قیمت بهترین مایع دستشویی 10 لیتری ذغالی

مایع دستشویی ذغالی یکی از بهترین و جدیدترین مایع های دستشویی است که در اندازه های مختلف تولید و روانه بازار می شود اما نوع 10 لیتری آن که بسیار پر طرفدار نیز است میانگین قیمتی مناسب دارد.

قیمت بهترین مایع دستشویی 10 لیتری ذغالی

آشنایی با انواع مایع دستشویی ذغالی

آشنایی با انواع مایع دستشویی ذغالی مایع دستشویی ذغالی یکی از جدید ترین نوع های مایع دستشویی تولید شده در کشور می باشد که در بسته بندی ها و اندازه های مختلف روانه بازار می شود.

مایع دستشویی ذغالی در دو نوع با رایحه و بدون رایحه وجود دارد که نوع رایحه دار آن به خاطر استفاده از رایحه های متفاوت و متنوع مانند: انار، لیمو و …  محبوب تر می باشد که به طبع قیمت بالا تری نیز دارد.

خاصیت هر دو نوع مایع دستشویی ذغالی بدون رایحه و رایحه دار، یکی است و تنها تفاوت آن ها در عطر و بو آن می باشد.

مایع دستشویی زغالی یکی از انواع مایع دستشویی می باشد که به دلیل استفاده از ذغال قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و برای پوست نیز بسیار مناسب است و موجب حساسیت و خارش پوست نیز نمی شود.

قطعا مصرف کنندگان مایع دستشویی نوع پوست های مختلفی دارند که با یکدیگر متفاوت هستند از این رو مایع دستشویی ذغالی در انواع مختلف متناسب با انواع پوست ها تولید می شود. 

یک ویژگی که تمامی انواع مایع دستشویی ذغالی دارد این است که سبب نرمی و لطافت پوست می شوند و می توانند درصد بسیار زیادی از میکروب های موجود در سطح پوست را از بین ببرند و مانع از انواع بیماری های پوستی و … شوند.

در برخی از مایع های دستشویی ذغالی مقدار ذغال به کار رفته کم می باشد و در برخی دیگر این مقدار افزایش می یابد که دلیل آن همان تفاوت در انواع پوست مصرف کنندگان است پس بهتر است قبل از خرید به میزان سازگاری مایع دستشویی با پوست خود دقت کنید.

در مایع دستشویی ذغالی از مواد و رنگ های مصنوعی و شیمیایی استفاده نمی شود به همین دلیل هیچ آسیبی به پوست نمی رساند.

مایع های دستشویی ذغالی در ظروف پلاستیکی و اندازه های مختلف عرضه می شوند که برخی از آن ها قابلیت بازیافت دارند و آسیب کم تری به محیط زیست می رسانند.

صادرکنندگان مایع دستشویی ذغالی در یزد

صادرکنندگان مایع دستشویی ذغالی در یزد مایع دستشویی ذغالی تولید شده در یزد علاوه بر ارسال و توزیع در سراسر کشور توسط صادرکنندگان مایع دستشویی این شهر به کشور های همسایه و خارج از مرز های کشورمان نیز صادر می شود.

مایع دستشویی ذغالی بسیار برای پوست مناسب است و قیمت مناسبی نیز دارد که می توانید متناسب با نیاز خود در اندازه های مختلف خریداری نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما