مرکز فروش عمده پودر لباسشویی صادراتی در ایران

فروش عمده پودر لباسشویی صادراتی در ایران با منصفانه ترین قیمت ممکن صورت می گیرد. نرخ قیمت این محصول اولین معیار برای خرید مشتریان گرامی می باشد و در جذب هر چه بهتر این محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 

این محصول به دلیل کاربرد فراوان خود از میزان خرید و فروش بالایی در بازار های داخلی برخوردار است. فروش بالای این محصول موجب تولید هر چه بهتر این کالا خواهد شد.

 

مرکز فروش عمده پودر لباسشویی صادراتی در ایران

شرکت تولید و پخش عمده پودر لباسشویی در ایران

ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پودر لباسشویی عمده در خاورمیانه است که محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می کند. این حجم صادرات به رشد تولیدات ملی در داخل کشور کمک زیادی می کند و سرمایه زیادی را به اقتصاد کشور تزریق خواهد کرد.

برند های برتر ایرانی نیز یکی از این تولید کنندگان می باشد که انواع مختلف این محصول را با درجه کیفی عالی و با استانداردهای جهانی به نقاط مختلف دنیا صادر می کنند. پخش تولیدات این مراکز در بازار های داخلی و خارجی به صورت عمده و در حجم بسیار زیادی صورت می گیرد.

 

برند تارا مروارید، تولید کننده ایرانی پودر لباسشویی است که محصول با کیفیتی و قدرت پاک کنندگی بالا عرضه می نماید. از کار های شایان تحسین این برند، استفاده از بسته بندی های سازگار با محیط زیست می باشد. دیگر برند با کیفیت برند ماریا ست که با داشتن آنزیم های فعال برای از بین بردن چرک ها مناسب است.

 

شرکت تولید و پخش عمده پودر لباسشویی در ایران

فروش انواع پودر لباسشویی صادراتی

پودر لباسشویی یکی از انواع مختلف مواد شوینده می باشد که به شکل پودر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به سرعت در آب حل می شود و مقدار کمی از آن کف بسیار زیادی را ایجاد می کند. نمایندگی های فعال عرضه کننده پودر لباسشویی صادراتی یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز فروش انواع این کالا درسراسر کشور می باشند که محصولات خود را به صورت مستقیم و عمده به بازار عرضه می کنند.

 

شما می توانید با خرید از این مراکز جزء باشگاه مشتریان دائمی این مجموعه شوید و از تخفیفات رویایی آن بهره مند گردید. تولید کننده ایرانی که محصولات خود را به صادر کنندگان می فروشد، برند سپاس می باشد.

 

برند سپاس پودر لباسشویی دستی صادراتی خود را به صورت فله در بسته‌های ۱۰ و ۲۰ کیلویی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب و ایده آل برای صادرات به کشور های همسایه همچون عراق قسمت جنوبی و اقلیم کردستان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و آذربایجان تولید می کند.

 

این شرکت محصول خود را با رایحه دل پذیر و کف فراوان با دانه های رنگی عرضه می نماید و همچنین به درخواست صادرکنندگان محترم و براساس نیازهای بازار هدف این محصول را به طور سفارشی در کیفیت های متنوع با قیمت مناسب تولید می کند.

 

فروش انواع پودر لباسشویی صادراتی

قیمت هر بسته پودر لباسشویی ترکیه ای

پودر لباسشویی یکی از بهترین مواد شوینده و تمیز کننده لباس است که دارای آنزیم های بسیار قوی لکه بر می باشد. این محصول اغلب به صورت بسته بندی شده در بازار عرضه می گردد. یکی از بهترین برند های موجود در بازار این محصول متعلق به کشور ترکیه است.

 

انواع این کالا در بسته بندی های بسیار محکم در بازار موجود می باشد. قیمت کالا اولین معیاری است که خریداران به آن توجه می کنند و در برخی موارد عوامل مهم دیگر از جمله کیفیت را فدای آن خواهند کرد. قیمت هر بسته پودر لباسشویی ترکیه ای در بازار متاثر از نرخ ارز می باشد. کاهش نرخ ارز سبب پایین آمدن نرخ این محصول در بازار ایران خواهد شد.

 

مناسب ترین قیمت ها در برند های ترکیه ای متعلق به برند اکتیوکس که ساخت کور ترکیه می باشد و همچنین برند سافتلکس، که از جمله محصولات با کیفیت ترکیه ای هستند و در بازار کشور جایگاه مناسبی به عنوان یک برند خارجی به دست آورده اند.

 

قیمت هر بسته پودر لباسشویی ترکیه ای

کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی دستی

پودر لباسشویی یکی از مواد شوینده مورد نیاز در هر منزلی است که خاصیت تمیز کنندگی فوق العاده ایی دارد. این محصول کاربردی اقسام گوناگونی دارد که از جمله آن ها می توان به مایع لباسشویی دستی و ماشینی اشاره کرد. نوع دستی این محصول به گونه ایی ساخته شده است که هیچ گونه آسیبی به پوست دست وارد نمی کند و کاملا با پوست انسان سازگار است.

 

کارخانه تولید این محصول در ایران همواره تلاش می کنند که بهترین و درجه یک ترین نوع این کالا را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کنند. پودر لباسشویی ایرانی تولید شده در این مراکز دارای نرخ قیمت مقرون به صرفه ای می باشد. بزرگ ترین کارخانه پودر لباسشویی در شهر های تهران و مشهد قرار دارد.

 

کارخانه ها تولیدی پودر لباسشویی دستی را در انواع مختلف تولید می‌کنند و قیمت آن وابسته به بسته بندی و اندازه و وزن بسته ها، کیفیت و مرغوبیت کالا متفاوت می باشد، یکی از این تولیدی های موفق برند سپاس می باشد که پودر لباسشویی دستی خود را در دسته محصولات صادراتی قرار داده است.

 

کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی دستی

خرید پودر لباسشویی در بسته بندی مختلف

اگر خریدار پودر لباسشویی ارزان قیمت هستید، می توانید به مجموعه های فروش در شهر های مختلف مراجعه کنید. یکی از مهمترین عواملی که قیمت را در بازار خرید و فروش پودر لباسشویی کنترل می کند، حضور دولت به عنوان یک ناظر است. دولت با جلوگیری از افزایش قیمت ها از بی ثباتی بازار جلوگیری می کند.

 

در این مراکز قیمت پودر لباسشویی از ثبات بسیار زیادی برخوردار می باشد و صرفه مالی بسیار زیادی را برای مشتریان این محصول ایجاد خواهد کرد. خرید این محصول در بسته بندی های مختلف با سایز های گوناگونی صورت می گیرد. بسته های این محصول نرخ قیمت متفاوتی دارد.

 

لازم به ذکر است که قیمت هر پودر لباسشویی به بسته بندی، اندازه و برند آن بستگی دارد، در واقع هر چه اندازه بسته بندی بزرگتر باشد مقدار پودر در آن بیشتر است و قیمت نیز متفاوت تر خواهد بود و همچنین برند محصول نیز در قیمت محصول به همین اندازه مؤثر است.

 

خرید پودر لباسشویی در بسته بندی مختلف

مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی

سدیم تری پلی فسفات یکی از مهم ترین مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی است،کربناتهای معدنی در پورد لباسشویی باعث نرم کنندگی لباس ها می‌شود پلیچ موادی است که باعث می‌شود پارچه تمیز شود و لکه های لباس را حذف کند که دو نوع پلیچ داریم یکی پلیچ اکسیژن دارد و یکی پلیچ کلر دار است که در ساخت محصولات خانگی لباس شویی قرار میگیرد این فرمول باعث میشود چربی روی البسه به طور کامل پاک شود.

 

بنابراین عوامل بلیچ، لکه های موجود بر روی پارچه را اکسید و بی رنگ می نمایند. انواع متداول بلیچ اکسیژن دار مصرفی در پودرهای شوینده، سدیم پربورات مونو هیدرات، سدیم پربورات تترا هیدرات و سدیم پر کربنات می باشد. همچنین پودر لباسشویی آنزیم دار و پودر لباسشویی بدون آنزیم در بازار وجود دارد که بستگی به سلیقه شما دارد.

 

در گذشته، افزودنی های شیمیایی برای تسهیل شستشوی مکانیکی الیاف نساجی با آب استفاده می کردند. اولین شواهد ثبت شده از تولید مواد صابون مانند به حدود ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در بابل باستان باز می گردد. شرکت های شیمیایی آلمانی در سال ۱۹۱۷ در پاسخ به کمبود مواد تشکیل دهنده صابون در طول محاصره متفقین آلمان در طول جنگ جهانی در دهه ۱۹۳۰، مسیرهای تجاری مناسب برای رسیدن به الکل های چرب توسعه یافتند و این مواد جدید به استرهای سولفات خود تبدیل شدند.

 

ترکیبات کلیدی در برند تجاری مهم آلمانی FEWA، تولید شده توسط BASF، و Dreft، نام تجاری ایالات متحده تولید شده توسط Procter & Gamble. این گونه مواد شوینده عمدتاً تا پس از جنگ جهانی دوم در صنعت استفاده می کردند. در آن زمان، پیشرفت‌های جدید و تبدیل بعدی کارخانه‌های سوخت هواپیمایی به تولید تتراپروپیلن، مورد استفاده در شوینده‌های خانگی، باعث رشد سریع استفاده داخلی در اواخر دهه ۱۹۴۰ شد.

 

مواد تشکیل دهنده پودر لباسشویی

معرفی انواع پودر ماشین لباسشویی ایرانی

در اینجا می خواهیم انواع بی نظیری از پورد لباسشویی ایرانی را معرفی کنیم که بهترین نوع پورد لباسشویی موجود در بازار است. پرسیل یکی از بهترین نوع پورد لباسشویی است، پورد های لباس شویی از مواد شیمیایی تشکیل شده است البته این مواد شیمیایی در همه پودر های لباسشویی یکی نیست و اینکه همه پودرها شبیه هم نیستند.

 

برخی آنزیم های خیلی قوی برای از بین بردن چرک بر روی لباس دارند و شما باید پودری انتخاب کنید که مناسب لباس های شما باشد و با جنس لباس شما سازگاری داشته باشد شما ببینندگان عزیز باید در خرید پورد لباسشویی بسیار دقت کنید ما به شما پودر لباسشویی پرسید معرفی میکنم چون با هر جنس و سلیقه سازگار است.

 

سازندگان (همچنین عوامل کیلیت یا جدا کننده نامیده می شوند) نرم کننده آب هستند. اکثر منابع آب خانگی حاوی مقداری مواد معدنی محلول هستند، به ویژه در مناطق سخت آب. کاتیون‌های فلزی موجود در این مواد معدنی محلول، به‌ویژه یون‌های کلسیم و منیزیم، می‌توانند با سورفکتانت‌ها واکنش دهند و کف صابون را تشکیل دهند که برای تمیز کردن بسیار مؤثر است و می‌تواند بر روی اجزای پارچه و ماشین لباسشویی رسوب کند.

 

سازندگان یون های معدنی مسئول آب سخت را از طریق بارش، کیلاسیون یا تبادل یونی حذف می کنند. علاوه بر این، آنها با پراکندگی به حذف خاک کمک می کنند. اولین سازندگان کربنات سدیم (جوش‌شویی) و سیلیکات سدیم (لیوان آب) بودند. در دهه ۱۹۳۰ فسفات ها (سدیم فسفات) و پلی فسفات ها (هگزامتافسفات سدیم) معرفی شدند و با معرفی فسفونات ها (HEDP، ATMP، EDTMP) ادامه یافت. در حالی که این عوامل مبتنی بر فسفر عموماً غیر سمی هستند.

 

اکنون به عنوان عامل آلودگی مواد مغذی شناخته شده‌اند که می‌تواند عواقب زیست‌محیطی جدی داشته باشد. به این ترتیب آنها در بسیاری از کشورها ممنوع شده اند، که منجر به توسعه عوامل بدون فسفر، مانند پلی کربوکسیلات (EDTA، NTA)، سیترات (تری سدیم سیترات)، سیلیکات (سیلیکات سدیم)، اسید گلوکونیک و اسید پلی اکریلیک شده است. یا عوامل تبادل یونی مانند زئولیت ها.

 

قلیایی ها مانند سودای شستشو یون های آب سخت را رسوب می دهند و معمولاً به عنوان سازنده استفاده می شوند. علاوه بر این، آنها عملکرد شستشو را افزایش می دهند. الیاف هیدروفیل مانند پنبه دارای بار سطحی منفی در آب هستند، در حالی که الیاف مصنوعی نسبتاً خنثی هستند. بار منفی با جذب سورفکتانت های آنیونی بیشتر می شود.

 

با افزایش pH، خاک و الیاف بار منفی بیشتری پیدا می کنند و در نتیجه دافعه متقابل افزایش می یابد. این یکی از دلایلی است که قلیاها علاوه بر اثراتی مانند صابونی شدن چربی ها، عملکرد شستشو را افزایش می دهند. با این حال، نیروهای دافعه بین خاک و الیاف به تنهایی نتایج شستشوی رضایت بخشی را حتی در pH بالا ایجاد نمی کنند. محدوده pH بهینه برای مواد شوینده خوب ۹-۱۰٫۵ است.

فرق پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم

تولید کنندگانی هستند که با پودر لباسشویی آنزیم دار کاملا مختلف اند و معتقد اند که آنزیم به مرور زمان باعث کهنگی لباس می‌شود و از سوی دیگر آنزیم موجب بروز حساسیت های پوستی می‌شود در ادامه میخواهیم فرق بین پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم را برایتان مطرح کنیم با ما همراه باشید. آنزیم‌ها، مواد آلی و درشت مولکول‌هایی از قبیل چربی‌ها، پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها را تجزیه می‌کنند.

 

آن‌ها در تماس با آب، به سرعت در آن حل می‌شوند و باعث بهبود عملکرد سورفاکتانت‌ها در حین شستشو می‌شوند، یکی از دلایل مهم استفاده از آنزیم در مواد شوینده این است که آنزیم سر سخت ترین لکه ها را روی لباس پاک میکند و مانع رشد باکتری بر روی لباس می شود و همچنین، باعث افزایش درخشندگی، افزایش قدرت پاک‌کنندگی و نرم‌کنندگی مواد شوینده می‌شوند که این موضوع منجر به کاهش آب و برق مصرفی می‌شود.

 

در نتیجه شوینده‌های بدون آنزیم بر خلاف آنزیم‌دار، هیچ آلرژی و حساسیتی به دنبال نخواهند داشت. در حالی که پودرهای آنزیم‌دار، موجب بروز خارش و حساسیت پوستی می‌شوند. همچنین، پودرهای آنزیم‌دار باعث تسریع فرآیند پیری پوست در هنگام شستشوی دستی لباس‌ها می‌شوند، اغلب مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند که از پودرهای دستی بدون آنزیم استفاده کنند.

 

بنابراین پودر لباسشویی آنزیم دار و پودر لباسشویی بدون آنزیم در بازار وجود دارد که بستگی به سلیقه شما دارد. فرق پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم این است پورد لباسشویی آنزیم دار به مرور زمان باعث کهنه شدن البسه می‌شود.

 

فرق پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم

دسته بندی پودر لباسشویی بر اساس وزن

شرکت هایی وجود دارد که پورد لباسشویی را به حجم های مختلف تولید میکنند.استفاده از پودر لباسشویی مرغوب و با کیفیت برای داشتن لباس تمیز و مناسب بسیار مهم است. در این مجموعه انواع پودر لباسشویی درجه یک با وزن‌های مختلف عرضه می‌شود تا بتواند به خوبی پاسخ‌ گوی نیازهای مصرف کننده باشد.

 

یکی از این محصولات پودر لباسشویی ۵۰۰ گرمی و دستی بدون آنزیم است. فروش پودر لباسشویی در این مرکز به طور غیر مستقیم انجام می شود و با حفظ سلامت کالا و در بهترین شرایط به دست مشتریان رسانده می شود.

مزیت خرید پودر لباسشویی فله

مراکز عرضه پودر لباسشویی فله ای یکی از امکانات هر شهری می تواند باشد که به مصرف کننده و به ویژه خانواده ها این اجازه را می دهد که خرید راحت تر و به صرفه تری داشته باشند. مصرف کنندگان با توجه به نوع و میزان مصرف خود یکی از روش ها را برای خرید پودر رختشویی از عرضه کنندگان انتخاب می کنند.

 

خرید فله ای پودر رختشویی از عرضه کنندگانِ این محصول، شرایط راحتی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند، مانند قیمت به صرفه، خرید راحت، صرف وقت کمتر، خرید بدون واسطه، مقرون به صرفه بودن برای استفاده عمومی دارد.

 

خریدار رفت و آمد خود را به مراکز خرید برای تهیه پودر رختشویی به جای چندبار، در یک ماه به حداقل ماهی یک بار می تواند برساند. همچنین به ما برای عرضه یکی از محصولات و نیازهای اساسی خانواده خود اعتماد نمایید.

 

مزیت خرید پودر لباسشویی فله

مشخصات کلی پودر لباسشویی صادراتی

در بازار پودر لباسشویی های مختلفی عرضه می شوند که هر یک به نوبه خود ویژگی های خاصی دارند. پودر لباسشویی فله ای در حجم بالا صورت می گیرد و جهت صادرات نیز تولید می کنند. این پودر ها با کیفیتی عالی برای صادر کردن آن به سایر کشور ها ساخته می شوند و چون هدف از تولید آن ها فروششان به صورت فله ای می باشد، پس دیگر آن ها را بسته بندی نمی کنند.

 

همانطور که گفتیم از پودر لباسشویی فله ای بسیار استفاده می‌شود و طرفداران محفوظ به خود را دارد و در برخی مشاغل لازم می‌باشد و به همین منظور فروشندگان زیادی در این زمینه مشغول هستند و بسیاری از آنها سعی می‌کنند فروش عمده پودر لباسشویی با ارزان ترین قیمت را داشته باشند.

 

برخی از سایت ها به صورت آنلاین مشغول به فروش عمده این محصول می‌باشند همانند همین سایت که دارای محصولاتی با کیفیت و به صورت عمده می‌باشد شما نیز می‌توانید از این سایت خرید نمایید تا در کمترین وقت ممکن به دستتان برسد.

 

پودر لباسشویی فله ای از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از محصولات بسته بندی شده است و به همین دلیل نیز بسیاری از مردم از آن استقبال کرده اند. فروش فله ای پودر لباسشویی درجه یک توسط تولید کنندگان و شرکت های پخش با قیمت و شرایط فروش متفاوتی در حال انجام است و گاهی اوقات اختلاف قیمت محصولات بسیار زیاد است.

 

فروش فله ای پودر لباسشویی در کشور از طریق مراکز پخش عمده انجام می گیرد. در این مراکز انواع پودر لباسشویی به صورت جعبه ای و فله ای با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار به مشتریان عرضه می شود.

 

شما خریداران محترم اگر قصد خرید یک پودر لباسشویی را دارید، به عنوان مثال، قصد خرید پودر لباسشویی تندیس را دارید، بهتر است به این مراکز مراجعه کنید. چراکه قیمت پودر لباسشویی تندیس در مراکز پخش عمده، کمتر و به صرفه تر از قیمت آن در فروشگاه ها و سایر مراکز می باشد.

خرید عمده پودر ماشینی به قیمت تولیدی

امروزه  خرید عمده پودر ماشینی و پودر های رختشویی در بازارهای شهری و از مغازه های فروش انواع مواد شوینده امکان پذیر است. این نوع پودر را شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین نیز خریداری کنید. پودرهای رختشویی از جمله نیاز اصلی خانه های شهری امروزی است. این پودرها در دو نوع دستی و ماشینی توسط کارخانه ها ساخته و به بازار خرید و فروش مواد شوینده عرضه می شوند و نوع ماشینی آن بیشتر مورد اهمیت می باشد.

 

چراکه امروزه در همه خانه ها ماشین لباسشویی پیدا می شود. انواع پودرهای رختشویی از مواد شیمیایی اولیه یکسانی ساخته و تهیه می شود، سپس طبق تحقیقاتی که در حوضه افزودن انواع آنزیم و مواد شیمیایی دیگر به این نوع پودر انجام می شود، افزودنی هایی دیگر نیز به آن اضافه می کنند تا قدرت شویندگی آن را در جهت افزایش یا کاهش تغییر دهند.

 

همچنین پودرهای لباسشویی صادراتی به طور کلی فله و یا در بسته بندی های مختلف به صورت تک و پک در بازارهای داخلی و خارجی با تنوع در کیفیت عرضه می شوند.

 

خرید عمده پودر ماشینی به قیمت تولیدی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما