مرکز پخش مایع سفید کننده 4 لیتری

مایع سفید کننده 4 لیتری در مدل های مختلفی وجود دارد. بازار خرید مایع سفید کننده این محصول را در مدل های مختلفی وجود دارد. تولید مایع سفيد کننده قوی توسط متخصصین صورت می گیرد. فروش مایع سفید کننده مرغوب بسیار آسان است. عرضه کنندگان مایع سفید کننده این محصول را در اختیار همه قرار داده اند. فروشنده بهترین مایع سفید کننده این محصول را به تمام نقاط ارسال می کند. عرضه مایع سفید کننده عالی بسیار راحت است.

مرکز پخش مایع سفید کننده 4 لیتری

بررسی کیفیت انواع مایع سفید کننده

بررسی کیفیت انواع مایع سفید کننده 2. خوشبو کننده: بوها را از بین برده و از تجمع بوها در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. 3. STAIN REMOVER: برای بدست آوردن سفیدترین رنگ سفید از این فرمول غلیظ استفاده کنید. .3 بار فیلتر می شود تا خالص ترین سفید کننده را فراهم کند که می تواند 70 درصد لکه های بیشتر از یک ماده شوینده را از بین ببرد. 4 . قابلیت انعطاف پذیری: به راحتی حتی سخت ترین لکه های لباسشویی (از جمله علف ، آب ، خاک و خون) روی لباس های سفید را از بین می برد. همچنین می توان از آن در سطوح سخت ، غیر متخلخل خانگی ، میزهای پیشخوان ، کف ، سطل های زباله و سایر موارد استفاده کرد.

مواد اولیه ساخت سفید کننده خانگی کلر ، سود سوز آور و آب است. کلر و سود سوزآور با قرار دادن جریان برق مستقیم از طریق محلول نمک کلرید سدیم در فرایندی به نام الکترولیز تولید می شود. کلرید سدیم ، نمک معمولی سفره ، از معادن یا چاه های زیرزمینی حاصل می شود. نمک در آب گرم حل می شود و یک محلول نمک تشکیل می دهد ، سپس قبل از واکنش در سلول الکترولیتی ، برای ایجاد ناخالصی تحت درمان قرار می گیرد. ساخت سفید کننده هیپوکلریت سدیم به مراحل مختلفی نیاز دارد. تمام مراحل را می توان در یک مرکز بزرگ تولیدی انجام داد ، یا کلر و سود سوزآور را از گیاهان مختلف به محل راکتور حمل کرد. کلر و سود سوزآور هر دو ماده شیمیایی خطرناکی هستند و طبق مقررات دقیق منتقل می شوند.

مزایای استفاده از مایع سفید کننده مرغوب

مایع سفید کننده 750 گرمی نوع خاصی از وسایل خشکشویی است که لکه های لباس را از بین می برد ، اما رنگ لباس را نیز از بین می برد. سفید کننده با ایجاد لکه ای واکنش شیمیایی ایجاد کرده و از روی لباس پاک می کند. سفید کننده همچنین بر روی لباس های سفید اثر سفید کننده و روشن کننده دارد. هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از سفید کننده در لباسشویی فقط دو نوع سفید کننده وجود دارد: سفید کننده کلر و سفید کننده اکسیژن. با این حال ، موارد طبیعی نیز وجود دارند که قدرت سفید کنندگی دارند و می توانند به عنوان مواد سفید کننده عمل کنند

. کف ها را تمیز کنید. هفته ای یک بار ، تمیز کننده کف معمول خود را به مواد سفید کننده تغییر دهید. کف شما را تمیز نگه می دارد. لکه های چای و قهوه را از داخل لیوان ها و فنجان ها پاک کنید. کمی سفید کننده به یک لگن پر از آب اضافه کنید ، فنجان های لکه دار را اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه خیس بخورد. خوب بشویید. برق به لیوان ها و ظروف کریستال اضافه کنید.

چند دقیقه در یک محلول سفید کننده خیس کنید ، خوب بشویید. برای گلهای بریده شده. چند قطره سفید کننده به آبی که گلهای شاخه بریده را در آن قرار می دهید اضافه کنید و آب برای مدت طولانی تری شفاف تر می ماند. علف های هرز را بکشید. سفید کننده رقیق نشده را به علف های هرز در حال رشد از طریق شکاف در مسیرهای عبور خود اضافه کنید.

آنها را می کشد و از رشد مجدد جلوگیری می کند. آب استخر شنا را کاملاً تمیز و تمیز نگه دارید. در ماه های زمستان که از استخر استفاده نمی شود ماهی یک بار یک درام پنج لیتری سفید کننده به آب استخر خود اضافه کنید تا آب را کاملاً شفاف و تمیز نگه دارد. وقتی می خواهید از استخر خود استفاده کنید ، یک ماه قبل از رسیدن هوا خوب به کلر برگردید. لباس ها را سفید کنید.

فرمول ویژه مایع سفید کننده چیست؟

فرمول ویژه مایع سفید کننده چیست؟ عرضه مستقیم مایع سفید کننده به آمریکایی ها معرفی شد و در ظروف استیل و سپس در بطری های شیشه ای به فروش رسید. معرفی و خرید مايع سفید کننده یک گزینه بسته بندی ارزان تر ، سبک تر و نشکن بود. این هزینه های حمل و نقل را کاهش داده و از ایمنی کارگران در حمل و نقل و حمل و نقل آن محافظت می کند. علاوه بر این ، پلاستیک ضخیم اجازه نمی دهد که نور ماوراlet بنفش به سفید کننده برسد ، که باعث بهبود ثبات و اثربخشی شیمیایی آن می شود. در سال های اخیر ، ظروف پلاستیکی به دلیل زمان تجزیه مواد در محل دفن زباله ، به یک نگرانی زیست محیطی تبدیل شده اند.

بسیاری از شرکت هایی که به بسته بندی های پلاستیکی وابسته هستند ، از جمله بازار فروش مایع سفید کننده ، شروع به کاهش مقدار پلاستیک در بسته بندی های خود یا استفاده از پلاستیک های بازیافتی کرده اند. بسیاری از فلزات (از جمله مس (که اغلب برای لوله کشی استفاده می شود)، نیکل و آلیاژهای آنها) می توانند اثر کاتالیزوری داشته و تجزیه سفید کننده را تسریع کنند. سفید کننده ای که برای گندزدایی کف یا توالت استفاده می شود از طریق پساب خانگی ساختمان های درجه سوم یا صنعتی در فاضلاب ها و در برخی از ایستگاه های تصفیه وجود دارد، زیرا به دلیل داشتن مقدار زیادی ماده اکسیدکننده موجود در آن، قدرت اکسیداسیون خود را به سرعت از دست می دهد، اما این می تواند به انتخاب ارگانیسم های مقاوم در برابر کلروس کمک کند یا متابولیت های ناخواسته تولید کند.

نحوه صحیح استفاده از مایع سفید کننده

با این حال ، دارای خواص شیمیایی قوی است که می تواند الیاف نساجی را ضعیف کند. صنعت تولید مایع سفید کننده درجه یک مورد انتقاد قرار گرفت که مردم نگران تأثیرات مواد شیمیایی خانگی بر سلامتی شخصی شدند. دیوکسین ، یک محصول جانبی سرطان زا در تولید مواد شیمیایی ، اغلب در محصولات صنعتی که برای سفید کردن کاغذ و چوب استفاده می شود ، یافت می شود. سفید کننده هیپوکلریت سدیم در شکل نهایی خود بطری حاوی دیوکسین نیست زیرا کلر برای وجود دیوکسین باید در حالت گازی باشد. با این حال ، در صورت تماس سفید کننده با اسید ، ماده ای که در برخی از مواد تمیز کننده کاسه توالت است ، گاز کلر می تواند تشکیل شود و برچسب های سفید کننده خانگی حاوی هشدارهای خاصی در مورد چنین ترکیبی است. .

واحد رسمی جرم کلر تولید شده توسط یک جرم محلول معین است که در٪ (٪ کلر فعال یا a.c) بیان می شود. مثال: 1 گرم کلر تولید شده در هر 100 گرم محلول. یک درجه کلومتریک مربوط به 3.17 گرم کلر آزاد در هر لیتر است. واحد شیمیایی تعداد مول کلر در هر لیتر یا کیلوگرم محلول است. بسیاری از فلزات (از جمله مس (که اغلب برای لوله کشی استفاده می شود)، نیکل و آلیاژهای آنها) می توانند اثر کاتالیزوری داشته و تجزیه سفید کننده را تسریع کنند.

سفید کننده ای که برای گندزدایی کف یا توالت استفاده می شود از طریق پساب خانگی ساختمانهای درجه سوم یا صنعتی در فاضلاب ها و در برخی از ایستگاه های تصفیه وجود دارد، زیرا به دلیل داشتن مقدار زیادی ماده اکسیدکننده موجود در آن، قدرت اکسیداسیون خود را به سرعت از دست می دهد، اما این می تواند به انتخاب ارگانیسم های مقاوم در برابر کلروس کمک کند یا متابولیت های ناخواسته تولید کند.

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده در تاسیسات تولید مایع سفید کننده ، محلول نهایی هیپوکلریت سدیم از طریق یک سری فیلترها برای استخراج هرگونه ناخالصی باقیمانده قرار می گیرد. همچنین برای اطمینان از اینکه دقیقاً حاوی 25/5٪ هیپوکلریت سدیم است آزمایش شده است. به دلیل وجود گاز کلر فرار ، ایمنی یک نگرانی اصلی در کارخانه های تولیدی است. وقتی کلر در خارج از تأسیسات راکتور تولید می شود ، به صورت مایع در اتومبیل های مخزن راه آهن مخصوص طراحی شده با دو جداره حرکت می کند که در صورت خارج شدن از خط خارج نخواهد شد.

هنگام ورود به کارخانه ، کلر مایع از اتومبیل های مخزن به درون مخزن نگهداری می شود. به عنوان یک اقدام ایمنی ، اتومبیل های مخزن دارای دریچه های خاموش هستند که همراه با سیستم تشخیص کلر کار می کنند. ویروس ها و قارچ ها را از بین ببرد. ما مرجع خرید مایع سفيد کننده 4 لیتری هستیم. ما قیمت استثنایی مایع سفید کننده را ارائه می دهیم. سفید کننده هنگام تصفیه آب آشامیدنی آب را ضد عفونی می کند. کلر دارای خواص پایدار است، به این معنی که عمل ضد عفونی کننده آن در کل شبکه توزیع آب معتبر است.

از مواد سفید کننده می توان برای ضد عفونی کردن توالت، کف، سینک ظرفشویی و صفحه نیمکت استفاده کرد. گاهی اوقات به لباسشویی اضافه می شود تا لباسشویی سفید کننده باشد. همچنین برای ضدعفونی آب استخر شنا استفاده می شود. استفاده اخیر منوط به احتیاط است 14، زیرا عمل سفید کننده باعث افزایش PH آب بسیار بالاتر از حد متوسط می شود و سپس نیاز به استفاده از pH مایع دارد. فراتر از استفاده به عنوان ضد عفونی کننده، می توان از سفید کننده برای از بین بردن لکه های سرسخت لباس های پنبه ای سفید استفاده کرد. سفید کننده غلیظ (36 درجه یا 9 درصد) برای تمیز کردن نمای دیوار با از بین بردن رسوبات سبز: جلبک ها، گلسنگ ها، خزه ها استفاده می شود

قیمت باورنکردنی مایع سفید کننده

به دلیل عمل خورنده و فوق اکسید کننده، هرگونه تخلیه مستقیم یا تصادفی یا مزمن در محیط طبیعی می تواند عواقب زیست محیطی محلی داشته باشد (به عنوان مثال پلانکتون به دوزهای پایین کلر بسیار حساس است). به دلیل خطر تولید کلرگانهای پایدار مانند فوران و دیوکسین باید از سوزاندن مواد آلی حاوی سفید کننده فعال خودداری شود. در سفید کننده ای که با یک اسید، یعنی یون های H + تماس پیدا می کند، تعادل شیمیایی به سمت راست منتقل می شود. واکنش زیر رخ خواهد داد: HClO + H + + Cl– → Cl2 + H2O. سپس آزاد سازی کلر تولید می شود که یک گاز بسیار سمی است.

به همین دلیل است که سفید کننده هرگز نباید با اسیدها تماس پیدا کند، این ماده را می توان برای مثال در محصولات رسوب زدایی یا ادرار یافت. بسته به غلظت آن، سفید کننده می تواند یک عمل ویروس کش باشد، به عبارت دیگر ویروس ها را از بین می برد، توضیح می دهد مرکز ملی تحقیقات علمی (CNRS). نحوه عملکرد آن؟ سفید کننده هنگام تماس با یک سطح، کلر آزاد می کند که قادر است RNA (اسید نوکلئیک که در تکثیر ویروس شرکت می کند) را در ذرات ویروسی ویروس غیرفعال کند. بنابراین سفید کننده می تواند یک ویروس کش مهیب باشد که قادر به از بین بردن اکثریت میکروارگانیسم ها، از جمله ویروس کرونا است.

وزارت بهداشت خاطرنشان می کند که این محصول بسیار سوزناک تر از سرکه سفید است “که واقعاً ضد ویروس نیست و در صورت شیوع بیماری به طور خاص توصیه نمی شود”. ”

سازمان بهداشت جهانی در وب سایت خود تأیید می کند:” ضد عفونی کننده های شیمیایی وجود دارد که می تواند Covid-19 را بر روی سطوح از بین ببرد. مایع سفید کننده درجه یک ماده شیمیایی است که برای مصارف خانگی رقیق شده و فروخته می شود.

این مخلوطی از هیپوکلریت آب و سدیم است. برای مصارف خانگی و در بسیاری از محل های کار، معمولاً با غلظت سدیم هیپوکلریت از 3 تا 9 درصد به فروش می رسد. در محیط های صنعتی، غلظت هایپوکلریت سدیم می تواند به 30٪ برسد یا از آن فراتر رود.

مایع سفید کننده 4 لیتری ما یک گل سرسبد، یک ضد عفونی کننده عالی است که حاوی کلر، یک ترکیب شیمیایی است که می تواند به طور موثر باکتری ها،

مرجع فروش ارزانترین مایع سفید کننده

مرجع فروش ارزانترین مایع سفید کننده فروش مایع سفید کننده در برندهای مختلف با بسته بندی های گوناگون و وزن های متفاوت، با قیمت ویژه توسط فروشنده معتبر مایع سفید کننده در بازار انجام می ‌شود و کسانی که در زمینه فروش مواد شوینده فعالیت دارند می توانند این محصولات را به صورت عمده از فروشنده اصلی آن که معمولا تولید کنندگان هستند، خریداری کنند. جهت خرید مایع سفيد کننده مرغوب، می ‌توانید به وب سایت فروشنده آن مانند همین سایت در هر ساعت از شبانه روز مراجعه کرده و انبوهی از محصولات عرضه شده به همراه تصویر آن ها را مشاهده کرده و سپس نسبت به نرخ روز این محصولات به صورت آنلاین اطلاع حاصل نمایید. در نهایت پس از انتخاب و گزینش محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. ارسال سفارشات توسط این سایت در اسرع وقت صورت می گیرد و خریداران می توانند در هر نقطه ایران آن را دریافت کنند. توجه داشته فروش ویژه با قیمت باور نکردنی آغاز شده است که در این صورت شما خریداران اگر به صورت عمده محصولات را تهیه نمایید، از سود خوبی برخوردار خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما