پرفروش ترین پودر رختشویی آنزیم دار

پرفروش ترین پودر رختشویی آنزیم دار باعث شده که مشتریان زیادی داشته باشد و همچنین از بازار خوبی چه در داخل و خارج از کشور برخوردار باشد. این پودر رختشویی آنزیم دار به علت استاندارهای روز دنیا از کیفیت بالایی برخوردار است و همین باعث شده است که لباس های شما کاملا تمیز شود.برای تهیه ی این پودر عالی می توانید از طریق این مرکز فروش اقدام به خرید نمایید.

 

 

 

پرفروش ترین پودر رختشویی آنزیم دار

آشنایی با بهترین انواع پودر رختشویی ایرانی

آشنا بودن و دانستن خصوصیات یک پودر رختشویی خوب، برای انتخاب و خرید یک پودر با کیفیت و مناسب از بین انواع پودر رختشویی ایرانی بسیار کمک کننده است. پودر های رختشویی، به دو دسته پودر دستی و ماشینی تقسیم می شوند و تحت عنوان برند ها و مارک های متفاوتی در بازار عرضه می شوند.

 

برند تنها تفاوت بین پودر های موجود نیست، بلکه ساختار و فرمول شیمیایی ان ها طیف وسیعی دارد که معمول ترینشان وجود یا عدم وجود انزیم در ترکیب پودر است. برند های برتر تولید کننده این محصول، از مواد اولیه با کیفیت بالا و استاندارد برای تولید پودر رختشویی استفاده می کنند که همین امر باعث جلب رضایت مشتری و بالا بردن فروش ان ها می شود.

 

تولید کنندگان و فروشندگان این محصول، قیمت گذاری را بر اساس کیفیت ان انجام می دهند.برای اطلاع از قیمت پودر رختشویی، می توان به مراکز و بازارهای فروش آن از جمله سایت ها و فروشگاه های آنلاین که این محصول را عرضه می کنند، سر زد و یا اینکه به صورت مراجعه حضوری به بازارها و مغازه ها مراجعه کرد.

 

البته قیمت این محصول همانند دیگر محصولات تحت تاثیر نوسانات موجود در بازار مرتب در حال تغییر است، اما می توان با مراجعه به مراکز پخش و فروش معتبر محصول، قیمت بروز این محصول را بدست آورد. نمایندگان و فروشندگان محصول فوق با ارائه و فروش یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب توانسته اند سود خوبی کسب کنند. یکی از راه های کسب سود بالاو خوب از طریق حذف دلالان و واسطه است.

 

با خرید محصول به صورت مستقیم از تولیدکنندگان و بدون واسطه می توان آن را با قیمت واقعی نیز به دست مشتری رساند. عرضه پودرهای رختشویی آنزیم دار و بدون آنزیم در اکثر فروشگاه ها و مغازه ها هم صورت عمده و هم جزئی در حال انجام است که خرید به صورت عمده بجای جزئی بسیار مقرون به صرفه است.

 

آشنایی با بهترین انواع پودر رختشویی ایرانی

تفاوت پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم

چندین تفاوت مهم بین پودر لباسشویی آنزیم دار و پودر لباسشویی بدون آنزیم وجود دارد از جمله :

  1. از آنجایی که پودر لباسشویی آنزیم دار حاوی مقدار زیادی آنزیم است به آسانی در آب حل می شود و تاثیر مثبتی در روند عملکرد سورفاکتانت ها دارد.
  2. با پودر آنزیم دار نسبت به پودر بدون آنزیم ، هم می توان حجم بیشتری از لباس های کثیف را شست و هم از نظر زمانی این کار در مدت زمان کم تری قابل انجام است.
  3. آنزیم ها در پودر آنزیم دار همانند یک کاتالیزور عمل کرده و قدرت پاک کنندگی پودر را در برابر لک ها و چربی ها چندین برابر می کنند.
  4. وجود آنزیم در پودر لباسشویی می تواند باعث آلرژی و حساسیت پوستی در هنگام استفاده شود، با این وجود بهتر است هنگام خرید به کیفیت محصول دقت بیشتری داشت و هنگام استفاده از دستکش استفاده کرد.
  5. از دیگر مزایای وجود آنزیم، عدم نیاز آن به آب با دمای بالا هنگام استفاده است .

از آنزیم های پودر لباسشویی چه می دانید؟

آیا از مزایا و معایب آنزیم های پودر لباسشویی آگاه هستید؟ یا از تفاوت های پودر لباسشویی آنزیم دار و بدون آنزیم اطلاع دارید؟ در این مطلب می توانید اطلاعات خوبی از آنزیم های موجود در پودر های لباسشویی کسب کنید. آنزیم های استفاده شده در پودر ها نقش کاتالیزوری داشته و وجودشان باعث بالا بردن قدرت پودر ها در لکه بری و مبارزه با چربی های موجود بر روی البسه می شود.

 

این آنزیم ها سازگاری بالایی با محیط زیست دارند و این ویژگی جز نقطه قوت آن ها محسوب می شود. به دلیل داشتن قدرت بالا در پاک کنندگی و ویژگی درخشندگی دادن آن ها، هنگام استفاده از پودر های آنزیم دار در مقایسه با پودر های بدون انزیم بسیار صرفه جویی می شود.

 

در عین حال که قدرت بالایی در پاک کردن و از بین بردن لکه و چربی ها دارند اما به بافت و الیاف پارچه هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند پس می توان با خیال راحت ان ها را خرید و استفاده کرد.

 

از آنزیم های پودر لباسشویی چه می دانید؟

از نحوه تولید پودر رختشویی بیشتر بدانید

با دانستن نحوه تولید پودر های رختشویی و شناخت مواد اولیه به کار رفته در ان می توان انتخاب و خرید بهتری داشت. مواد اولیه بکار رفته در تولید پودر رختشویی عبارت اند از سدیم سیلیکات، سولفونیک اسید، سود سوز آور، آب، نمک، زئولیت و … . امروزه تولیدکنندگان زیادی این محصول را تحت برند ها و با مشخصات متنوع از جمله رایحه های گوناگون و قدرت پاک کنندگی متفاوت در بازار عرضه می کنند ،اما ترکیبات اولیه در همه ی ان ها تقریبا یکسان است.

 

مواد اولیه در دما، شرایط مناسب و با استفاده از تجهیزات بروز با یکدیگر ترکیب می شوند تا ماده ای یکدست حاصل شود. سپس با اتمام مراحل تولید پودر بدست آمده را در بسته های متنوع و با حجم های متفاوت بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

 

همانطور که گفته شد امروزه پودر لباسشویی در برند ها و مشخصات ظاهری متنوع و همچنین با مشخصات و ویژگی های شیمیایی متفاوتی در بازار به چشم می خورد. این خصوصیات باعث شده تا عموم مردم گزینه های زیادی برای انتخاب در دسترس داشته باشند و بتوانند پودر مورد نظر خود را هم از نظر قیمت و هم کیفیت به راحتی تهیه کنند.

 

مراکز تولید و پخش و فروش پودر های رختشویی با حذف واسطه ها و دلالان توانسته اند محصولات خود را به طور مستقیم با قیمت مناسب تر به دست مشتریان برسانند و رضایت آنان را جلب کنند. این مراکز با تلاش در بالا بردن کیفیت محصولات و همچنین ایجاد تنوع در محصولات خود و تنوع در بسته بندی آن ها، مشتریان را به سمت خود جذب کرده و با دادن مشاوره و راهنمایی درست به آن ها اطمینانشان را جلب می کنند. همچنین شما برای یافتن پودری با کیفیت بالا و مدنظر می توانید با مشاورین تلفنی شرکت ها و مراکز پخش به راحتی ارتباط برقرار کنید.

مشخصات پودر رختشویی ایرانی چیست؟

انتخاب و خرید بهترین برند پودر رختشویی ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نه تنها در پاکیزگی و تمیزی لباس ها تاثیر زیادی دارد بلکه از انجایی که این لباس ها در تماس مستقیم با پوست قرار دارند باید به خوبی از هر گونه الودگی پاک شوند.

 

از فاکتور های مهم در انتخاب پودر لباسشویی باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یک پودر لباسشویی با کیفیت باید در لکه بری و پاک کردن کثیفی ها قدرت بالایی داشته باشد. این قدرت پاک کنندگی باید انقدر قوی باشد تا بتواند لکه هایی را که حتی مدتی از ان ها می گذرد و قدیمی شده اند را به راحتی پاک کند و این ویژگی در پودر های آنزیم دار وجود دارد.
  2. میزان کفی که یک پودر می تواند تولید کند رابطه مستقیم با کیفیت آن دارد، اما این مورد فقط در رابطه با پودرهای لباسشویی دستی صدق می کند.
  3. از دیگر مشخصات پودر رختشویی با کیفیت، مواد اولیه استاندر و مرغوبی است که در تولید ان استفاده شده است. یکی از پارامتر های مهم در انتخاب مواد اولیه برای تولید پودر این است که این مواد به بافت و رنگ پارچه و لباس هیچ گونه آسیبی وارد نکند. نکته مهم و قابل تامل دیگر در هنگام انتخاب مواد برای تولید یک پودر رختشویی ایرانی با کیفیت این است که تا حد امکان درصد مواد آلرژی زا کم کرده تا حتی افرادی که پوستی حساس دارند بتوانند از این پودر استفاده کنند.
  4. نکته دیگر این است که یک پودر خوب باید دارای رایحه ای دلنشین و ارام بخش باشد تا به فرد هم در حین استفاده از پودر و هم هنگام استفاده از لباس ها احساس خوبی منتقل کند.

مشخصات پودر رختشویی ایرانی چیست؟

ساده ترین روش های سفارش پودر رختشویی

از آنجایی که پودر رختشویی جز مایحتاج روزانه یک خانواده و جز شوینده های پر مصرف و ضروری در خانه است ، سعی شده تا در همه جا و هر مکانی به راحتی در دسترس قرار گیرد. شما می توانید این محصول پر مصرف را با هر کیفیت و در هر فروشگاه و یا مغازه و یا مراکز خرید به راحتی پیدا کنید ویا اینکه از طریق فروشگاه های معتبر اینترنتی ،سفارش پودر رختشویی از برند و کیفیت دلخواه داده و ان را درب منزل تحویل بگیرید.

 

مزیت خرید اینترنتی می تواند این باشد که شما بدون حضور در محل و به راحتی می توانید انواع برند ها و انواع پودر ها را هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت رصد کرده و باهم مقایسه کنید تا بتوانید بهتر انتخاب کنید و این روش دامنه انتخاب گسترده تری برای شما فراهم می آورد.

 

قیمت پودر های لباسشویی نیز مانند هر کالای دیگری رابطه مستقیم با کیفیت ان دارد. هر چقدر مزایا و کیفیت یک محصول بیشتر و بالاتر باشد بر قیمت آن نیز تاثیر مستقیم می گذارد و باعث صرف هزینه بیشتر برای خرید و استفاده ان از طرف مصرف کننده می شود.

 

البته لازم به ذکر است که این صنف نیز زیر نظر اتحادیه بوده و قیمت گذاری می شود و به همین خاطر این اطمینان را به مصرف کننده می دهد تا با خیال راحت خرید کند و هزینه ی اضافی پرداخت نکند. راه دیگر اینکه مصرف کننده بتواند با پرداخت هزینه کمتر کالا را دریافت کند خرید به صورت عمده است که برای هردو طرف معامله سود آور است.

 

خرید به صورت عمده، این مزیت را دارد که در ان تعداد واسط ها کم تر شده و فروشنده نیز در هنگام فروش کالا به صورت عمده درصد سود کم تری دریافت می کند که این ها باعث کاهش قیمت و در نتیجه سود بیشتر خریدار می شود.

 

البته در این روزها خیلی از فروشگاه ها اعم از اینترنتی و زنجیره ای اقدام به برگزاری انواع جشنواره ها و دادن تخفیف به مشتریان خود می کنند. در سال های اخیر که خرید حضوری جای خود را به خرید اینترنتی داده سایت های خود مراکز پخش و فروش این کالا نیز تخفیف های قابل توجهی برای مشتریان سفارش های غیر حضوری در نظر می گیرند.

 

صادرات بهترین پودر رختشویی آنزیم دار ایرانی

در بین پودر های رختشویی، بهترین و پرطرفدار ترین ان ها مدل آنزیم دار ان است. هم از نظر پاک کنندگی و هم اینکه شرایط استفاده ی راحت تری دارد. این موضوع نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا به همین منوال است و باعث شده صادرات پودر رختشویی در بین صادرات مواد شوینده جای بیشتری داشته باشد.

 

در سال های اخیر کیفیت مواد شوینده تولید داخل افزایش خوبی داشته است ،به طوری که توانسته جای خود را در بازار خیلی از کشورها مخصوصا کشور های خاورمیانه باز کند. به طبع همین رشد کیفیت، صادرات پودر رختشویی نیز افزایش خوبی را داشته و توانسته اطمینان مردم این کشور ها را جلب کند.

 

در حال حاضر کشور هایی مانند: ترکیه، عراق، پاکستان، ارمنستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس جز خریداران اصلی محسوب می شوند و خصوصیات مثبتی مانند کیفیت بالای محصول، بسته بندی متنوع کالا، قیمت مناسب و ارسال راحت در مدت زمان کوتاه باعث جلب رضایت و اطمینان این مشتریان شده است.

 

افرادی که قصد توزیع این محصول را در کشور دارند،( چه به صورت عمده در مراکز و نمایندگی های فروش و یا چه به صورت جزئی و خرده) و یا به دنبال صادرات این کالا به خارج از کشور هستند به راحتی می توانند از طریق وبسایت تولیدکنندگان و یا از طریق مراکز پخش رسمی برند ها اقدام کنند و به صورت مستقیم با تولیدکننده ارتباط بگیرند.

 

این افراد همچنین می توانند با شماره تماس مشاوران این شرکت ها تماس بگیرند تا به خوبی و با اطلاعات کامل وارد این حوزه شوند. مصرف کنندگان و خریداران این محصول نیز می توانند به راحتی برای انتخاب بهتر با مراجعه به سایت های این مراکز خصوصیات و ویژگی های این محصول را مطالعه کنند.

 

البته تولید کنندگان نیز برای راحتی بیشتر مشتریان در مراکز فروش محصولات ،نماینده و راهنما قرار داده اند تا مشتری بتواند انتخابی بهتر و با اطمینان خاطر داشته باشد. تقریبا برای همه این اتفاق افتاده است، لباسی که علاقه ی زیادی به آن دارید به هر دلیلی لک و یا کثیف شود آن زمان است که به دنبال پودر رختشویی بگردید که بتواند این لک و کثیفی را به طور کامل از لباس پاک کند و این کار را طوری انجام دهد که بافت و تار و پود لباس هیچ اسیبی نبیند.

 

شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان برسد استفاده از مایع لک پاک کن یا به اصطلاح وایتکس باشد اما می دانید که این مایع می تواند هم به بافت لباس و هم به رنگ آن آسیب بزند. بهترین گزینه و راحت ترین کار استفاده از پودر آنزیم دار است. پودر رختشویی آنزیم دار، به کمک انزیم های موجود به راحتی لک ها را از لباس پاک کرده و هیچ اسیبی به رنگ و یا بافت پارچه وارد نمی کند.

 

صادرات بهترین پودر رختشویی آنزیم دار ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما