قیمت پودر لباسشویی کیسه ای جدید

پودر لباسشویی جدید در بسته بندی های نوین به صورت کیسه ای با وزن های مختلف و بسته بندی های متفاوت روانه بازار می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد قیمت این محصول با توجه به مقدار وزن آن متفاوت می باشد اما در حالت کلی قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. 

قیمت پودر لباسشویی کیسه ای جدید

مقایسه پودر لباسشویی دستی با ماشینی

مقایسه پودر لباسشویی دستی با ماشینی پودر های رختشویی در دو نوع کلی دستی و لباسشویی تقسیم شده اند.

مقایسه پودر لباسشویی دستی و ماشینی از نوع مواد تشکیل دهنده و شرکت کننده در فرمولاسیون آن ها انجام می شود.

اغلب مواد تشکیل دهنده هر دو آن ها با یکدیگر یکسان است اما در برخی موارد تفاوت هایی وجود دارد.

برای مثال در پودر لباسشویی ماشینی از یک ماده مخصوص به منظور پیشگیری از زنگ زدن محفظه فلزی درون لباسشویی استفاده می شود که در تولید پودر رختشویی دستی کاربرد ندارد.

پودر های لباسشویی ماشینی به دلیل قرار گرفتن در میان آب باید از قدرت حل شوندگی بالایی برخوردار باشند در صورتی که برای پودر دستی این چنین نیست.

درتولید پودر لباسشویی دستی از یک سری مواد به منظور حفظ رطوبت و نرمی پوست استفاده می شود که میزان مصرفی این ماده در پودر لباسشویی ماشینی بسیار کم و ناچیز است.

هر دو این پودر ها دارای موادی برای پاکیزه کنندگی قوی، ضدعفونی کننده، نرم کننده پارچه و … هستند که کارایی آن ها را افزایش می دهد.

پودر های لباسشویی دستی به دلیل مجاورت با دست و شروع عملیات تحت فشار دست و چنگ زدن به لباس، زمان لکه بری طولانی در قیاس با پودر لباسشویی ماشینی دارند.

از طرفی پودر لباسشویی ماشینی دارای مواد مخصوص برای جلوگیری از به جا ماندن آثار زنگ زدگی بر روی لباس و محفظه داخلی لباسشویی نیز دارد.

هر دو این پودرو های لباسشویی دارای آنزیم های قوی پاک کننده برای از بین بردن تمامی لکه ها همچون: روغن و چربی، چای و انواع نوشیدنی و … هستند.

البته باید توجه کنید که هر چه مدت زمان قرار گرفته چرک روی لباس کم تر باشد زود تر پاک و تمیز می شود.

هر دو پودر لباسشویی دستی و ماشینی دارای ماده ی مخصوص هستند تا رنگ لباس ها یا یکدیگر قاطی نشود همچنین به  گونه ای طراحی می شوند که به پارچه های مختلف آسیب نرساند.

کارخانه تولید پودر لباسشویی جدید در اصفهان

کارخانه تولید پودر لباسشویی جدید در اصفهان تولید پودر لباسشویی در کارخانه های مجهز و طبق فرمولاسیون مخصوص انجام می شود.

این محصول تولید شده کارایی بسیار بالایی دارد و از بازار فروش مناسبی نیز برخوردار است.

این پودر های تولید شده قبل از خروج از کارخانه تولید پودر لباسشویی جدید در اصفهان در بسته بندی های مخصوص در وزن های متفاوت تقسیم می شوند و سپس روانه بازار می شوند و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما