شرکت پخش پودر لباسشویی تندیس به صورت عمده

شرکت تولید کننده پودر لباسشویی تندیس محصولات خود را که دارای خاصیت پاک کنندگی، لکه بری بسیار قوی و. . . است را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تولید می‌نماید. علاوه بر جلب رضایت مشتریان داخلی از کیفیت محصولات تولیدی، کالاهای خود را به سایر کشور ها مانند عراق، پاکستان و. . . نیز صادر می‌نماید.

 

شرکت پخش پودر لباسشویی تندیس به صورت عمده

 

دلیل مرغوبیت پودر لباسشویی تندیس

پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده است تا شرکت تولید کننده پودر لباسشویی تندیس اقدام به تولید شوینده های با قابلیت و کیفیت بهتر و بروزتر نماید. حتما شما نیز تاکنون نام برند تندیس را شنیده اید که با استفاده از تکنولوژی بروز و همچنین فرمولاسیون ویژه و مخصوص به خود توانسته است انواع شوینده ها خصوصا پودر لباسشویی باکیفیت را تولید نماید.

 

از جمله دلایل مرغوبیت پودر لباسشویی تندیس را می‌توان در موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

 

  • اسانس: در فرمولاسیون این نوع پودر لباسشویی اسانس به کار برده شده است. چراکه، اسانس ها بر روی بوی محصول نهایی و در نهایت البسه شسته شده توسط آن اثر می‌گذارد و باعث جذاب تر شدن محصول نزد مشتری می‌گردد.

 

  • عوامل مانع از انتقال رنگ: این عوامل در واقع پلیمر هایی هستند که با کمپکس نمودن رنگ های محلول موجود به دلیل شستشو لباس های رنگی، مانع از انتقال آن ها به لباس های دیگر می‌شود. بدین ترتیب البسه رنگی از نظر ظاهر درخشان تر به نظر می‌آیند و در نتیجه این عملکرد بدان معنی می‌باشد که رنگ لباس های رنگی را تثبیت می‌نماید.

 

  • جلوگیری از خوردگی: در فرمولاسیون تولید این نوع پودر ها از ترکیباتی استفاده شده است که مانع از خوردگی سطح های فلزی ماشین لباسشویی و سایر اجزاء فلزی چون زیپ، گره می‌شود. این ترکیب که مانع خوردگی فلزات می‌باشد و در تهیه پودر لباسشویی خانگی تندیس استفاده شده است، سدیم سیلیکات نام دارد.

 

دلیل مرغوبیت پودر لباسشویی تندیس

قیمت نهایی پودر لباسشویی تندیس در سال ۹۹

پودر لباسشویی تندیس با توجه به خواص و ویژگی های بسیاری که دارد، دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای می‌باشد. به طوری که می‌توان گفت خرید این پودر لباسشویی ارزان بسیار مناسب برای ایامی در حجم بالا چون خانه تکانی می‌باشد.

 

قیمت نهایی این محصول به عوامل مختلفی چون نوع بسته بندی، هزینه چاپ، کیفیت مواد اولیه، هزینه کارگر، نوسانات نرخ ارز و. . . در سال ۹۹ بستگی دارد. به عنوان مثال فرض کنید که شرکت تولید کننده مواد اولیه مورد استفاده خود را در تهیه پود لباسشویی در این سال گران تهیه نموده باشد. به همین منظور مجبور است که محصول خود با قیمت تمام شده بیشتری به فروش برساند.

 

بسیاری از افراد گمان می‌نمایند، زمانی لباس ها تمیز و خوب شسته می‌شوند که آن قدر از پودر لباسشویی استفاده نمود که از تمامی سوراخ های آن کف بیرون بیاید، اما باید به آن ها گفت سخت در اشتباه می‌باشند. چراکه، با این کار بزرگترین آسیب را به ماشین لباسشویی خود وارد می‌نمایند.

 

حال باید گفت شما برای شستشو البسه چرک خود در ماشین لباسشویی تنها به یک پیمانه و یا حتی کمتر از یک پیمانه به پودر احتیاج دارید و در صورتی که لباس ها کثیف نمی باشند و نیاز به شستشوی بسیاری نیز ندارند، می‌توان به میزان یک قاشق غذا خوری برای شستشو البسه استفاده نمود.

 

قیمت نهایی پودر لباسشویی تندیس در سال 99

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما