فروشگاه مایع سفید کننده 20 لیتری اصفهان

امروزه از جمله محصولات شوینده بهداشتی می توان به مایع سفید کننده 20 لیتری اشاره نمود که در نوع خود بسیار مهم و جزء محصولات پرفروش و نیز دارای کاربرد فراوان می باشد که فروشگاه های زیادی در سراسر کشور از جمله اصفهان به عرضه مستقیم این نوع محصول با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب به روش عمده پرداخته و نیز دارای مشتریان زیادی می باشد.

فروشگاه مایع سفید کننده 20 لیتری اصفهان

آنچه از انواع مایع سفید کننده باید بدانید

آنچه از انواع مایع سفید کننده باید بدانید

از انواع مایع سفید کننده می توان وایتکس را نام برد که این نوع مایع سفید کننده در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای مزیت های خاصی می باشد که به عنوان یک محلول ضدعفونی کننده در صنایع مختلف از جمله صنعت رنگ سازی، ضدعفونی کردن زخم ها، آزمایشگاه ها و غیره کاربرد فراوانی را دارا می باشد که در منازل برای شستشو و تمیز کردن ظروف، لباسها، ضدعفونی کردن حمام، سبزیجات و غیره استفاده های زیادی می شود.

همچنین هنگام استفاده از این محلول شوینده باید نکته مهمی را مورد توجه قرار داد که آسیبی برای فرد ایجاد نشود در هنگام استفاده از تماس دست با چشم، بدن و پوست جلوگیری شود.

همچنین این محلول دارای خاصیت ضد عفونی کننده بالایی است که حاوی درصدی از هیپوکلریت سدیم در آب می باشد که بسته به سلیقه افراد و نیز مصارف مختلف متفاوت می باشد.

شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور به عرضه مستقیم این نوع محلول شوینده بهداشتی پرداخته اند که توانسته اند این محلول را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به روش عمده در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که عرضه این محصول عمده به روش مستقیم و بدون واسطه انجام می گیرد که از این طریق ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

این محلول سفید کننده دارای استانداردهای روز دنیا و نیز از ایمنی و بهداشت کامل برخوردار می باشد که پس از عمل فرایند تولید توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی با کیفیت مرغوب تولید می شوند و نیز آن ها را در بسته بندی های مختلف و متنوع قرار می دهند و نیز در بازار به فروش می رسانند که این نوع محلول بسته بندی شده دارای علائم مهم استاندارد، پروانه تولید، پروانه بهداشت، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء می باشد که برای مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

قیمت مایع سفید کننده 20 لیتری در بازار

قیمت مایع سفید کننده 20 لیتری در بازار عوامل و موارد گوناگونی در تعیین قیمت مایع سفید کننده 20 لیتری دخالت دارند که شامل: نوع کیفیت محصول، نوع برند و شرکت تولیدی محصول، نوع بسته بندی، استاندارد بودن محصول ، ضمانت نامه، بهداشتی بودن و از همه مهمتر ارگانیک و طبیعی بودن محصول و غیره می باشند که بسیار حائز اهمیت می باشند که در حجم ها و وزن ها و ابعاد و اندازه های متفاوت در بازار عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما