دودسته تقسیم می شود دسته اول پودر لباسشویی دستی و دسته دوم پودر لباسشویی ماشینی که این دو دسته در بسته بندی های کارتنی، پلاستیکی و دیگر انواع بسته بندی ها عرضه می شود و تنوع بسیار زیادی دارند.

پودر های صادراتی معمولاً از پودر هایی با کیفیت و درجه یک ترین پودر هاانتخاب می شوند، البته پودرهای با کیفیت هم از چند نظر باهم تفاوت دارند از جمله :

  • ترکیبات به کار رفته در پودر
  • داشتن دانه های آبی رنگ داخل پودر
  • نوع بسته بندی
  • وزن و حجم جعبه
  • داشتن مواد محافظ پوست دست(پودر های دستی)
  • قدرت شویندگی
  • میزان قدرت لکه بری

پودر لباسشویی در چه مواقعی به کار می آید؟ خرید پودر لباسشویی باکیفیت علاوه بر شستن لباس زیر ها به عنوان سفید کننده و لکه بر ظروف شیشه ای نیز استفاده می شوند و قیمت استثنایی پودر لباسشویی در شرکت ما باعث شده است که به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد شماهم می توانید با در نظر گرفتن ویژگی های گفته شده به جمع مشتریان و همکاران ما بپيونديد و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید.

تاثیر پودر لباسشویی بر الیاف پارچه

تاثیر پودر لباسشویی بر الیاف پارچه تولید پودر لباسشویی مرغوب دستی و ماشینی که صادرهم می شوند را نمی توان در یک نمونه عنوان کرد زیرا برای هر لباسی با توجه به رنگ و جنس آن، از پودر لباسشویی خاصی باید استفاده کرد.هرچند که مخصوص بودن پودر مهم نبوده و همه تقریبا یکسان هستند اما به طور کل در هنگام شستن هر البسه ای باید به جنس آن توجه کرد و مواد شوینده را انتخاب کرد.

عرضه مستقیم پودر لباسشویی صادراتی را می توان به صورت عمده و از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی ماخریداری کرد.
  • یکی از سوال های رایج در فروشگاه ها و بین افراد این هست که چه پودر لباسشویی خوب و مناسب است؟

محصولات برند های مختلف شرکت‌ از ساختار شیمیایی، آنزیم، قدرت پاک کنندگی و رایحه‌های متنوع برخوردار هستند. شناختن ویژگی انواع پودرلباسشویی که ما عرضه می کنیم باعث می‌شود پودر ماشین لباسشویی ویا پودر لباسشویی دستی مناسبی را تهیه کنید تا به الیاف و رنگ پارچه آسیبی نرسد. پودر های لباسشویی شرکت ما از نظر کاربرد، به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  • پودرلباسشویی مخصوص لباس‌های رنگی:

ساختار وقدرت پاک‌کنندگی این پودر ها به نحوی است که تا در عین تمیزی و از بین رفتن لکه‌ها، به رنگ پارچه آسیبی نرسد. سایر پودرها یا قدرت تمیزکنندگی بالایی دارند و رنگ پارچه را تغییر می دهند، همچنین باعث خراب شدن بافت لباس ها می‌شوند، یا قدرت شویندگی ضعیفی دارند و لباس ها به‌خوبی تمیز نمی‌شوند. همچنین شوینده مخصوص، باعث جلوگیری از رنگ دادن لباس‌ها به یکدیگر می‌شود شما می توانید از روی عبارت درج شده روی بسته بندی تشخیص بدهید که این پودر مخصوص لباس رنگی می باشد یا خیر؛ در برند های ایرانی با عبارت «مخصوص لباس های رنگی»، ودربرندهای خارجی با عبارت «color» یا «colour» نشان داده شده است.

  • پودر لباسشویی مخصوص لباس‌های سفید:

این پودر های مخصوص البسه سفید قدرت تمیزکنندگی بالایی دارند و می توانندرنگ سفید پارچه و درخشندگی آن را حفظ کنند. اگر برای شستن لباس‌های سفید از پودر مخصوص استفاده نکنید، رنگ لباس به تدریج کدر و چرک‌مرده می‌شود و به رنگ زرد متمایل می‌شود. پودر مخصوص لباس‌های سفید، در برندهای خارجی با علامت «white» و در برندهای ایرانی با عبارت «مخصوص لباس‌های سفید» مشخص شده است.

  • پودرلباسشویی مخصوص لباس‌های نوزادان و کودکان:

پودر لباسشویی مخصوص لباس های نوزادان و کودکان بدون بو و آنزیم بوده و مخصوص پوست نازک و آسیب‌پذیر کودک تولید شده اند. این نوع مواد شوینده در عین از بین بردن باکتری‌ها، از پوست کودک محافظت می‌کند وحساسیت و آلرژی به وجود نمی آورد.این پودرها با عبارت «ویژه کودکان» مشخص شده است و همچنین برای مبتلایان به بیماری های پوستی نیز توصیه می‌شوند.

شما با توجه به اطلاعاتی که درمورد پودر های لباسشویی برای شما گفتیم می توانید بهترین انتخاب را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری انجام دهید وبهترین خرید را انجام دهید.

مزایای استفاده از پودر لباسشویی قوی

پودر های لباسشویی ارائه شده توسط مااز نظر کیفیت شستشو چیزی کمتر از برندهای خارجی و معروف ندارند و حتی استقبال بیشتری هم در داخل کشور و خارج از کشور از آن ها می شود. میزان کلراید سدیم در پودرهای لباسشویی برند های موجود در شرکت ما به کمترین میزان ممکن رسیده، یعنی آنزیم‌ های موجود کمک می کنند تابا حجم کمی مواد شوینده،مقدار زیادی لباس شست.

ازدیگر مزایای استفاده از پودر لباسشویی قوی شرکت ما می‌توان به قیمت مناسب تر به دلیل حذف هزینه‌های واردات، حذف واسطه و وجود تولیدی ها و داشتن بسته‌بندی سازگار بامحیط‌زیست و کیفیت بالا، بدون آسیب به بافت و رنگ لباس اشاره کرد.مناسب برای ازبین‌بردن لکه‌های قدیمی و سخت.

  • بسته‌بندی ها معمولاً ا از جنس مقواو کارتن است که با محیط زیست سازگار باشند.
  • بسته‌بندی مقوایی و کارتنی و بافت پودری محصول امنیت آن را در برابر اینکه کودکان اشتباهی از آن ها بخورند بسیار کم ویا اصلا وجود ندارد.

قیمت مقرون‌به‌صرفه پودر لباسشویی یکی دیگر از مزایای آن هست همچنین این پودرهای لباسشویی نیاز به مواد نگهدارنده ندارند.

پودر های لباسشویی دستی موجود در شرکت مابه دلیل داشتن ترکیبات خاص برای پاک‌کردن لکه‌هایی مانند: لکه گِل، خاک و چمن بسیارمناسب است.

نحوه صحیح استفاده از پودر لباسشویی مرغوب

نحوه صحیح استفاده از پودر لباسشویی مرغوب

  • نحوه صحیح شستشو با استفاده از پودر لباسشویی دستی:

نیازی به استفاده از پودر ماشین لباسشویی قوی نیست کافیست روی لکه‌ها از یک لکه‌بر خوب استفاده کنید. پودر لباسشویی دستی را به تشت پر از آب گرم اضافه کنید،صبرکنید که پودر به طور کامل در آب حل شود، دکمه‌ها، زیپ‌ها و جیب هارا در لباس‌ها ببندید. لباس‌ها را داخل آب گذاشته و به آرامی ورز دهید. بگذارید لباس‌هه چند دقیقه در آب خیس برخوردند، سپس با آب سرد آبکشی کنید

  • (نکته! البته در همه موارد به برچسب لباس برای دمای نگاه کنید)

با فشار آرام آب لباس ها را خارج کنید. از پیچاندن لباس ها پرهیز کنید. لباس را روی یک پارچه حوله ماننده آب را خوب جمع می کند قرار داده و حوله را لوله کنید.حوله را فشار دهید تا رطوبت باقیمانده خارج شود. لباس‌ها را در معرض هوای آزاد روی لباس خشک‌کن یا بند رخت خشک کنید.

  • چه لباس‌هایی را باید با ماشین لباسشویی شست؟

لباس‌های ابریشمی را باید با دست شست مگر این که بر روی اتیکت درج شده روی لباس‌ به شما این امکان را داده باشد که لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید، برنامه‌ی ماشین لباسشویی را باید در ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و بر روی لباس‌های ظریف قرار داد.

لباس‌هایی که جنس کتان دارند را می توان باماشین لباسشویی با دمای ۵۰ درجه شست نحوه‌ی شست و شوی لباس‌هایی که جنس آن ها نخ هست نیزمانند شست و شوی لباس‌هایی با جنس کتان می‌باشد اما لباس های نخی را می توان در نور مستقیم آفتاب خشک کرد .

لباس‌هایی که پشمی هستند را در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، با برنامه‌ی شست و شوی کوتاه.لباس‌هایی که دارای کرک، پرز هستند را بهتر است به تنهایی داخل ماشین لباسشویی قرار داد تا به لباس‌هایی دیگر نچسبد.

قیمت استثنایی پودر لباسشویی باکیفیت

پودر لباسشویی با کیفیت درشرکت ما ویژگی هایی دارد که توجه ورضایت را به خود جلب می نماید که شامل موارد زیر می باشد :

  • قدرت کف کردن زیاد پودر لباسشویی
  • استفاده از میزان کمی پودر در مقابل میزان بیشتری لباس
  • بو ورایحه پودر های باکیفیت تا مدتی بر روی لباس ها می ماند
  • پودری با کیفیت می باشد که حاوی آنزیم های تمیزکننده می باشد
  • آنزیم های موجود در یک پودر مرغوب باید هم در آب سرد و هم در آب گرم فعالیت ضد میکروبی داشته باشند
  • آسیب نرساندن به تار و پود لباس ها
  • نرم کنندگی از ویژگی های منحصر به فرد یک پودر لباسشویی با کیفیت هست
  • درشت بودن ذرات پودر تا به راحتی در آب حل شود
قیمت ها نسبت به ویژگی های بیان شده و برند ها متفاوت است بهتر است برای اطلاع از قیمت با همکاران ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.
  • پودر لباسشویی برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

برای شستشوی لباس، شستشوی فرش، شستشوی پرده ها.

برای شستن لباس ها از انواع پودر لباسشویی ماشینی و دستی استفاده می شود که این شوینده ها برند های مختلفی دارند که از آنزیم های متفاوتی در آنها استفاده می شود. بیشترین کاربرد آنزیم ها در شوینده های لباس های خانگی می باشد.

آنزیم ها نقش مهمی در پیشرفت پودر لباسشویی و قدرت تمیز کنندگی آنها دارند.برای خرید انواع پودر لباسشویی ماشینی و دستی با قیمتی فوق العاده می توانید به فروشگاه معتبر ما چه به‌صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری مراجعه کنید و خریدتان را با اطمینان و خیالی آسوده انجام دهید.

خرید مستقیم پودر لباسشویی ارزان

خرید مستقیم پودر لباسشویی ارزان یکی از ملاک های انتخاب برند های پودر لباسشویی ماکیفیت و قیمت آن است. هر محصولی که کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر است همینطور پودر لباسشویی نیز از نظر کیفیت قیمت گذاری می شود. اگر قیمت پودر لباسشویی خیلی ارزان باشد معمولاً پودر از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیست، البته این مورد وقتی اتفاق می افتد که قیمت محصول بیش از حد اعتدال پایین باشد.

برای انتخاب پودر مرغوب اما باکیفیت باید به بسته بندی آن توجه نمود.پودر های عرضه شده به صورت فله ای یا پلاستیکی بدون نماد و آرم اصلا قابل اعتماد وبا کیفیت نمی باشد وممکن است علاوه بر ناخالصی به البسه و حتی دست ها و محفظه ماشین لباسشویی آسیب برساند. اماپودر های بسته بندی شده مخصوص شرکت ماکه آرم ونماد بهداشت روی بسته بندی آن درج شده پودری با کیفیت واصل می باشد بسته بندی شرکت ما به گونه ای می باشد که پودر بدون هیچ گونه ناخالصی و گرد و غبار عرضه و توزیع می شود.

اگر بخواهیم قیمت خرید پودر لباسشویی به صورت جزء و یا به صورت عمده را با هم مقایسه کنیم، تفاوت این دو بسیار زیاد است. قیمت خرید پودر لباسشویی جزئی بالاتر ازقیمت خرید عمده است. در خرید عمده محصول با قیمت مناسب تری ارائه می‌شود و پیشنهاد ویژه برای صادرات همین خرید عمده می باشد.

  • علت قیمت مقرون به صرفه تر درخرید عمده چیست؟

در خرید به صورت عمده شرکت با وجود خریدارانی که خرید عمده انجام می دهند، می توانیم میزان بیشتری از محصول را در مدت زمان کمتری به فروش برسانیم و همچنین رضایت شما مشتریان و همکاران گرامی نیز برای ما بسیار با اهمیت می باشد پس قیمت محصولات خود را مناسب تر کرده ایم .

پودر های لباسشویی عرضه شده در شرکت مااز کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم این که این پودر ها هم در فروشگاه ما و هم این سایت با قیمتی به صرفه تر عرضه می شود قیمت مناسب این محصول به دلیل نداشتن واسطه می باشد که معمولاً واسطه خود باعث هزینه های بیشتر می شود، شرکت ما بدون واسطه و به صورت مستقیم، پخش به صورت عمده و صادرات را به عهده دارد و محصول خود را با کیفیتی برابر در بازار داخلی و همچنین در صادرات عرضه می کند.

برای خرید پودر لباسشویی از مجموعه تولیدی ما که فروشگاهی معتبراست واز کیفیت بالایی برخوردار است،می توانید ازطریق همین سایت با همکاران ما در بخش فروش ارتباط برقرار کرده و از نحوه سفارش، قیمت ها و نحوه ارسال مطلع شوید و محصول انتخابی خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما