عرضه کنندگان پودر لباسشویی سافتلن ارزان

پودر لباسشویی سافتلن مواد شوینده ای هستند که توانایی تجزیه یا جدا کردن آلودگی موجود در سطح یک جسم را بدون خوردگی و صدمه زدن به آن دارند و به عنوان مواد تمیز کننده شناخته می شوند. این محصول بهترین ماده شوینده در بازار فروش پودر لباسشویی کل کشور است. برای در نظر گرفتن مواد شوینده، آنها باید هم چربی و هم آلودگی را پاک کنند بدون اینکه روی ظرف ها تأثیر بگذارد.

فروش پودر لباسشویی عمده توسط ما انجام می شود. به سبب این که تولید پودر لباسشویی قوی توسط خود ما انجام می شود، ما قیمت استثنایی پودر لباسشویی را ارائه می دهیم. برای خرید پودر لباسشویی ارزان با ما تماس بگیرید.

عرضه کنندگان پودر لباسشویی سافتلن ارزان

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت

آشنایی بیشتر با پودر لباسشویی باکیفیت برخلاف صابون ها، مواد شوینده سافتلن توانایی تمیز کردن خود را حتی در آب سخت حفظ می کنند. این توانایی باعث محبوبیت فوق العاده آنها در استفاده از لباسشویی شد. ساختار مواد شوینده از دو قسمت تشکیل شده است:

یکی به نام لیپوفیلیک و دیگری آب دوست. • قسمت لیپوفیلیک: میل ترکیبی به چربی ها و روغن ها دارد و وظیفه مکان یابی آنها هنگام استفاده از مواد شوینده را بر عهده دارد. • قسمت آب دوست: با آب میل دارد و به مواد شوینده ویژگی حفظ قابلیت تمیز کردن آنها در آب را می دهد. شوینده ها توانایی حاوی اسیدها، فسفات ها یا مواد قلیایی را دارند و می توانند به عنوان عناصر ضد عفونی کننده استفاده شوند

برخی از ویژگی ها و مزایای پودر لباسشویی سافتلن:

• عملکرد بالا: عملکرد به عنوان سطح و مقدار کثیفی که ماده شوینده قادر به از بین بردن آن به ازای هر کیلوگرم محصول استفاده شده است، تعریف می شود. به عبارت دیگر، بگذارید تا آنجا که ممکن است گسترش یابد.

• قدرت مرطوب کردن: این مفهوم به توانایی کاهش کشش سطحی آب به اندازه کافی برای نفوذ به ترک ها، شکاف ها و منافذ اشاره دارد، هر چقدر باریک باشد. ایده این است که می تواند به جایی برسد که آلودگی و میکروارگانیسم ها بتوانند آنها را از بین ببرند و پس از آن ضد عفونی موثر باشد. این از آنجا ضروری است که آب، با توجه به کشش سطحی زیاد، اگر خیلی خوب نباشد، قادر به نفوذ به برخی فضا ها نیست. بنابراین از ماندگاری میکروارگانیسم های بیماریزا و تشکیل بیوفیلم ها در سطوح حمایت می کند.

• مقاومت در برابر وجود آب سخت: سختی آب همراه با درجه حرارت یکی از عواملی است که بیشترین تأثیر را در عملکرد مواد شوینده دارد، هم از کیفیت و ماندگاری کف و هم از ظرفیت تمیز کردن می کاهد. به همین دلیل است که آنها باید به اندازه کافی فرموله شوند تا عمل کنند، از هر درجه سختی یا قلیایی بودن آب و جلوگیری از تداخل آن.

• بازدهی در دماهای پایین: معمول ترین مورد استفاده از آب هنگام خارج شدن از لوله بدون تعدیل آن است، به طوری که در زمستان این دما می تواند واقعاً کم شود. اگر شوینده به طور مناسب برای تخفیف این شرایط آماده نشده باشد، عملکرد را کاهش می دهد.

• ظرفیت کشیدن: مواد شوینده باید توانایی امولسیون و از بین بردن مواد آلی را تا حد ممکن داشته باشد، بنابراین آب تحت فشار همان آبی است که هنگام شستشو، سطح را شسته و مواد آلی را از آن دور می کند. این نکته دیگری است که در آن فرمولاسیون شوینده نقش اساسی پیدا می کند. همه چیز در مورد افزودن مقادیر زیادی سودا برای افزایش ظرفیت کشش نیست، زیرا با این هدف آنچه که به دست می آید افزایش خوردگی مواد و خطر برای اپراتور به عنوان یک اثر سو ad اضافی است.

• شستشوی آسان: عملیات از بین بردن مواد شوینده با کمک آب تحت فشار باید به راحتی انجام شود، بدون اینکه باقی مانده ای روی سطوح باقی بماند و در نتیجه آب بیشتری صرفه جویی می شود. بنابراین، با همه اینها می توان نتیجه گرفت که، علاوه بر بار قلیایی یا اسیدی و کیفیت سورفاکتانت ها، تأثیر مواد شوینده تا حد زیادی توسط مواد افزودنی و مواد افزودنی که در آن قرار دارد و قدرت خیساندن را تقویت می کنند، تعیین می شود.

افزایش ظرفیت کشیدن، مقاومت در برابر آب سخت، حفظ مواد و غیره این موردی مشابه واکسن ها و محصولات دارویی است که در ترکیبات خود مواد افزودنی و مواد کمکی را در خود دارند تا اثر اصل فعال را افزایش داده و عوارض جانبی را به حداقل برسانند. عرضه پودر لباسشویی باکیفیت به واسطه ی پخش مستقیم پودر لباسشویی صورت می گیرد.

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی سافتلن

مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی مواد افزودنی این محصولات است. یکی از فعالیتهای روزمره ما بدون شک شستشو و مراقبت از لباسهایمان است، زیرا این فعالیت تأثیر مستقیمی بر سلامت و سلامتی خود ما و همچنین خانواده ما دارد، زیرا لباس با آنها در تماس است. عناصر مختلف زندگی و فعالیتهای ما مملو از میکروب و باکتری است و لباس بخشی از شخصیت و فعالیتهای روزمره ماست. برخی از مواد افزودنی مواد شونده با بیشترین تاثیر بر قیمت محصول:

• سولفات سدیم: از ایجاد پودر جلوگیری کرده و کار با آن را تسهیل می کند.

• آنزیم ها: آنها مولکول های پروتئین را تجزیه می کنند، لکه های باقی مانده های آلی مانند شیر، خون و غیره را از بین می برند.

• تثبیت کننده های فوم: آنها کف را برای مدت زمان لازم برای تقویت خیس شدن و کشیدن در شرایط مناسب نگه می دارند.

• بازدارنده های خوردگی: از آسیب دیدن مواد جلوگیری می کنند و عمر مفید آنها را افزایش می دهند. در مواد شوینده اسیدی و قلیایی بسیار مهم است.

مواد شوینده محصولاتی برای تمیز کردن هستند که خاصیت حل شدن آلودگی را با استفاده از ماده تمیز کننده (سورفاکتانت) دارند. به عبارت دیگر، آنها بدون تأثیر بر پارچه های لباس، خاک را احاطه کرده و به از بین بردن آن کمک می کنند

تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه های رنگی‌

تاثیر پودر لباسشویی بر پارچه های رنگی‌ روش کار شوینده ها برای انجام عمل تمیز کردن در چهار مرحله اصلی تعریف شده است:

1. خیساندن: به خرابی کشش سطحی آب گفته می شود به طوری که یک قطره از آن توانایی خیس شدن سطح بزرگتر را دارد. اگر تنش شکسته نشود، آب به صورت قطره متمرکز می شود و فقط سطح بسیار کوچکی را می پوشاند.

2. نفوذ: هنگامی که قطره آب می تواند سطح بیشتری را بپوشاند، شروع به نفوذ به منافذ سطح می کند و با مناطق متخلخل محل آلودگی تماس می یابد.

3. امولسیون: در این مرحله ذرات ریز یک یا چند مایعات در مایع دیگر تشکیل می شود.

4. سیستم رسوب: این بخشی است که در آن خاک به صورت ذرات محلول از سطح جدا می شود. وقتی خاک ذرات را در محلول تشکیل دهد دیگر نمی تواند روی سطح رسوب کند. شوینده ها معمولاً شامل مواد کف کننده، مواد افزودنی یا فسفات هستند که ظرفیت پاک کنندگی آنها را افزایش می دهند. برای ضد عفونی کردن، ابتدا باید تمیزکاری قبلی انجام شود، چیزی که همه از قبل در ذهن دارند.

برای دستیابی به یک تمیز کردن خوب استفاده از مواد شوینده ضروری است و اگر در کف بسیار بهتر باشد، مفهومی به طور فزاینده گسترده و مشترک است، هم توسط تکنسین ها و هم تولیدکنندگان از همه بخش ها. و نه تنها به دلیل کیفیت بالاتر تمیزکاری به دست آمده، بلکه همچنین به دلیل صرفه جویی در مصرف آب، نیروی کار، زمان و انرژی به دست آمده

مزایای استفاده از پودر لباسشویی قوی

انتخاب مناسب ترین مواد شوینده برای انجام تمیز کردن قبل از ضد عفونی ساختمان ها انجام می شود. برای این منظور، لازم است انواع شوینده هایی که وجود دارند و بسته به موادی که باید ضد عفونی شوند و نوع کثیفی که باید با آنها مقابله کنند، مناسب ترین باشند.

ماده ای است با دو قسمت. یکی از آنها، لیپوفیلیک (به لیپیدها یا چربی ها میل دارد) یا آب گریز (دافعه آب دارد) به قطرات چربی متصل می شود و قسمت دیگر به نام آب دوست، به آب متصل می شود. به این ترتیب می توان چربی را در آب حل کرد و این آب است که با کشیدن خاک امولسیون شده سطح را شستشو می دهد.

جز فعال شوینده، که سورفاکتانت نامیده می شود، مشابه ترکیب صابون است، همچنین مولکول آن دارای زنجیره چربی دوست و انتهای آب دوست است. به طور خلاصه می توان گفت كه صابون بخشی از مواد شوینده است كه فرمولاسیون بسیار پیچیده تری دارد.

یکی از دلایلی که شوینده ها باعث جابجایی صابون ها شده اند عملکرد بهتر آنها نسبت به صابون های موجود در آب سخت است. در داخل هر گروه، بی نهایت ترکیباتی با خواص و کارایی متفاوت نسبت به یکدیگر وجود دارد. در این حالت، تصمیم فرمولاسیون مواد شوینده برای استفاده از یکی یا دیگری، یا حتی ترکیبی از مواد فعال کننده سطحی مختلف، برای به دست آوردن بیشترین اثر تمیز کردن بسته به خاک مورد مبارزه و شرایط کار در آن است

آشنایی با فرمول ویژه پودر لباسشویی سافتلن

آشنایی با فرمول ویژه پودر لباسشویی سافتلن بسته به نوع محصول، فرمولاسیون آن ممکن است شامل برخی از ترکیبات زیر باشد که روند شستشو را راحت تر و کارآمدتر می کند: نرم کننده های آب، مواد براق کننده، سفید کننده ها، رفع کننده های رنگ، نرم کننده ها، عطر ها، مواد رنگی و حتی آنزیم هایی که قادر به از بین بردن آنها هستند لکه های ایجاد شده توسط پروتئین ها.

برخلاف صابون ها، شوینده ها به لطف مواد فعال کننده سطح خود حتی در آبهای سخت، توانایی پاک کنندگی را حفظ می کنند، آنهایی که حاوی مقدار زیادی مواد معدنی به ویژه نمک های منیزیم و کلسیم هستند، که از تولید کف جلوگیری می کنند و می توانند لکه هایی روی لباس ایجاد کنند، که به همین دلیل مواد شوینده برای استفاده در لباسشویی بسیار محبوب شدند.

روند دیگر تمرکز حجم مواد شوینده به منظور داشتن حجم کمتری از محصول است، اما با همان کارایی و مدت زمان یکسان از نظر تعداد بار لباسشویی که باید شسته شود و حتی هنگام استفاده از دوز صحیح، ضایعات محصول را کاهش می دهد. حتی اندازه ظروف نیز با این روند کاهش یافته است، که منجر به استفاده کارآمدتر از مواد و تولید ضایعات کمتر شده است، همه به نفع مصرف کننده و محیط زیست است.

سورفاکتانت این جز است که نقشی مشابه نقش صابون را ایفا می کند. این کف تولید می کند و باعث می شود آب بهتر سطوح را خیس کند و خاک را از سطوح گفته شده جدا کرده و از رسوب مجدد آن جلوگیری کند. بنابراین، بسته به کیفیت سورفاکتانت، کم و بیش قدرت خیساندن خواهد داشت و کف با کیفیت بهتر یا بدتری ایجاد می کند.

تولید کننده ارزانترین پودر لباسشویی

تولیدکنندگان مواد شوینده نیاز آشکار به مراقبت از محیط زیست و داشتن شوینده های ویژه برای هر نیاز را در نظر می گیرند، به همین دلیل علاقه ویژه ای به تولید فرمولاسیون محصول جدید نشان داده اند.

این فرمولاسیون های جدید به ما امکان می دهد تا تأثیرات خود را بر محیط زیست کاهش دهیم و نیازهای خاص مانند از بین بردن لکه ها، سفید کردن لباس ها، حفظ رنگ و محافظت از لباس های ظریف و ظریف را برآورده کنیم. بسته به pH مواد شوینده می توان آنها را به عنوان قلیایی، خنثی یا اسیدی طبقه بندی کرد. شوینده های قلیایی مناسب ترین در هنگام امولسیون و از بین بردن مواد آلی مانند چربی، خون، باقی مانده مدفوع و غیره هستند.

مواد خنثی مواردی هستند که معمولاً در بهداشت شخصی استفاده می شوند برای از بین بردن آثار آهک یا زنگ زدگی مناسب ترند. به همین دلیل بیشترین توصیه ها، با توجه به نوع کثیفی موجود در مزارع، از نوع قلیایی (pH> 8) است زیرا ظرفیت کشیدن بیشتری دارند. عرضه مستقیم پودر لباسشویی توسط تولید پودر لباسشویی مرغوب عرضه می گردد.

این امر مستثنی نیست که، در صورت تمایل به از بین بردن مقیاس آهک یا موارد مشابه، مواد شوینده اسیدی نیز در موارد خاص و در سطوح و مواد خاص استفاده می شود. کلاتورها عواملی که از تداخل فلزات یا آهک در اثر مواد شوینده جلوگیری می کنند. با تشکر از آنها، این امکان وجود دارد که برخی از شوینده های قلیایی قادر به جلوگیری و فعالیت در برابر رسوبات در مقیاس آهک باشند

مرجع خرید معتبر پودر لباسشویی درجه یک

مرجع خرید معتبر پودر لباسشویی درجه یک ما مرجع تولید و خرید پودر لباسشویی باکیفیت و ارزان هستیم. مجموعه ما شرکتی است که به تولید و فروش مواد تمیز کننده و نگهداری صنعتی اختصاص دارد. دلیل وجود این شرکت مشتریان آن هستند. این شرکت با خدمات عالی خود می خواهد فراتر از انتظارات مشتریان خود باشد. در شرکت ما در محدوده وسیعی از محصولات مواد شوینده برای مصارف مختلف وجود دارد.

قیمت محصولات ما به سبب این رقابتی است که ما یکی از تولید کنندگان پودر لباسشویی در ایران هستیم. بسیار مهم است که هنگام خرید محصولات خود تصمیم خوبی بگیرید و آنها را در نقاط فروش در بازار رسمی خریداری کنید، زیرا فقط در این صورت مواد شوینده شما قادر به پشتیبانی و فناوری مورد نیاز شما خواهد بود که نتیجه آن مراقبت از لباس های شما بهینه است و پول شما در این محصول سرمایه گذاری می کند بسیار سودآور است. ما یکی از مراکز فروش ویژه پودر لباسشویی به صورت رسمی هستیم. با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما