عرضه مستقیم مایع دستشویی تک نفره

امروزه به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا شست و شوی دست ها به صورت مداوم و اصولی اولین خط دفاعی بدن در برابر ویروس می باشد به همین خاطر همراه داشتن مایع دستشویی تک نفره بهترین گزینه برای ما برای حفظ سلامت و بهداشت فردی می باشد.

به همین دلیل مرکز ما برای رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به پخش مایع دستشویی تک نفره به دست مصرف کنندگان بدون واسطه کرده است و این امر باعث می شود که در قیمت پایانی محصول صرفه جویی شود چرا که دست واسطه ها حذف گردیده و قیمت محصول برای مشتری فقط قیمت خدمت ارائه شده و محصول است.

عرضه مستقیم مایع دستشویی تک نفره

آشنایی بیشتر با مایع دستشویی تک نفره

آشنایی بیشتر با مایع دستشویی تک نفره ما در طول روز به تعداد بسیار بالایی مجبور به شستن دست ها با مایع دستشویی هستیم چرا که دست های ما در کل روز با تمامی سطوح برخورد دارند و انواع آلودگی ها و میکروب ها و ویروس ها را به خود جذب می کنند.

حال اگر دستانمان را به خوبی از آلودگی ها پاک نکنیم تمام این آلودگی ها از طریق دهان و بینی و چشم های ما وارد بدن ما می شوند و باعث بروز انواع بیماری ها می شوند.شست و شوی مکرر دست ها با مایع بی کیفیت باعث می شود.

دست های ما دچار آسیب و اسکار شوند به همین خاطر کیفیت مایع دستشویی امری مهم و ضروری است که در زیر به چند مورد از نکات با اهمیت در کیفیت مایع ها خواهیم پرداخت.

نکته اول قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد تا دست های ما را از هر گونه آلودگی و ویروس و باکتری پاکسازی کند. در مایع دستشویی موادی مانند سدیم سولفات باعث کف کردن آن می شود.

اما از طرفی این مواد باعث خشکی پوست دست هم نیز می شوند و چربی طبیعی و لطافت دست ها را به خطر می اندازد پس هنگام خرید توجه داشته باشید مایع دستشویی حاوی پارابن و سدیم سولفات و الکل نباشد.

سازگار با پوست دست ما باشد و به پوست ما آسیب نرساند. سازگاری صابون مایع با پوست هم امر بسیار مهمی است. اگر صابون پوست را خشک و آسیب‌پذیر کند قطعا باید آن را سریع کنار گذاشت و مصرفش را متوقف کرد. در برخی از مایع های دستشویی از روغن زیتون و آلوئه ورا برای خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی برای پوست دست استفاده می شود.

کاملاً بدیهی و آشکار است که مایع دستشویی با عطر تند و رنگ های مصنوعی و غلیظ برای سلامت پوست ضرر دارند چراکه به مقدار بسیار زیادی از مواد مصنوعی و شیمیایی نامناسبی استفاده می شود خشکی و زبری پوست دست می ‌شود. همچنین وجود پارابین در ترکیبات مایع می تواند بسیار مضر برای سلامت دست ها باشد. از عوامل موثر در کیفیت مایع دستشویی می توان به مواد اولیه موجود در آن اشاره کرد که هر کدام ویژگی و اهمیت ویژه ای دارند از جمله داشتن اسانس ها و رنگ های طبیعی و مناسب و بسیار متنوع که مطابق با سلیقه تمامی مشتریان باشد.

بسته بندی محصولات از ویژگی های مهم در بررسی کیفیت آن هاست به خصوص که مایع های دستشویی کوچک برای حمل و نقل آسان تهیه می شوند بنابراین باید بسته بندی خوب و با کیفیت داشته باشند.ویژگی دیگری که در کیفیت مایع دستشویی اثر گذار است غلظت مایع می باشد

افزایش بهداشت فردی به کمک مایع دستشویی

امروزه با توجه به این که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است لازم و ضروری است که همیشه و دائم دست های خود را کامل بشوییم به همین خاطر داشتن مایع دستشویی کوچک که قابل حمل باشد و بتوان در همه جا از آن استفاده کرد ضروری است.

برای پاسخ به این نیاز مشتریان تولید کنندگان مایع دستشویی تلاش خود را کرده اند و مایع دستشویی در بسته بندی های کوچک و قابل حمل و زیبا تهیه کرده اند. بسته بندی این گونه مایع دستشویی به طوری است که هم استحکام کافی دارد که به هنگام حمل و نقل آسیب نبیند و هم زیبایی و کیفیت عالی دارد که مشتری را جذب خود کند.

یکی از نکته های مهم برای جذب مشتری طراحی محصولات هست و این امر در تولید مایع دستشویی خیلی مورد توجه قرار گرفته است و مشتریان بسیاری را جلب خود کرده است.

مایع های دستشویی در ابعاد کوچک در طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده که هر کدام مطابق سلیقه انواع مختلف مشتریان گرامی می باشد و پاسخ مناسبی برای انواع سلیقه ها دارد.

مایع دستشویی کوچک با توجه به کیفیت عالی و غلظت مناسب آن و هم چنین قدرت پاک کنندگی بالا آن باعث می شود به صرفه بودن از ویژگی های مهم این محصول باشد

بررسی فرمول ویژه مایع دستشویی مرغوب

بررسی فرمول ویژه مایع دستشویی مرغوب با توجه به این که دست های ما از اعضای مهم بدنمان هستند و در برخورد با اطرافیان بسیار مهم هستند و زیبایی و سلامتی آن ها برای ما اعتماد به نفس را به ارمغان می آورد پس بدیهی است که داشتن یک مایع دستشویی با کیفیت و عالی بسیار ضروری و لازم است تا هم سلامت دست های خود را تضمین کنیم و هم سلامت جسمی بدن خود را، چرا که وظیفه اصلی مایع دستشویی تمیزمردن دست ها ازهر گونه آلودگی و ویروس ها و باکتری ها و میکروب ها است.

ما مایع دستشویی را با کیفیت می دانیم که دارای ویژگی های مثبت زیر باشد ازجمله قدرت پاک کنندگی بالا و خوب تا تمام آلودگی های روی دست ها را به طور کامل پاک کرده و مارا از سر تمام عوامل بیماری زا دور نگه دارد. حاوی مواد نرم کننده و روغن های مفید برای پوست دست باشد تا نرمی و لطافت دست ها را تضمین کند و مانع از آسیب به پوست دست ها شود.

مواد مضری مانند الکل و پارابن و سدیم سولفات نداشته باشد چرا که در طولانی مدت باعث آسیب به پوست دست و خشکی آن می شوند. دارای غلظت مناسب و خوب باشد و با چند قطره از آن تمام آلودگی ها و کثیفی ها از بین برود. مایع دستشویی مناسب باید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا تولید شده باشد و در خط تولید آن همه موارد بهداشتی رعایت شده باشد.

بسته بندی مایع دستشویی ها باید خوب و با کیفیت باشد تا در هنگام حمل و نقل آسیب نبیند و از طرفی از نظر طراحی باید به گونه ای باشد که مصرف کننده و مشتری را به خود جلب کند و دارای طرح های مختلف و زیبا باشد چرا که زیبایی ظاهری نیز یکی از ارکان اصلی برای انتخاب و خرید محصولات است.

مایع دستشویی مناسب و با کیفیت مایعی است که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسب و به صرفه ای داشته باشد که با قیمت بالا آسیب اقتصادی به مصرف کنندگان نزد. مایع دستشویی با کیفیت دارای عطر و اسانس های خوب و مناسب است و به میزانی است که نه دچار آسیب به ریه ها شود و نه هیچ مشکل دیگری به وجود آورد. تولید مایع دستشویی مرغوب در این مجموعه امکان پذیر است.

عوامل موثر بر کیفیت مایع دستشویی

ابتدا باید بدانید که فرمولاسیون مایع دستشویی ها تنوع بسیار زیادی دارد و اما برخی مواد به صورت ثابت در ترکیبات تمام مایع های دستشویی وجود دارد. به همین دلیل است که کیفیت محصولات نیز تحت تاثیر فرمول های مختلف برای تهیه ی مایع دستشویی قرار می گیرد.

به طور کلی مواد استفاده شده در ساخت مایع دستشویی شامل موارد زیر است امولسیون کننده ها ، فیلتر ها، سورفاکتانت،نرم‌کننده‌ها ،مواد پروتئینی پایدارکننده ، تقویت کننده های لیپیدی ، رنگ ها و اسانس ها استفاده از این ترکیبات در فرمولاسیون مایع دستشویی باید متناسب با نوع مایع و عملکرد آن باشد.

بسیار مهمم است که در ترکیبات مایع دستشویی از مواد اولیه بی کیفیت استفاده نشود چرا که باعث آسیب به پوست دست و حساسیت و انواع اسکار می شود. می دانیم که هر کدام از مواد اولیه موجود در فرمولاسیون ویژگی ها و خواص متفاوتی را برای مایع به وجود می آورند. به عنوان مثال سورفاکتانت در ترکیبات مایع های دستشویی به آن ها خاصیت پاک کنندگی و کف کنندگی بالا و مناسبی را خواهد داد.

کف کنندگی مناسبی می دهد. سورفکتانت ها ساختارهایی آمفیفیلیک هستند: یعنی دارای دو بخش مختلف با ویژگی و عملکرد متفاوت هستند. که بخش ها شامل :

بخشی آب دوست (قطبی) و بخش دیگر آبگریز (غیرقطبی) می باشد. ماهیت دوگانه ی آن ها مخلوط ترکیبات آبگریز (مانند روغن و چربی) با آب را تسهیل می کند. از علت های کف کنندگی مایع دستشویی نیز به علت دو فازی بودن و غیر قابل حل شدن هوا در آب است که وجود مواد فعال کننده ی سطحی مثل سورفکتانت ها این اختلاط را باعث می شود و کف چیزی جز امولسیون هوا و آب نیست.

مایع دستشویی با تجزیه ی لکه های بزرگ روغن به ذره های های سبب انحلال آن ذرات توسط سورفکتانت ها با آب می شود. باید دانست مکانیسم اصلی مایع دستشویی و مواد شوینده حتی با فرمولاسیون های متفاوت به یک شکل می باشد اما اثرگذاری مایعات شوینده با توجه به مواد سازنده ی به کار رفته و در نتیجه فرمول مایع دستشویی متفاوت، قوی تر و یا ضعیف تر می شود.

اسانس ها و رنگ های موجود در فرمولاسیون مواد دستشویی نیز جزئی مهم از ترکیبات هستند و باعث تنوع در رایحه ها و رنگ های مواد دستشویی می شود

مهمترین ترکیبات مایع دستشویی کدامند؟

مهمترین ترکیبات مایع دستشویی کدامند؟ وجود نرم کننده ها و انواع روغن های مناسب پوست دست. باعث می شود مایع دستشویی خاصیت نرم کنندگی خود را حفظ کند و برای پوست دستان شما مشکلی ایجاد نکند و باعث خشکی بیش از حد دست ها نشود.

باید دانست در برخی مایع های دستشویی که خاصیت ضدعفونی کننده دارند مقداری الکل وجود دارد هر چند الکل برای پوست دست ضرر دارد و در طولانی مدت باعث خشکی دست می شود بنابراین استفاده از مایع های دستشویی که خاصیت ضدعفونی کنندگی دارند فقط در موارد خاص به خصوص بیمارستان ها توصیه می شود.

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید در این زمینه بدانیم این است که آب و صابون و هر ماده شوینده دیگر باعث کشته شدن ویروس کرونا به معنای واقعی نمی‌شوند، اما با شستشوی مداوم ویروس کرونا که خاصیت لیپیدی دارد از روی دست و سطوح پاکسازی می‌شود. در واقع آب و صابون و مواد شوینده یک جداکننده بین ویروس و محسوب می‌شوند و مایع‌های دستشویی که خاصیت چربی زدایی را دارا می‌باشند می‌توانند در پاکسازی این ویروس موثر باشند.

گاهی این موضوع توسط برخی افراد گفته می‌شود که دست‌های خود را با ریکا یا مواد ظرفشویی شستشو می‌دهند، در واقع این مواد شستشو دهنده به دلیل خاصیت ایجاد کف و چربی زدایی می‌توانند عفونت و ویروس‌ها را از سطح دست پاکسازی کنند.

با وجود مطالب گفته شده، اما در حال حاضر آب و صابون یکی از موثرترین و ساده‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود. باید دانست که استفاده از محلول‌های ضدعفونی کننده در مکان‌هایی کاربرد دارد که آب و صابون در دسترس نیست مانند زمانی که افراد در مترو، تاکسی و اماکن عمومی در تردد هستند، بنابراین تامین آب و مایع دستشویی در همه اماکن عمومی و خصوصی و شست و شوی مداوم دست و صورت اهمیت بیشتری دارد

توزیع کنندگان مایع دستشویی تک نفره باکیفیت

عوامل بسیار زیادی بر قیمت استثنایی مایع دستشویی اثر داردهمانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارند که بر قیمت مایع دستشویی اثر گذار هستند که از مهم ترین آنها می توان به برند آنها اشاره کرد.

معمولا برندهای خارجی به دلیل وارداتی بودن و اعمال هزینه های حمل و نقل و … گران تر از محصولات ایرانی هستند. همچنین یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت مایع دستشویی، کیفیت آنها می باشد.

به این صورت که هر چه کیفیت بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. امروزه در بازار شاهد انواع مایع دستشویی با بسته بندی های مختلف هستیم که در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت باورنکردنی مایع دستشویی قیمت مایع دستشویی می توان به مواد اولیه و نحوه خط تولید اشاره کرد. قابل ذکر است بدانید میزان تولید و نحوه خرید مشتریان بر قیمت محصول موثر هستند. مرکز توزیع مایع دستشویی قیمت نهایی مایع دستشویی را ثبت می کند. عرضه مستقیم مایع دستشویی توسط عرضه کنندگان مایع دستشویی به بازار عرضه می گردد.

مرجع خرید مایع دستشویی مرغوب ارزان

مرجع خرید مایع دستشویی مرغوب ارزان شیوع کرونا باعث شده بازار خرید مایع دستشویی در این روزها رونق چشمگیری داشته باشد.برای خرید مایع دستشویی ارزان، خرید از فروشگاه های معتبر توصیه می شود تا دست واسطه ها حذف شود و خرید مایع دستشویی مرغوب را در کمترین قیمت و مناسب ترین قیمت آن برای ما امکان پذیر می کند.

بازار خرید مایع دستشویی ارزان برای شما مصرف کنندگان عزیز و مشتریان گران قدر فروشگاه های معتبر سر تا سر کشور هستند هم چنین فروش ویژه مایع دستشویی از سایت های معتبر هم خرید را برای شما هم آسان می کند و در صرفه جویی وقت و هزینه نقش به سزایی دارد. فروش استثنایی مایع دستشویی در ابعاد متفاوت و کیفیت های عالی و قیمت های مناسب این روزها بهترین اتفاق ممکن است و به شما عزیزان در صرفه جویی هزینه ها کمک بسیاری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما