تامین کنندگان مایع سفیدکننده 10 لیتری صحت

شرکت صحت انواع مایع سفیدکننده با اوزان مختلف جهت مصرف برای محیط های خانگی، اداری و صنعتی تولید نموده است. یکی از مقرون به صرفه ترین آنها مایع سفیدکننده صحت 10 لیتری است که کاربردهای فراوانی دارد. تامین کنندگان مستقیم اینترنتی بهترین مراکز برای خرید عمده و ارزان این محصولات هستند.تامین کنندگان مایع سفیدکننده 10 لیتری صحت

نکات مهم در استفاده مایع سفیدکننده

نکات مهم در استفاده مایع سفیدکننده مایع سفیدکننده از ترکیب هیپو کلریت سدیم، آب و انواع اسانس ها تولید می شود. اغلب خانم های خانه دار از این محصول برای ضدعفونی کردن ظروف، لکه زدایی لباس ها، از بین بردن بوی یخچال و پاک کردن برخی سطوح مانند کابینت ها استفاده می کنند.
متاسفانه عده ای زیادی از چگونگی مصرف صحیح انواع ضدعفونی کننده ها اطلاعی ندارند و از این رو در درازمدت با برخی بیماری ها و ناراحتی ها به ویژه در ناحیه پوست صورت، دست و ریه مواجه خواهند شد.
هیپو کلریت سدیم قدرت پاک کنندگی و لکه بری بسیار بالایی دارد اما با مواجه با پوست دست موجب ایجاد لکه های قهوه ای رنگ و سوختن لایه روی پوست می شود. بنابراین توصیه می شود حتماً در هنگام استفاده از دستکش های ظرفشویی استفاده کنید.
نکته مهم دیگر اینکه هیچ گاه مایع سفیدکننده را با آب گرم و دیگر مواد پاکننده صنعتی مانند گاز پاک کن ها مخلوط نکنید. آب گرم موجب بخار شد کلر موجود در ترکیبات آن و تولید سم های خطرناک می شود.
تا جایی که امکان دارد، برای از بین بردن لکه های ظروف از این مایع ها استفاده نکنید. در صورت استفاده نیز سعی کنید یک تا دو ساعت ظروف را در آفتاب قرار دهید. استفاده از سفید کننده ها باید تحت شرایط و رعایت نکاتی ایمنی به ویژه با هدف جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست دست و دستگاه تنفسی صورت گیرد.

قیمت فروش مایع سفیدکننده صحت در بازار

قیمت فروش مایع سفیدکننده صحت در بازار یکی از بهترین برندهای تولیدی این محصول، شرکت صنعتی بازرگانی صحت است. تنوع تولید در کنار عرضه محصولی باکیفیت موجب افزایش تقاضا برای خرید این محصول شده است. شرکت صحت مایع سفیدکننده تولیدی خود را در 7 وزن و بسته بندی مختلف راهی بازار مصرف می کند که عبارتند از:

  • مایع سفیدکننده 500، 750 و 1000 میلی لیتری برای مصارف خانگی
  • مایع سفیدکننده 2 و 4 لیتری برای مصارف اداری، رستوران ها و ..
  • مایع سفیدکننده 10 و 20 لیتری برای مصارف شهرداری ها، موسسات اداری، کارگاه های تولیدی و …

محصولات زیر یک لیتر این برند به صورت بسته بندی کارتنی 12 عددی قابل تهیه هستند. سفیدکننده صحت 2 لیتری دارای بسته بندی 4 عددی و 4 لیتری آن با بسته بندی 6 عددی و به صورت عمده عرضه می شوند. قیمت فروش مایع سفیدکننده صحت در بازار بسته به حجم سفارشات، نوسانات و نرخ روز در کنار نحوه سفارش آن با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما