پخش پودر رختشویی دستی فله با مناسب ترین قیمت

پودر رختشویی دستی فله ای از جمله مواد شوینده خانگی پرمصرف است که برای شستشوی دستی و ماشینی کاربرد دارد که بیشترین حجم تولیدی کارخانجات مواد شوینده را به خود اختصاص می دهد. می توان برای خرید بهتر و بدون هیچ گونه واسطه از بازار تهیه نمود و یا اینکه به نمایندگی های فروش مستقیم کارخانه های تولیدی مواد شوینده مراجعه کرد.

پخش پودر رختشویی دستی فله با مناسب ترین قیمت

پیشگیری از پوسیدگی لباس با پودر لباسشویی با کیفیت

پیشگیری از پوسیدگی لباس با پودر لباسشویی با کیفیت اولین کاری که باید انجام دهید تا لباس‌هایتان بی عیب و نقص و زیبا باشد، یادگیری نحوه شستن صحیح آن‌ها است. همه ما باید لباس‌های کثیفمان را هر روز بشوییم، برای اینکار هم اغلب از پودر لباسشویی استفاده می‌کنیم. اما آیا می‌دانید نحوه استفاده صحیح از شوینده‌هایی نظیر پودر لباسشویی به چه صورت است؟ گاهی اوقات اشتباه‌هایی در استفاده از پودر لباسشویی روی می‌دهد که می‌تواند در روند شستشو تاثیر منفی بگذارد.

پودر لباسشویی از جمله محصولاتی است که معمولا برای شستشوی لباس‌هایمان از آن استفاده می‌کنیم، خصوصا وقتی که قصد داریم لباس‌ها را با دست بشوییم. به همین دلیل، بهتر است نحوه استفاده درست از آن را به طور کامل بدانیم تا حین شستشو مشکلی برای لباس‌ها بوجود نیاید. در ادامه به اشتباه‌هایی در استفاده از پودر لباسشویی اشاره می‌کنیم که عموما بین مصرف کنندگان رایج است.

جداسازی نامناسب : هنگام جدا کردن لباس‌ها از یکدیگر علاوه بر رنگ، باید به نوع پارچه نیز توجه کنید. به عنوان مثال، لباس‌های پشمی باید جداگانه شسته شوند. همچنین، نباید حوله‌ها را با لباس‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی بشویید.

برخورد پوست با شوینده: پودر لباسشویی پاک کننده ماهیتی قلیایی دارد. اگر از پودر لباسشویی دستی استفاده می‌کنید، این امر باعث تماس طولانی مدت پوست با پودر لباسشویی می‌شود. در نتیجه، محیط اسیدی ضعیف پوست تغییر کند و این محیط اسیدی ضعیف می‌تواند از حمله باکتری‌ها جلوگیری کند. به این ترتیب، عملکرد پوست تغییر کرده و پس از مدتی پوست دچار خارش می‌شود. در موارد جدی‌تر، این شرایط می‌تواند حتی منجر به درماتیت تماسی آلرژیک (اگزمای تماسی) شود.

عدم نگهداری صحیح : پودر لباسشویی صنعتی می‌تواند ماندگاری طولانی داشته باشد. به طور معمول، می‌توان پودر لباسشویی را به مدت دو سال در شرایط عادی نگهداری کرد. بنابراین، بهتر است برای نگهداری از پودر لباسشویی آن را داخل بطری‌های پلاستیکی دردار ذخیره کنید. این کار می‌تواند از خیس و گلوله شدن پودر لباسشویی جلوگیری کند و از همه مهم‌تر، با این روش رایحه اضافه شده به پودر ماندگاری بیشتری پیدا کرده و دیرتر از بین می‌رود.

در نظر نگرفتن قدرت پاک کنندگی: هنگام خرید پودر لباسشویی باید بیشتر به قدرت شویندگی پودر توجه کرد تا شدت رایحه آن. در واقع، بیشتر محصولات شوینده حاوی مواد شیمیایی مصنوعی از جمله بنزن و آلدئید هستند که برای بدن انسان مضرند. بنابراین، هنگام انتخاب مواد شوینده لباس، محصولات بسیار معطر را انتخاب نکنید تا از این طریق از استنشاق مواد مضر تا حد امکان جلوگیری شود.

استفاده بیش از حد از پودر لباسشویی: در نتیجه استفاده بیش از حد از پودر لباسشویی کف زیادی ایجاد شده و در نهایت موجب تجمع کثیفی و آلودگی در قسمت‌هایی از پیراهن مانند یقه می‌شود. این موضوع منجر به کثیف‌تر شدن لباس شده و نتیجه مد نظر شما را در پی نخواهد داشت. کف زیاد می‌تواند منجر به تشکیل کپک شود، بوی نامطبوعی تولید کند و بر روی لباس‌های مورد علاقه‌تان سفیدک باقی بگذارد که حتی می‌تواند باعث آلرژی شود. بنابراین توصیه می کنیم به دستورالعمل‌های بسته‌بندی پایبند باشید و مقدار مواد شوینده را بر اساس حجم لباس‌ها و سختی آب تعیین کنید.

عدم تطابق روش شستشو و نوع شوینده: شوینده ای بخرید که مخصوص آن نوع ماشین خاص طراحی شده باشد. اگر محفظه شستشوی ماین لباسشویی در قسمت جلویی آن قرار دارد، از پودرها و مواد شوینده مخصوص این نوع لباسشویی‌ها استفاده کنید. معمولا برای این نوع لباسشویی‌ها، شوینده‌هایی که کمتر کف می‌کنند مناسب‌ترند. زیرا در صورت کف زیاد، هنگام باز کردن درب لباسشویی تمام کف‌ها بیرون خواهند ریخت. مردم اغلب کمبود کف ناشی از شوینده‌ها را به حساب عملکرد ضغیف آن‌ها می‌گذارند. اما هدف از تولید این نوع مواد شوینده به منظور استفاده از آن‌ها برای ماشین‌های لباسشویی درب از جلو است.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

همواره یکی از دغدغه های تاجران و فعالان حوزه پودر رختشویی خرید این محصول با قیمت ارزان و مقرون به صرفه است و به همین دلیل نیز جست وجو ها و بررسی های بسیار زیادی را در بازار انجام می دهند. برای خرید پودر رختشویی ارزان بهتر است به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی اقدام به خرید نمود زیرا واسطه ها و دلالان در بازار قیمت پودر رختشویی دستی را نسبت به قیمت واقعی و اصلی آن بسیار بالاتر اعلام می کنند.

البته تنها نباید به قیمت ارزان پودر رختشویی دستی توجه نمود لازم است تا کیفیت و کارایی آن را نیز مورد بررسی قرار داد زیرا برخی نمونه های پودر رختشویی از کیفیت پایینی برخوردار بوده و خرید آن ها همواره توصیه نمی شود. برای خرید پودر رختشویی ارزان به صورت عمده بهتر است مستقیما به سراغ کارخانه های تولیدی مراجعه کنیم.

قیمت پودر رختشویی دستی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین این فاکتور ها سیاست های فروش شرکت های تولیدی است و معمولا هر شرکت تولیدی با توجه به رقابتی که با دیگر برند های فعال در این حوزه دارد شرایط فروش و سیاست های فروش خاص خود را تعیین می نماید. به همین دلیل نیز قیمت پودر رختشویی دستی برند های مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و برخی از برند ها حتی اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت های رقابتی به مشتریان می نمایند.

پودر رختشویی دستی را می توان با قیمت ارزان تر از برخی شرکت های تولیدی خریداری کرد و تنها لازم این شرکت های تولیدی را شناسایی و اقدام به خرید عمده این محصول از آن ها نمود. قیمت محصولات برخی از برند ها بسیار ارزان بوده و می توان با شرایط فروش بسیار بهتری خریداری نمود.

آشنایی با ویژگی های پودر رختشویی استاندارد

آشنایی با ویژگی های پودر رختشویی استاندارد امروزه پودر رختشویی دستی یکی از انواع پودرهای پرمصرف و پرکاربرد می باشد که در شستشو و تمیز کردن انواع البسه ها بسیار تأثیر گذار می باشد که فاقد حساسیت بوده و همچنین به صورت کلی به روش مستقیم و بدون واسطه با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در انواع برندهای مختلف و نیز بسته بند های متنوع به روش فله ای در بازار به فروش می رسد که فروش محصول به روش فله ای، مستقیم و کلی بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر است که دارای مشتریان زیادی می باشد.

لازم به یاد آوری است از مشخصات و مزیت های پودر دستی مرغوب می توان به داشتن عطر و رایحه خوش، کیفیت بالای آن، مناسب برای شستن انواع لباس ها به وسیله دست به طوری که به بافت لباس، تغییر رنگ لباس و نیز به پوست دست آسیبی وارد نمی کند، به طور سریع و خوب لباس ها را تمیز می کند، با میزان مصرف آب کمی می توان آن ها را تمیز شست که امروزه در انواع گوناگون با برندهای متفاوت با کیفیت عالی به روش فله ای، کیلویی و بسته بندی شده در اختیار مشتریان قرار داده می شود که نوع فله ای و کیلویی آن نسبت به نوع بسته بندی آن ارزان تر است زیرا هزینه های بسته بندی گران می باشد.

همچنین این نوع محصول شوینده بهداشتی از انواع محصولات پرفروش در بازار می باشد که کیفیت بالا و تنوع در قیمت آن باعث شده مشتریان زیادی از داخل و خارج کشور را متوجه خود سازد که سالانه با انبوه تولیدات روبرو شده و باعث شده با حجم زیاد با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش مستقیم و با حذف واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر شود که صادرات نقش مهمی در اقتصاد کشور را بر عهده دارد.

صفر تا صد بسته بندی انواع پودر لباسشویی

تاجران و فعالان بسیار زیادی امروزه در حوزه صفر تا صد صادرات پودر لباسشویی فعال بوده و همواره این محصولات را صادر می کنند. مواد شوینده توسط تمامی سوپر مارکت ها نیز قابل عرضه به مصرف کنندگان است و به عبارتی حتی می توان گفت پودر رختشویی جزء کالا های اساسی مردم بوده و از فروش بسیار بالایی نیز در بازار برخوردار است.

پودر رختشویی دستی سال های زیادی است که جزء پرفروش ترین انواع محصولات شوینده است و کارخانجات زیادی نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می کنند. برای خرید پودر رختشویی دستی به صورت عمده بهتر است مستقیما از کارخانه های معتبر و بزرگی که در این زمینه فعالیت دارند اقدام به ثبت سفارش و عقد قرارداد تجاری و حتی اخذ نمایندگی از کارخانه های تولیدی محصولات شوینده نمایند. برای خرید پودر رختشویی به صورت عمده بهتر است شرایط فروش کارخانه های تولیدی مختلف را جویا شد.

پودرهای لباسشویی دستی در بازار با قیمت های مختلفی و در بسته بندی های متفاوتی قابل عرضه هستند. پودر های لباسشویی دستی به صورت تک در وزن ۵۰۰ گرم و به صورت فله ای در وزن های ۳، ۵، ۸، ۱۰، ۲۰ کیلوگرمی در بازار با قیمت مناسب قابل عرضه می باشد. در حال حاضر بر اساس آماری که ارائه شده است بسیاری از شرکت های تولید کننده مشغول به تولید پودرهای لباسشویی دستی با بسته بندی کارتونی در برندهای مختلفی برای تامین نمودن مواد شوینده بهداشتی مصارف داخلی بازار هستند. از جمله شرکت هایی که پودرهای دستی را با قیمت مناسب به بازار ارائه می کنند می توان به شرکت: کیمیا پلاس گلرنگ لاوندر پرسیل کیمیا دریا بانو طلایی و فیروز مخصوص اشاره نمود که نسبت به سایر محصولات شوینده از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

تولیدکننده پودر رختشویی دستی با کیفیت

تولیدکننده پودر رختشویی دستی با کیفیت پودر لباس شویی برای شستن و تمیز کردن البسه به کار می رود و از این محصول برای از بین بردن لکه ها و چرک ها از روی لباس استفاده به عمل می آید. تولید و فروش انواع پودر لباسشویی که در سطح کشور انجام می شود افراد زیادی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار ساخته است در حال حاضر نیاز کشور به این محصولات نسبت به چندین سال اخیر بیشتر شده است و دلیل آن نیز زیاد شدن میزان تراکم جمعیت در داخل کشور می باشد. تولید کنندگان برتر انواع پودر لباسشویی در کشور که به تولید این محصول مشغول می باشند محصولات تولیدی خود را از طریق نمایندگیهای فروش در سطح کشور پخش و توزیع می کنند و آن را به فروش می رسانند.

نمایندگی ها که به صورت یک جا و عمده این محصولات را سفارش می دهند و آن را به قیمت ارزان به دست می آورند چون خرید بدون واسطه می باشد و بهتر است که مصرف کنندگان عزیز خرید های خود را از این نمایندگی های معتبر انجام دهند. تهیه پودر لباس شویی در بسته بندی های متنوع توسط شرکت های خاصی انجام می گیرد.

بسته بندی کردن هر محصولی باید به صورت مناسب و شیک باشد و در کم ترین زمان ممکن مصرف کننده را به سوی خود جذب کند کارخانه های تولید کننده باید به این امر توجه بیشتری کنند و از ماشین الات به روز برای این کار استفاده کنند. کارخانه تولید پودر لباسشویی در یزد که در استان یزد به این کار مشغول است محصولات تولیدی خود را در سراسر کشور توسط نمایندگی های فروش پخش کرده و به فروش می رساند.

مرجع‌ خرید پودر رختشویی دستی با کیفیتی عالی

کارخانه تولیدی مواد شوینده بانیو، فروشنده انواع پودر های لباسشویی دستی و ماشینی به صورت فله و عمده در بازار داخلی و خارجی ایران می باشد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخودار است و در دسته محصولات صادراتی به کشورهایی از جمله: عراق، ترکمنستان، آذربایجان، روسیه می باشد. از جمله محصولاتی که این شرکت تولید می نماید انواع پودرهای لباسشویی دستی و پودر لباسشویی ماشینی در بسته بندی های مختلف تک و پک می باشد. هم چنین این شرکت در تلاش است که پودر لباسشویی را با قیمت مناسب برای مصرف داخلی برخی از مراکز از جمله:

  • • هتل ها
  • • قالیشویی
  • • و خشک شویی ها

در ضمن صادرات تولید نماید. فروش عمده پودر رختشویی دستی به قیمت کارخانه بسیار مناسب تر و ارزان تر از بازار بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از مشتریان عمده و تاجران ترجیح می دهند اقدام به خرید پودر رختشویی دستی به قیمت کارخانه از شرکت های تولیدی نمایند و دلیل این موضوع نیز این است که واسطه ها در بازار قیمت این محصول را بسیار افزایش می دهند.

بازار عرضه پودر رختشویی دستی با قیمت ارزان

بازار عرضه پودر رختشویی دستی با قیمت ارزان متقاضیان می توانند از این کارخانه و یا شرکت های تولید کننده پودر لباسشویی مورد نظر خود را تهیه نمایند. فروشندگان انواع پودر لباسشویی در ایران می توانند سایت های فروش به صورت آنلاین باشند که به صورت آنلاین محصولات خود را در معرض فروش قرار داده اند و مصرف کنندگان عزیز تنها با رفتن به این سایت ها می توانند در کم ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را به آسانی سفارش بدهد و بعد از چند روز آن را در جلوی منزل تحویل بگیرد.

پودر لباسشویی که نوع خاصی از این محصول بوده توسط مصرف کنندگان خاص خود مورد خرید قرار می گیرد. تفاوت انواع پودر لباس شویی در چیست ؟ تنها تفاوت در انواع این محصولات این می تواند باشد که در شرکت های تولید کننده و قیمت ها با همدیگر فرق داشته باشند و در محتویات درونی تفاوت زیادی نباید داشته باشند لیست کارخانه تولید پودر لباسشویی در داخل کشور زیاد می باشد که در داخل کشور فعالیت دارند. پودر لباسشویی اکتیوکس یکی از انواع پودر لباسشویی می باشد.

قیمت پودر دستی رختشویی را بر اساس معیارها و ملاک های متعددی می توان رقم زد که عبارتند از: نوع کیفیت پودر، نوع پودر دستی یا ماشینی، نوع برند و شرکت سازنده آن، نحوه بسته بندی با درج علائم مهمی از قبیل: تاریخ تولید و انقضاء، پروانه بهداشتی، پروانه ساخت، نشان استاندارد جهانی بر روی بسته بندی آن، فله ای بودن محصول، ارگانیک و آنزیم های خاص و نیز استفاده از فرمولاسیون مرغوب در ساختار آن، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول، سفارش اینترنتی محصول، ودیگر موارد متغیر می باشد که امروزه افراد با توجه به این موارد می توانند با اطمینان از سالم بودن محصول آن را خریداری و مورد مصرف قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما