خرید عمده مایع ظرفشویی غلیظ و باکیفیت

برای خرید عمده مایع ظرفشویی غلیظ با قسمت پشتیباتی و فروش ما تماس حاصل نمایید تا بهترین مشاوره ها را، در اختیار شما قرار دهند. در این زمینه فهرستی از هزینه های موجود را به شما اعلام می کنند تا خودتان با دقت نظر کافی، به انتخاب اقلامی خاص بپردازید. در ادامه برای تحویل کالا های خود زمانی کوتاه تر را از مرجع فروش ما بخواهید.

 

 

خرید عمده مایع ظرفشویی غلیظ و باکیفیت

ویژگی های مایع ظرفشویی مناسب

ویژگی های مایع ظرفشویی درجه ۱ را باید از مراجع مطلعی پرسید. در واقع چون همگان آشنایی کاملی با این تولیدات ندارند ضرورت دانستن مشخصه هایشان خیلی مهم است.

  1. یک محصول خوب باید به اندازه کافی غلظت داشته باشد و شکلی نیمه جامد را از آن ببینید. پس اقلام آبکی زیاد مناسب و به صرفه نیستند.
  2. وجود مواد پایدار کننده کف در آن ها صاحب امتیاز و برتری است. نمونه های بهداشتی و استاندارد تنها با ریختن چند قطره بر روی اسفنج ها و اضافه کردن کمی آب خوب کف می کنند.
  3. این که کالای خریداری شده به خوبی ظروف یا وسایل کثیف دیگر را پاک می کند را مورد توجه قرار دهید. قدرت تمیز کردن در تمام ساخته یکسان نیست چون هرکدام به نحوی مختلف تولید می شوند.
  4. اگر در حیت شست و شو متوجه شدید که با آبکشی کمی از مایع بر روی وسایل باقی مانده است، بدانید که نمونه خوبی را انتخاب نکرده اید. یک مایع اعلا به موردی اطلاق می شود که با ریختن آب زیاد، به طور کامل از روی سطوح پاک گردد.
  5. شاید خیلی از هتل ها یا رستوران ها بخواهند به منظور شستشو از ساخته هایی تمیز کننده استفاده کنند. از این رو باید اقلامی در این راستا مصرف گردند که خارش های پوستی را، برای کارکنان به وجود نیاورند. چون مدام این افراد باید به تمیز کاری بپردازتد پس هرید نمونه های ضد التهاب خیلی مهم می باشد.
  6. معمولا یا انواع گالنی را تهیه می کنید و یا این که می خواهید قوطی های کم حجم را به دست آورید. قیمت های موجود در این زمینه بسته به نوع محصول خیلی فرق می کنند. پس وقتی یک نمونه را بر می دارید به جز توجه به آرم استاندارد بر هزینه های تایپ شده هم، کاملا توجه نمایید. در این راستا خیلی از نام های غیر معتبر اجناسی بی کیفیت را با هزینه هایی بالا و گران تر می فروشند.

از ویژگی های مختلفی که یک مایع ظرفشویی مناسب می تواند داشته باشد در بالا توضیح دادیم و شما عزیزان می توانید با دقت مطالعه کرده و بهترین محصول مورد نظرتان را از طریق کارشناسان ما سفارش داده و پس از تحویل و استفاده از آن لذت کافی را از کیفیت و مرغوبیت آن ببرید.

 

ویژگی های مایع ظرفشویی مناسب

تولید کننده مایع ظرفشویی غلیظ و مرغوب در ایران

در ایران بهترین مایع ظرفشویی از سوی سازندگانی مسئولیت پذیر تولید می گردد. برنامه ریزی های اصلی تولید کنندگان در این راستا، برای ارائه اجناسی درجه یک و به صرفه می باشد. از این رو چنین تولیدات کم نظیری مراجعات وسیع و متوالی مشتریان را به همراه دارند. پس اطمینان از تهیه اجناسی غلیظ و مرغوب در ایران همیشه وجود دارد.

 

برای خریدن مایع ظرفشویی غلیظ و مرغوب در ایران ابتدا باید به یک سری نکات توجه فرمایید. نکته اول این است که باید این نوع مایع ها دارای استاندارد های مورد نیاز باشند. امروزه تولید مایع زیاد شده و شما عزیزان باید توجه کنید که یک مایع مرغوب و غلیظ انتخاب کنید تا باعث ایجاد حساسیت های پوستی نیز نشود.

 

در ایران مایع های ظرفشویی های بسیار عالی و برند های کار درست و معروفی وجود دارند که شما می توانید با خیال راحت آنها را خریداری کنید شرکت های تولید کننده مایع ظرفشویی غلیظ و مرغوب ایرانی با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین فرمولاسیون و تکنولوژی های روز دنیا این محصولات را تهیه و راهی بازار می کنند این نوع محصولات متقاضیان زیادی دارد زیرا دارای مرغوبیت و غلظت بسیار بالایی می باشند و به آسانی کف می کنند و مانع ماندن چربی روی ظروف می شوند.

 

تولید کننده مایع ظرفشویی غلیظ و مرغوب در ایران

ترکیبات مایع ظرفشویی چیست؟

مایع ظرفشویی زیر مجموعه فرآورده های شوینده و بهداشتی است که از آن برای شستن انواع ظروف و سطوح چرب می توان استفاده کرد.

ولی آیا می دانید ترکیبات مایع ظرفشویی چیست و از چه موادی در ساخت و تولید آن استفاده شده است؟

در ادامه قصد داریم به اختصار به مواد تشکیل دهنده مایع ظرفشویی بپردازیم.

  1. در تولید برخی از مایع های ظرفشویی از فسفات استفاده می شود چرا که فسفات موجب تمیزی ظروف می گردد ولی از آن طرف چون این عنصر برای محیط زیست و سلامت فرد بسیار مضر است امروزه کمتر از آن استفاده می کنند و در برخی مناطق حتی استفاده از آن ممنوع می باشد.
  2. استفاده از موارد جانبی برای افزودن رنگ، عطر و …
  3. سروکار داشتن با مواد شیمیایی باعث خشکی پوست دست می شود بنابراین لازم است که در ترکیب مایع ظرفشویی ماده ای به کار رود که خاصیت نرم کنندگی داشته باشد. از همین روی از گلیسیرین و مواد مشابه آن برای نرمی و لطافت دست استفاده می شود.
  4. بهره مندی از ماده ای تحت عنوان آلکانول آمید ها جهت پایدار نمودن کف تشکیل شده.
  5. بیش از نیمی از یک شوینده بهداشتی را آب تشکیل می دهد. مایع ظرفشویی نیز از این قضیه مستثنی نیست. بنابراین آب با کیفیت و بدون سختی، (منظور از آب بدون سختی آبی است که فاقد املاحی نظیر کلسیم، منیزیم و دیگر مواد معدنی باشد) اصلی ترین ماده ای است که برای تولید مایع ظرفشویی مورد نیاز است.
  6. سورفکتانت در فرمول شیمیایی تمامی انواع مایع های ظرفشویی، اصلی ترین ماده ای است که کثیفی ها و چربی ها را از روی سطح ظروف به کلی پاک می کند. در واقع می توان گفت که این ماده اولیه، قابلیت پاک کنندگی و چربی زدایی دارد.
  7. استفاده از الکترولیت ها و سورفکتانت ها برای افزایش غلظت مایع ظرفشویی به کمک این مواد اولیه، غلظت مایع به مقدار استانداردی که باید باشد می رسد.

ترکیبات مایع ظرفشویی چیست؟

مشخصات مایع ظرفشویی خوب چیست؟

اما سوالی که همواره برای بسیاری از مصرف کنندگان مطرح می باشد و همواره در تلاش برای یافتن پاسخ آن هستند این است که مشخصات مایع ظرفشویی خوب، مناسب و باکیفیت چیست؟

از همین روی در ادامه قصد داریم به بیان مهمترین خصوصیات یک مایع ظرفشویی عالی بپردازیم.

  1. مهمترین ویژگی یک مایع ظرفشویی خوب این است که مایع ظرفشویی بایستی قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد. این اولین انتظاری است که هر مصرف کننده از یک مایع مناسب و خوب دارد.
  2. از طرفی یک مایع خوب باید غلیظ باشد. غلیظ بودن مایع ظرفشویی صرفه اقتصادی دارد بطوریکه تنها با استفاده از چندین قطره می توان مقادیر زیادی ظرف را تمیز نمود. البته این غلظت باید در حد استاندارد باشد چرا که بیش از حد غلیظ بودن برای سلامتی اشخاص و محیط زیست مضر است.
  3. قدرت کف کنندگی بالا از دیگر مشخصات مایع ظرفشویی باکیفیت است.
  4. کف ایجاد شده بایستی به سرعت با آب پاک شود و اثری از آن باقی نماند.
  5. به دلیل تماس مستقیم پوست دست با مایع ظرفشویی، Ph این محصول بایستی خنثی باشد تا ایجاد حساسیت و یا سوزش نکند. به عبارت دیگر این محصول باید ضد حساسیت بوده و مناسب پوست های حساس باشد.
  6. معطر بودن و داشتن رایحه خوش، از دیگر مشخصات یک مایع ظرفشویی ایده آل است چرا که می تواند حس خوشایندی در شخصی که از آن استفاده می نماید ایجاد کند.
  7. همچنین یک مایع ظرفشویی خوب بایستی کمترین میزان خطر را برای محیط زیست و سلامت فرد داشته باشد.
  8. و به عنوان آخرین مورد، مایع ظرفشویی خوب بایستی از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده باشد از همین روی شرکت های معتبری که به با کیفیت بودن محصول تولیدی خود اهمیت می دهند از معتمد ترین فروشنده ها مواد اولیه خود را تهیه می کنند. همچنین دستگاه های صنعتی که مایع ظرفشویی و دیگر مواد شوینده توسط آن ها تولید می شود نیز بایستی از کیفیت لازم برخوردار باشند.

معرفی انواع مایع ظرفشویی ایرانی

انواع مختلفی مایع ظرفشویی ایرانی موجود می باشد که با بهترین کیفیت ها و با انواع رایحه و عطر خیال ما را از بابت داشتن یک مایع ظرف شویی خوب راحت می کند لطفا در ادامه نیز با ما همراه باشید تا به معرفی برخی از این محصولات بپردازیم.

 

از معروف ترین و ماندگار ترین آنها مایع ظرفشویی ریکا می باشد اولین بار توسط کارخانه داروگر تولید و روانه بازار شد این مایع در دو نوع چهار لیتری و یک لیتری موجود می باشد زایحه های مختلفی ندارد و به گفته کارشناسان و کسانی که از این نوع مایع استفاده می کنند ریکا سریع کف می کند و به راحتی چربی ها را از بین می برد.

 

برند بعدی مایع ظرفشویی گلرنگ می باشد که برندی معروف در کشورمان است و توسط شرکت گلرنگ تولید و روانه بازار شده است. گلرنگ رایحه های مختلفی دارد و جز پر فروش ترین مایع های ظرفشویی می باشد. از قدمی ترین محصولات شوینده می توان از برند تاژ نام برد این نوع مایع رایع توت فرنگی و، لیمو و ساده را داراست این نوع مایع قدرت لکه بری و پاک کنندگی بسیار بالایی دارد.

 

نام برند دیگری از این مایع ها برند پریل می باشد این نوع مایع ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند از انواع مختلفی بو و رایحه برخوردار است از لحاظ قدرت و غلظت و سرعت پاک کنندگی بسیار بالاست و توانسته است رضایت حداکثری از مردم بگیرد. مایع ظرفشویی خاکستر از برند های معروف و قدیمی ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و کیفیت آن نیز در این چند سال با ثبات بالایی حفظ شده است. از معروف ترین و پر فروش ترین مایع های ظرفشویی ایرانی را نام بردیم با ما همراه باشید تا در ادامه اطلاعات مفید تری در این زمینه به شما ارائه دهیم.

 

معرفی انواع مایع ظرفشویی ایرانی

مزیت استفاده از مایع ظرفشویی غلیظ

آیا شما هم مثل بسیاری از افراد بر این باور هستید که غلیظ بودن مایع ظرفشویی یک مزیت است؟

 

متاسفانه از گذشته های دور برخی از افراد بر این باور بودند که مایع ظرفشویی غلیظ، کیفیت بالاتری دارد در حالی که اینگونه نیست. غلظت یک مایع ظرفشویی خوب همانند بسیاری از دیگر موارد بایستی به اندازه و در حد استاندارد باشد که تولید کنندگان عزیز در کارخانه و به هنگام تولید، به این موضوع توجه خاصی دارند و غلظت مایع ظرفشویی را متناسب با استانداردی که باید باشد تعیین می کنند.

 

مد نظر داشته باشید که اگر مایع ظرفشویی بیش از حد غلیظ باشد برای شستن ظروف و حذف کامل کف و مایع، بایستی آب فراوانی مصرف کرد که این موضوع با توجه به بحران کمبود آبی که در ایران وجود دارد و احتمالا تا سال ها با آن روبرو هستیم، چندان جایز نیست.

 

از همین روی بهتر است این باور غلط که “هر چه مایع ظرفشویی انتخابی غلیظ تر باشد بهتر است” را کنار گذاشته تا علاوه بر حفظ سلامتی افراد، در مصرف مهمترین ماده حیات برای بشر (یعنی آب) نیز صرفه جویی کرده باشیم.

 

مایع ظرفشویی چند لیتری بخریم؟

بطری های حاوی مایع ظرفشویی به لحاظ حجم با یکدیگر متفاوت هستند. چراکه میزان مصرف مشتریان با یکدیگر متفاوت است. برای برخی از افراد یک مایع ظرفشویی کوچک کافی است که تا ماه ها از آن استفاده کنند در حالیکه برای برخی دیگر از مصرف کنندگان یک مایع کوچک جوابگو نبوده و خیلی زود تمام می شود بنابراین لازم است که به سراغ مایع ظرفشویی با حجم بالاتر بروند.

 

برای مثال میزان مایع ظرفشویی مصرفی در یک منزل مسکونی بسیار کمتر از میزان مصرف هتل ها، رستوران ها و اماکن پر تردد است. تجربه نشان داده برای مصارف خانگی این موارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند:

  1. مایع ظرفشویی ۵۰۰ گرمی یا نیم لیتری
  2. مایع ظرفشویی ۱۰۰۰ گرمی یا یک لیتری

ولی در اماکنی که میزان استفاده از مایع ظرفشویی بیشتر است، دیگر خرید مایع یک لیتری به هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد. در این شرایط بایستی به سراغ مایع با حجم های بالاتر رفت. برای مکان های عمومی این موارد پر فروش تر می باشند:

  1. مایع ظرفشویی ۲ لیتری (۲۰۰۰ گرمی)
  2. مایع ظرفشویی ۳ لیتری
  3. مایع ظرفشویی ۴ لیتری
  4. مایع ظرفشویی ۵ لیتری
  5. مایع ظرفشویی ۱۰ لیتری
  6. مایع ظرفشویی ۲۰ لیتری

بنابراین هر خریدار بایستی با توجه به میزان مصرف مایع ظرفشویی و هزینه ای که می تواند بابت این محصول پرداخت کند دست به خرید یکی از موارد فوق زند.

 

از جمله نیاز های اساسی هر خانه ای داشتن یک مایع ظرفشویی با کیفیت مناسب و طبیعتا غلیظ می باشد که امروزه با توجه به تنوع بالای مایع های ظرفشویی در کشورمان انتخاب محصول مقداری برای خریداران سخت می شود در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی از این قبیل به شما ارائه دهیم و از خرید خود رضایت صد درصدی داشته باشید.

 

مایع ظرفشویی چند لیتری بخریم؟

راه های کاهش قیمت مایع ظرفشویی

چیزی که در خرید عمده اهمیت پیدا می کند فاکتور قیمت مایع ظرفشویی است. اما سوالی که مطرح می شود این است که چگونه می توان نرخ خرید مایع ظرفشویی را کاهش داد تا صرفه اقتصادی بیشتری برای خریدار داشته باشد؟

 

  1. مهمترین نکته این که به هنگام خرید در حجم های بالا مشتری باید سعی کند واسطه ها را حذف کرده و حتی المقدور به فروشنده دست اول برسد. بدیهی است هر چه تعداد واسطه ها در این میان بیشتر شود قیمت نهایی محصول نیز با توجه به تعداد افراد واسطه افزایش خواهد یافت. حال ممکن است برای خریدار این سوال ایجاد شود که چطور می توان فروشنده دست اول را پیدا کرد؟
    در پاسخ باید گفت معمولا شرکت ها و مراکزی که به طور اختصاصی بر روی فروش و پخش مواد شوینده کار می کنند فروشنده های دست اول و شرکت های بازرگانی کوچک و بزرگی هستند که با کارخانه های تولیدی به طور مستقیم در ارتباط اند. فقط کافی است به این مراکز دسترسی پیدا کنید. چگونه؟ بسیار ساده است. در اولین فرصت سری به موتور جستجوی محبوب گوگل بزنید تا ظرف چند ثانیه آنها را پیدا کنید.
    مجموعه پیش روی هم یکی از مراکز فروش و عرضه مستقیم انواع مایع ظرفشویی است که می توانید این محصول را در حجم بالا و با بهترین قیمت خریداری نمایید.
  2. راهکار دیگری که باعث کاهش قیمت مایع ظرفشویی می شود خرید در حجم بالا است. واضح است که قیمت خرید ۲ کارتن مایع ظرفشویی با قیمت خرید ۵۰۰ کارتن متفاوت خواهد بود. لذا هر چه میزان خرید شما بیشتر باشد می توانید قیمت بهتری بدست آورید.
  3. مورد دیگر برای کاهش نرخ این محصول، سفارش و خرید مایع ظرفشویی از نزدیکترین مرکز پخش است. چرا؟ چون هر چه قدر مکانی که از آنجا برای خریدار بار ارسال می شود کوتاه تر باشد هزینه باربری هم به همان میزان کمتر در خواهد آمد.
  4. مطلب مهم دیگر اینکه، زمانی که از یک مجموعه چندین بار خرید های بزرگ با مبالغ قابل توجه داشته باشید فروشنده روی شما حساب ویژه ای باز خواهد کرد و این احتمال می رود که در خرید های بعدی بتواند آفر های بهتری به شما ارائه دهد.
  5. نوع محصولی که خریداری می کنید هم بر قیمت تاثیر دارد. معمولی بودن یا خاص بودن مایع ظرفشویی هم بر موضوع قیمت بی تاثیر نیست.
  6. همچنین اسم برند هم از جمله فاکتور هایی است که تاثیر بسزایی بر پارامتر قیمت دارد. شرکت های شناخته شده و مشهور به دلیل معروفیتی که دارند و برند شدن شان، قیمت محصولات شان کمی بالاتر از شرکت های دیگر است. از این روی در پاره ای از اوقات می توان از محصولات شرکت های کمتر شناخته شده نیز استفاده کرد. محصولاتی که اگر کیفیت شان بیشتر از مجموعه های مطرح نباشد کمتر هم نیست.

صادرات مایع ظرفشویی ایرانی به کشورهای خارجی

به دلیل کیفیت و تنوع بالای انواع مایع ظرفشویی تولید شده در ایران، صادرات این محصول در کنار سایر شوینده ها بسیار پر رونق است. عراق، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورهای مجاور از جمله وارد کننده های فرآورده های شوینده و بهداشتی (مایع ظرفشویی) از ایران می باشند.

 

از جمله برند های ایرانی که علاوه بر تولید و فروش داخلی در بحث فروش خارجی و صادرات مایع ظرفشویی فعالیت دارند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. صحت
  2. گلرنگ
  3. تاژ
  4. گلی

در ادامه باید در نظر داشت که یک محصول صادراتی برای آنکه مطلوب کشورهای خارجی باشد بایستی یک سری موارد در مورد آن رعایت شود.

  1. به عنوان مثال لازم است که استاندارد فرآورده ای همچون مایع ظرفشویی با استاندارد های کشور هدف یکسان باشد. در صورت عدم تطابق اجازه ورود محصول را به کشور خود نمی دهند.
  2. همچنین برگه آنالیز فرآورده تولیدی نیز بایستی حتما همراه محصول باشد تا در صورت نیاز ارائه گردد.
  3. زیبایی ظاهری و شکیل بودن هر محصول بسیار مهم است بخصوص اگر قصد صادرات در میان باشد. از همین روی نحوه بسته بندی از جمله ویژگی های است که یک تولید کننده باید به آن توجه ویژه و مضاعفی داشته باشد.
  4. قیمت ارائه شده به خریدار صادراتی نیز مهم است چرا که آنها همیشه به دنبال بهترین محصول با کمترین قیمت هستند. اما اگر قیمت پیشنهاد شده محصول برایشان بالا باشد به سراغ برند دیگری می روند و یا از کشوری دیگر خرید خود را انجام می دهند.
  5. تنوع مایع ظرفشویی و تنوع حجم آن نیز بایستی حتما مد نظر قرار گیرد.

 

اگر چنانچه قصد خرید مایع ظرفشویی را چه برای بازار داخل و چه برای بازار خارج از ایران دارید میتوانید از طریق بازرگانی پیش رو اقدام نمایید. برای کسب اطلاعاتی نظیر دریافت کاتالوگ، لیست قیمت، شرایط خرید، حمل بار و … میتوانید از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

مایع ظرفشویی و دیگر مواد شوینده و پاک کننده دارای کد تعرفه صادراتی ۳۴۰۲۲۰۱۰ می باشند.

 

 

صادرات مایع ظرفشویی ایرانی به کشورهای خارجی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما