بازار خرید قرص ظرفشویی ارزان

قرص ظرفشویی ارزان: یکی از پر تکرار ترین کار های روزانه خانه داری شستن ظرف و ظروف می باشد و از دیر باز استفاده از مواد طبیعی همانند خاکستر برای شستشویی ظروف توسط بانوان رایج بوده است با پیشرفت تکنولوژی و وجود ماشین های ظرفشویی سبب سریع تر شدن انجام کار ها در منزل شده است.

قرص ماشین ظرفشویی به دلیل مقاومت در برابر سختی آب ، از بین بردن لکه ها حتی لکه های چای و چربی ها و پاک کردن تکه های غذا از روی ظروف تولید شده است.

بازار خرید قرص ظرفشویی ارزان

عوامل موثر بر کیفیت قرص ظرفشویی

عوامل موثر بر کیفیت قرص ظرفشویی قیمت روز قرص ظرفشویی: برخی هزینه بسیار زیادی صرف خرید یک ماشین‌ظرفشویی با تجهیزات مدرن می‌کنند اما بعد از شست‌ و‌ شو ظرف‌ها از نتیجه بدست آمده راضی نیستند.

اغلب مشکل را در ماشین‌ ظرفشویی و مدل آن جستجو می کنند در صورتی که استفاده از قرص اصل و با کیفیت می‌تواند علاوه بر نتایج درخشان باعث ایجاد طول عمر ماشین‌ ظرفشویی شود.

به دلیل وارداتی بودن اغلب قرص های ظرفشویی و نوسانات قیمت ارز، هر از چند گاهی این قرص ها با افزایش قیمت مواجه می شوند.

قیمت انواع قرص های ظرفشویی بر حسب تعداد آنها در بسته، میزان کارآیی، نوع برند، کشور سازنده مشخص می شود و هر چه تعداد قرص ها در بسته بالاتر باشد باعث افزایش قیمت می شود اما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است.

آشنایی بیشتر با قرص ظرفشویی قوی

آشنایی بیشتر با قرص ظرفشویی قوی تولید قرص ظرفشویی مرغوب: ویژگی های که باید قرص ظرفشویی داشته باشد عبارتند از: تمیز کنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی، چربی زدایی، جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی و جرم زدایی.

علاوه بر موارد بالا سفید کنندگی، خرد نشدن، کیفیت خوب، بسته بندی خوب و زیبا، براق کننده ظروف، تمیز کنندگی خوب وقوی، با کیفیت،بو نداره،له و روی بدنه ماشین ظرفشویی و ظروف بجا نمونه، پاک کنندگی خوب و در هنگام استفاده از آن به نمک نیازی نداشته باشد.

از جمله ویژگی های قرص های موجود در بازار عبارتند از: قدرت شستشوی فوق العاده و لکه بری بی نظیر، حاوی نمک ماشین ظرفشویی، دارای روکش حل شونده، محافظ ظروف نقره و استیل، محافظ ظروف شیشه ای، جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ظروف شیشه ای باشد

همچنین حاوی مواد جرم گیر دستگاه ماشین ظرفشویی، ، حاوی مایع جلادهنده یا مایع براق کننده ماشین ظرفشویی، غیرقابل نصف شدن و له شدن، در بدنه ماشین ظرفشویی باقی نماند و همچنین باعث ایجاد بوی نامطبوع روی ظروف و ماشین ظرفشویی نشود.

تولید قرص ظرفشویی با کیفیت: هر محصولی که در کارگاه ها و کارخانجات تولید می شود بایستی دارای کیفیت و قدرت رقابت با محصولات وارداتی مشابه و یا تولیدات داخلی را داشته باشد.

حتی اگر ظروف بسیار کثیف باشند باید از یک قرص استفاده کرد بدین صورت که پس از خارج کردن قرص از بسته آن را درون جا قرصی ظرفشویی قرار داده و پس از فعال نمودن دکمه مربوط به فعال سازی قرص، می توان از آن برای شستشو استفاده نمود.

بهتر است از قرص های که همزمان شامل قرص، جلادهنده و نمک در یک بسته هستندو قرص های سه کاره گفته می شوند؛ استفاده شود و اغلب روی بسته بندی آنها عبارت همه در یکی نوشته شده است.

علت استفاده از نمک مقابله با سختی آب و محافظت ماشین ظرفشویی در برابر آهک می باشد در صورتی که از نمک استفاده نشود باعث کدر شدن ظرف ها می شود.

همچنین باعث بهینه مصرف کردن آب و به دلیل کف کمتر باعث افزایش طول عمر دستگاه می شوند و مقرون به صرفه بودن می باشد زیرا برخی از قرص ها قابلیت نصف شدن را دارند.

بنابراین برای تعداد ظروف کمتر می توان یک نصفه قرص را مورد استفاده قرار داد؛حل شدن قرص در آب با دمایی زیر 50 درجه سانتی گراد صورت نمی گیرد بنابراین باید در هنگام استفاده دمای آب را بالا برد.

از جمله معایب این قرص ها می توان به خورنده بودن آنها توسط پوست بدن اشاره نمود زیرا شوینده ماشین ظرفشویی حاوی نمک های قلیایی خورنده هستند که باعث سوختگی می شود بهتر است در هنگام قرار دادن قرص در جا قرصی ماشین ظرفشویی از دستکش استفاده شود.

نحوه عملکرد قرص ظرفشویی باکیفیت

نحوه عملکرد قرص ظرفشویی باکیفیت استفاده از شوینده ها برای از بین بردن چربی ها و لکه روی لباس ها و ظروف در بین مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، برای شستن ظروف از مایع ظرفشویی دستی برای شستشو با دست و از مایع ظرفشویی ماشینی، ژل ظرفشویی یا قرص ظرفشویی برای شستشو با ماشین ظرفشویی استفاده می شود.

انتخاب یک شوینده ی با کیفیت که از قدرت لکه زدایی و از بین بردن میکروب ها برخوردار باشد و بتواند با سختی آب منطقه سازگاری داشته باشد.

همچنین قیمت مناسبی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است، بهترین راهکار استفاده از قرص های ماشین ظرفشویی و سازگار با محیط زیست می باشد؛ دسته بندی قرص های ظرفشویی به صورت زیر می باشد:

قرص ظرفشویی کلاسیک : این نوع قرص فاقد نمک ظرفشویی و جلا دهنده است هرچند عمل شستشوی ظروف را به خوبی انجام می دهد.

قرص ظرفشویی کوانتوم : این نوع قرص علاوه بر قدرت لکه بری و پاک کننده فوق العاده و ظروف را درخشان و براق می کند و همچنین دارای خاصیت جرم زدایی از ماشین لباسشویی می باشد.

قرص ظرفشویی ترکیبی کوانتوم: این قرص ها کیفیت بسیار بالاتری در مقایسه با قرص های کلاسیک و کوانتوم دارند این نوع قرص ها دارای قدرت حل شوندگی بسیار بالامی باشد.

عملکرد مناسب در شستشوی ظروف و ظروف شیشه ای ، خشک کردن خوب ظروف، و همچنین محافظت از فیلتر ماشین ظرفشویی باعث استفاده ی بالا در بین مصرف کنندگان خانگی شده است.

قرص ظرفشویی پلاتینیوم : قرص ظرفشویی پلاتینیوم علاوه بر قدرت بالا در پاک کنندگی ظروف حاوی نمک مخصوص و جلا دهنده می باشد و توانایی مقابله با سختی آب را نیز دارد و در صورت استفاده نیاز به نمک و جلا دهنده به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این قرص ها، به تازگی شوینده های حاوی آنزیم ها وارد بازار شده اند که قدرت زیادی در از بین بردن انواع لکه ها و چربی ها دارند و قرص های طرفشویی حاوی آنزیم تولیده شده اند و در بازار ایران موجود می باشند.

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی قوی

مزایای استفاده از قرص ظرفشویی قوی تولید قرص ظرفشویی باکیفیت: زمانی که از قرص ظرفشویی قوی برای از بین بردن لکه ها و چربی ها استفاده می شود نیاز به استفاده از جرم گیر ها، بوگیر ها و نمک ها برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی کاهش می یابد؛ از جمله برند های موجود در بازار ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فینیش کوانتوم با رایحه لیمو این قرص بدلیل وجود توپ کوچک قرمز رنگ درون آن حاوی مایع جلادهنده ظروف است و دارای پوشش ژل مانند می باشد که از تماس مستقیم با دست جلوگیری کرده و به راحتی در آب حل می شود.

همچنین در بسته های 20 تا 100 تایی توزیع می شود که از نظر برخی ممکن است صرفه اقتصادی داشته باشد و قیمت با توجه به تعداد در بسته ها تعیین می گردد همچنین از جمله معایب قابلیت نصف شدن را ندارد و نمی توان از آن برای تعداد کم ظروف و زمان شستشویی کوتاه استفاده کرد.

قیمت استثنایی قرص ظرفشویی: با توجه به وجود برند های وارداتی و تولیدات داخلی مصرف کنندگان علاوه بر قیمت بیشتر به کیفیت قرص های ظرفشویی موجود در بازار از جمله نوع بسته بندی، خرد و له نشدن قرص در زمان استفاده، میزان پاک کنندگی و در خشندگی ظروف پس از استفاده و آسیب نرساندن به ماشین ظرفشویی توجه می کنند.

همچنین همه ی این عوامل بر روی قیمت این نوع از شوینده ها تاثیر گذارند و برخی از محصولات داخلی دارای کیفیت مشابه با محصولات وارداتی و قیمت پایین تر می باشند که مصرف کننده می تواند به راحتی از طریق فروشگاه های اینترنتی محصول مورد نیاز خود را سفارش و درب منزل تحویل بگیرند.

پس از تهیه قرص و پوشیدن دستکش برای جلوگیری از تماس مستقیم دست روی قرص، مقدار مورد نیاز را با توجه به دستور نوشته شده روی بسته بندی انتخاب می کنیم

با توجه به نوع برند تهیه شده ممکن است قرص قابلیت نصف شدن زا داشته باشد یا نداشته باشد و سپس در جا قرصی قرار می دهیم، دکمه فعال کردن قرص ماشین ظرفشویی را روشن می کنیم و پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی را تمیز می نمائیم.

مواد اولیه قرص ظرفشویی آنزیم دار

مواد اولیه قرص ظرفشویی آنزیم دار آنزیم یک نوع کاتالیست بیولوژیکی است که باعث افزایش سرعت واکنش شیمیایی در موجودات زنده می شود؛ اکثر آنزیم‌ها پروتئین ‌ها هستند.

از دیر باز آنزیم ها به صورت طبیعی در مایع خمیر برای پخت نان و تخمیر مشروبات استفاده شده است، اکثر آنزیم ‌ها نقش بیولوژیکی دارند و برخی از آن ‌ها به صورت تجاری در پاک ‌کننده ‌های خانگی برای افزایش سرعت تجزیه ‌ی لکه ‌های چربی‌ یا نشاسته باقی مانده روی لباس ها یا ظروف و سطوح به کار می روند.

آنزیم ها دارای انواع مختلفی هستند و برای کاربرد های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله آنزیم های مورد استفاده در صنعت شوینده ها عبارتند از پروتئاز ها و آمیلاز می باشند.

استفاده از پروتئازها برای حذف چربی ها در پاک کننده ‌های بیولوژیکی و آمیلاز در تجزیه باقی‌مانده‌ های نشاسته ‌ی به عنوان پاک‌کننده ‌ در قرص های ظرفشویی به کار می روند.

برخی از شرکت ها و تولیدی ها قرص های ظرفشویی آنزیم دار را تولید نموده اند؛ قرص ماشین ظرفشویی آنزیم دار یکی از شوینده های متداول در ماشین ظرفشویی است و به نحوی است که فرآیند شستشوی ظروف را آسان تر و راحت تر می نماید.

علاوه بر نوع بسته بندی هر قرص در پوششی برای محافظت در برابر رطوبت و گرما قرار می گیرد و قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی این پوشش بجز پوشش های که در آب حل می شوند، را باید جدا کرد.

نحوه ساخت این قرص ها طوری است که در تمامی آب ها و با انواع درجه سختی قابلیت استفاده را داشته باشند؛ در ایران برند های مختلف قرض ظرفشویی موجود است و اغلب وارداتی هستند.

از جمله این برند ها فینیش و فیری می باشند و برند ایرانی ناتار با رایحه یا بدون رایحه و به صورت قرص دو لایه حاوی ذرات فعال برای از بین سخت ترین لکه ها و نفوذ در سطح چربی ها و پاک کردن آنها از روی ظروف می باشد، کیفیت عالی این برند باعث شده که توان رقابت با برند های وارداتی را دارا می باشد.

از جمله کیفیت این برند ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: حاوی مواد ضد بو برای جلوگیری از ایجاد بوی بد در هنگام استفاده روی ظروف و داخل دستگاه می باشند، استفاده از نمک ها و جرم گیر ها به مقدار زیادی کاهش می یابند، جزء مواد شیمی سبز به علت وجود آنزیم و سازگار با طبیعت و محیط زیست می باشند.

تولید کنندگان ارزانترین قرص ظرفشویی

تولید کنندگان ارزانترین قرص ظرفشویی تولید کنندگان قرص ظرفشویی: شرکت های زیادی در زمینه تولید قرص های ظرفشویی فعالیت دارند از جمله برند های خارجی موجود در بازار در زیر نام برده می شود.

از جمله برند های خارجی عبارتند از: فینیش که اقدام به تولید قرص های در مدل کوانتوم با بسته چهل تایی و برند دیگر قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل پلاتینیوم در بسته های نود تایی تولید کشور ترکیه و بدون رایحه و همجنین برند بوش و پریل ساخت کشور آلمان می باشند.

تولید کننده های ایرانی فعال در زمینه مواد شوینده نیز اقدام به تولید قرص های ظرفشویی نموده اند از جمله این برند ها می توان به قرص ظرفشویی آنزیم دار ناتار در بسته های 15 تایی و 12 تایی اشاره کرد.

عرضه مستقیم قرص ظرفشویی به صورت وارداتی یا تولید داخل از طریق نمایندگی های پخش این قرص ها در ایران برای محصولات وارداتی و تولیدات داخلی با استفاده از معرفی در سایت های معتبر و اطلاع مشتری از قیمت ها و مقایسه کیفیت برند ها صورت می گیرد؛ همچنین این محصول در داروخانه ها و سوپر مارکت ها توزیع می شود.

بازار فروش قرص ظرفشویی درجه یک

بازار فروش قرص ظرفشویی درجه یک

مرکز پخش قرص ظرفشویی: از برند های قرص ظرفشویی موجود در ایران می توان به فینیش کوانتوم با رایحه لیمو، فیری پلاتینیوم لیمویی همه در یکی بهترین برای لیوان‌ها و ظروف شیشه‌ایی، پریل گلد، کلارو مدل 11 را نام برد، کشور ایران خود نیز به تولید قرص ماشین ظرفشویی آنزیمی ناتار نموده است که از خاصیت بهتری برخوردار است و با سختی آب ایران مطابقت دارد.

با اینکه برند های زیادی در بازار برای فروش قرص ها وجود دارند اما این چهار برند خارجی اشاره شده از فروش بالاتری برخوردارند مرکز پخش این قرص ها پس از دریافت مجوز از معاونت غذا و دارو، سوپر مارکت ها و نمایندگی های فروش می باشند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با استفاده از فروشگاه های اینترنتی مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش داده و با هزینه ی پایین تری آن را چلوی منزل خود دریافت نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما