تولیدکنندگان پودر لباسشویی ۱۵ کیلویی در کاشان

پودر لباسشویی به عنوان شوینده ای پرکاربرد با درجات کیفی و برندهای مختلفی تولید و عرضه می شود. این روزها یکی از جدیدترین مدل ها، پودر لباسشویی 15 کیلویی است که تولیدکنندگان آن را با مصارف خاص روانه بازار مصرف نموده اند. در کاشان و برخی دیگر کلان شهرها تولید این محصولات کاهش قیمت ها و رقابت بیشتر برندها برای کسب سهم بازار را به دنبال داشته است.

تولیدکنندگان پودر لباسشویی ۱۵ کیلویی در کاشان

مقایسه پودر لباسشویی ایرانی با خارجی

مقایسه پودر لباسشویی ایرانی با خارجی پودر لباسشویی با داشتن ترکیباتی قوی جهت لکه زدایی انواع لباس ها جایگزین مناسبی برای پودرهای دستی و مایع های سفید کننده است. همین امر فعالیت گسترده شرکت های تولیدی را در برداشته تا با عرضه محصولی متنوع و مشتری پسند بتوانند مشتریان را جذب برند تولیدی خود نمایند.
در بازار ارقام مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی را می توان در قفسه های فروشگاه ها مشاهده کرد که از نظر شکل ظاهری تنوع بالایی دارند. به طور کلی ترکیبات اولیه تمامی این محصولات یکسان بوده و نمی توان تفاوتی برای آنها قائل شد.
اولین تفاوت انواع پودر لباسشویی را باید در نوع بسته بندی آنها جستجو کرد. شرکت ها سعی دارند با افزایش کاربرد هر چه بهتر بسته بندی ها و تنوع رنگ و شکل ظاهری آنها، مشتریان را ترغیب به خرید نمایند. بسته های نیم کیلویی تا 5 و 15 کیلوگرمی از جمله ارقام تولیدی و عرضه شده به بازار هستند.
تفاوت در نوع کاربری پودرهای لباسشویی نیز یکی دیگر از تفاوت های آنها است. برخی از پودرها تنها برای شستن لباس های کودکان مناسب هستند. برخی دیگر مناسب لکه بری لباس های رنگی و سفید بوده و گروهی دیگر دارای ترکیباتی مناسب لباس های تیره و مشکی هستند.
از دیگر تفاوت های پودر لباسشویی ایرانی و برخی برندهای خارجی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جلوگیری از چروک شدن لباس ها
  • حفظ رنگ و درخشندگی پارچه ها
  • تفاوت در قیمت و نرخ فروش
  • عدم آسیب به بافت پارچه
  • عدم نیاز به سفید کننده ها در حین شستشو
  • مناسب برای برنامه های شستشو متفاوت در ماشین های تمام اتوماتیک

در مقایسه کلی نمی توان یک یا چند برند را به عنوان نمونه های باکیفیت معرفی کرد چرا که برخی ارقام ایرانی به مراتب بسیار باکیفیت تر از انواع پودر لباسشویی خارجی هستند.

عرضه کنندگان پودر لباسشویی 15 کیلویی

عرضه کنندگان پودر لباسشویی 15 کیلویی پودر لباسشویی 15 کیلویی نمونه ای مقرون به صرفه برای استفاده در خشکشویی ها، خانواده هایی با جمعیت شلوغ، آسایشگاه ها، پرورشگاه ها و بسیاری از موسسات دیگر می باشند. قیمت ارزان در کنار حجم بالای پودر موجود در بسته بندی، موجب استقبال بسیاری از خانواده ها از این محصول شده است.
در این مرکز عرضه کنندگان پودر لباسشویی آنلاین، جدیدترین تولیدات برندهای ایرانی و خارجی را به صورت مستقیم در اختیار خریداران عمده قرار می دهند که کاهش قیمت ها و صرفه جویی در هزینه ها را برای آنها به ارمغان خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما