سفارش بهترین پودر لباسشویی 10 کیلویی

پودر لباسشویی 10 کیلویی یکی از پرفروش ترین نوع پودر جهت شستشو لباس ها می باشد. پخش پودر درجه یک ۱۰ کیلویی در سطح گسترده ای از کشور انجام میگیرد که این به دلیل کیفیت و کارایی بسیار بالای آن دارد.

پودر های ما علاوه بر مصارف خانگی بلکه در خشکشویی های شخصی و خصوصی مانند هتل ها و مسافرخانه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. ویژگی برتر کود های ما پرداخت هزینه کم بابت خرید و استفاده کم و کارایی بسیار زیاد آن می باشد که این برای مصرف کننده صرفه جویی اقتصادی دارد.

سفارش بهترین پودر لباسشویی 10 کیلویی

تمام ویژگی های پودر لباسشویی 10 کیلویی

تمام ویژگی های پودر لباسشویی 10 کیلویی با اختراع لباسشویی و کم شدن شست و شوی لباس ها به صورت دستی باید پودری که مناسب برای شست و شوی لباسها در لباسشویی است اختراع می ‌شد. پودر های دستی به دلیل دیرتر حل شدن در آب و ایجاد لکه بر روی لباس ها و همچنین باعث ایجاد کف زیاد در لباسشویی شده که باعث ایجاد صدمات و خرابی لباسشویی می گردد.

به همین دلیل باید پودری که مناسب شست و شوی لباس در لباسشویی است اختراع می شد. این پودرها در اندازه های ۱۰ کیلویی تولید شده که هم به صرفه هستند و هم کارایی بسیار زیاد دارد.ما می خواهیم در اینجا به برخی از ویژگی های این نوع پودر اشاره نماییم.

  • پودر لباسشویی قابلیت حل شدن در آب را دارا بوده و بر روی لباس سفیدک باقی نمی گذارد.
  • درصد لکه بری این نوع پودر بسیار بالا بوده و همه نوع لباس را به خوبی لکه بری می کند.
  • درصد کف این نوع پودر استاندارد بوده و به ماشین لباسشویی آسیبی نمی رساند.
  • این پودر در دمای پایین و بالای آب و همچنین در هر درجه ای از سنگینی آب به راحتی حل می شود.
  • بعضی از انواع پودر ها بعد از شستشوی لباس ها ایجاد آلرژی و خارش در برخی از افراد می کند که استفاده از این پودر هیچگونه حساسیت و خارش برای فرد ایجاد نمی کند.
  • این نوع پودر قادر به لکه بری تمام پارچه ها بوده و در رنگ پارچه هیچ تاثیری منفی نمی گذارد.

پخش پودر لباسشویی 10 کیلویی با کیفیت عالی

پخش پودر لباسشویی 10 کیلویی با کیفیت عالی جهت سفارش بهترین پودر ۱۰ کیلویی می توانید به آدرس سایت ما مراجعه نمایید و آن را به مقدار دلخواه سفارش دهید و در کمترین زمان و در هر جای ایران دریافت نمایید. مصرف این پوتا علاوه بر داخل بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می ‌گردند.

کشورهایی که از پودرهای ۱۰ کیلویی ما خریداری می‌کنند شامل کشورهایی مانند عراق ،ترکیه ،ارمنستان ،آذربایجان و کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشند که این نشان است کیفیت بالای این محصول دارد. تولید این پودر در کشور هم باعث ایجاد اشتغال شده و هم باعث جلوگیری از خروج ارز از کشور شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما