قیمت پودر رختشویی دستی

یکی از بهترین مواد پاک کننده که از چند دهه اخیر تاکنون در سراسر جهان تولید شده و از آن برای شستشوی بسیاری از لباس ها استفاده می شود، پودر رختشویی دستی می باشد. قیمت پودر رختشویی دستی در کشورمان بسیار ارزان و مناسب بوده و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین برند آن را تهیه کرد و توسط آن تمامی لکه ها و کثیفی ها را از روی سطوح لباس ها پاک نمود.

قیمت پودر رختشویی دستی

مقایسه پودر رختشویی دستی و ماشینی

مقایسه پودر رختشویی دستی و ماشینی این روزها انواع و اقسام پودرهای مخصوص شستشوی لباس در بازار وجود دارند که هر کدام از آنها قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند؛ اما تمامی آنها را می توان به دو دسته کلی پودر رختشویی دستی و ماشینی تقسیم بندی نمود. ممکن است برای شما نیز این سوال به وجود آید که این دو محصول چه تفاوتی با همدیگر دارند؟ 

در این قسمت به برخی از تفاوت های اساسی میان پودر رختشویی دستی و ماشینی اشاره می کنیم:

  • در فرایند تولید پودر دستی از آنزیم بسیار کمی استفاده شده است، بنابراین اثرگذاری آن نیاز به مدت زمان بیشتری دارد و باید پودر برای مدت طولانی در آب باقی مانده تا به خوبی حل شود و لکه های لباس ها را برطرف نماید. اما فرایند شستشو در نوع ماشینی آن سرعت بالایی دارد.
  • پودر رختشویی دستی کف فراوانی دارد، اما این موضوع در مورد پودرهای ماشینی صادق نیست.
  • پودر رختشویی دستی دارای فرمولاسیون ساده ای می باشد، بنابراین استفاده از آن آسیب کمتری به پوست دست انسان وارد می نماید.

پخش پودر رختشویی دستی

پخش پودر رختشویی دستی یکی از نکته های بسیار مهم و ضروری که در هنگام استفاده از پودرهای شستشو باید به آن توجه کنید این است که حتماً در هنگام شستشوی لباس ها با دست، از پودر رختشویی دستی استفاده نمایید و لباس ها را از قبل برای مدت زمان چند دقیقه داخل آب و پودر خیسانده تا ذرات پودر به خوبی به تار و پود لباس ها نفوذ کرده و تمامی لکه ها و کثیفی ها را از بین برده و سپس به راحتی اقدام به شستشوی آن نمایید.

این روزها در مراکز پخش پودر دستی، شاهد انواع و اقسام برندهای مختلفی از این محصول می باشیم که هر کدام از آنها دارای قابلیت های خاص خود بوده و می توانند به پاکیزگی و تمیزی لباس های شما کمک فراوانی نمایند.
خوشبختانه در فرایند تولید این پودرها از مواد خوشبو کننده ای که از رایحه گلها و میوه ها به دست آمده استفاده می نمایند و این امر سبب می شود که لباس ها پس از شستشو در عین درخشندگی و زیبایی، عطر خوشی نیز پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما