فروش ویژه پودر دستی صادراتی

پودر رختشویی، یکی از مواد شوینده بسیار پرمصرف در بین تمام خانم های ایرانی است، که از آن برای شستن هر سطحی اعم از پارچه یا ظرف می توان استفاده نمود و دارای دو نوع دستی و ماشینی می باشد. مراکز پخش محصولات شوینده، پودر دستی صادراتی را با نرخ ویژه در بازار های داخلی کشور ما به فروش می رسانند و این محصولات درجه یک را به صورت عمده یا جزئی در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

فروش ویژه پودر دستی صادراتی

مشخصات انواع پودر دستی صادراتی

مشخصات انواع پودر دستی صادراتی انواع پودر رختشویی دستی تولید شده در کشور ما، به علت کیفیت مطلوبی که دارند به سایر کشور های دنیا ارسال می گردند و تحت عنوان محصول صادراتی شناخته می شوند، پس مصرف کننده ها انتظارات ویژه ای از این محصولات دارند، که در ادامه برخی از مشخصات آن ها را بیان می کنیم.

  • پودر های صادراتی با مواد اولیه بسیار مرغوب و باکیفیتی تولید می شوند و دارای قدرت تمیز کنندگی، سفید کنندگی و لکه بری بسیار زیادی هستند.
  • پودر دستی صادراتی به سرعت و سهولت در آب خنک یا گرم حل می شود و در هر دو کف خیلی زیادی تولید می کند، که برای مصرف کننده ها بسیار مطلوب است و به منزله تمیز کنندگی بیشتر این محصول می باشد.
  • پودر های صادراتی در بسته بندی های بسیار زیبا و شکیلی قرار دارند و جنس کارتن بسته بندی آن ها نیز بسیار بادوام است و در اثر تماس با آب استقامت خود را از دست نداده و خراب نمی شوند.
  • این محصولات دارای رایحه بسیار خوبی هستند، که موجب خوش بو شدن لباس ها می شود و به علت وجود مواد نرم کننده در ترکیبشان، از ایجاد الکتریسیته ساکن در البسه پیشگیری می کنند و آن ها را بسیار نرم و لطیف می نمایند، به طوری که لباس ها بعد از شستشو نیازی به اتو کشی نخواهند داشت.

راهنمای خرید پودر دستی صادراتی

راهنمای خرید پودر دستی صادراتی

  • برای خرید انواع پودر دستی صادراتی درجه یک، باید پیش از هر چیزی به برند و نام تجاری محصولات دقت کنید و تا حد امکان محصولاتی را که متعلق به شرکت های معتبر و سرشناس هستند را خریداری نمایید.
  • در ضمن باید به علائم و نشانه های استاندارد و تاییدیه های وزارت بهداشت بر روی بسته بندی این محصولات نیز دقت کنید و از خرید محصولاتی که فاقد این علائم هستند خودداری نمایید.
  • توجه به شکل بسته بندی این محصولات و کیفیت بسته های آن ها نیز در انتخاب اهمیت زیادی دارد و محصولی که از بسته بندی مناسبی برخوردار نیست، نمی تواند کیفیت مطلوبی هم داشته باشد، البته انواع پودر رختشویی کیسه ای یا فله ای هم می توانند محصولات صادراتی مرغوبی باشند.
  • بهترین راهکار برای خرید پودر های صادراتی مرغوب و اصل، مراکز معتبر فروش محصولات شوینده و بهداشتی در کشور هستند، که محصولاتی تضمینی و تایید شده را به مصرف کننده ها ارائه می دهند، در این راستا شما می توانید از همین وب سایت برای این کار استفاده نمایید.

نکاتی که باید درباره پودر دستی بدانید

نکاتی که باید درباره پودر دستی بدانید پودر رختشویی دستی با نوع ماشینی که مخصوص ماشین های لباسشویی تولید می شود، دارای تفاوت هایی است، که در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره می شود:

  • پودر دستی ممتاز دارای بافتی بسیار نرم، پودری، سبک و گرد مانند است و عمدتا آنزیم های رنگی که مواد شیمیایی هستند در آن دیده نمی شود.
  • این محصول به راحتی در داخل آب حل می شود و هیچ ذره ای در آن باقی نمی ماند.
  • پودر دستی برخلاف پودر های ماشینی کف بسیار زیادی تولید می کند، که احساس تمیز کنندگی بیشتری به مصرف کننده ها می دهد و رضایت آن ها را جلب می نماید.
  • پودر های دستی در ترکیبات خود مواد نرم کننده دارند، تا به طراوت و سلامتی پوست دستان افراد آسیبی وارد نکنند.
  • معمولا در ترکیبات پودر های دستی از مواد سفید کننده کمتری استفاده می شود، تا به بافت پارچه ها و دست افراد آسیبی وارد ننمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما