تامین کنندگان پودر رختشویی 500 گرمی دریا

شرکت تولید کننده پودر رختشویی دریا یکی از با سابقه ترین ها در این زمینه می باشد که بهترین نوع پودر رختشویی را با کیفیت بالا و در بسته بندی های 500 گرمی روانه بازار می کند و فروش بسیار خوبی نیز دارد. 

تامین کنندگان پودر رختشویی 500 گرمی دریا

آشنایی با فرمولاسیون پودر رختشویی دریا

آشنایی با فرمولاسیون پودر رختشویی دریا در فرمولاسیون پودر رختشویی دریا از مواد متفاوتی استفاده شده است تا بتواند تمامی لکه ها و چرک های روی لباس ها را تمیز کند که هر یک از آن ها ویژگی های مختلفی دارند که در ادامه با برخی از آن ها و تعدادی از ویژگی هایشان آشنا می شویم. 

در پودر دستی دریا از سدیم پلی تری فسفات استفاده می شود که به رنگ سفید می باشد و جز سازنده های اصلی است  که سبب کم شدن برخورد فیزیکی چرک با پارچه می شودو خاصیت رسوب زدایی دارد.

سدیم آلومینا سیلیکات ها از دیگر مواد به کار رفته در پودر های رختشویی است که اغلب به جای سدیم پلی تری فسفات نیز کاربرد دارد و ویژگی های مشابه با آن را نیز دارد.

سیلیکات ها دارای خاصیت حفظ قلیائیت پارچه دارند و در ترکیب با 35 الی 50 درصد از آب کاملا به صورت محلول در می آیند.

کربنات های معدنی از دیگر مواد تشکیل دهنده پودر رختشویی هستند  که به رنگ سفید می باشند و حلالیت بالایی داشته  و موجب نرم شدن آب و خنثی کردن اسید ها می شود و خاصیت بافری یا همان حفظ میزان قلیایی محلول را دارد.

از دیگر مواد موجود در فرمولاسیون پودر دستی دریا فسفونات ها هستند که رنگ قهوه ای تیره دارند و با حلالیت خوب خود سبب لکه بری انواع لکه های حاصل از قهوه و چای و میوه می شود و باعث پراکنده شدن ذرات چرک نیز می شود.

سسدیم سیترات از دیگر مواد تشکیل دهنده پودر رختشویی می باشد که به شکل کریستال های سفید است و به راحتی در آب حل می شود و رسوبات را در خود حل می کند.

آلکیل بنزن سولفات ها نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده فرمولاسیون پودر دستی دریا هستند که به آن ها ال ای اس نیز می گویند و به رنگ قهوه ای هستند و می توانند چرک ها را از سطح لباس جدا کرده و کف فراوان ایجاد کنند و باعث افزایش پاک کنندگی پودر رختشویی شوند.

قیمت پودر رختشویی دریا در بازار اصفهان

قیمت پودر رختشویی دریا در بازار اصفهان قیمت پودر رختشویی با توجه به اندازه آن متفاوت است.

اغلب پودر رختشویی دریا در بسته بندی های 500 گرمی و یا نیم کیلیویی در بازار اصفهان به فروش می رسد که قیمت ارزان و مناسبی نیز دارد که می توانید به راحتی آن را خریداری کرده و استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما