تامین کنندگان پودر لباسشویی عطری 15 کیلویی

یکی از شوینده های بسیار پرکاربرد جهت شستشوی انواع لباس، پتو، ملافه و غیره پودر لباسشویی می باشد. این محصول دارای تنوع بسیار زیادی از نظر کیفیت و قدرت پاک کنندگی است.

پودر لباسشویی عطری ۱۵ کیلویی یکی از انواع مختلف این محصول بوده که از کیفیت بالای تمیز کنندگی برخوردار است و توسط تامین کنندگان این پودر در بازار انواع پودرهای شوینده قوی ارائه می ‌شود.

خریداران می توانند جهت تهیه این پودر 15 کیلویی با تامین کنندگان آن به طور مستقیم تماس برقرار کنند و آن را سفارش دهند.

تامین کنندگان پودر لباسشویی عطری 15 کیلویی

وظیفه آنزیم پروتئاز در پودر لباسشویی عطری

وظیفه آنزیم پروتئاز در پودر لباسشویی عطری انواع مختلف آنزیم ها از سال ۱۹۶۷ به تدریج در انواع پودر های لباسشویی وارد شدند و در حال حاضر تعداد این آنزیم ها به گونه ای است که می تواند انواع کثیفی و لکه را از روی لباس بردارد زیرا برای هر نوع لکه آنزیم تخصصی به پودر اضافه شده است.

از جمله این آنزیم ها می توان به آنزیم پروتئاز اشاره کرد. آنزیم پروتئاز در پودر لباسشویی دارای وظیفه اختصاصی است. این آنزیم معمولاً در دماهای بالا فعال می شود و می تواند لکه های بخصوصی را از روی لباس پاک کند.

وظیفه این آنزیم شکستن انواع پیوند های پروتئینی بین لکه های ایجاد شده در نتیجه محصولات پروتئینی بر روی لباس می باشد. این آنزیم باعث افزایش حلالیت این ترکیبات پروتئینی در آب می شود. از جمله این لکه های می‌توان به لکه‌ای خون، عرق، تخم‌مرغ و چمن اشاره کرد.

آنزیم پروتئاز می تواند باعث شکست انواع پیوندهای مولکولی بین لکه های این پروتئین ها شود و به این ترتیب اتصال آنها به لباس را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد این اتصال به وسیله آب به راحتی شکسته می شود و به این ترتیب لکه از لباس جدا می گردد.

مرجع خریدد پودر لباسشویی عطری فله ای

مرجع خریدد پودر لباسشویی عطری فله ای مرجع خرید پودر فله ای عطری یکی از بهترین تامین کنندگان پودر لباسشویی در بازار می باشد و کسانی که در زمینه ارائه انواع مختلف این پودر به بازار های داخلی و خارجی فعالیت دارند می توانند سفارش خرید خود را از این مرجع با قیمت ارزان انجام دهند.

این مرجع بهترین انواع این پودر را به صورت فله و بدون بسته بندی با قیمت مناسب ارائه می کند تا کسانی که در زمینه بسته بندی پودر لباسشویی دارای کارخانه یا کارگاه بسته بندی هستند بتوانند با بسته بندی آن در حجم های مختلف ارزش افزوده آن را بالا برده و سود مناسبی به دست آورند.

ارتباط با این مرجع خرید بسیار راحت است و می توان از طریق همین وب سایت و یا شماره تلفن هایی که در آن ذکر شده است به طور مستقیم و بدون واسطه با این مرکز خرید تماس برقرار کرده و سفارش خود را اعلام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما