فروش گالن مایع لباسشویی مشکی

همانطور که می دانید، مایع لباسشویی، از جمله مواد شوینده موجود در بازار می باشد. این شوینده نسبت به پودر های لباسشویی ملایم تر بوده و معمولا برای لباس های حساس و یا لباس هایی که خیلی کثیف نیستند، استفاده می شود. معمولا اگر البسه را به صورت مداوم با پودر لباسشویی بشویید، بافت لباس ها آسیب دیده و دیگر آن حالت نو و زیبا را نخواهند داشت. مایع های لباسشویی با سایز ها و برند های متنوعی در بازار موجودند. فروش گالن مایع لباسشویی در بسیاری از مغازه ها انجام می شود و خرید آن، بسیار به صرفه خواهد بود. حال با ما همراه شوید تا انواع این محصول و کارکرد هر یک را بهتر بشناسید.

فروش گالن مایع لباسشویی مشکی

بهترین مایع لباسشویی بدون آنزیم مخصوص البسه کودک

بهترین مایع لباسشویی بدون آنزیم مخصوص البسه کودکفروش مایع لباسشویی در تمام فروشگاه ها و مراکز خرید انجام می شود و با مراجعه به آن ها می توانید انواع این محصولات را مشاهده و خریداری نمایید.

 مایع های لباس فاقد هرگونه مواد سفید کننده می باشد که باعث حفظ بافت و رنگ لباس می شود و به آن آسیب نمی رساند.

خرید مایع لباسشویی کودک با رایحه های مختلف

خرید مایع لباسشویی کودک با رایحه های مختلفهنگام خرید مایع لباسشویی، به بوی آن دقت کنید و رایحه ای را که دوست دارید انتخاب نمایید. زیرا پس از شستشو تا حدودی بوی این محصولات روی لباس ها خواهد ماند.

معمولا در این مایع ها از عطر گل ها و بوی میوه ها به عنوان رایحه استفاده می شود.

باید بدانید که لباس کودکان و به ویژه نوزادان باید با مایع هایی شستشو شود که از رنگ و عطر کمی برخوردار بوده و ایجاد حساسیت نکند. پوست کودکان بسیار حساس تر و لطیف تر از بزرگسالان است.

اگر کوچک ترین نشانه ای از آلرژی مانند: خارش، قرمزی، تورم و … در کودک خود مشاهده کردید فورا به پزشک مراجعه کنید و مایع خود را نیز عوض نمایید.

سعی کنید لباس های نویی را که برای فرزندتان می خرید، قبل از استفاده، حتما بشویید. این لباس ها، ممکن است توسط افراد دیگر پرو شده باشد و بهتر است آن ها را با مایع ملایم بشویید و سپس استفاده نمایید.

فروش گالن مایع لباسشویی با نرم کنندگی فوق العاده

فروش گالن مایع لباسشویی با نرم کنندگی فوق العادهقیمت مایع لباسشویی بر اساس وزن آن و نوع مایع تعیین می گردد. محصولات موجود در بازار بیشتر در وزن های ۱ کیلویی و ۲کیلویی دیده می شوند.

مایع های لباسشویی متنوعی در بازار تولید می شوند که چند نوع آن به شرح زیر است:

  • مایع لباسشویی مشکی
  • مایع لباس شویی رنگی
  • مایع لباسشویی سفید
  • مایع لباسشویی کودک
  • و …

مایع لباسشویی مشکی معمولا برای شستشوی لباس های تیره و مشکی استفاده می شود. لباس های تیره اگر زیاد شسته شوند، تیرگی خود را از دست می دهند و کهنه به نظر می رسند.

اما اگر شما برای شستن این لباس ها، از مایع مخصوص لباس های مشکی استفاده کنید این اتفاق نخواهد افتاد و پس از هر بار شستشو لباس همچنان تیرگی و براقیت خود را خواهد داشت.

قیمت هر گالن مایع لباسشویی در بازار تهران

قیمت هر گالن مایع لباسشویی در بازار تهرانمایع لباسشویی رنگی را برای لباس های رنگی استفاده کنید. همیشه قبل از شستشو لباس های تیره، رنگی و سفید را کاملا جدا نمایید.

مایع لباسشویی سفید همانطور که از اسمش مشخص است برای لباس های سفید استفاده می شود و می تواند ملحفه های سفید را به خوبی تمیز و مثل روز اول کند.

مایع های شسشوش لباس نوزادان، بسیار ملایم ترند و در آن ها از آنزیم ها استفاده نمی کنند.

شما می توانید با یک مایع همه ی لباس ها را بشویید. اما اگر به حفظ بافت و رنگ آن ها اهمیت می دهید، بهتر است برای هر دسته لباس از مایع مخصوص استفاده نمایید.

10 تا از برترین و معروف ترین مایع لباسشویی جهان

10 تا از برترین و معروف ترین مایع لباسشویی جهاندر هنگام انتخاب مایع لباسشویی دقت نمایید، چون برند های زیادی در بازار موجودند که البته همه ی ان ها کارایی لازم را نخواهند داشت.

با کمی تحقیق یک برند خوب را شناسایی و از شوینده های آن خریداری نمایید.

مایع های لباسشویی دارای آنزیم هایی هستند که کار آن ها حل کردن و از بین بردن لکه ها می باشد. معمولا در پودر های لباسشویی آنزیم بیشتری وجود دارد و به همین دلیل این پودر ها در شویندگی قوی تر هستند.

در آخر باید بگوییم که برای شستشوی لباس های هفتگی از مایع های لباسشویی استفاده نمایید تا بتوانید زمان بیشتری بافت آن ها را سالم نگه دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما