تولید کنندگان انواع پودر شوینده دستی با کیفیت

پودر دستی یکی از ضروریات بهداشتی در هر خانه‌ای می‌باشد. تولید کنندگان انواع پودر شوینده دستی را با کیفیت های مختلف تولید می‌نمایند. برخی از پودر ها دارای دانه های رنگی می‌باشند که خاصیت لکه بری و تمیز کنندگی بهتری دارند. برخی از پودر ها ساده هستند که این پودر ها بسته به نوع بسته بندی ها در قیمت های مختلفی عرضه می‌شوند.

 

 

تولید کنندگان انواع پودر شوینده دستی با کیفیت

 

 

آشنایی با انواع پودر لباسشویی

 

یکی از مهم‌ترین مواد شوینده که با آن سر و کار داریم و روزانه ممکن است که از آن استفاده نماییم، پودر لباسشویی می‌باشد. اما نکته مهم این است که از چه پودری برای شستشو استفاده می‌شود. انتخاب پودر شوینده مناسب در تمیزی و حفاظت از بافت پارچه اهمیت فراوانی دارد.

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از آنزیم ها در پودر های لباسشویی مرسوم شده است. این آنزیم ها باعث سرعت شستشو و لکه بری بیشتر می‌شود. پودر لباسشویی ایرانی در ۲ نوع ماشینی و دستی تولید می‌شود.

 

  1. پودر دستی: این پودر در ترکیبات متفاوتی تولید می‌شود و زمان حل شدن این پودرها در آب نسبت به یکدیگر فرق دارند و پودر دستی کف بسیاری تولید می‌نماید و برای پوست های حساس نیز مناسب می‌باشد و کمتر به آن ها آسیب می‌رساند.
  2. پودر لباسشویی ماشینی: پودر ماشینی به دلیل داشتن آنزیم های مختلف قدرت تمیز کنندگی بالایی دارند و در عین حال کف کمتری تولید می‌نماید و قدرت لکه بری این پودر بیشتر می‌باشد.

 

پودر ماشین لباسشویی در چند نوع مختلف موجود می‌باشد مانند:

  • پودر مخصوص لباس های رنگی: این پودر ها مخصوص لباس های رنگی می‌باشد و آنزیم های درون آن به رنگ و بافت پارچه آسیب نمی‌رساند. بلکه لکه ها را به خوبی از بین می‌برد.
  • پودر مخصوص لباس سفید: این پودر باعث درخشندگی لباس های سفید و ملحفه ها می‌شود.
  • پودر لباس کودک: پوست کودکان بسیار لطیف می‌باشد. از این رو، باید از پودری برای شستشوی لباس آن ها استفاده نمود که ملایم باشد و همچنین از آن جا که لباس کودکان بیشتر کثیف می‌شوند، قدرت پاک کنندگی لازم را هم داشته باشد.

 

آشنایی با انواع پودر لباسشویی

 

شرکت پخش انواع پودر شوینده دستی باکیفیت

 

استفاده از پودر لباسشویی بسیار فراوان می‌باشد. در بین خانم های خانه‌دار و همچنین سایر مکان هایی که با مواد شوینده سر و کار دارند، از پودر دستی بسیار استفاده می‌نمایند. مانند: هتل ها، رختشوی خانه ها، بیمارستان ها و دیگر مکان ها.

 

در نتیجه شرکت های پخش شوینده باید پودر دستی مرغوب را در انواع مدل های بسته بندی مانند بسته بندی فله، بسته بندی های پاکتی، بسته بندی سطلی و بسته های کیلویی عرضه نمایند تا بتوانند نیاز همه مشتریان را فراهم نمایند. از آن جا که این پودر ها بسیار مشتری پسند می‌باشند، شرکت پخش مواد شوینده می‌تواند با عرضه انواع مختلف آن سود بهتری را برای خود رقم بزند.

 

شرکت پخش انواع پودر شوینده دستی باکیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما