صادرکنندگان مایع سفید کننده ۱۰ لیتری صحت

مایع سفید کننده ۱۰ لیتری صحت، محصولی بسیار باکیفیت و مرغوب است و به کشور های مختلف جهان، مخصوصا کشور های منطقه صادر می شود و از محبوبیت بالایی نزد مصرف کنندگان داخلی و خارجی برخوردار می باشد.

 

تولید سفید کننده ها و شوینده های صحت با استفاده از پیشرفته ترین روش های روز توسط تولید کنندگان داخلی انجام می شود.

 

 

صادرکنندگان مایع سفید کننده 10 لیتری صحت

مراحل تولید انواع مایع سفید کننده

برند صحت، نامی آشنا در زمینه تولید انواع محصولات بهداشتی، خصوصاٌ شوینده ها می باشد و خط تولید کارخانه صحت محصولاتی با کیفیت و استاندارد را روانه بازار می کند و از معتبرین و با سابقه ترین برندهای تولید مواد بهداشتی در ایران و حتی در کشور های مختلف جهان می باشد.

 

کارخانه صحت با استفاده از جدیدترین فناوری روز و ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی اقدام به تولید سفید کننده های مایع می کند و به زبان ساده تولید مواد سفید کننده با ترکیب دو ماده شیمیایی، کلر و سود سوز آور با اندازه های دقیق پیش تعیین شده، انجام می شود و ماده بدست آمده از ترکیب این دو با نام علمی هیپوکلریت سدیم شناخته می شود.

 

برای تولید سفید کننده انواع تجهیزات اندازه گیری و مخازن مخصوص و تجهیزات مختلف توسط نیروهای متخصص و با تجربه به کار گرفته می شود و انواع مایع سفید کننده تولید و پس از کنترل کیفیت روانه بازار می گردد. سفید کننده های خانگی بخشی از زندگی روزمره ما هستند و تقریباً در هر خانه ای، بیشتر از یک مدل وجود دارند. سفید کننده یک ماده شیمیایی بسیار مفید است که هم در اطراف خانه و هم برای استفاده در مقیاس بزرگ تر کارایی دارد.

 

برای از بین بردن لکه های لباس یا سفیدتر کردن لباس های خود می توانید از سفید کننده استفاده کنید. سفید کننده یا وایتکس باعث واکنش شیمیایی اکسیداسیون می شود. سفید کننده هیپوکلریت سدیم را به همراه دارد که بوراکس، آب قلیایی و آمونیاک از پر کاربردترین مواد تشکیل دهنده آن می باشد.

 

آب ژاول یا وایتکس که مایعی سفید کننده به شمار می‌رود، محلولی است حاوی درصدی از سدیم هیپوکلریت (NaOCl) محلول در آب که نسبت بسته به مصارف مختلف، متفاوت است. آب ژاول ماده‌ای سمی است که رنگ آن نزدیک به زرد و طعم و بوی آن تند است. خاصیت ضدعفونی‌کننده آب ژاول به دلیل تولید کلر آزاد می‌باشد. اگر با آب جوش ترکیب شود باعث آزاد شدن گاز کلر می‌شود. چنانچه به اشتباه نوشیده شود باید فورا شیر نوشید.

 

مراحل تولید انواع مایع سفید کننده

تولید کنندگان مایع سفید کننده ۱۰ لیتری صحت

تولید کنندگان مایع سفید کننده صحت، در انواع بسته بندی های حرفه ای و ایمن و در اندازه های مخلتف عرضه می گردد و یکی از اندازه های مقرون به صرفه و استاندارد، بسته بندی های ۱۰ لیتری می باشد و به طور گسترده مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است.

 

امروزه یکی از مهمترین مسائل در بحث فروش و صادرات یک محصول، نحوه عرضه و بسته بندی آن محصول به بازار هدف می باشد. حتی در موارد زیادی اثبات شده است که یک بسته بندی زیبا، جذاب و استاندارد سبب فروش یک محصول نه چندان با کیفیت شده است که در رابطه با این موضوع، دست اندر کاران کارخانه صحت و با الخص تولیدکنندگان مایع سفید کننده ده لیتری صحت با استفاده از تیم و کارگروهی مجرب و با استعداد و توان فنی بالا، مسئله بسته بندی مناسب را جدی گرفته اند.

 

همچنین تلاش های زیادی در جهت تولید بسته بندی های مناسب و باکیفیت انجام داده اند و از این نظر بسته بندی های مختلف محصولات صحت و به ویژه بسته بندی ها و ظرف ده لیتری صحت از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جذابیت بسیاری برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی دارد. فروش مایع سفید کننده صحت در طرح و اندازه های مختلف در فروشگاه های اینترنتی به صورت عمده انجام می گیرد.

 

شما متقاضیان عزیز می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی این محصول را با قیمت مناسب و به صورت عمده خریداری نمایید. شرکت های زیادی در این زمینه کار می کنند و هر کدام سعی نموده اند که محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیتی بهتر به بازار و در نهایت به مشتری ارائه دهند. از جمله شرکت های پر رونق و فعال در این زمینه مجموعه کارخانه های صحت می باشد که با محصولات متنوع آن تا حدی همه ما آشنایی داریم.

 

مایع سفید کننده صحت هم یکی از تولیدات این کارخانه است که در سایت اینترنتی به شکل عمده در دسترس خریداران قرار دارد. کمپانی صحت تولیدات بسیاری در زمینه بهداشتی و آرایشی دارد. مایع سفید کننده صحت یکی از اقلام تولیدی این شرکت را شامل می شود که از کیفیت خوبی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی راهی آسان برای دسترسی بهتر و سریع به انواع محصولات از جمله مایع سفید کننده صحت می باشد. در این بازار خرید و فروش به سرعت و ارسال رایگان انجام می گیرد.

 

خرید اینترنتی اقدامی است جهت تسهیل در تجارت انواع کالا، زیرا که این اقدام باعث کم شدن سفرهای درون شهری می شود و به از بین بردن ترافیک و کاهش آلودگی بسیار کمک خواهد کرد.

مراحل تولید انواع مایع سفید کننده

سفیدکننده کلری دارای ماده فعال هیپوکلریت سدیم است در حالی که سفیدکننده ها دارای مواد فعال متفاوتی همچون پراکسید هیدروژن هستند. اکثر لکه برها موادی هستند که از آنها به عنوان سفید کننده، ضدعفونی کننده و تمیز کننده استفاده می شود. پر استفاده ترین ماده ای که از آن به عنوان سفید کننده استفاده می گردد، آب ژاول است که خاصیت ضدعفونی کننده نیزدارد.

 

به همین علت آب ژاول یک سفید کننده کلردار می باشد و همچنین از سفید کننده های هم نوع، نیز می توان از پربورات سدیم نام برد که از آن بیشتر در کسب و کارهای خشک شویی و نیز در ترکیب پودرهای ماشین لباسشویی استفاده می گردد. این نکته لازم به ذکر است که قدرت سفیدکنندگی پربورات از آب ژاول کمتر است. از آب اکسیژنه یا پراکسید هیدروژن نیز این امکان وجود دارد که به عنوان یک ماده رنگ بر و سفید کننده نام برد.

 

علاوه بر مواد اعلام شده، موادی همچون الکل، آمونیاک، استن، اسید نیتریک، اسید اگزالیک، تربانیتن، جوش شیرین، کربنات سدیم و غیره نیز خاصیت رنگ بری و تمیز کنندگی دارند.

 

مراحل تولید انواع مایع سفید کننده

کاربرد مایع سفید کننده چیست؟

ضد عفونی کردن سطوح برای کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها مخصوصا بیماری کویید-۱۹ که چند ماهی است دنیا را درگیر کرده، بسیار اهمیت دارد و این کار را به صورت اقتصادی میتوانیم با استفاده از سفیدکننده ها انجام دهیم. مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده حاوی ترکیبات کلر مانند هیپوکلریت سدیم است.

 

یکی از کاربردهای مایع سفید کننده در شستشوی لباس به عنوان سفید کننده، ضد عفونی کننده و لکه بر انواع لباس های نخی، کتانی، حوله و سفید (بجز لباس های پشمی، ریون و چرمی) است.

 

همچنین مایع سفید کننده ضد عفونی کننده و پاک کننده قوی جرم های سخت انواع سطوح، سینک ظرفشویی، ظروف چینی، ملامین، بلور و کریستال و سرویس های چای خوری و قهوه خوری، لوازم بهداشتی، وان حمام، کاشی، سرامیک، سرویس‌های بهداشتی، روشویی و دستشویی است. محصولات شوینده صحت به عنوان یک محصول ضدعفونی کننده، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد کپک است.

 

کاربرد مایع سفید کننده چیست؟

معرفی برندهای تولید کننده مایع سفید کننده

سفیدکننده‌ ها به راحتی کف و دیوار سرویس‌های بهداشتی و حمام، دیوارهای رنگ روغن و روشویی‌های سرامیک را از آلودگی و لک پاک می‌کند و حتی برای شستن لباس‌های کتان، نخی، حوله و ملحفه‌های سفید بسیار مناسب است. برای شستن لباس‌های سفید می‌توان مقداری از مایع را با آب، داخل وان ریخت و پارچه را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه داخل آن خیس کرد و پس از آن آبکشی کرد.

 

انواع لک چای و چربی‌ها به راحتی با مایع سفید‌کننده‌ی از بین می‌روند. دمپایی‌های پلاستیکی و یا کفش‌های پارچه‌ای سفید زود کثیف می‌شوند که با این محصول به سرعت مانند روز اولشان خواهند شد.مایع سفید کننده‌ کاربردهای فراوانی برای شستشوی آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی، لباسشویی و سایر سطوح دارد. در سرویس‌های بهداشتی کافیست که این محصول را به طور مستقیم روی لبه توالت و یا کاسه روشویی ریخته و تمام میکروب‌ها و لکه‌ها را از بین ببرید.

 

همچنین برای کسب نتیجه بهتر لازم است تا ساعتی محلول روی سطح بماند. بر روی سینک نیز تنها ۵ دقیقه استفاده از آن کافیست. مایع سفید کننده معطر وایتکس دارای بوی کمتری نسبت به نمونه های معمول آن دارد و کمتر باعث آزار شما می شود. این محلول مخصوص شستشوی لباس ها است و انتظارات شما را تا حد بسیاری برآورده می کند.

 

این محصول به‌علت حجم بالا (۴ لیتری) و بسته بندی گالنی، در رده‌ی محصولات شوینده‌ی مقرون‌ به‌ صرفه در بازار قرار می‌گیرد و برای خانواده‌های پرجمعیت یا مصارف سازمان‌های بزرگ بسیار کاربرد دارد.

معرفی شرکت محصولات شوینده صحت

بیش از نیم قرن از تاسیس شرکت صنعتی و بازرگانی صحت می گذرد. گذر زمان نمایان گر قدمت محصولات صحت می باشد. روزگاری که با گذر زمان، این برند را در دل مصرف کنندگان جای داد و نام و آوازه ی آن در میان مردم ایران به سرعت جای گرفت. کمتر کسی است که ادعا داشته باشد که نام صحت و محصولات متنوع آن را نشینده باشد. شاید برخی از مردم جزو مصرف کنندگان محصولات صحت نباشند اما قطعا این نام، یکی از نوستالژی های مردم به حساب می آید.

 

با استناد به گواهی های موجود، نام صحت به عنوان اولین تولید کننده ی شوینده های گیاهی در ایران به ثبت رسیده است که نشان از اعتبار و قدمت این شرکت دارد. اما حیطه ی فعالیت تولیدی صحت صرفا تولید شوینده نیست بلکه انواع متعددی از مواد شوینده و بهداشتی و آرایشی را در بر می گیرد.

 

یکی ازجالب توجه ترین نکاتی که در مورد شرکت صحت وجود دارد، این است که پایه ی فعالیت و تولیدات آنها بر اساس نیازمندی های مصرف کنندگان است. به صورتی که تمامی تلاش متخصصان این کارخانه، برای دستیابی به فرمولاسیون جدید محصولات شوینده و بهداشتی با سازگاری پوست مصرف کنندگان می باشد.

 

در این راه تیم تحقیقاتی قدرتمندی تمامی زاوایای نیازهای مصرف کننده را بررسی و بر اساس نتایج حاصله اقدامات لازم را آغاز می نمایند. تمامی تلاش های کادر شرکتی در این چند سال منجر به تولید انواع محصولاتی چون شامپوها، نرم کننده، بدن شوی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده، کرم های مرطوب کننده، خمیردندان، محصولات هتلی شده است. همان طور که مشاهده می کنید تولیدات این برند مجموعه ای از مواد شوینده و بهداشتی را در برگرفته است.

 

معرفی شرکت محصولات شوینده صحت

ویژگی های مایع سفید کننده صحت

مایع سفید کننده صحت با درصد مناسب کلر فعال استاندارد تولید می شود. این محصول طوری ساخته می شود که تا پایان دوره انقضاء مصرف ویژگی پاک کنندگی خود را حفظ می کند. سفیدکننده صحت هم برای سفید کردن و روشن کردن لباس ها، بر طرف کردن لکه ها و هم برای گندزدایی شامل از بین بردن باکتری ها، قارچ ها، کپک ها، هاگ ها و برخی ویروس ها استفاده می شود.

 

این محصول در حجم بیست لیتری برای مصرف گندزدایی از چاه های آب، گندزدایی محیط های بیمارستانی، کنترل رشد آلگ ها بر برخی صدف ها، گندزدایی آب استخرها، اضافه کردن به فاضلاب و هرز آب ها به منظور کاهش و کنترل بوی نامطبوع ایده آل است.

مایع سفید کننده چند لیتری بخریم؟

مایع سفید کننده صحت به دلیل به صرفه بودن قیمت آن، می‌توانید به صورت عمده آن را خریداری کنید. این محصول در بسته های نیم لیتری، یک لیتری، سه لیتری و چهار لیتری در بازار موجود می باشد. مایع خریداری شده باید استاندارد بوده و درب آن پلمپ باشد. دارای برندی معتبر بوده و از کیفیت خوبی برخوردار باشد. خرید آن از فروشگاهی معتبر انجام گیرد تا قیمت مناسبی برای محصول پرداخت کنید.

 

مصرف محصولات سفید کننده در منازل و مشاغل بهداشتی بسیار به چشم می خورد که اکنون نیز با وجود ویروس منحوس کرونا مصرف این سفید کننده ها چند برابر نیز شده است. با این وجود تولید کنندگان محصولات صحت، تولیدات محصولات شوینده را چند برابر کرده و آن را با حجم های مختلف و در بطری های پلاستیکی بزرگ و کوچک در بازار توزیع کرده اند.

 

حجم محصولات سفید کننده صحت به صورت یک لیتری و سه لیتری می باشد که خریداری هر کدام از آن ها به میزان مصرف خانوار و مشاغل بستگی دارد. کارخانه صحت با ارائه محصولات سفیدکننده با حجم های ویژه و مخصوص حق انتخاب را به مصرف کننده داده است تا سفید کننده مورد نظر را با حجم دلخواه انتخاب کرده و خریداری نماید.

 

این محصولات سفید کننده معمولا در تمام فروشگاه ها و مراکز خرید عرضه می شوند ولی در خرید های کلی و عمده ی محصولات سفید کننده صحت با حجم های گوناگون می توان از طریق وب سایت یا مستقیما از کارخانه اقدام به خرید کرد.

 

مایع سفید کننده چند لیتری بخریم؟

مزیت تهیه مایع سفید کننده ۱۰ لیتری

مایع سفید کننده ۱۰ لیتری که امروزه توسط برندهای معروف و شناخته شده تولید می گردد دارای جنس و کیفیت بسیار خوبی بوده و همچنین سایز و ابعاد گوناگونی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. قیمت ارزان مایع سفید کننده ۱۰ لیتری باعث استقبال فراوان مشتریان و مصرف کنندگان از این محصول شده است چرا که این محصول دارای کیفیت بسیار خوبی است و قدرت سفید کنندگی بسیار بالایی دارد.

 

قابلیت جدید مایع سفید کننده در واقع این است که علاوه بر سفید کردن باعث از بین بردن انواع و اقسام لکه ها و کثیفی ها می شود که همین امر باعث وجه تمایز این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه موجود در بازار شده است.

 

همچنین مواد سفیدکننده این ویژگی را دارند که باعث ازبین بردن گیر و قسمت های بند شده لوله کشی ها نیز می شوند. انواع و اقسام مایع سفید کننده این خاصیت را دارند که باعث از بین بردن کثیفی و آلودگی ها می شوند و به عنوان ماده ضدعفونی کننده نیز استفاده می‌شوند.

 

در واقع میزان کمی از ماده سفید کننده را با آب حل می کنند و به عنوان ماده ضدعفونی کننده سطوح مورد استفاده قرار می‌دهند. چراکه کیفیت بسیار خوبی داشته و همچنین قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد و دشمن سرسختی برای کثیفی و آلودگی می باشد.

صادرات مایع سفید کننده صحت

قیمت مناسب برای خرید مایع سفید کننده صحت، فرصت قابل قبولی را برای مشتری ایجاد می کند تا با دسترسی به نرخ مناسب خرید، برگ برنده ای در بین سایر رقبا داشته باشد. صادرات موضوع پیچیده ای است که نیاز به برنامه ریزی منظم و دقیقی دارد و قطعا هر تولید کننده ای، قادر به دستیابی آن، نخواهد بود. صحت به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های ایران توانایی و قدرت صادرات به کشورهای مختلف را دارد و این مسئله را در عمل نیز ثابت نموده است.

 

یکی از صادرکننده های مطرح ما در کشور، شرکت صحت می باشد که محصولاتی چون، مواد شوینده را در کشورهای همسایه به فروش می رساند. قطعا کیفیت تولیدات از جمله عواملی است که مصرف کنندگان سایر کشورها را ترغیب به خرید کالای ایرانی می نماید. صادرات مایع سفید کننده صحت در میان کشورهای عربی نظیر عراق، عمان و قطر جایگاه ویژه ای دارد.

 

در کنار آن، کشور هم زبان ما، افغانستان و سایر نقاط چون آذربایجان و تاجیکستان نیز از مشتریان این برند به شمار می آیند. مایع سفید کننده ۱۰ لیتری صحت یکی از بهترین و مشهور ترین برند ها در ایران است و خواهان زیادی دارد به طوری که در تمامی منزل ها سفید کننده صحت موجود می باشد.

 

از کاربرد مایع سفید کننده می توان گفت که تمام نقاطی که تیره شده و با مواد شویایی ساده تمیز نمی شوند با یک بار استفاده تمامی نقاط را پاکیزه نمود. همچنین سفید کننده صحت ویژگی های بسیاری دارد. تولید مایع سفید کننده وجرم گیر ها امروزه در بازار به صورت انبوه و فراوان یافت می شوند از سفید کننده ها برای سفید کردن لکه ها از روی لباس و از جرم گیر ها برای تمیز کردن سطوح کاشی ها استفاده می شود.

 

مایع سفید کننده صحت یکی از ضد عفونی کننده های قوی است که برای سفید کردن لباس ها و پاک‌ کردن لکه های تیره به کار برده می شود و در تمامی منزل ها موجود می باشد و استفاده کنندگان از عکس العمل سریع و فوق العاده آن بسیار راضی هستند و به استفاده کردن از آن ادامه می دهند به طوری که شاید روزانه از آن استفاده کنند.

 

فروش انواع سفید کننده و جرم گیر ها در بازار ّبه صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.فروشگاه های زیادی موجود هستند که از تمامی برند های موجود در کشور خریداری کرده و مشتریان‌با توجه به حسن سلیقه و در صورت استفاده و رضایت از برند ها آن ها را خریداری کرده و گاها به دوستان‌ وآشنایان‌خود نیز معرفی می کنند.

 

صادرات مایع سفید کننده صحت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما