خرید انواع پودر رختشویی و ماشینی باکیفیت

انواع پودر رختشویی و ماشینی باکیفیت با برندهای اکتیو و رویا به صورت فله و کیسه ای جهت فروش داخل و صادراتی آماده می باشد. این پودر رختشویی و ماشینی با قیمت مناسب و بسته بندی فله و کارتن عرضه می گردد.

 

انواع پودر رختشویی ماشینی درجه یک دارای کارایی و مرغوبیت بسیار بالایی می باشند و قدرت پاک کنندگی و شویندگی بالایی در خود دارند و دارای بازاری پر رونق و پر مصرف می باشند که به خوبی توانسته است کیفیت بالا و مرغوب و کارایی خود را به مشتری ثابت نماید.

 

خرید انواع پودر رختشویی و ماشینی باکیفیت

انواع پودر شوینده تولید شده

 

  1. پودر رختشویی دستی
  2. پودر ماشین لباسشویی
  3. پودر ماشین ظرفشویی

 

شرکت پدیده شیمی با تولید انواع پودر رختشویی و ماشینی با کیفیت توانسته است بازار داخل و صادراتی خوبی برای خود فراهم نماید. استفاده از بسته بندی متنوع و زیبا همچون کیسه، کارتن و سطل بسیار مهم و کلیدی می باشد به طوری که علاوه بر تامین پودر با کیفیت، موارد مربوط به نگه داری پودر ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

پودر دستی رویا و اکتیو، پودر ماشین، پلی واش اکتیو و پودر ماشین ظرفشویی psg از جمله محصولات این شرکت می باشد. به طوری جزو پودر رختشویی و ماشینی باکیفیت دسته بندی می شود.

 

پودر رختشویی و ماشینی رویا در وزن های ۴۵۰ گرم تولید می شود در کنار آن وزن ۲۰ کیلوگرمی نیز تولید و پخش می شود. استفاده از اسانس مناسب جهت خوشبو شدن بسیار مورد رضایت مصرف کننده بوده است. در کنار می توان قیمت مناسب را نام برد. بسیاری از تولید کنندگان پودر رختشویی و ماشینی داخل تمایل به افزایش کیفیت دارند.

 

انواع پودر شوینده تولید شده نام آشنا در برند های شناخته شده در واقع از هر نظر تایید شده می باشند و به خوبی توانسته اند کیفیت و مرغوبیت خود را به مصرف کننده ثابت نمایند و تمام ویژگی و مشخصات یک پودر شوینده عالی را در خود دارند.

 

 

انواع پودر شوینده تولید شده

آشنایی با انواع پودر رختشویی

همانطور که می دانیم کارخانه ها، پودر رختشویی را در برندهای مختلف و در دو نوع دستی و ماشینی تولید و به بازار توزیع می کنند که در ادامه مطلب برخی از ویژگی های پودر رختشویی را برای شما بیان می کنیم:

  1. پودر رختشویی درجه یک لباس ها را نرم می کنند و به بافت لباس آسیب نمی رساند.
  2. پودر رختشویی با کیفیت از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار می باشد و ماندگاری لباس را نیز بالا می برد و دارای کف فراوان می باشد و ایجاد حساسیت و مشکل و التهاب پوستی نمی کند.
  3. تقریبا همیشه می توان نتایج خوبی از شستن هنگام استفاده از پودر های شستشو انتظار داشت. امروزه پودرهای شستشو بر اساس آخرین فناوری ها فرمول های برتر وجود دارند.

 

با جستجو های بسیار در بازار حتماً یک پاک کننده رختشویی پیدا کرده اید که متناسب با پول و بودجه شما باشد و نیاز های شما را برای تمیز کردن لباس های کثیف و همچنین اولویت های خانواده شما شامل بوی خوش لباس و مسئولیت زیست محیطی را برآورده کند.

 

آشنایی با انواع پودر رختشویی

پودر ماشین لباسشویی بهتر است یا مایع؟

پودر لباسشویی و مایع لباسشویی هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و برای کاربرد های خاصی تولید شده اند. با توجه به مزایا و معایب هرکدام نمی توان گفت کدام یک از این دو بهتر از دیگری است. اما باید هر کدام در جای خود و برای کاربرد مخصوص به خود مورد استفاده قرار گیرد.

 

بنابراین باید مزایا و معایب آنها را بهتر بشناسیم تا بتوانیم در جای مناسب از آنها استفاده نماییم، به این منظور در ادامه با ما همراه باشید:

  1. مزایا و معایب مایع لباسشویی: از مزایای این محصول ملایم قابلیت استفاده برای انواع لباسهای سفید، مشکی و رنگی، قابلیت انحلال آسان در آب، از بین بردن لکه های مواد غذایی چرب و قیمت بالاتر نسبت به پودر بسته بندی پلاستیکی ناسازگار با محیط زیست و معایب آن این است که در بعضی از موارد نمی توان برای پاک کنندگی لباس های بسیار چرک و کثیف از آن انتظار پاک کنتدگی خیلی بالا داشت.
  2. مزایا و معایب پودر لباسشویی: از مزایای آن می توان به قدرت شویندگی بسیار بالای آن اشاره کرد و انواع لباس با ضخامت مختلف را می توان با آن شستشو داد و دارای قیمت مناسب، بسته بندی مقوایی سازگار با محیط زیست و مواد تشکیل دهنده با ثبات تر و پر قدرت تر نسبت به مایع می باشد.

 

از معایب پودر لباسشویی این است که دیرتر در آب حل می شود ک فشار بیشتری را متوجه بافت لباس می نماید و در بعضی مواقع ممکن است در بعضی لباس ها باعث تغییر رنگ آنها شود.

معرفی انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی

افرادی که وظیفه خرید مایحتاج منزل را بر عهده دارند، بارها این سؤال را از یکدیگر پرسیده‌اند که بهترین پودر لباسشویی ایرانی کدام است؟ کدام برند پودر ماشین لباسشویی خوب است؟

 

برای جواب به این پرسش تقریبا ۵۰۰ مدل پودر لباسشویی را از نظر قدرت لکه بری، خوشبو بودن، آسیب نرساندن به الیاف پارچه در حین شستشو و… مورد بررسی قرار داده ایم و با مطالعه ی نظرات خریداران هر محصول توانستیم فهرستی از بهترین پودر لباسشویی با کیفیت را بدست بیاوریم:

 

  1. پودر لباسشویی رویا: پودر ماشین لباسشویی رویا یکی از نام‌های معتبر در بخش تولید مواد شوینده است و بسیاری از افراد، پودر تولید شده توسط این برند را بهترین پودر لباسشویی خارجی می‌ دانند. استفاده از پودر لباسشویی رویا مانع از آسیب رسیدن به ماشین لباسشویی شده و با بهره‌گیری از قابلیت فعال شدن در آب سرد، حتی سخت‌ ترین لکه‌ها در دمای پایین را نیز از بین می برد. پودر های تولید شده توسط این برند را می‌ توانید برای شستشوی ماشینی و دستی مورد استفاده قرار دهید و از حفظ سلامت پوست دست هایتان اطمینان حاصل کنید. علی رغم این که پودر رویا را می‌ توان بهترین پودر لباسشویی دستی در نظر گرفت، اما در زمان استفاده از آن باید از تماس دست با چشم‌ هایتان خودداری کنید تا باعث ایجاد حساسیت و تحریک در چشمانتان نشود.
  2. پودر لباسشویی اکتیو: پودر ماشین لباسشویی اکتیو، برندی اصل و خوش نام در تولید مواد شوینده است و برخی افراد پودر تولید شده توسط این برند را بهترین پودر ماشین لباسشویی در تولید و بازار کشور می‌ دانند. از نکات مهم و قابل توجه در محصولات این برند، عدم استفاده از ماده مخرب زئولیت در فرمولاسیون پودر های آن است که این موضوع مانع از آسیب رسیدن به پوست دست در شستشوی دستی می‌ شود. با استفاده از پودر لباسشویی اکتیو، لکه‌های زرد رنگ باقی مانده از عرق در زیر بغل و لکه‌های سیاه رنگ سرآستین و یقه‌ ها به طور کامل از بین می‌ روند. استفاده از ترکیب پلیمر و آنزیم در پودر های این برند، شما را از به کارگیری سرکه و جوش شیرین برای از بین بردن لکه‌ های باقی مانده روی لباس‌ها بی نیاز می‌ کند.
  3. پودر لباسشویی سافتلن: پودر ماشین لباسشویی سافتلن یکی از برند های مدعی تولید بهترین پودر ماشین لباسشویی است که محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی محافظت از الیاف لباس روانه بازار می‌ کند. شما می توانید با استفاده از این پودر، لباس هایتان را در دمای پایین مورد شستشو قرار دهید و موجب کاهش مصرف انرژی و هزینه هایتان شوید. آنزیم‌ های اختصاصی موجود در پودر های سافتلن، تمامی لکه‌ ها را از بین برده و به بافت لباس هیچ آسیبی نمی رساند. یکی از بارزترین مشخصه‌ های پودر سافتلن، استفاده از دانه‌ های رنگی صابونی در آن می باشد که موجب لکه بری و تمیزی بیشتر لباس و محافظت از بافت آن می شود.

 

انواع پودر های لباسشویی اعلا و با کیفیت دارای قدرت شویندگی بالایی هستند که با کارایی و شویندگی بالایی خود و محافظت از بافت لباس به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در بین مشتریان ثابت نمایند و برای مشتری به عنوان یک پودر ماشین لباسشوبی اعلا و درجه یک و شناخته شده محسوب می شوند و حتی به کشور های مختلفی دیگر نیز به دلیل کیفیت بالا صادر می گردند.

 

معرفی انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی

تفاوت پودر ماشین لباسشویی و دستی

بسیاری از افراد معتقدند می توان از این دو پودر هم برای شستشو با دست و هم برای ماشین استفاده نمود اما این تصور کاملا غلط است و هر کدام از آنها باید در جای خود استفاده شوند. پودر دستی و پودر ماشینی ترکیبات متفاوتی دارند و زمان حل شدنشان در آب متفاوت است.

 

در ادامه برخی از تفاوت های این دو نوع پودر را برای شما بیان می کنیم، پس با ما همراه باشید:

  1. اگر از پودر دستی برای ماشین استفاده شود به دلیل حجم زیاد کف تولیدی، کف از مخزن شستشو ماشین لباسشویی خارج می شود و به سیستم های الکتریکی دستگاه آسیب وارد می کند و همینطور اگر از پودر ماشینی به جای دستی استفاده شود باعث سوزش و خارش دست و ایجاد بیماری های پوستی و آلرژی می شود.
  2. همینطور کف حاصل از پودر ماشین لباسشویی باعث آسیب رسیدن به چشم ها می شود، پس هرگز پودر دستی را به عنوان پودر لباسشویی استفاده نکنید.
  3. مایع لباسشویی برای شستشوی مکرر لباس ها مناسب بوده و امکان ایجاد آسیب برای بافت لباس را به حداقل ممکن می رساند.
  4. پودر های ماشینی حاوی آنزیم های مختلف بوده و زمان شستشو را به طور چشمگیری کاهش می دهند. این در حالی است که پودرهای دستی مخصوص شستشوی لباس ها با دست می باشد و از ایجاد آسیب های پوستی جلوگیری می کنند. با این اوصاف با توجه به این ویژگی ها نمی توان یکی را بر دیگری برتر دانست.

ویژگی های پودر لباسشویی با کیفیت

هنگام خرید پودر لباسشویی مناسب باید به خصوصیات پودر لباسشویی توجه نمایید. از مهمترین خصوصیات پودر لباسشویی خوب می توان به میزان حلالیت در آب، آنزیم‌های موجود در پودر لباسشویی، میزان پاک‌کنندگی، قدرت لکه بری و رایحه مواد شوینده اشاره کرد که در زیر به چند نکته برای تشخیص پودر لباسشویی خوب و با کیفیت برای شستن لباس‌ها اشاره می شود:

  1. پودر لباسشویی باکیفیت دارای قدرت پاک کنندگی کنترل شده می باشد و صدمه ای به رنگ پارچه وارد نمی‌کند، در عین حال، چرک و لکه‌ها را از روی لباس ها پاک می‌کند.
  2. مواد شوینده مناسب و باکیفیت، با بسته‌بندی مناسب ارائه می‌شود. قبل از خرید، ترکیبات پودر را بررسی کنید و پودری را تهیه کنید که دارای آنزیم‌های کارآمد است.
  3. پودرلباسشویی خوب قادر است در هر دمایی به راحتی در آب حل شود.
  4. پودر لباسشویی خوب، پودری است که برای شستن انواع منسوجات و البسه قابل استفاده است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.
  5. رایحه پودر ها باعث القای حس پاکیزگی می‌شود. بنابراین، پودر خوب دارای رایحه خوشایند و دلپذیر می‌باشد.
  6. یکی از مشخصات پودر لباسشویی خوب برای لباس های سفید این است که در دراز مدت باعث تثبیت رنگ سفید البسه می‌شود.
  7. همچنین، این پودرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که موجب بازگشت درخشندگی و نشاط به البسه شوند.

 

ویژگی های پودر لباسشویی با کیفیت

پودر لباسشویی چند کیلویی بخریم بهتر است؟

پودر لباسشویی کیلویی از جدیدترین نوآوری ها در در زمینه تولید مواد شوینده محسوب می شود. اما پرسشی که در اینجا مطرح می شود این است که پودر لباسشویی چند کیلویی بخریم بهتر است؟

 

در پاسخ به به این سوال ما پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی را به شما پیشنهاد می کنیم، با خرید این محصول می توانید از یک سری مزایا بهره مند شوید که در ادامه برخی از آنها را برای شما آورده ایم:

  1. اولین ویژگی مهم این نوع پودر، دیر تمام شدن آن می باشد. شما با خرید یکباره پودر لباسشویی ۱۰ کیلویی می توانید تا مدتی نسبتا طولانی از دشواری خرید پودر های لباسشویی کوچک خلاص شوید.
  2. دومین ویژگی این نوع پودر، به صرفه بودن آن می باشد. به طوریکه اگر شما بخواهید همین مقدار پودر را در بسته بندی های کوچک خریداری کنید، لازم است هزینه بیشتری پرداخت کنید. این درحالی است که با خرید پودر ۱۰ کیلویی با قیمتی بسیار پایین تر به همان مقدار محصول دسترسی پیدا می کنید.

قیمت پودر رختشویی و ماشینی در سال جدید

پودر رختشویی و ماشینی از محبوب ترین محصولات شوینده در سال جدید محسوب می شوند. به نظر شما قیمت پودر رختشویی و قیمت پودر ماشینی در سال جدید تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

 

در پاسخ به این سوال لازم به ذکر است که قیمت پودر رختشویی و ماشینی پارامتری متغیر است که تحت تاثیر یک سری دلایل و عواملی تغییر می کند، از مهمترین عوامل آت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت پودر: پودر های شوینده در انواع کیفیت بالا، متوسط و پایین تولید شده و به بازار فروش عرضه می گردند. هر یک از این کیفیت ها از نظر قیمت متفاوت هستند، پس می توان گفت هرچه کیفیت پودر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.
  2. برند تولید کننده پودر: برند های زیادی در زمینه تولید پودر رختشویی و ماشینی فعالیت می کنند که برخی از آنها به علت کیفیت بالای محصولات خود، آنها را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند.
  3. میزان صادرات محصول به خارج از کشور: محبوبیت زیاد پودر رختشویی و ماشینی در سال جدید باعث شده است که این محصول، به یکی از محصولات اعلا و مهم صادراتی تبدیل شود که به فراوانی به خارج از کشور صادر می گردد. البته به طور کلی هرچه صادرات این محصولات شوینده به خارج از کشور بیشتر باشد، میزان این محصول در بازار های داخلی به همان نسبت کاهش می یابد و این موضوع نیز به نوبه خود باعث افزایش قیمت محصول در این بازار ها می شود. ‌
  4. فروش محصول به صورت فله یا بسته بندی شده: پودر رختشویی و ماشینی به صورت فله و بسته بندی شده به بازار فروش عرضه می گردد که قیمت هر کدام از آنها متفاوت می باشد. اما می توان گفت که قیمت این پودر ها به صورت فله از قیمت آنها به صورت بسته بندی شده پایین تر می باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت این محصول به صورت بسته بندی شده، تحت تاثیر یک سری عوامل مهم مانند اندازه بسته بندی و نوع بسته بندی تغییر می کند.

اینها برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت پودر رختشویی و ماشینی در سال جدید هستند که برای شما بیان کردیم و امیدواریم برایتان مفید بوده باشند.

 

خرید انواع پودر رختشویی و ماشینی باکیفیت به شیوه مستقیم از مراکز و فروشنده برتر سبب می شود مشتری عمده همیشه بهترین و قابل اطمینان ترین انتخاب را با قیمت ارزان و استثنایی داشته باشد.

 

قیمت پودر رختشویی و ماشینی در سال جدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما