فروشنده پودر لباسشویی ماشینی ۱۰ کیلویی

امروزه فروشندگان پودر لباسشویی ماشینی 10 کیلویی تلاش نموده اند تا این محصول را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب عرضه بازار نمایند. تا بتوانند رضایت مندی مشتریان را کسب نمایند. آنان برای بدست آوردن این هدف بزرگ از نهایت تلاش خود در امر تولید، عرضه و نحوه پخش بهره برده اند.

فروشنده پودر لباسشویی ماشینی ۱۰ کیلویی

مشخصات یک پودر لباسشویی خوب چیست؟

مشخصات یک پودر لباسشویی خوب چیست؟

پودر ماشین لباسشویی از لحاظ کاربرد با هم متفاوت هستند آنها بر اساس لباس های رنگی، سفید و مخصوص کودک تقسیم می شوند که هر کدام بر اساس جنس به کار رفته در آن از قدرت لکه بری و کف و زمان شست و شو متفاوت اند. یکی دیگر از این ویژگی ها عطر و رایحه مطبوع آن است که حتی پس از خشک شدن لباس بر روی آن می ماند و هم چنین وجود آنزیم ها در آن اهمیت دارد که در هر دمایی فعال می باشد علاوه بر موارد ذکر شده این محصول باید از تناسب قیمت عالی برخوردار باشد هر چند که به علت نوسان در قیمت اولیه قیمت آن ثابت نمی ماند و همیشه متغییر است. لازم به ذکر است که میزان کیفیت پودر لباسشویی در طول عمر البسه و هم چنین آسیب ندیدن رنگ و تار و پود لباس موثر است.

وجود آنزیم ها در این مواد شوینده باعث شده است که در کمترین دمای ممکن این لباس ها به بهترین نحو ممکن شسته شوند بدون اینکه نیاز به آب داغ یا گرم باشد خاصیت لکه بری خود را حفظ می کنند.

صادرات پودر لباسشویی ماشینی به عراق

صادرات پودر لباسشویی ماشینی به عراق

امروزه استفاده از پودر لباسشویی یکی از نیاز های روزمره برای برطرف کردن کثیفی لباس ها می باشد. انواع پودر لباسشویی مختلف با وزن و کیفیت متفاوت در کشور تولید می شود این محصول به صورت فله ای و بسته بندی جهت فروش در بازار های داخلی و خارجی ارائه می شود.

پودر لباسشویی فله ای به صورت عمده به فروش می رسد که نسبت به نوع بسته بندی آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر است چرا که با حذف هزینه بسته بندی هم به نفع تولید کننده و هم مصرف کننده می باشد.

در حال حاضر فروش پودر های آنزیم دار بیشترین رواج را در کشور پیدا کرده است که باعث ارتقا سطح کیفی و کمی این محصول در کشور شده و راه را برای صادرات پودر لباسشویی به کشورهای همسایه به ویژه عراق هموار کرده است. فروش این محصول در کشور عراق به صورت فله ای بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان آن قرار گرفته است.

قیمت پودر لباسشویی بر اساس کیفیت محصول، وزن، نوع برند، بسته بندی، آنزیم دار بودن، قدرت پاک کنندگی و غیره تعیین می شود هر چه قدرت لکه بری و کیفیت آن بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما