شرکت تولید مایع ظرفشویی عمده 4 لیتری

مایع ظرفشویی عمده ۴ لیتری با کیفیت بی نظیر توسط شرکت سازنده با قیمت مناسب و در یک شرایط ویژه توزیع می گردد. این محصول در بسته بندی های فوق العاده مناسب و قیمت های عالی جهت فروش برای مشتریان جزئی و کلی ارائه می شود. این محصول امروزه به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات می شود و نقش مهمی در رشد اقتصاد کشور ایفا می نماید. دارای خاصیت میکروب کشی قوی و پاک کنندگی عالی می باشد.

شرکت تولید مایع ظرفشویی عمده 4 لیتری

آشنایی با فرمولاسیون مایع ظرفشویی

آشنایی با فرمولاسیون مایع ظرفشویی ترکیبات به کار رفته در مایع ظرفشویی شامل سورفکتانت ها در انواع مختلف می باشد. در برخی از مایع ها با توجه به ترکیب داخلی و درجه کیفی از روغن های مختلف، و صابون رنده شده استفاده می شود. کارخانه های مختلف ترکیبات اولیه متفاوتی نسبت به هم دارند برخی از چندین ماده فعالی و برخی فقط از یک نوع ماده فعال استفاده می کنند. آلکانول ها جزء مواد فعال کننده پر مصرف در تهیه این مایع ها می باشند. طبق فرمولاسیون مایع ظرفشویی طراحی شده ایجاد کف باعث از بین بردن تمام مواد چرب رسوب شده روی ظروف می گردد.

در تولید مایع های تولید شده در داخل کشور از آلکیل ها و سولفوره ها استفاده می گردد. در واقع این مواد اولیه جزء پر مصرف ترین ها می باشند. امروزه این مواد در داخل کشور تولید می شوند و با کیفیت عالی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

توزیع کنندگان مایع ظرفشویی عمده در بازار

توزیع کنندگان مایع ظرفشویی عمده در بازار توزیع کنندگان مایع ظرفشویی عمده در بازار این محصول را در بسته بندی های چند لیتری با قیمت های بسیار مناسب عرضه می نمایند. خرید این محصولات بسیار مقرون به صرفه نسبت به بقیه می باشد. این کالای تجاری امروزه نقش مهمی در صادرات و بازرگانی خارجی را بر عهده دارد. از بهترین کیفیت و کارایی برخوردار بوده و دارای مجوزهای لازم صنعتی می باشد. از نظر کیفی درجه های مختلفی داشته و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. این محصول با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می گردد. 

به دلیل داشتن خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی این مایع ها قابلیت استفاده در ماشین های ظرفشویی را نیز دارا می باشند. بنابراین می توان برای شست و شوی ظروف در داخل ماشین با حرارت و بخار و فشار آب از این مواد پاک کننده استفاده نمود. این محصول امروزه به بسیاری از کشورهای اروپایی صادر گشته و به عنوان یک برند معتبر در بازار شناخته می شود. می توانید به راحتی این کالا را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما