بازار خرید مایع سفید کننده ۱ لیتری

مایع سفید کننده ۱ لیتری غلیظ و پیش بینی شده یک ضد عفونی کننده قوی است. ۹۹٫۹٪ از میکروب ها (باکتری ها، ویروس ها و کپک ها) را از بین می برد. یک راه حل ایده آل برای عموم مردم، سفید کننده برای سفید کردن، لکه گیری، ضد عفونی کف، سطح، پارچه سفید، توالت، ظروف آشپزخانه، حمام، سطل های زباله، بستر حیوانات استفاده می شود.

 

برای افراد حرفه ای، سفید کننده برای ضد عفونی محلات، تجهیزات پزشکی (تخت، میز و غیره)، تجهیزات پذیرایی و سفید کننده لباس های شسته شده استفاده می شود. ما بازار خرید مایع سفید کننده ۱ لیتری هستیم. ما مجری عرضه مستقیم مایع سفید کننده در ایران می باشیم.

 

 

بازار خرید مایع سفید کننده 1 لیتری

مهمترین مشخصات مایع سفید کننده

سفید کننده یک باکتری کش و ویروس کش قدرتمند است که به ویژه در ضدعفونی کف و سطوح در این زمان از بیماری همه گیر Covid-19 موثر است.
بسته به غلظت آن، سفید کننده می تواند یک عمل ویروس کش باشد، به عبارت دیگر ویروس را نابود می کند.

 

روش عمل او؟ سفید کننده در تماس با یک سطح، کلر آزاد می کند که قادر است RNA (اسید نوکلئیک که به تکثیر ویروس کمک می کند) غیرفعال کند. بنابراین سفید کننده یک ویروس کش مهیب است که قادر به از بین بردن اکثریت میکروارگانیسم ها از جمله ویروس کرونا است. علاوه بر این، ضد عفونی کننده های شیمیایی دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن SARS CoV2 در سطح شود. این مواد شامل ضد عفونی کننده هایی است که حاوی ۷۵٪ اتانول، اسید پره استیک و کلروفرم هستند.

 

Covid-19 می تواند هنگامی که فرد اشیا or یا سطوح آلوده را لمس کرده و دستان خود را در دهان، بینی یا چشم خود قرار دهد، پخش می شود. در واقع، این ویروس ها می توانند بدون میزبان انسان، حداکثر ۳ ساعت در هوا و چندین روز در سطوح فلزی یا پلاستیکی زنده بمانند، از این رو نیاز به تمیز کردن و ضد عفونی کردن خانه شما بسیار منظم است.

 

آیا سفید کننده ضد عفونی کننده است؟ درست است سفید کننده به عنوان یک زیست کش، در برابر باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و جلبک ها فعال است. عملکرد ضدعفونی کننده آن که غالباً ضعیف یا خیلی طولانی نگهداری می شود، یا توسط مواد غلط استفاده می شود توسط CO2 در هوا، نور، گرما یا حتی مواد آلی تخریب می شود. ما قیمت استثنایی مایع سفید کننده را تضمین می کنیم!

 

 

مهمترین مشخصات مایع سفید کننده

بررسی قدرت مایع سفید کننده باکیفیت

برای ضد عفونی کردن خانه، آنچه مهم است این است که استفاده از محصول منجر به اثر ویروس کش می شود. غلظت مربوط به مقدار کلر سفید کننده است. در برچسب محصول ذکر شده است. در بازار، سفید کننده اغلب در قوطی های ۱٫۵ لیتری با غلظت ۲٫۶٪ یا ۳٫۶٪ کلر فعال بسته بندی می شود.

 

اگر سفید کننده غلیظ یا به صورت قرص خریداری می کنید، بسته به نوع سطوح یا اشیایی که باید ضد عفونی شوند، طبق دستورالعمل های موجود در آن بر روی آب سرد رقیق کنید. همچنین محصولاتی با پایه سفید کننده آماده برای استفاده وجود دارد که هیچ رقیقی برای انجام آنها وجود ندارد. سفید کننده را در آب گرم رقیق نکنید، زیرا از یک طرف اثر خود را از دست می دهد.

 

از طرف دیگر یک واکنش شیمیایی می تواند بین سفید کننده و آب گرم ایجاد شود که می تواند باعث تشکیل مشتقات کلر سمی برای پوست شود، غشاهای مخاطی، برونش ها و چشم ها. سفید کننده محصولی است که برای ضدعفونی کف، توالت و تمام سطوحی که به شدت آلوده به باکتری یا ویروس هستند، است. این محصول به ویژه در بیمارستان ها، استخرهای شنای شهرداری و جوامع استفاده می شود.

 

در شرایط فعلی، توصیه می شود با مواد سفید کننده (یا استفاده از سایر محصولات ضد ویروس) که به طور مکرر با دست لمس می شوند، مانند دستگیره های در، یخچال، سوئیچ های روشنایی، نرده ها، شیرآلات، کنترل از راه دور، توالت ها ضد عفونی کنید. فرکانس ایده آل: حداقل یک بار در روز و دو بار در روز هنگامی که اجسام یا سطوح به طور واضح آلوده می شوند، اداره کل بهداشت را توصیه می کند. فروش ویژه مایع سفید کننده با بهترین کیفیت توسط ما انجام می شود.

 

 

بررسی قدرت مایع سفید کننده باکیفیت

آشنایی با مواد اولیه مایع سفید کننده

سفید کننده در قرن هجدهم توسط کلود لوئیس برتولت فرانسوی اختراع شد، نام خود را از دهکده ای در حال حاضر از بین رفته به نام جاول، واقع در پاریس، گرفت. سفید کننده در اصل ساخته شد تا لباسشویی راحت تر شود. موفقیت آن سریع بود، اما بعداً کشف شد که دارای خواص دیگری است. در قرن نوزدهم، به طور گسترده ای به عنوان ضد عفونی کننده و به عنوان درمانی برای آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گرفت.

 

سفید کننده محلول آبی هیپوکلریت و کلرید سدیم در حضور هیدروکسید سدیم اضافی است. ترکیب آن بسته به pH مورد استفاده و مدت زمان سپری شده از ساخت آن متفاوت است. اصل فعال آن بستگی به pH، یون هیپوکلریت ClO-، اسید هیپوکلروس HClO یا کلر Cl2 در محلول دارد. این برای عملکرد ضد عفونی کننده (HClO باکتری کش، قارچ کش، ویروس کش و اسپوری کش) و قدرت سفید کنندگی آن استفاده می شود.

 

به طور کلی، با واکنش مستقیم بین کلر و هیدروکسید سدیم، که توسط الکترولیز NaCl تولید می شود: Cl2 + 2 (Na + + OH–) = (Na + + ClO–) + (Na + + Cl–) + H2O ΔrH ° ۲۹۸ = -۱۰۳ kJ / mole. واکنش بسیار گرمازا است و درجه حرارت نباید بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد باشد تا عدم تناسب یون های هیپوکلریت به یون های کلرات و کلرید محدود شود. در نتیجه، محیط واکنش از نظر انرژی خنک می شود. تاسیسات از PVC (مخازن، لوله ها) و تیتانیوم (پمپ ها، مبدل های حرارتی) ساخته شده اند.

 

 

آشنایی با مواد اولیه مایع سفید کننده

بررسی فرمول ویژه مایع سفید کننده قوی

سفید کننده با رقیق کردن محلولهای صنعتی هیپوکلریت سدیم بدست می آید. محلول های هیپوکلریت سدیم با حباب کلر (گاز) از طریق سود سوز آور رقیق ساخته می شود. کلر و سودای مورد استفاده از الکترولیز نمک بدست می آید. به طور خاص، این یک واکنش شیمیایی سودا و کلر است.

 

سفید کننده محلول آبی هیپوکلریت سدیم است. غلظت آن در درجه کلومتری (° Chl) بیان می شود که مربوط به تعداد لیتر کلر گازی آزاد شده در هر لیتر محلول در حضور یک اسید در شرایط دما و فشار طبیعی است. محلولهای آماده ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد و سفید کننده غلیظ جهت رقیق سازی در بازار موجود است.

 

درست است، واقعی ! این خاصیت اصلی سفید کننده است. با تشکر از این خاصیت، این توهم تمیز بودن را ایجاد می کند، اما باکتری ها هنوز در مقیاس توالت وجود دارند، به عنوان مثال. آیا سفید کننده پاک کننده است؟ اشتباه! سفید کننده تمیز نمی کند، رسوب زدایی نمی کند. این یک سفید کننده سمی است که تصور تمیزی را ایجاد می کند.

 

گاهی اوقات از سفید کننده برای از بین بردن لکه های لباس سفید استفاده می شود. در این حالت، غلظت برای به دست آوردن واکنشهای موثر بیشتر از ضد عفونی کننده (چند صد میلی گرم در لیتر) است، که این مسئله یک مشکل بیشتر را ایجاد می کند. استفاده از آن برای سفید کردن لباس های شسته شده توصیه نمی شود.

 

میزان کلرزنی ۲/۰ تا ۳/۰ میلی گرم در لیتر است. در نیویورک، بین ۰٫۷ و ۲ میلی گرم در لیتر متغیر است، طعم سفید کننده تضمین کننده آب سالم در نظر گرفته می شود. حداکثر غلظت مجاز تعیین شده توسط WHO 5 میلی گرم در لیتر است. در غلظت های زیر دوزهای کشنده، سفید کننده مانع از رشد باکتری ها می شود، که به شما کمک می کند هنگام حمل و نقل توسط خطوط لوله از آب آشامیدنی محافظت کنید.

 

از نظر صنعتی، سفید کننده به ویژه برای جلوگیری از توسعه جلبک ها و نرم تنان در لوله های نیروگاه های شیرین سازی آب دریا و در مدارهای خنک کننده نیروگاه های حرارتی یا هسته ای معمولی با استفاده از آب دریا استفاده می شود.

 

 

بررسی فرمول ویژه مایع سفید کننده قوی

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

سفید کننده را با سایر مواد ضد عفونی کننده یا پاک کننده مخلوط نکنید. سفید کننده در تماس با محصولات اسیدی مانند سرکه سفید، الکل خانگی یا یک محصول رسوب زدایی می تواند ترکیبات آلی کلر فرار مضر و بسیار خطرناک ایجاد کند. به بدن خود سفیدکننده نزنید. این می تواند منجر به سوختگی پوست یا حتی آلرژی شود.

 

این نه تنها بی اثر است، بلکه می تواند باعث تحریک شدید برونش و مسمومیت شدید شود. غذای خود را تمیز نکنید (به عنوان مثال میوه یا سبزیجات) با سفید کننده یا هر ماده تمیز کننده یا ضد عفونی کننده دیگری که قصد تماس با غذا را ندارد. مهم است که غذاهایی را که تهیه می کنید با آب تمیز بشویید و در مورد میوه ها یا سبزیجات، در صورت امکان پوست آنها را بگیرید. اما مهمتر از همه هرگز از ضد عفونی کننده از جمله دستمال مرطوب استفاده نکنید!

 

تعاریف قدرت سفید کننده:

  1. درجه کلرومتری (درجه سانتیگراد): قدرت اکسیداسیون یک لیتر سفید کننده را در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد، بیان شده در لیتر کلر گازی زیر ۱ بار و در ۰ درجه سانتیگراد می دهد. این مربوط به کلر گازی است که برای ساخت سفید کننده استفاده می شود. این تعریف عمدتا در کشورهای فرانسوی زبان به کار رفته است.
  2. درصد کلر فعال: در سطح اروپا، این تعریف آنگلوساکسونی عنوان سفید کننده به کار رفته است. این گزارش میزان کل کلر مورد استفاده در ساخت سفید کننده را گزارش می کند. با این حال، درصد کلر فعال، برای همان کیفیت سفید کننده، به تراکم سفید کننده بستگی دارد که خود با روش تهیه سفید کننده متفاوت است. به این دلیل که سفید کننده تهیه شده توسط رقیق کننده سفید کننده با کلر فعال ۲۴ – ۲۶٪ دارای چگالی کمتری است (برخی از یونهای Na + و Cl– حذف شده اند) از سفید کننده ای که مستقیماً تهیه می شود.

 

عوامل موثر بر کیفیت مایع سفید کننده

تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده

ما تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده هستیم. تولید مایع سفید کننده با استاندار های روز دنیا توسط ما انجام می شود. سفید کننده از آنجا که pH آن کم است اکسید کننده تر است، اما حتی در pH 14 نیز قدرت اکسیداسیون آن بالا می ماند (E ° = ۰٫۸۸ V).

 

بنابراین می تواند بسیاری از ترکیبات سمی را به ترکیبات بی ضرر مانند اکسید تبدیل کند: برای مثال: SO2 ،H2S ،NH3 ،CN–. ble عملکرد سفید کننده و ضد عفونی کننده آن تا حدی به دلیل توانایی اکسید کردن بسیاری از ترکیبات آلی است. این عوامل عمدتاً به دلیل قدرت ضد باکتری اسید هیپوکلروس است که از طریق دیواره سلولی باکتری ها از بین رفته و پروتئین های غشایی را از بین می برد.

 

علاوه بر این، HClO در متابولیسم مصنوعی باکتری ها نیز عمل می کند. HClO بدون بار، تقریباً ۱۰۰ برابر یون هیپوکلریت ضد باکتری است. در مورد ویروس ها، HClO با حمله به پیوندهای آمیخته پروتئین عمل می کند. محلول سفید کننده یا کلر، در pH آب، مخلوطی از HClO و ClO– ایجاد می کند. در هنگام پردازش، ترجیح داده می شود که پس از حذف مواد آلی، سفید کننده اضافه شود تا از تشکیل ترکیبات ارگانوکلر جلوگیری شود.

 

بیشترین استفاده از ضد عفونی کننده ها به ترتیب است:

  1. سفید کننده ازن و سپس دی اکسید کلر، سفید کننده (یا هیپوکلریت کلسیم) که بیشترین استفاده را دارد.
  2. ازن (O3) که در تصفیه آب بسیار مثر است، این مضر نیست که در آب توزیع شده باقی بماند.
  3.  بنابراین نمی تواند از آلودگی بیشتر محافظت کند. دی اکسید کلر (ClO2) در محل از کلرید سدیم تولید می شود.

 

 

تولید کنندگان ارزانترین مایع سفید کننده

مرجع خرید مایع سفید کننده ۱ لیتری

ما مرجع خرید مایع سفید کننده ۱ لیتری هستیم. فروش مایع سفید کننده باکیفیت به صورت غیر حضوری و با یک تماس توسط ما انجام می شود. سفید کننده محلول مایع حاوی کلر است. دومی در سطوح مختلف غلظت رقیق می شود. سفید کننده چندین نقش دارد. ویروس کش (که باعث از بین رفتن ویروس ها می شود)، ضد باکتری (که باعث از بین رفتن باکتری ها می شود) و قارچ کش (که باعث از بین رفتن کپک ها می شود).

 

سفید کننده یک ضد عفونی کننده فوق العاده مثر است. باعث از بین رفتن و تکثیر باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها می شود. مواد ضد عفونی کننده مانند سفید کننده قادر به از بین بردن میکروب ها هستند. به یاد داشته باشید، ضد عفونی با سفید کننده سطوحی که معمولاً با دست لمس می شود (پشتی صندلی، کنترل از راه دور، تلفن های همراه و غیره) می تواند روزانه انجام شود.

 

کف باید هفته ای یکبار شسته و ضد عفونی شود. لطفا توجه داشته باشید که یک آزمایش باید از قبل انجام شود، زیرا سفید کننده منسوجات و مواد خاصی را سفید می کند. سفید کننده باید در آب سرد رقیق شود، نه در آب گرم. برای اطلاع از قیمت روز مایع سفید کننده و یا ثبت سفارش آن با مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

 

 

مرجع خرید مایع سفید کننده 1 لیتری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما