تولید مایع دستشویی عسل با بهترین کیفیت

تولید مایع دستشویی عسل با بهترین کیفیت در برند های ایرانی به کمک فرمولاسیون های مخصوص انجام می پذیرد. مایع دستشویی در واقع همان مایع صابونی است که برای مصارف دستشویی استفاده می گردد. رعایت بهداشت در صابون های مایع بیشتر از صابون های جامد است و امروزه استفاده از مایع دستشویی به صورت گسترده تری در حال افزایش می باشد.

تولید مایع دستشویی عسل با بهترین کیفیت

استفاده از مایع دستشویی عسل چه مزایایی دارد؟

استفاده از مایع دستشویی عسل چه مزایایی دارد؟ مایع دستشویی در واقع دارای فرمولاسیون تولیدی همانند انواع مواد شوینده صابونی است. این محصول جایگزین صابون جامد شده است.

فرمولاسیون تولیدی انواع مایع دستشویی به صورتی است که برای تولید این محصولات از نمک های سدیم یا پتاسیم به همراه اسید های چرب استفاده می شود و مواد شیمیایی تشکیل دهنده این محصولات پتاس، سود، روغن برزک، عصاره گل های مختلف و الکل صنعتی می باشد.

برند های تولید کننده انواع مایع دستشویی مرغوب برای ایجاد رایحه های متفاوت برای این محصول در زمان اضافه کردن عصاره گل این محصول، آن  را به صورت انتخابی استفاده می کنند. به عنوان مثال امروزه در فرمولاسیون تولید مایع دستشویی از عسل استفاده می شود که می تواند دارای بوی مطبوع و خوشایند باشد.  همچنین عسل از نظری ساختاری گیاهی است و از نظر طب سنتی دارای خواص و فواید منحصر به فردی است که می ‌تواند در ایجاد رطوبت بیشتر در بین دست بیشترین تاثیر را داشته باشد و از خشکی پوست جلوگیری نماید.

در راستای اطلاعات گفته شده در زمینه فرمولاسیون مایع دستشویی عسل می توان گفت مهمترین مزیت استفاده از این محصول جلوگیری از شیوع بیماری ‌های واگیردار است که به کمک دست منتقل می‌شوند و با استفاده از این محصول می‌توان به ضدعفونی کردن دست ها در بهترین شرایط پرداخت.

قیمت خرید مایع دستشویی عسل در سال 99

قیمت خرید مایع دستشویی عسل در سال 99

قیمت خرید مایع دستشویی در سال  99 طبق کیفیت این محصول و بر مبنای مواد اولیه مصرفی تولید آن تعیین می گردد. مایع دستشویی مرغوب می ‌تواند برای ایجاد نشاط و شادی در افراد و همچنین رعایت بهتر بهداشت فردی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

مایع دستشویی مرطوب کننده در بسته بندی های مختلف طراحی می شوند که استفاده از آن در هر مکان و در هر موقعیتی امکان پذیر باشد. امروزه بعضی از تولید کنندگان مایع دستشویی این محصولات را به صورتی جیبی و در شکل ظاهری پمپی تولید می‌کنند که استفاده از آنها در موقعیت هایی مختلف آسان تر و بهداشتی نر است.

قیمت خرید مایع دستشویی عسل علاوه بر کیفیت این محصول، به نوع بسته بندی و میزان بسته بندی آن نیز وابسته می باشد و در رقم های متعددی اعلام می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما