فروشنده انواع مایع ظرفشویی در بسته بندی زیبا

همه ما روزانه در خانه و یا محل کار از ظروف مختلفی برای خوردن غذا یا نوشیدنی آب و چای و .. استفاده می کنیم. 

امروزه رایج ترین نوع شوینده برای ظروف را می توان انواع مایع ظرفشویی به شمار آورد. تولید این محصولات در سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. به طوری که در حال حاضر اگر به قصد خرید این محصول به بازار بروید با تنوع بسیار گوناگونی از مایع ظرفشویی مواجه خواهید شد.

در این مطلب ما قصد داریم در خصوص انواع مایع ظرفشویی زیبایی و حجم بسته بندی آن ها و قیمتشان در بازار، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

فروشنده انواع مایع ظرفشویی در بسته بندی زیبا

آشنایی با مایع ظرفشویی و کربرد های آن

آشنایی با مایع ظرفشویی و کربرد های آن شاید برایتان جالب باشد بدانید که طول عمر مایع ظرفشویی به شکلی که امروز آن را می شناسیم، چیزی حدود 30 سال است و در واقع می توان گفت این نوع شوینده ها در بازار کشور ما عمر چندان زیادی ندارند و بسیار جوان هستند.

اگر این سوال برایتان پیش آمده که در زمان های گذشته چگونه ظروف شسته می شدند، باید گفت که تا پیش از تولید مایع ظرفشویی در کشور از ترکیب خاکستر، چوبک و گرده آجر برای شست و شوی ظروف استفاده می شد.

اما انواع مایع ظرفشویی که برای اولین بار از کشور های دیگر به ایران وارد شده بودند به دلیل قدرت پاکیزگی بالایی که داشتند به زودی جای خود را در بازار و بین مردم باز کردند.

مصرف انواع مایع دستشویی تا حدی گسترده شده است که امروزه حتی شاهد استفاده از این محصول در روستا های دور افتاده هم هستیم.

به طوری که مصرف مایع ظرفشویی به ازای هر فرد ایرانی حدود 2 لیتر و هر خانواده حدود 10 لیتر محاسبه شده است.

مواد تشکیل دهنده مایع های ظرفشویی موارد زیر را شامل می شوند:

  • فعال کننده های سطحی
  • نرم کننده ها و مرطوب کننده ها
  • فیلر کننده ها
  • خنثی کننده ها
  • مواد جانبی

در خصوص کاربرد این نوع شوینده ها باید بگوییم همانطور که از نامشان هم پیداست، اصلی ترین کاربردشان مربوط به شست و شوی ظروف می شود.

اما در برخی موارد از این محصول برای پاک کردن لکه های چربی بر روی البسه هم استفاده می شود.

تولید کننده بهترین مایع ظرفشویی زیبا

تولید کننده بهترین مایع ظرفشویی زیبا برای بسیاری از افراد که قصد خرید مایع ظرفشویی را دارند، بسته بندی فاکتور بسیار مهمی است.

خوشبختانه در سال های گذشته تنوع بسته بندی در این محصول از لحاظ شکل ظاهری و وزن بسیار متنوع شده است و گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

البته ذکر این نکته الزامی است که موضوع بسته بندی از جمله عوامل بسیار تأثیر گذار بر قیمت نهایی فروش مایع ظرفشویی در بازار است و اگر قیمت محصول فاکتوری مهم برایتان به شمار می رود، حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما