صادرات پودر دستی فله درجه یک

بهداشت از مهم‌ترین مسائل روز دنیا است. هر کسی تمایل دارد، خانه و تمام وسایلش تمیز باشد. برای این کار نیاز به پودر شستشو می‌باشد که قیمت آن در بازار بسیار بالا است و توانایی خرید برای هر شخصی مقدور نمی‌باشد.

 

این اشخاص می‌توانند با خرید پودر دستی فله که خیلی مقرون به صرفه تر از پودر بسته بندی است، نیاز خود را بر طرف نماید. این پودر ها به طور وسیعی در بازار وجود دارد و صادرات پودر دستی فله درجه یک به کشورهای همسایه بسیار رواج دارد.

 

 

صادرات پودر دستی فله درجه یک

مشخصات پودر دستی فله درجه یک

شستشو امری روزانه برای خانوم ها است. به علت استفاده فراوان از پودر شستشو، دست های آنان ممکن است خشک، قرمز و پوست آنان خراب شود. از آنجا که خانوم ها برای پوست دست خود اهمیت بسیاری را قائل می‌باشند، پیشنهاد ما برای این خانوم ها انواع پودر دستی است. چراکه، از نمونه مشخصات این پودر ها بدون آنزیم بودن است که پوست دست را خراب نمی نماید.

 

پودر های فله‌ای این مرکز، آنزیم های مضری را که برای پوست حساسیت ایجاد می‌نمایند را ندارند. علاوه بر آن قیمت بسیار مناسبی را نیز دارا می‌باشند. پودر دستی درجه ۱ قدرت شویندگی بالایی دارد و تمام لکه های چرب و لکه هایی که بر اثر بازی با گل و رنگ بر روی لباس کودک روی داده است  را به آسانی تمیز می‌نماید.

مشخصات پودر دستی فله درجه یک

محل فروش عمده انواع پودر دستی فله

کارخانه های تولید پودر دستی با آخرین دانش روز دنیا و با فناوری های پیشرفته و با استانداردترین مواد در حال تولید و ساخت پودر دستی هستند. این مراکز تمام تلاششان بر این است که این مواد را بیشتر تولید نمایند تا دیگر نیازی به واردات پودر دستی و لباسشویی نداشته و در این زمینه کشور خود کفا شوند.

 

مرکز ما، پودر های لباسشویی را با مارک های گوناگون، در بسته بندی پاکتی و پلاستیکی و به صورت فله در بازار عرضه می‌نماید. اگر شما یک کیلو پودر فله خریداری نمایید، برابر است با دو پاکت پودر که بسته بندی آن ۴٠٠ گرمی یا ۵۰۰ گرمی است. مسلماً این روش خرید بسیار مناسب تر از خرید پودر دستی پاکتی می‌باشد.

 

شما می‌توانید به محل فروش عمده انواع پودر دستی فله‌ای بروید و احتیاج یک سال خود را با نصف همان قیمت خریداری نمایید و مدت ها از بابت خرید پودر دستی خیالتان آسوده باشد. ما به شما تضمین می‌دهیم که خرید با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را تجربه نمایید.

 

محل فروش عمده انواع پودر دستی فله

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما