مرکز توزیع مایع دستشویی بیست لیتری

این روز ها به دلیل شرایط پیش آمده مایع دستشویی مصرف بسیار بالاتری نسبت به قبل دارد و مصرف کنندگان برای اینکه هزینه مصرفی مناسب باشد و صرفه جویی کنند مایع دستشویی بیست لیتری را انتخاب مناسبی می دانند.مرکز توزیع مایع دستشویی این محصول را برای اماکن عمومی از جمله رستوران ها و مجمتع ها و بیمارستان ها و مطب ها و دیگر موارد پیشنهاد می کند. از طرفی استفاده راحت و به صرفه آن باعث شده است تا بازار خرید مایع دستشویی به بازاری گرم و پر رونق تبدیل شود.

مرکز توزیع مایع دستشویی بیست لیتری

آشنایی با مواد اولیه مایع دستشویی

آشنایی با مواد اولیه مایع دستشویی مایع دستشویی در بین ما به مایع صابون نیز معرفی شده است. در زمان های قدیم در بین اغلب مردم صابون جامد مصرف می شد اما این روز ها استفاده از مایع دستشویی در اماکن عمومی مانند رستوران ها، سرویس بهداشتی ادارات و مدارس و دانشگاه ها و دیگر مکان ها بسیار بهتر و به صرفه تر و هم چنین بهداشتی تر خواهد بود. کاملا واضح است که به دلیل افزایش بهداشت در استفاده از صابون مایع مصرف این ماده روز به روز افزایش می یابد.

صابون مایع با توجه به اینکه مصرف آن آسان است در تمام دنیا و کشور های جهان طرفدار دارد و مصرف بالایی دارد. از طرفی به غیر از استفاده آسان مایع دستشویی حمل و نقل آسانی دارد و این مورد از ویژگی های مثبت مایع می باشد.

بسیاری از کشور ها تولید کنندگان مایع دستشویی

مورد نیاز و مصرف خود هستند و این به دلیل مصرف بالای آن یه امتیاز اقتصادی محسوب می شود.

ساخت مایع دستشویی فرمولاسیون های متفاوت و متنوعی دارد و باعث می شود سطح کیفیت محصولات نهایی تغییر کند اما به طور کلی موادی ثابت در ساخت مایع دستشویی به کار می رود که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

سورفاکتانت ها اولین ماده تشکیل دهنده هستند

امولسیون کننده ها مواد دیگری در ترکیب اصلی هستند

نرم کننده ها و فیلتر های uv ،ترکیبات کف کننده،پایدار کننده کف و مایع، مواد پروتئینی، تقویت کننده لیپیدی و اسانس ها و رنگ های مختلف از مواد ثابت در ترکیبات مایع دستشویی می باشد.

استفاده از مواد بالا در ترکیبات مایع دستشویی باید به اندازه و مناسب باشد و از همه مهم تر مواد اولیه بی کیفیت و مانده و کهنه استفاده نشود تا نتیجه کار مایع دستشویی ارزان قیمت و بی کیفیت به دست و مشتری برساند. چرا که ممکن است عوارض پوستی و حساسیت های فراوان به همراه داشته باشد.

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت

ترکیبات اصلی مایع دستشویی باکیفیت مایع دستشویی نسل جدید و تازه از صابون ها می باشد که وجود سورفاکتانت در ترکیبات اصلی آنها باعث خاصیت پاک کنندگی بالا و کف کنندگی می شود. وجود سورفاکتانت باعث می شود که مایع دستشویی کف کنندگی مناسبی داشته باشد چرا که سورفاکتانت یک ماده دو قطبی که این ویژگی باعث عملکرد متفاوت آن میشود سورفاکتانت از دو بخش آب دوست (قطبی)و آب گریز (غیر قطبی)تشکیل شده است.

علت کف کنندگی مایع دستشویی نیز به علت دو فازی بودن و غیر قابل حل شدن هوا در آب است که وجود مواد فعال کننده ی سطحی مثل سورفکتانت ها این اختلاط را باعث می شود و کف چیزی جز امولسیون هوا و آب نیست. مایع دستشویی با تجزیه ی لکه های بزرگ روغن به ذره های های سبب انحلال آن ذرات توسط سورفکتانت ها با آب می شود. مکانیسم اصلی مایع دستشویی و مواد شوینده حتی با فرمولاسیون های متفاوت به یک شکل می باشد اما اثرگذاری مایعات شوینده با توجه به مواد سازنده ی به کار رفته و در نتیجه فرمول مایع دستشویی متفاوت، قوی تر و یا ضعیف تر می شود.

نحوه استفاده صحیح از مایع دستشویی

نحوه استفاده صحیح از مایع دستشویی

از قدیم صابون را برای شستشو استفاده می کردیم. اما اینکه قبل از ما فردی با آن صابون دست خودش را شسته یک مقداری ذهن ما را در گیر می کند.

می دانستید شست و شو با صابون، منظورمان از نوع خشک و جامد آن است، چندان هم که تصور می کنید پاک و تمیز نیست؟ البته از نظر علمی نمی گوییم، چون تصور نمی کنیم آن باکتری روی سطح صابون بتواند آسیبی به ما بزند، بلکه از نظر روانی می گوییم. به همین دلیل هم سال هاست که افراد بیشتر به استفاده از صابون مایع یا همان مایع دستشویی روی آورده اند.

برخلاف صابون، دست کسی (یا هر جای دیگرش) پیش از شما به مایع دستشویی نخورده است و می توانیم مطمئن باشیم که حداقل با شوینده تمیزتری طرف هستیم. صابون های مایع انواع مختلفی دارند و امروزه می توانیم انواعی را پیدا کنیم که آنتی باکتریال یا آنتی چربی هستند. اینکه مایع های دستشویی هم چنین رایحه های بیشتر و متنوع تری از صابون دارند به کنار، شاید موضوع به صرف بودن استفاده از صابون مایع مهم ترین عامل در خرید آن ها باشد.

به شما قول می دهیم که صابون های مایع بسیار دیرتر از صابون خشک و جامد تمام می گردد. اگر در مملکت ما مشغول زندگی باشید، احتمالا زمانی که مایع دستشویی خانه شما به یک سوم پایانی اش می رسد، ظرف آن را با آب پر و یک ماه دیگر هم از آن استفاده می کنید. احتمالا هنوز هم بهتر از صابون معمولی دست هایتان را پاک می نماید.

صابون مایع هم چنین یک نوع جدیدتر به اسم فوم دستشویی دارد که از ظرفش به جای مایع، کف بیرون می زند. اساسا با این کار، کار خود را سریع تر و ساده تر می کنید. البته به جای این موضوع، بهتر است به میزان مصرف بسیار کمتر فوم دستشویی اشاره کنیم؛ معمولا حتی اگر تمام کوشش خودتان را هم به کار گیرید، فوم دستشویی تمام نمی گردد.

کاربردهای مایع دستشویی

صابون مایع هر چند یک ماده طبیعی نیست اما قدرت پاک کنندگی آن ملایم است که نه به دست آسیب می رساند و نه به وسایل خانه شما. صابون مایع مثل خیلی از پاک کننده های صابونی توانایی از بین بردن دوده و بسیاری از لکه ها را دارد. ویژگی خاص آن این است که از پاک کننده های دیگر مهربان تر عمل می کند پس شما می توانید از صابون مایع برای تمیز کردن اینگونه موارد استفاده

رایحه های مختلف مایع دستشویی

رایحه های مختلف مایع دستشویی

استفاده از مایع دستشویی از موارد مهم در طول روز می باشد به طوری که فروش مایع دستشویی در صنعت شوینده سهم بسیار بالایی دارد. در همین راستا بر اساس تقاضای بازار تولیدکنندگان مواد شوینده تنوع محصول را بسیار گسترش داده اند.

انواع فرمول مایع دستشویی موجود در بازار شامل :

مایع دستشویی شفاف

مایع دستشویی صدفی

مایع دستشویی کرمی

مایع دستشویی فومی

مایع دستشویی ضدعفونی کننده می باشد.

هر یک از این محصولات ویژگی های بسیار مناسبی برای استفاده ی روزانه دارند.

مایع دستشویی صدفی

نوع رایج مایع دستشویی که در بازار طرفدار بسیار زیادی دارد مایع دستشویی صدفی می باشد. ماده ی اصلی موجود در فرمول مایع دستشویی صدفی، تگزاپون نوع صدفی یا سدیم لوریل اتر سولفات در ترکیب با ماده ی صدفی کننده مانند اتیلن گلیکول مونو استئارات می باشد. این ترکیب یک ماده ی فعال سطحی (سورفکتانت) نیمه جامد غیر شفاف با خاصیت کف کنندگی مناسب می باشد که در محصولات آرایشی بهداشتی پاک کننده ها و موادشوینده مانند فرمولاسیون مایع دستشویی صدفی استفاده می شود.

فرمولاسیون مایع دستشویی صدفی حاوی پروتئین سویا ، روغن آرگان، ویتامین A و E ، اسیدهای چرب اشباع شده است.

لیستین مادهی موجود در پروتئین سویا می باشد که باعث افزایش خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست می شود که در نهایت درخشندگی پوست را به ارمغان می آورد. وجود ویتامین E در پروتئین سویا به‌منظور افزایش حس نرمی پوست بسیار موثر است.

ویژگی روغن آرگان تغذیه، شادابی و سلامت پوست دست می باشد. همچنین وجود انواع دیگر پورتئین ها، آنزیم ها، لایه ی محافظ پوست، آنتی اکسیدان ها و.. باعث می شود که مایع دستشویی صدفی به حفظ رطوبت و نرمی پوست شما پس از شستشو کمک کند و بسیار مناسب استفاده ی روزانه باشد.

مایع دستشویی شفاف

فرمول مایع دستشویی شفاف نیز بسیار پرکاربرد و به علت شفافیت حس تازگی بیشتری به پوست دست می دهد. رنگ بندی های جذاب با اسانس های بی نظیر، پوست دست شما را از آلودگی ها و میکروب پاک می کند.

در ساخت مایع دستشویی شفاف از پروتئین شیر استفاده شده است که موجب نرمی بی حد پوست علاوه بر قدرت پاک کنندگی و آنتی باکتریال، می شود و با حفظ کلاژن پوست از آن محافظت می کند.

فرمول مایع دستشویی فومی

مایع دستشویی فومی یا فوم دستشویی از مهم ترین و پر فروش ترین انواع مایع دستشویی در بازار شوینده محسوب می شود زیرا استفاده از آن علاوه بر ویژگی های مناسب اعم از نرم کنددگی و شست و شوی سریع و آسان، بسیار به اقتصاد شما کمک می کند.

در فرمول مایع دستشویی فومی از سورفکتانت های آنیونی به عنوان عامل پاک کننده استفاده می شود. در کنار آن سورفکتانت های آمفوتریک نیز برای افزایش خاصیت تمیز کنندگی سورفکتانت آنیونی استفاده می شود.

به دلیل اینکه ویژگی های مرتبط با کف در ین محصول بسیار مهم از ترکیباتی مانند کوکامید برای پایداری بیشتر کف استفاده می شود.

همچنین افزودنی هایی مانند مونوپروپیل گلیکول یا گلیسرول برای حفظ رطوبت دست، مواد نگهدارنده و اسانس های طبیعی خوشبو کننده نیز در فرمولاسیون ساخت فوم دستشویی استفاده می شود.

مزیت اقتصادی بودن فوم دستشویی باعث استفاده ی فراوان این محصول در مکان های عمومی که مصرف مایع دست زیاد می باشد، شده است. مکان هایی مانند بیمارستان ه، کارخانجات، رستوران ها، هتل ها، مدارس و به طور گسترده ای در محل کار و منزل نیز استفاده می‌شود.

مایع دستشویی کرمی:

در فرمولاسیون مایع دستشویی کرمی از ترکیباتی مانند لانولین به عنوان نرم کننده ی طبیعی و مرطوب کننده مانند گلیسرین، ویتامین B5، اوره و سدیم لاکتات برای کاهش التهاب ناشی از خشکی و خارش و.. استفاده می شود.

اوره موجود در فرمول مایع دستشویی کرمی باعث افزایش انعطاف پذیری سلولهای خشک پوست دست می شود که این کار رطوبت لایه های زیرین پوست را بیشتر می کند.

محصول مایع دستشویی کرمی به منظور استفاده ی افراد با پوست خشک و یا افرادی که به سلامت و نرمی پوست خود اهمیت می دهند طراحی شده است.

pH ساگاز فرمولاسیون مایع دستشویی کرمی با پوست دست، غنی از ترکیبات مختلف در حفظ رطوبت و نرم کنندگی باعث می شوداین ترکیب انتخاب مناسبی در را فصل‌های سرد و خشک سال باشد.

عوامل موثر بر قیمت مایع دستشویی

عوامل موثر بر قیمت مایع دستشویی عوامل موثر بر قیمت روز مایع دستشویی

در مورد ویژگی های فرمول مایع دستشویی خوب لازم است که به عملکرد آن قبل از هر چیزی اشاره کنیم.

مایع دستشویی خوب است که به نحو احسن چرک و کثیفی را از دست ببرد.

دچار مشکلات میکروبی نشود.

ویسکوزیته مناسبی و رئولوژی خوبی داشته باشد. ویسکوزیته یکی از مهم ترین پارامترهای ساخت مایعات شوینده به ویژه مایع دستشویی می باشد. ویسکوزیته، گرانروی محصول است و به روش های مختلفی قابل اندازه گیری است.

می توانید از دستگاه ویسکومتر بروکفیلد یا روش هایی مثل فورد کاپ استفاده کنید.

لزوماً مایع دستشویی که ویسکوز است رئولوژی مناسبی ندارد. یک محصول می تواند به شدت ویسکوز باشد اما رئولوژی خوب نداشته باشد. رئولوژی نحوه ی جاری شدن و سنسوری مایع است که برای مایع دستشویی خوب باید به طور طبیعی باشد یعنی در هنگام ریختن مایع به ظرف دیگری و یا زمانی که روی دست شما قرار می گیرد اگر دستتان را به صورت شیب دار قرار دهید مانند عسل جاری شود و یک تکه حرکت کند رئولوژی مناسبی ندارد.

برای سازنده روند ساخت مناسبی داشته باشد. یعنی در هر بار ساخت ویژگی های ثابتی برای مایع دستشویی بدست بیاید. به طور مثال ویسکوزیته در هر مرتبه از ساخت متفاوت نباشد، دو فازی نشود، تغییر رنگ ندهد.

دارای رایحه ای خوب باشد و بوی بدی ندهد تا در استفاده از آن لذت بویایی هم ببریم. از همه مهم تر این است که قدرت آنتی باکتریال و میکروب کشی بالایی داشته باشد.

در ساخت مایع دستشویی نباید از هیچ گونه ترکیبات غلظت دهنده ی سنتزی و طبیعی مانند HPMC، CMC، زانتان گام، سلولزگام استفاده شود.

در اثر سرد و گرم شدن ویسکوزیته ی خود را از دست بدهند.

ممکن است دوفازی شوند.

ضریب میکروبی شدن مایع بالا می رود.

مدل ویسکوزیته مایع به فرم ژله ای می شود و مقداری هوا در بین مایع گیر می کند.

عوامل مهم در انتخاب مایع دستشویی مناسب

هنگامی که قصد خرید بهترین فرمولاسیون مایع دستشویی را دارید پارامترهای مهمی را باید در نظر بگیرید زیرا این شوینده در طول روز بارها و بارها در تماس با پوست دست شما قرار می گیرد.

در نتیجه عوامل مهمی مانند رطوبت دست، پ هاش (pH) پوست دست، حساسیت و خشکی پوست باید مد نظر باشند. در نتیجه مایع دستشویی مناسب است که موارد زیر را رعایت کند.

محافظت کننده و ترمیم کننده ی پوست دست باشد.

حاوی ترکیبات شیمیایی مضر و سمی مانند اکسیدان، فرمالین و پارابن نباشد.

حاوی انواع ویتامین های مناسب پوست دست باشد.

مشخصات ظاهری مناسب داشته باشد.

قدرت شویندگی، کف کنندگی و تمیز کنندگی بسیار بالا داشته باشد.

مرکز فروش مایع دستشویی عمده

مرکز فروش مایع دستشویی عمده برای خرید به صرفه و با کیفیت بهتر است به مرجع خرید مایع دستشویی مراجعه کرد تا هم انتخاب های بسیار و هم کیفیت عالی را پیش رو داشته باشیم.

عرضه کنندگان مایع دستشویی این امر را باید بدانند که هر چه دست واسطه ها کمتر شود و بدون واسطه جنس به دست مشتریان برسد قیمت تمام شده بسیار کمتر است و برای مصرف کننده به صرفه تر است.

فروش ویژه مایع دستشویی ارزان

فروش ویژه مایع دستشویی ارزان فروش ویژه مایع دستشویی در مرکز ما برای رفاه حال شما مشتریان عزیز انجام می شود که مایع دستشویی با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای شما عزیزان گرانقدر فراهم کرده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما