قیمت پودر رختشویی فله صادراتی در اصفهان

پودر رختشویی، پودری است که برای شستن لباس ها استفاده می شود و پودر رختشویی به صورت انبوه در کشور تولید می شود.

پودر رختشویی فله صادراتی، از انواع پودر رختشویی ای است که به صورت فله به کشور های دیگر صادر می شود. کارخانه پودر رختشویی فله در اصفهان، محصولات خود را با کیفیت و کارایی بالا تولید می کند. قیمت این محصول بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت پودر رختشویی فله صادراتی در اصفهان

۵ ویژگی بارز انواع پودر رختشویی فله

5 ویژگی بارز انواع پودر رختشویی فله

پودر رختشویی فله مواد شوینده خانگی است که به دو صورت دستی و ماشینی تولید می شود.

پودر رختشویی فله از پر تولید ترین مواد شوینده می باشد و این محصول دارای خصوصیاتی می باشد ازجمله:
۱- پودر رختشویی فله ای لکه های سخت روی لباس ها را از بین می برد و دارای رایحه ی بسیار خوبی می باشد و باعث درخشندگی و براقیت لباس ها می شود. ۲- از این پودر ها در قالیشویی ها، بیمارستان ها، خشکشویی ها، هتل ها، زندان ها، رستوران ها، ارگان های داری و پادگان ها استفاده می باشد و خیلی برای این اماکن مقرون به صرفه می باشد. ۳- پودر رختشویی فله از مواد اولیه و آنزیم های مرغوب تهیه می شود و به بافت لباس ها آسیب نمی رساند. ۵- این پودر ها قابلیت ضد خاکستری شدن لباس را دارد و نمی گذارد رسوب داخل ماشین لباسشویی جمع شود و این ویژگی باعث طول عمر ماشین لباسشویی می شود. ۵- یکی از مهم ترین خصوصیات پودر لباسشویی فله ای این است که دارای قیمت مناسب و ارزانی نسبت به پودر های بسته بندی شده است. این محصول در عرصه صادرات بسیار موفق بوده است.

پودر های لباسشویی فله در بسته بندی های ۱۰ و ۲۵ کیلو گرمی در بازار موجود می باشند.

مرکز تولید پودر رختشویی فله صادراتی اصفهان

مرکز تولید پودر رختشویی فله صادراتی اصفهان

پودر رختشویی فله، توسط چندین کارخانه بزرگ پودر لباسشویی فله اصفهان  در ایران تولید می شود. پودر رختشویی فله اصفهان، یکی از برند های معتبر موجود در بازار می باشد که دارای کیفیت عالی است، این محصول در بسته بندی ۱۰ و ۲۵ کیلو گرمی تولید می شود و روانه بازار می شود. این محصول با توجه به کیفیتی که دارد علاوه بر اینکه در شهر های مختلف کشور عرضه می شود به کشور های خارج نیز صادر می شود این برند به کشور های افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، عراق، عمان و ….. صادر می شود. تولید پودر رختشویی اصفهان با مواد اولیه با کیفیت صورت می گیرد و این محصول طبق تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.

برای خرید این برند به صورت عمده می توانیم به کارخانه مراجعه کنیم و بدون واسطه محصول خود را تهیه کنیم. یکی دیگر از راه های خرید این برند مراجعه به سایت معتبر این برند با کیفیت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما