بازار فروش پودر لباسشویی 25 کیلویی

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، افراد به دنبال خرید محصولات مقرون به صرفه هستند. پودر لباسشویی 25 کیلویی نیز یکی از این محصولات است. به همین منظور، بازار فروش پودر لباسشویی ٢۵ کیلویی بسیار پر رونق می باشد. در این بازار انواع مختلفی از برند های ایران و جهان محصولات بهداشتی خود را در این بسته بندی ها به فروش می رسانند.

بازار فروش پودر لباسشویی 25 کیلویی

انواع بسته بندی های پودر لباسشویی کیلویی

انواع بسته بندی های پودر لباسشویی کیلویی بسته بندی های متفاوت پودر ماشین لباسشویی به صورت کیلویی دست مصرف کننده را برای انتخاب باز گذاشته است و هر شخصی با توجه به نیاز خود می تواند هر نوع را که بخواهد خریداری کند.

از پر فروش ترین بسته بندی های پودر لباسشویی کیلویی می تون2 به مواد زیر اشاره کرد:

  • پودر 100 کیلویی

این بسته بندی مخصوص صادرات می باشد. محصول در بسته های 100 کیلویی توزیع می گردد و پس از رسیدن به مقصد، توسط خریدار عمده بسته بندی می شود و سپس به صورت خرد به فروش می رسد.

  • پودر 25 کیلویی

هدف کارخانه ها از تولید این بسته بندی های بزرگ صرفا برای مصارف در مکان هایی همچون بیمارستان ها، خشکشویی ها، هتل ها و … بوده است. اما بعد ها به خاطر مقرون به صرفه بودن، حتی برای خانواده ها نیز بسیار پر فروش شده است.

  • پودر 10 کیلویی

این بسته بندی تقریبا نصف 25 کیلویی می باشد و معمولا برای مصرف در خانه بیشتر توصیه می شود. البته برای مکان های دولتی و پر مصرف هم گزینه مناسبی می باشد.

  • بسته زیر 5 کیلو

این بسته بندی مختص مصارف خانواده می باشد و برای مکان های عمومی مقرون به صرفه نمی باشد. این گروه شامل بسته های 2 و 5 کیلویی می باشد و مناسب ترین مورد برای مصرف در خانه می باشد.

تولید پودر لباسشویی 25 کیلویی

تولید پودر لباسشویی 25 کیلویی تولید پودر 25 کیلویی در بازار پودر لباسشویی را می توان انقلابی در این صنعت شمرد. چون با تولید این محصول نیاز اساسی مراکز عمومی همچون بیمارستان ها و … رفع شد.

این محصول با به کار گیری پیشرفته ترین فرمولاسیون روز  دنیا تولید می شود و به همین دلیل از کیفیت فوق العاده ای برای تمیزی برخوردار است و در مقابل قیمتی مقرون به صرفه تر دارد.

خوشبختانه تولید این محصول توسط شرکت های داخلی انجام می گیرد و برای مراکزی و خانواده هایی که به دنبال کارایی مفید هستند و به دنبال برند خاصی نمی روند، انتخاب مناسبی می باشد.

چون بسیاری از برند های برتر ایران جز برند های شناخته شده در جهان هستند، پودر ها در این بسته بندی ها برای مصارف خارج از کشور صادر می گردند و مابقی مراحل بسته بندی در کشور مقصد انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما