فروشنده مایع سفید کننده 3 لیتری ارزان

تولید مایع سفید کننده ارزان با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر کشور انجام می گیرد. نمایندگی فروش ویژه مایع سفید کننده از شغل های بسیار پر درآمد است به گونه ای که هطییچ‌وقت کارخانه های آن ها بسته نشده است. نمایندگی سفید کننده در تمام نقاط جهان موجود می باشد زیرا سفید کننده ها بخشی از تمیزی زندگی عموم را ض بر عهده دارند.

سفید کننده ها انواع مختلفی دارند با برند های مختلف و کارایی های بسیار متنوع‌ در سراسر کشور از سفید کننده به صورت های مختلف استفاده می کنند و دارای مشتریان و استفاده کنندگان بسیاری است. نمایندگی های آن با تبلیغ گسترده این مایع سفید کننده 20 لیتری کارایی های آن را به مردم اطلاع می دهند و به بسیاری از فروشگاه ها به فروش می رسانند و‌ سود مناسبی از فروش این‌ سفید کننده ها به دست می آورند

. سفید کننده انواع مختلفی دارند و بسیار مورد استفاده زنان قرار میگیرد استفاده‌ به طور مداوم و نفس کشیدن در هوایی که سفید کننده در آن استفاده شده بسیار مضر است و باید تمام نکاتی که برای سلامتی انسان و اطرافیانش مهم است را رعایت نماید.

مایع سفید کننده 3 لیتری در مدل های مختلفی وجود دارد.

فروشنده مایع سفید کننده 3 لیتری ارزان

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده باکیفیت

آشنایی بیشتر با مایع سفید کننده باکیفیت ( Sodium chlorate ) یا هیپوکلریت سدیم که نام عمومی آن مایع سفید کننده یا وایتکس نیز است، آب ژاول در تولید مایعات سفید کننده و همچنین در صنایع بهداشتی، صنایع کاغذ و مقوا و نساجی کاربرد دارد. آب ژاول یک ماده معدنی است و خاصیت بازی دارد. این محلول توسط برتوله کشف شد و چون نخستین بار در محله ژاول پاریس تولید می‌شد، به آب ژاول معروف شد مایع سفید کننده را برای گند زدایی و از بین بردن بو استفاده میکنند در خانه ها برای شستشوی سبزی و سفید کردن لباس در صنعت به عنوان سفید کننده پارچه و خمیر کاغذ استفاده می شود ماده اولیه اکثر مواد سفید کننده که در قدیم به آنها اب ژاول میگفتند هیپو کلریت سدیم بوده است سفید کننده برای پاک کردن لکه‌های کپک ، خون ، قهوه ، تنباکو ، آب میوه و بسیاری دیگر از لکه‌ها مناسب است. برای از بین بردن بسیاری از لکه ها تنها کافیست یک قاشق غذا خوری از سفید کننده را برو روی لکه ها بریزید تا شاهد از بین رفتن سریع آن لکه شوید موارد ایمنی ماده سفید کننده سمی است و در مواقع استفاده بهتر است از دستکش استفاده گردد.

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

زمانی که از مایع سفید کننده یا آب ژاول یا وایتکس صحبت میکنیم به یاد تمیزی و پاکیزگی خانه می‌افتیم. کیفیت این ماده به شدت بر روی سلامتی خود و خانواده ما تاثیر گذار است. زیرا خرید بهترین مایع سفید کننده علاوه بر صرفه اقتصادی و آسیب کمتر به لباس‌ها به ریه ها و دستان ما نیز آسیب کمتری می‌رسانند. از طرفی ضد عفونی کردن سطوح برای کاهش آلودگی‌ها و بیماری‌ها مخصوصا بیماری کویید-۱۹ که چند ماهی است دنیا را درگیر کرده، بسیار اهمیت دارد و این کار را به صورت اقتصادی میتوانیم با استفاده از سفیدکننده ها انجام دهیم.

در میان مزایای بسیاری که استفاده از سفید کننده‌ها دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• بهترین سفید‌کننده‌ها بعنوان نوعی گندزدا بر روی باکتری‌ها و ویروس‌های موجود بر روی لباس‌ها عمل می‌کنند. به همین علت است که اگر لباس افراد مختلف را در کنار هم قرار دهید، هیچ گونه بیماری منتقل نمی‌گردد. همچنین این امر در لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستان‌ها مشهود است که افراد مختلفی آنها را با بیماری‌های مختلف استفاده می‌کنند و سفید کننده‌ها هم کار خود را انجام می‌دهند و جرم‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند. برای میکروب‌زدایی راه‌آب‌ها محصول را مستقیم و بدون حل کردن در آب به درون چاه بریزید. محصولی که در این صفحه مشاهده می‌کنید سفیدکننده سطوح دامستوس است که برای شستن سطوح مختلف می‌توانید از آن استفاده نمایید. مایع سفید کننده برای سفید کردن لباس‌ها و درخشندگی آنها بکار می‌رود.

• چنانچه نیاز به درخشنده و سفید کردن لباس‌های خود داشتید، مایع سفید کننده ترکیب قدرتمندی دارد که این کار‌ها را انجام می‌دهد. برای شست‌وشوی لباس‌ها جهت لکه‌زدایی ۲۰ میلی‌لیتر از محصول را با ۵ لیتر آب مخلوط کرده و لباس‌ها را برای مدت ۴۵ دقیقه در آن خیسانده و سپس آبکشی کنید. مایع‌های سفید کننده بوی بد لباس‌ها را از بین می‌برد. نه تنها در لباس‌ها بلکه این مایع‌ها کمک می‌کنند تا بوی بد از ماشین لباسشویی نیز برود. توان و قدرت این ترکیبات کمک به از بین بردن جرم‌هایی می‌کنند که باعث بوی بد می‌شوند.

• سفیدکننده‌ها لکه‌های قوی را از بین می‌برند. مایع‌های سفید کننده یک واکنش شیمیایی به خاک نشان می‌دهد که ترکیب آن را می‌شکند و لکه‌ی قوی را از روی لباس‌ها می‌برد. اما، اگر این محصول را بدرستی استفاده نکنیم، فاجعه‌ی بزرگی رخ خواهد داد و پارچه‌ها زرد و ضعیف خواهند شد، رنگشان می‌رود و یا حتی سوراخ می‌شوند.

موارد مصرف مایع سفید کننده قوی

موارد مصرف مایع سفید کننده قوی ماده اولیه این محصول را اولین بار فردی بنام برتوله در ژاول پاریس تولید کرد که از همین رو به آن آب ژاول می گویند . البته خاطر نشان می کنیم آب ژاول ماده ای ناپایدار می باشد که بر اثر گذر زمان قدرت خود را از دست می دهد؛ بطوری که بعد از گذشت ۲ ماه از تولید آن عملا خاصیت سفید کنندگی خود را بطور محسوس از دست می دهد. در فرمولاسیون سفید کننده موادی را بکار می گیریم که این زمان را به مقدار قابل قبولی به تعویق می اندازد و می توان سفید کننده ای را تولید کرد که دارای تاریخ انقضاء ۶ ماه بوده بطوری که در این ۶ ماه محصول قدرت بالایی داشته باشد. سفید کننده ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند

: • سفید کننده کلری

• سفید کننده غیر کلری مکانیسم عمل در یک ماده سفید کننده ، از بین بردن و بی رنگ کردن رنگ دانه ها می باشد . در سفید کننده های حاوی کلر ماده ای فعال به نام هیپو کلریت سدیم وجود دارد . پربورات سدیم نوعی از سفیدکننده های غیر کلری است و به دلیل خاصیت سفید کنندگی ملایم ، بیشتر در صنایع خشک شویی و در فرمولاسیون پودر های لباسشویی به کار می رود. آب ژاول معمول ترین و پر کاربرد ترین ماده سفید کننده خانگی است. مشخصات ظاهری این مایع، به صورت زرد رنگ و دارای بوی تند می باشد و خاصیت ضد عفونی کنندگی آن به دلیل کلر آزاد است .

آب ژاول ماده ای ناپایدار است و قدرت لکه بری آنها در طول زمان نگهداری کاهش می یابد به همین دلیل بهتر است در محیط خنک و به دور از نور خورشید و حرارت نگهداری شود . حداکثر تاریخ انقضای سفید کننده ها یک سال می باشد . از سفید کننده به دلیل قدرت بالای لکه بری در لباس های رنگی نمی توان استفاده کرد زیرا باعث از بین رفتن رنگ البسه می شود .

از طرفی برخورد مستقیم ماده سفیدكننده بر روی لباس باعث آسیب رساندن به بافت لباس می‌شود . بنابراین سفیدكننده باید قبل از مصرف با آب رقیق شود . آنزیم در سفید کننده ها هنگامی که از مواد سفید کننده بر پایه معدنی و غیر آلی استفاده می شود ، آنزیم ها باعث عملکرد بهتر مواد سفید کننده در دماهای پایین تر می شوند . در واقع گروه فعال کننده با پر اکسیژن واکنش می دهد و تولید پراکسید می کند ، در نتیجه بسته به عامل فعال کننده ، پر اسید می تواند ساختار هیدرو فوب و یا هیدرو فیل داشته باشد.

آشنایی با فرمول خاص مایع سفید کننده

عوامل موثر بر کیفیت یک مایع سفید کننده بسیار زیاد می باشد. اولین عامل را می توان به نوع مواد اولیه که در تولید این ماده به کار برده می شود، اشاره کرد. هر چه مواد اولیه از کیفیت عالی برخوردار باشد، مایع سفید کننده ای که به دست می آید نیز دارای کیفیت عالی و خوبی می باشد. دومین عامل می توان بر میزان و مقدار موادی که باید ترکیب شود، تا یک ماده سفید کننده ساخته شود نیز اثر گذار است .

برخی از شرکت های اقدام به اضافه کردن آب به این نوع محصولات می کنند که خود باعث پایین آمدن کیفیت محصول تولیدی می شود. نوع رایحه ای که برای معطر کردن این مواد استفاده می شود، نیز می تواند بر کیفیت محصول اثر گذار باشد. یکی از مواردی که همیشه مصرف کننده به آن اهمیت می دهند بو و رایحه مایع سفید کننده می باشد.

و در پایان می توان به نوع بسته بندی این مواد سفید کننده اشاره کرد. استفاده از مایع سفید کننده یا سفید کننده کلر در رختشویی بین مغازه‌های خشکشویی و خانم‌های خانه‌دار بسیار شناخته شده و محبوب است چون که مایع سفید کننده در از بین بردن خاک و لکه از لباس بسیار کمک می‌کند. همچنین هزینه‌ی پایین این محصول در بازار به محبوبیت این محصول کمک کرد. در میان مزایای بسیاری که استفاده از سفید کننده‌ها دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• سفید‌کننده‌ها بعنوان نوعی گندزدا بر روی باکتری‌ها و ویروس‌های موجود بر روی لباس‌ها عمل می‌کنند. به همین علت است که اگر لباس افراد مختلف را در کنار هم قرار دهید، هیچ گونه بیماری منتقل نمی‌گردد. همچنین این امر در لباس‌ها و پوشش‌های بیمارستان‌ها مشهود است که افراد مختلفی آنها را با بیماری‌های مختلف استفاده می‌کنند و سفید کننده‌ها هم کار خود را انجام می‌دهند و جرم‌ها و ویروس‌ها را از بین می‌برند. همین مفهوم به شکل یکسان در مورد استخر‌ها هم صدق می‌کند.

با اینکه افراد گوناگونی از استخرها استفاده می‌کنند ولی بیماری آنها به دیگر افراد منتقل نمی‌شود. • مایع سفید کننده برای سفید کردن لباس‌ها و درخشندگی آنها بکار می‌رود. چنانچه نیاز به درخشنده و سفید کردن لباس‌های خود داشتید، مایع سفید کننده ترکیب قدرتمندی دارد که این کار‌ها را انجام می‌دهد. مایع‌های سفید کننده بوی بد لباس‌ها را از بین می‌برد. نه تنها در لباس‌ها بلکه این مایع‌ها کمک می‌کنند تا بوی بد از ماشین لباسشویی نیز برود. توان و قدرت این ترکیبات کمک به از بین بردن جرم‌هایی می‌کنند که باعث بوی بد می‌شوند

تاثیر مایع سفید کننده بر الیاف پارچه ها

تاثیر مایع سفید کننده بر الیاف پارچه ها تولید کنندگان مایع سفید کننده در این راستا توانسته سود خوبی به دست آورد.مایع سفید کننده گلرنگ یکی از بهترین و مشهور ترین برند ها در ایران است و خواهان زیادی دارد به طوری که در تمامی منزل ها سفید کننده گلرنگ موجود می باشد این سفید کننده ویژگی های بسیاری دارد با استفاده از آن می توان تمام نقاطی که تیره شده و با مواد شویایی ساده تمیز نمی شوند با یک بار استفاده تمامی نقاط را پاکیزه نمود.سفید کننده گلرنک ویژگی های بسیاری دارد مایع سفید کننده گلرنگ یکی از ضد عفونی کننده های قوی است که برای سفید کردن لباس ها و پاک‌ کردن لکه های تیره به کار برده می شود و در تمامی منزل ها موجود می باشد و استفاده کنندگان از عکس العمل سریع و فوق العاده آن بسیار راضی هستند و به استفاده کردن از آن ادامه می دهند به طوری که شاید روزانه از آن استفاده کنند.

تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده

انواع مایع سفید کننده و جرم گیر در بازار انواع مایع سفید کننده وجرم گیر ها امروزه در بازار به صورت انبوه و فراوان یافت می شوند از سفید کننده ها برای سفید کردن لکه ها از روی لباس و از جرم گیر ها برای تمیز کردن سطوح کاشی ها استفاده می شود.فروش انواع سفید کننده و جرم گیر ها در بازار ّبه صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.فروشگاه های زیادی موجود هستند که از تمامی برند های موجود در کشور خریداری کرده و مشتریان‌با توجه به حسن سلیقه و در صورت استفاده و رضایت از برند ها آن ها را خریداری کرده و گاها به دوستان‌ وآشنایان‌خود نیز معرفی می کنند.از جمله کاربرد های سفید کننده ها و جرم گیر ها می توان به موارد زیر اشاره نمود: • جریم‌گیری کاشی ها • سفید کننده لباس های سفید لکه دار شده • ضد عفونی مکان های عمومی و در معرض خطر برای خرید مایع سفید کننده مرغوب از این مجموعه با کیفیت و مرغوبیت بالا اقدام کنید و مزایای بی مانند آن بهره مند شوید

قیمت روز مایع سفید کننده بسیار ارزان است.

عرضه کنندگان مایع سفید کننده این محصول را در بسته بندی های مختلفی ارائه می دهند. تولید مایع سفید کننده مرغوب بسیار آسان است. قیمت استثنایی مایع سفید کننده بسیار ارزان است. تولید مایع سفید کننده عمده بسیار راحت است. تولید مایع سفيد کننده قوی در این مجموعه امکان پذیر است.

بازار خرید مایع سفید کننده مرغوب

بازار خرید مایع سفید کننده مرغوب به صورت مایع رقیق شده (بطری) می توان آن را به مدت سه سال نگه داشت. دلخواه]. به صورت غلیظ (برلینگوت)، نمی توان آن را بیش از سه ماه نگه داشت 10. به همین دلیل است که برلین ها باید به سرعت رقیق شوند (با آب سرد). در صورت عبور از این مهلت ها، دیگر محصول ضد عفونی نمی کند. سفید کننده نیز باید دور از نور و گرما نگهداری شود. کلرامین های گازی بسیار تحریک کننده هستند. به همین دلیل است که شما نباید سفید کننده را با آمونیاک مخلوط کنید. این همان واکنشی است که هنگام شنا کردن یک شناگر در آب استخر شنا ضد عفونی شده با کلر اتفاق می افتد. این دلیل هم نیست که بستر حیوانات خانگی نباید با مواد سفید کننده تمیز شود. اوره موجود در ادرار محصولی ازت دار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما