خرید و فروش پودر فله صادراتی

فروش پودر فله صادراتی ، در بسته های ۱۰_۲۰_۴۰ کیلویی با اکتیویته متفاوت و کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان به مشتریان عرضه میشود. این محصولات با داشتن استاندارد و مجوز بهداشت، به دلیل تقاضای بالای مشتریان، بسیار ارزان فروخته شده و در عین حال از صادرات مهم کشور به حساب میآید.

انسان از دیر باز برای شستشوی البسه و بدن خود، نیاز به داشتن انواع شوینده و صابونها را با خود داشت.

این نیاز امروزه در بهترین شکل خود، یعنی تولید انبوه محصولات بهداشتی و شوینده با انواع متنوع، دارای استانداردهای بالا و مجوز بهداشت وارد بازار فروش شده است.
ایران از نظر تولید پودر و انواع شوینده در خاورمیانه حرف اول را میزند و قسمت اعظم صادرات را در کشورهای همسایه از جمله عراق، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان را به عهده دارد. و بدین جهت قطب اول را در خاورمیانه جهت فروش پودر فله صادراتی در بر دارد.

موارد استفاده پودر رختشویی

فروش پودر فله صادراتی

پودر رختشویی به دو صورت دستی و ماشینی تولید میشود. پودر دستی دارای کف زیادتری بوده و برای شستن البسه با دست مناسب است.
از پودرها برای شستن انواع پرده، مبل، فرش، موکت و … استفاده شده و نیز در ساختن انواع صابونها و مواد بهداشتی و نرم کننده البسه کاربرد دارد.

فروش پودر فله صادراتی در بازار

انواع پودر فله بصورت عمده ودر بسته های ۱۰ _۲۰_۵۰ کیلویی برای فروش در بازار و نیز صادرات تولید شده و به علت تقاضای بالای مشتریان، به قیمت کارخانه و بسیار ارزان، عرضه میشود. البته بسته های کوچک ۵۰ گرمی آن نیز در بازار برای استفلده در مصارف خانگی، به صورت انبوه تولید میشود.

قیمت پودر فله صادراتی

فروش پودر فله صادراتی

پودر فله، نسبت به پودر بسته ای قیمت مناسبتری در بازار خرید و فروش دارد.
قسمت اعظم صادرات را به طور فله ای و انبوه شامل میشود. این پودر دارای کیفیت بالا و قدرت شستشوی زیاد در از بین بردن آلودگیها داشته و با برندهای معتبر و قیمت ارزان، به فروش میرسد.

لحظه به لحظه قیمت کالاها در حال تغییر و معمولا رو به افزایش است. ولی آنچه که در مورد قیمت پودر رختشویی تاثیر دارد کیفیت آن است. گرچه در بازار انواع پودر با برندهای متفاوت یافت میشود و دارای قیمتهای مختلف، اما در همه انواع آن، کیفیت حرف اول را میزند.

مورد دیگری که در قیمت پودرها موثر است خرید فله ای و مستقیم از خود کارخانه و یا فروشگاههای آنلاین است، که محصولات را به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار داده و آسانترین و مناسبترین روش برای تهیه کالا و اقلام مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما