فروشنده پودر رختشویی دستی سافتلن ارزان

فروشنده پودر رختشویی دستی سافتلن همواره سعی می کند با ارائه محصولی با قیمت استثنایی پودر لباسشویی را مشتریان عرضه کند. مراکز اصلی خرید پودر لباسشویی باکیفیت یکی از مهم ترین شوینده های بهداشتی را عرضه می کنند. استفاده از پودرهای سافتلن جهت شستن لباس از سال ها پیش در جهان رایج شده است که به مرور زمان این محصولات بهتر شده و قابلیت های ویژه ای یافته اند. عرضه مستقیم پودر لباسشویی درجه یک در نمایندگی ها و سایت و فروشگاه های اینترنتی با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب صورت می گیرد.

فروشنده پودر رختشویی دستی سافتلن ارزان

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی

عوامل موثر بر کیفیت پودر لباسشویی . انواع پودر ماشین لباسشویی بر حسب نوع کاربرد آنها به واسطه شستشوی البسه مختلف دارای قدرت شویندگی یکسانی نیستند اما به طور کلی در رابطه با ویژگی های بهترین پودر لباسشویی در انواع مختلف در برندهای متنوع ایرانی می توان موارد زیر را برشمرد:

  • از خاصیت شویندگی و تمیز کنندگی بالایی برخوردار باشند.
  • از قدرت لکه بری و چربی زدایی بالایی برخوردار باشند.
  • به بافت لباس آسیب نرسانده و از رسوب پودر در ماشین لباسشویی جلوگیری کند.
  • از عطر و رایحه ملایم و دلپذیری برخوردار باشد.
  • تا حدالامکان از مواد شیمیایی و حساسیت زا در فرمولاسیون آن استفاده نشده باشد.
  • به بافت لباس نرمی و لطافت بالایی ببخشد.

قیمت پودر ماشین لباسشویی ایرانی در بازار قیمت پودر ماشین لباسشویی ایرانی در بازار قیمت پودر ماشین لباسشویی ایرانی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به میزان کیفیت و قدرت پاک کنندگی محصول و نحوه پخش و عرضه آن در بازار اشاره کرد. از دیگر نکات حائز اهمیت در خصوص قیمت این محصول می توان موارد زیر را برشمرد:

  • برند شرکت تولیدکننده محصول میزان اعتبار آن در بازارهای داخلی
  • نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت مواد اولیه
  • نوع جنس بسته بندی کالا، وزن و ابعاد بسته آن
  • مسافت کارخانه تولیدکننده محصول تا محل توزیع و پخش آن
  • میزان سفارش و تقاضای محصول کارایی و موارد مصرف محصول در بین موارد ذکر شده،
  • بسته بندی کالا در تعیین نرخ محصول اهمیت ویژه ای دارد، بدین منظور با توجه به میزان مصرف و نیاز می توانید این محصول را به صورت فله ای و یا کیلویی به قیمت ارزان تر و یا در بسته بندی های کارتنی، سطلی، کیسه ای و جامبوبک خریداری نمایید. .

مزایای استفاده از پودر لباسشویی دستی

مزایای استفاده از پودر لباسشویی دستی پودر لباسشویی دستی هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و برای کاربرد خاصی تولید شده اند مزایا پودر لباسشویی دستی عبارتند از:

  • کاهش دوام البسه
  • تداخل رنگ
  • تغيير شکل و حالت البسه ظريف و کشباف
  • بور نشدن لباسهای تيره و مشکي
  • قابل استفاده برای لباس کودکان با توجه به قدرت بالای پودر
  • انحلال پذیری بالا در آب
  • قیمت مناسب
  • بسته بندی مقوایی سازگار با محیط زیست
  • مواد تشکیل دهنده با ثبات تر
  • مواد شیمیایی

در اینجا نکات قدم به قدمی شستن لباس‌هایی که باید با دست شسته شوند را توضیح می‌دهیم. در این کار نیازی به استفاده از پودرهای لباسشویی قوی نیست.

  1. روی لکه‌ها از یک لکه‌بر خیلی خوب استفاده کنید.
  2. پودر لباسشویی دستی را به تشت پر از آب گرم اضافه کنید (برچسب لباس برای دمای آب نگاه کنید و دمای آب را بررسی کنید.)
  3. اجازه دهید که پودر به طور کامل در آب حل شود.
  4. دکمه‌ها، زیپ‌ها و هر چیزی دیگری را در لباس‌ها ببندید.
  5. لباس‌ها را داخل آب فرو کنید و به آرامی ورز دهید.
  6. بگذارید لباس‌ها به مدت ۱۵ دقیقه در آب بمانند.
  7. با آب سرد آبکشی کنید (به برچسب لباس برای دمای نگاه کنید).
  8. با فشار آرام روی لباس‌ها آب را خارج کنید. از پیچاندن خودداری کنید.
  9. لباس را روی یک حوله قرار داده و حوله را لوله کنید. روی حوله فشار دهید تا رطوبت باقیمانده خارج شود.
  10. لباس‌ها را در هوای آزاد روی لباس خشک‌کن یا بند رخت خشک کنید. .

مراقبت از پوست دست با پودر لباسشویی باکیفیت

مراقبت از پوست دست با پودر لباسشویی باکیفیت پوست دست با پودر لبلس باکیفیت به دلیل اسفاده از مواد مرطوب کننده سازگار است. انتخاب شوینده لباسشویی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین کارها در هنگام خرید است؛ زیرا یک انتخاب نادرست می‌تواند باعث خراب شدن لباس‌ها یا کثیف ماندن آن‌ها شود. تنوع شوینده‌ها به ‌قدری زیاد است که در هنگام خرید باید زمان زیادی را صرف مقایسه شوینده‌های موجود در قفسه‌های فروشگاه کنیم تا بتوانیم یک شوینده مناسب و باکیفیت انتخاب کنیم. پس از خرید شوینده لباسشویی، شیوه استفاده از آن اهمیت زیادی دارد.

استفاده از هر نوع شوینده‌ای روش خاصی دارد و باید به آن دقت کرد. شوینده‌ها براساس مدل ماشین‌های لباسشویی، رنگ و جنس پارچه‌ها انواع مختلفی دارند و باید به میزان مشخصی استفاده شوند. به نظر شما، چقدر پودر در ماشین لباسشویی بریزیم تا علاوه ‌بر تمیزی لباس‌ها بتوانیم از رنگ و بافت آن‌ها نیز مراقبت کنیم؟ اگر مقدار پودری که در ماشین لباسشویی می‌ریزیم کمتر از مقدار لازم باشد، لباس‌ها به‌ خوبی تمیز نمی‌شوند و کثیف می‌مانند. در مقابل، اگر بیش از حد پودر در ماشین لباسشویی بریزیم به بافت پارچه‌ها آسیب می‌زنیم.

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شود و خانم‌ها وسواس زیادی در انتخاب آن به خرج می‌دهند. با پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های تولیدکننده با تغییر در طراحی و کارایی‌ محصولات خود این انتخاب را روز به روز دشوارتر می‌کنند. پس از خرید ماشین لباسشویی، مراقبت از آن اهمیت زیادی برای خانم‌ها پیدا می‌کند؛ چون پس از مقایسه‌های بسیار ماشین لباسشویی دلخواه خود را خریده‌اند و از خراب شدن آن هراس دارند.

چطور در ماشین لباسشویی پودر بریزیم؟ یکی از نکات استفاده از پودر ماشین لباسشویی که تولیدکنندگان نیز به آن توجه می‌کنند شیوه اضافه کردن شوینده به ماشین لباسشویی است. از جمله عواملی که بر میزان حلالیت شوینده اثر می‌گذارد روش اضافه شدن آن به سیستم شستشو است. از نظر طراحی ظاهری، ماشین‌های لباسشویی به دو دسته اصلی درب از بالا و درب از جلو تقسیم می‌شوند که روش ریختن پودر در هر کدام متفاوت است.

برای ماشین‌های لباسشویی که درب آن‌ها در قسمت بالا تعبیه شده است باید پودر را داخل مخزن شستشوی لباس ریخت. در این دسته از ماشین‌ها برای این که شوینده به ‌طور کامل در آب حل شود ابتدا باید شوینده را داخل دیگ ماشین بریزیم و در آب حل کنیم. پس از این که پودر در آب حل شد لباس‌های کثیف را داخل دیگ می‌ریزیم.

سیستم شستشو در آن دسته از ماشین‌های لباسشویی که درب آن‌ها در قسمت جلو تعبیه شده است کاملا اتوماتیک است و محل اضافه کردن شوینده به ‌صورت یک کشو طراحی شده است. شیوه کار در این ماشین‌ها به این صورت است که هر نوع شوینده اعم از پودر ماشین، مایع سفیدکننده و نرم‌کننده در قسمت‌های مخصوص خود در کشو می‌ریزیم و آن‌ها به‌طور خودکار وارد دیگ شستشو می‌شوند.

مهمترین ترکیبات پودر لباسشویی دستی

مهمترین ترکیبات پودر لباسشویی دستی مهمترین ترکیبات پودر لباسشویی دستی عبارتند از:

  • سورفاكتانتهای آنیونیك: وقتی كه گروه قطبی كه از طریق پیوند كووالانسی به قسمت هیدروفوب سورفاكتانت متصل است دارای بار منفی باشد(R-CO2- ,R-SO4- ,R-SO3-)، سورفاكتانت آنیونیك نامیده می شود. مانند صابونها، آلكیل بنزن سولفونات هاو فتی الكل سولفاتها
  • سورفاكتانتهای كاتیونیك: وقتی كه گروه قطبی كه از طریق پیوند كووالانسی به قسمت هیدروفوب سورفاكتانت متصل است دارای بار مثبت باشد (N+R1R2R3R4)، سورفاكتانت كاتیونیك نامیده می شود. مانند دی متیل دی استئاریل آمونیوم كلراید. سورفاكتانتهای كاتیونیك اغلب به عنوان نرم كننده پارچه و عوامل آنتی استاتیك كاربرد دارند.
  • سورفاكتانتهای نانیونیك: سورفاكتانتهای نانیونیك دارای گروه قطبی می باشند كه نمی تواند در محلول آبی یونیزه شود. قسمت هیدروفوب شامل زنجیر چرب و قسمت هیدروفیل شامل اتمهای غیر قابل یونیزه اكسیژن، نیتروژن یا سولفور است.حلالیت نتیجه تشكیل پیوند هیدروژنی بین آب و گروههای هیدروفیل مانند گروههای اتری پلی اكسی اتیلن می‌باشد. در این طبقه بندی بسیاری از مشتقات پلی اكسی اتیلن یا پلی اكسی پروپیلن و آلكانول آمیدها و آلكیل آمینهای اتوكسیله قرار می گیرد.
  • سورفاكتانتهای آمفوتریك: مولكولهایی هستند كه تشكیل یون دوقطبی می دهند.درpH پائین شبیه كاتیونیكها ودر pH بالا شبیه آنیونیكها عمل می‌كنند. در pH متوسط دارای دو بار مثبت و منفی هستند، یعنی ساختار یون دو قطبی پیدا می كنند. در این طبقه كوكو آمیدو پروپیل بتائین بیشترین كاربرد را داراست.

ارزیابی قدرت پودر لباسشویی باکیفیت

ارزیابی قدرت پودر لباسشویی باکیفیت قدرت پودر لباسشویی بر اساس ترکیبات آن مشخص می شود سدیم کربنات که پایه اصلی عمده ی پودرهای ماشین لباسشویی است، یک ترکیب بسیار قلیایی می باشد و می تواند به راحتی انواع آلودگی ها را در خود حل کند و برای از بین بردن لکه ها به خوبی عمل کند. میزان کف تولید شده مناسب قابلیت انحلال بالا در هر دمای آب شویندگی آسان به طور معمول قدرت کف کنندگی پودرهای لباسشویی از شوینده های مایع بیشتر می باشد. بنابراین یک پودر ماشین لباسشویی مناسب باید به راحتی با آب کافی شسته شود. کف زیاد هم به بافت لباس شما و هم به دستگاه لباسشویی شما آسیب وارد می کند.

ترکیبات جامد در برخورد با آب به راحتی حل می شوند و به صورت گلوله های خمیری روی لباس باقی نمی ماند. حاوی سورفاکتانت های زیست تخریب پذیر (آنیونی و غیر یونی) و آنزیم ها است. مانع از تجمع رسوب و چربی روی سطح حمام و دستشویی می شود. به علت قدرت لکه برداری بالا در سطوح مختلف مانند مبلمان، سینک ظرفشویی و حتی دستشویی استفاده می شود. فضای درونی ماشین لباسشویی را تمیز می کند. اگر پودر ماشین در دمای بالا استفاده می کنید، ماشین لباسشویی شما عمیقا تمیز می شود.

برای تهیه پودر ماشین لباسشویی نیاز به تجهیزات دستگاهی می باشد. تنها شناخت ترکیبات اولیه کافی برای ساخت یک پودر لباسشویی مناسب با کارایی بالا کافی نمی باشد. شما می بایست از ابزار تخصصی مانند راکتورها، خنثی کننده ، دستگاه پودرساز، مخلوط کن و تزارو توزین در ابتدایی ترین حالت استفاده کنید. فرایند ساخت فرایند ساخت پودرهای ماشین لباسشویی به این صورت است که ابتدا ترکیبات جامد سازنده را با ماده ی اسیدی مخلوط می کند تا عمل خنثی سازی انجام شود سپس به مدت چند ساعت تا خنثی شدن مخلوط به آن زمان می دهند. پس از آن ترکیبات افزودنی مانند سورفکتانت ها، پلیمر ها، عطر و رنگ، نگه دارنده و در صورت نیاز آنزیم ها را به آن اضافه می کنند و توسط مخلوط کن یک مخلوط کاملا یکدست بدست می آورند. پس از این، باید این مخلوط را خشک کرده و محصول نهایی را در بسته بندی مناسب بسته بندی می کنند..

بازار فروش پودر لباسشویی ارزان قیمت

بازار فروش پودر لباسشویی ارزان قیمت فروش ویژه پودر لباسشویی ارزان قیمت از این مجموعه انجام می گیرد. امروزه که به نظافت و پاکیزگی اهمیت زیادی داده می شود مردم نیاز بیشتری به شوینده ها دارند. شوینده ها که قابلیت پاک کنندگی انواع لکه و کثیفی را دارند، به صورت پودر و مایع در بازار موجود می باشند. پودر رختشویی در دو نوع پودر دستی و پودر ماشینی تولید می شود که تفاوت آن در نوع ترکیبات تشکیل دهنده آن ها می باشد. بازار پودر لباسشویی بسیارپررونق می باشد زیرا این محصول از کارایی و عملکرد مطلوبی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد.

امروزه برندهای متنوعی در بازار داخلی در زمینه تولید و ارائه انواع پودر لباسشویی با هم رقابت می کنند و با افزایش کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید سعی می کنند رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند که همیشه دو عامل کیفیت بالا و قیمت ارزان مورد توجه مشتری در هنگام خرید قرار می گیرد. بسیاری از شرکت های تولید کننده سفارشات عمده مشتریان را قبول می کنند و پودر رختشویی را مستقیما و با قیمت بسیار مناسب به مشتری ارائه می کنند که در خرید و فروش کلی قیمت پایین و به صرفه تر از خرید جزیی است و مشتری بیشتری جذب می شود و دو طرف معامله سود خوبی می برند.

خرید پودر لباسشویی ارزان بهترین پودر لباسشویی بسته بندیپودر ماشین به راحتی در آب حل شده و کارایی بیشتری دارد اما پودر دستی برای حل شدن نیاز به زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه دارد. پودر دستی رختشویی طوری ساخته شده است که سازگار با پوست دست می باشد و برای پاک کنندگی انواع لکه و چربی از روی لباس های سفید بهتر است از پودر دستی رختشویی استفاده شود. استفاده از پودر لباسشویی مزایا و فواید زیادی دارد که عبارت است از:

  • درخشندگی لباس
  • قدرت سفید کنندگی بالا
  • قابلیت شستشو در دماهای مختلف
  • جلوگیری از نشست چرک روی لباس
  • رایحه ملایم البسه بعد از شستشو
  • ضد خوردگی و محافظ ماشین
  • کف کنترل شده

تولید کنندگان پودر لباسشویی در این راستا با تولید محصولی ارگانیک و ارزان قیمت توانسته اند سود خوبی به دست آورند. و بخش وسیعی از بازار جهانی را به دست بگیرند.

قیمت باورنکردنی پودر لباسشویی دستی

قیمت باورنکردنی پودر لباسشویی دستی قیمت روز پودر لباسشویی ثابت نبوده و با توجه به نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی بازار، نوسانات ارز و دلار و میزان عرضه و تقاضا متغیر است. در پاک کنندگی پودر لباسشویی عوامل مهمی نقش دارند که به شرح ذیل می باشند:

  1. عامل قلیایی کننده
  2. عامل سفید کننده
  3. مواد ضد عفونی کننده و براق کننده
  4. عامل کاهش سختی آب
  5. خوشبو کننده یا اسانس با رایحه ملایم
  6. عامل کنترل کف
  7. ماده اصلی و فعال
  8. عامل جلوگیری از رسوب چرک روی لباس و بدنه لباسشویی

از مراکز فروش معتبر و مطمئن انواع پودر رختشویی می توان به شرکت های تولید کننده، عرضه مستقیم پودر لباسشویی، سایت های معتبر و مارکت های آنلاین اشاره کرد که برندهای معتبر داخلی و وارداتی را با کیفیت درجه یک و قیمت بسیار مناسب به خریداران و مشتریان عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما