قیمت نهایی مایع دستشویی فوم 4 لیتری

امروزه انواع مواد شوینده در سراسر کشور توسط شرکت های تولیدی با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده در بازار عرضه می شوند که مایع دستشویی فوم 4 لیتری از این نمونه بوده و طبق استانداردهای جهانی و رعایت اصول بهداشتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود که در نوع خود منحصر به فرد و دارای خواص زیادی می باشد.

قیمت نهایی مایع دستشویی فوم 4 لیتری

تفاوت فوم دستشویی با مایع دستشویی چیست؟

تفاوت فوم دستشویی با مایع دستشویی چیست؟

مایع دستشویی فوم دارای انواع و اقسام گوناگون می باشد که امروزه انواع آن ها دارای آنتی باکتریال و آنتی چربی هستند که مایع دستشویی با فوم دستشویی با یکدیگر تفاوت دارند که مایع های دستشویی دارای رایحه های بیشتری نسبت به فوم دستشویی می باشند و نیز از ظرف فوم دستشویی به جای مایع کف بیرون می زند که به شستن و تمیز کردن دست بسیار سریع تر عمل می کند، میزان مصرف فوم دستشویی کمتر است، مایع دستشویی دارای قدرت پاک کنندگی بالا و نیز به دست آسیبی نمی رساند.

همچنین هر کدام از این دو محصول عمده در نوع خود دارای کاربردهای جداگانه فراوانی بوده که علاوه بر شستن و تمیز کردن دست، شستن اتومبیل ها، شیرآلات حمام، دستشویی، هود، و غیره از کاربردهای زیادی برخوردار می باشد.

مایع دستشویی فوم دارای ظاهری فیزیکی و زیبا به شکل کف فشرده در بسته بندی های مختلف با اشکال گوناگون در بازار عرضه می شود که مشتریان خاص خود را دارا بوده و نیز سبب راحتی و شستشوی دست می شود که حاوی مواد نرم کننده پوست دست می باشد و باعث چلوگیری از خشکی دست و نیز لطافت و نرمی را به پوست دست می بخشد.

همچنین مایع دستشویی فوم قیمت برای انواع پوست ها از جمله پوست های حساس بسیار مناسب و نیز دارای رایحه و عطر خوش در بسته بندی های متنوع و زیبا و همچنین در رنگ بندی های شاد و جذاب در بازار با کیفیت برتر و قیمت مناسب عرضه می شود که دارای اهمیت زیادی برای سلامتی پوست دست افراد می باشد.

این نوع محصول عمده دارای رایحه های مختلف مانند نارگیل، سیب، هلو، پرتقال، لیمو و غیره بوده که افراد با توجه به نوع کیفیت و طبق سلیقه خود آن را انتخاب و نیز خریداری می نمایند.

این نوع محصول شوینده بهداشتی علاوه بر رایحه خوش و لطافت و نرمی که دارا می باشد دارای خواص مفیدی مانند ضد حساسیت، به دلیل غلیظ بودن از روی پوست نمی ریزد، مقرون به صرفه بوده، دارای قدرت پاک کنندگی بالا، و به آسانی و راحت از روی پوست برداشته و شسته می شود.

مراکز اصلی فروش مایع دستشویی فوم 4 لیتری

مراکز اصلی فروش مایع دستشویی فوم 4 لیتری

نمایندگی ها و مراکز عمده فروش زیادی در سراسر کشور در این زمینه فعالیت می کنند که تلاش بر این دارند که انواع مواد شوینده دستشویی از جمله فوم دستشویی لیتری را با کیفیت مرغوب و نیز به صورت فله ای و به روش عمده و مستقیم با قیمت مناسب به فروش می رسانند که توزیع و پخش این محصولات بدون واسطه انجام می شود که از این طریق ارزانتر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما