بازار خرید مایع سفید کننده 1000 گرمی

مایع سفید کننده 1000 گرمی ، که معمولاً فقط سفید کننده نامیده می شود ، یک محصول خانگی شیمیایی رایج است که از محلول رقیق هیپوکلریت سدیم و سایر مواد ثانویه تشکیل شده است. این یک ماده سفید کننده آزاد کننده کلر است که به طور گسترده ای برای سفید کردن لباس و از بین بردن لکه ها ، به عنوان ضد عفونی کننده برای از بین بردن میکروب ها و برای چندین استفاده دیگر استفاده می شود.

بازار خرید مایع سفید کننده 1000 گرمی

آشنایی بیشتر با انواع مایع سفید کننده

آشنایی بیشتر با انواع مایع سفید کننده مایع سفید کننده مرغوب نوع خاصی از وسایل خشکشویی است که لکه های لباس را از بین می برد ، اما رنگ لباس را نیز از بین می برد. سفید کننده با لکه ای یک واکنش شیمیایی ایجاد کرده و آن را از بین می برد و از روی لباس پاک می کند. سفید کننده همچنین بر روی لباس های سفید اثر سفید کننده و روشن کننده دارد. هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از سفید کننده در لباسشویی فقط دو نوع سفید کننده وجود دارد:

  • سفید کننده کلر
  • سفید کننده اکسیژن

با این حال ، موارد طبیعی نیز وجود دارند که قدرت سفید کنندگی دارند و می توانند به عنوان مواد سفید کننده عمل کنند.

سفید کننده کلر معمولاً به صورت مایع در می آید ، اما گه گاه می تواند به صورت پودر شده پیدا شود. سفید کننده کلر حاوی هیپوکلریت سدیم است که با آب رقیق شده است. این نوع سفید کننده بسیار قدرتمند است. لباسشویی را ضد عفونی می کند ، اما برای بسیاری از انواع پارچه ، به ویژه لباس های رنگی یا لباس های دارای طرح ، ایمن نیست.

سفید کننده اکسیژن برای استفاده در بسیاری از پارچه ها بی خطر است و گاهی اوقات به عنوان سفید کننده بدون رنگ یا سفید کننده تمام پارچه شناخته می شود. برخلاف سفید کننده کلر ، این سفید کننده باعث از بین رفتن رنگ یا الگوهای موجود در اکثر انواع لباس های رنگی سریع نمی شود.

بررسی عملکرد مایع سفید کننده قوی

سفید کننده نام عمومی هر محصول شیمیایی است که در صنعت و داخلی برای پاک کردن رنگ از پارچه یا الیاف یا تمیز کردن یا از بین بردن لکه ها در فرآیندی به نام سفید کننده استفاده می شود. اغلب اوقات ، به طور خاص ، به محلول رقیق هیپوکلریت سدیم ، که “سفید کننده مایع” نیز نامیده می شود ، اشاره دارد.

بسیاری از سفیدکننده ها دارای خواص ضد باکتری طیف گسترده ای هستند، و آنها را برای ضدعفونی و ضدعفونی کردن مفید می کنند و در بهداشت استخرهای شنا برای کنترل باکتری ها ، ویروس ها و جلبک ها و در بسیاری از مکان هایی که شرایط استریل لازم است، استفاده می شوند. آنها همچنین در بسیاری از فرآیندهای صنعتی، به ویژه در سفید شدن خمیر چوب، استفاده می شوند. سفید کننده ها همچنین از کاربردهای جزئی دیگری مانند از بین بردن کپک، از بین بردن علف های هرز و افزایش طول عمر گل های شاخه بریده استفاده می شوند.

سفید کننده ها با واکنش با بسیاری از ترکیبات آلی رنگی مانند رنگدانه های طبیعی و تبدیل آنها به ترکیبات بی رنگ عمل می کنند. در حالی که اکثر سفید کننده ها عوامل اکسید کننده هستند برخی عوامل احیا کننده هستند. کلر، یک اکسید کننده قوی، عامل فعال در بسیاری از سفید کننده های خانگی است. از آنجا که کلر خالص یک گاز خورنده سمی است، این محصولات معمولاً حاوی هیپوکلریت هستند که در صورت لزوم کلر آزاد می کند.

پودر سفید کننده معمولاً به معنی فرمولاسیون حاوی هیپوکلریت کلسیم است. عوامل سفید کننده اکسید کننده که فاقد کلر هستند معمولاً بر پایه پراکسیدهایی مانند پراکسید هیدروژن، پرکربنات سدیم و پربورات سدیم است. این سفید کننده ها سفید کننده غیر کلر، سفید کننده اکسیژن یا سفید کننده بدون رنگ نامیده می شوند. سفید کننده های کاهنده از کاربردهای خاصی برخوردارند، مانند دی اکسید گوگرد که برای سفید کردن پشم استفاده می شود، به عنوان گاز یا از محلول های سدیم دی تیونیت و سدیم بوروهیدرید.

سفیدکننده ها بطور کلی با بسیاری از مواد آلی دیگر به غیر از رنگدانه های رنگی مورد نظر واکنش نشان می دهند، بنابراین می توانند مواد طبیعی مانند الیاف، پارچه و چرم را تضعیف کرده یا به آنها آسیب برسانند و رنگهای عمدی مانند نیل جین را اعمال کنند. به همین دلیل، مصرف محصولات، تنفس بخارها یا تماس با پوست یا چشم می تواند به سلامتی آسیب برساند.

مایع سفید کننده قوی میکروب کش غلیظ، یک ضد عفونی کننده غلیظ با کیفیت بالا است که طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها را از بین می برد و برای کنترل کپک در حمام ها و سایر مناطق مستعد میکروب بسیار عالی است. سفید کننده غلیظ محلول 8.25 درصدی هیپوکلریت سدیم است که در مقایسه با غلظت سفیدکننده معمولی و سنتی 5.25 درصد است. برای مادران، این به معنای افزودن ماده سفید کننده کمتری به آب برای خشکشویی یا ضد عفونی خانگی است.

به طور کلی، فروش مایع سفید کننده بهترین تمیز کننده و از بین برنده لکه ها و خاک و سفید کردن آنها با قوی ترین سفید کننده، که می تواند سفید کننده باشد، انجام می شود. این تنها سفید کننده ضد عفونی کننده است و می تواند در اطراف خانه برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن سطح وسیعی از مشکلات و مشکلات آن استفاده شود.

کاربرد های مختلف مایع سفید کننده چیست؟

کاربرد های مختلف مایع سفید کننده چیست؟ اگر از سفید کننده فقط در لباسشویی استفاده می کنید ، فقط بخشی از پتانسیل آن را استفاده می کنید. هر پاک کننده خانگی دیگری را برای تمیز کردن خانه یا اتاق استفاده کنید. درعوض، سطح را با برس آغشته به محلول 1 قاشق چای خوری (5 میلی لیتر) سفید کننده رقیق شده در 2 لیتر آب بشویید. در دایره های کوچک محلول را هم بزنید و مراقب باشید که چوب اشباع نشود. با یک حوله کاغذی کمی مرطوب پاک کنید، سپس بلافاصله با یک پارچه تمیز خشک کنید.

سعی کنید از مواد سفید کننده برای تمیز کردن گلدان های گل و گیاهان استفاده کنید. جولیا بیرن ، تولید کننده محصولات سفید کننده می گوید: با تمیز کردن ظروف شما از انتقال کپک ها و بیماری ها از گیاهان قدیمی به گیاهان جدید جلوگیری می کند. برای ضد عفونی کردن، گلدان ها و گلدان ها را با خیساندن در محلول نصف فنجان سفید کننده در یک گالن (75/3 لیتر) آب، حداقل پنج دقیقه قبل از شستشو با آب بشویید و بشویید.

سفید کننده کلر خانگی (هیپوکلریت سدیم): بسیاری از افراد نگران ایمنی این ماده شیمیایی هستند، اما این ماده در یک ظرف ضد کودک وجود دارد و تا زمانی که آن را در آن ظرف نگه دارید، هیچ کس نباید خطر بلعیدن تصادفی را داشته باشد. آن را، مگر اینکه درب آن را خاموش بگذارید.

تمام محصولات تمیز کننده خانگی باید در یک منطقه در خانه شما نگهداری شوند. من کمد زیر سینک آشپزخانه را انتخاب می کنم، و باید به همه کودکان، از کودکان نوپا به بعد، یاد داده شود که هرگز به آنجا نروند و هیچ یک از محصولات را لمس نکنند. سفید کننده خانگی در صورت استفاده صحیح بی خطر است و تمیز کردن آن در اینجا 22 موردی است که من از سفید کننده استفاده می کنم.

تاثیر مایع سفید کننده بر رنگ پارچه ها

خرید مایع سفید کننده هم معایبی دارد. تقریباً هر کسی که تا به حال از سفید کننده کلر استفاده کرده است، داستانی در مورد بلوز یا پیراهنی دارد که با پاشیدن سفید کننده خراب شده است. سفید کننده کلر یا هیپوکلریت سدیم یک ماده شیمیایی خشن است که نه تنها رنگ را از پارچه های رنگ شده پاک می کند بلکه در واقع می تواند برخی از الیاف را حل کند. سفید کننده کلر غالباً برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن پارچه های زرد شده استفاده می شود.

اما همچنین می تواند برای ایجاد طرح های منحصر به فرد و تغییر شکل پارچه های رنگی مورد استفاده قرار گیرد. محلول خنثی سازی با مخلوط کردن 1 قسمت پراکسید هیدروژن به 10 قسمت آب ساخته می شود. قبل از شروع پروژه سفید کردن، ابتدا این را مخلوط کنید، بنابراین آماده استفاده است. محلول را می توان در یک وان پلاستیکی، سینک آشپزخانه یا واشر خود مخلوط کرد.

ابتدا دستکش لاستیکی بپوشید و یک محلول از سه چهارم فنجان سفید کننده کلر را در هر گالن آب مخلوط کنید. پارچه را در محلول غوطه ور کرده و گه گاه هم بزنید. اجازه دهید پارچه به مدت پنج تا هفت دقیقه خیس بخورد و رنگ آن را بررسی کنید تا مشخص شود چه زمانی به دلخواه شما است. محلول سفید کننده آب را بریزید و بلافاصله پارچه را به محلول خنثی منتقل کنید. پارچه را به مدت ده دقیقه در محلول خنثی کنید. محلول خنثی کننده را تخلیه کرده و پارچه را مثل همیشه بشویید.

مراحل اولیه تولید مایع سفید کننده

مراحل اولیه تولید مایع سفید کننده سفید کننده یک ترکیب شیمیایی است که از منابع طبیعی استفاده می شود و برای سفید کردن پارچه ها استفاده می شود. سفید کننده با فرایند اکسیداسیون یا تغییر ترکیب با ورود مولکول های اکسیژن کار می کند. یک لکه اساساً یک ترکیب شیمیایی است و افزودن سفید کننده باعث تجزیه مولکول ها به عناصر کوچکتر می شود به طوری که از پارچه جدا می شود.

مواد شوینده و هم زنی ماشین لباسشویی روند تمیز کردن را تسریع می کند. خواص ضدعفونی کننده سفید کننده به همین روش کار می کند – میکروب ها با وارد شدن اکسیژن تجزیه شده و بی ضرر می شوند. اگرچه در صنعت ، از فرمهای مختلف سفید کننده برای سفید کردن مواد مانند کاغذ و چوب استفاده می شود.

در اواخر قرن هجدهم ، دانشمندان یک ماده شیمیایی را کشف کردند که همان اثر چسباندن را داشت ، اما نتایج بسیار سریع تری به بار آورد. در سال 1774 ، کارل ویلهلم شیل ، شیمی دان سوئدی ، عنصر شیمیایی کلر را کشف کرد ، یک هالوژن گازی بسیار تحریک کننده ، مایل به سبز و گازی.

در سال 1785 دانشمند فرانسوی کلود برتولت دریافت که کلر یک ماده سفید کننده عالی در پارچه ها است. برخی از اپراتور های آسیاب تلاش کردند پارچه های خود را در معرض گاز کلر قرار دهند ، اما روند کار آنقدر دست و پا گیر بود و بخارات آنقدر شدید بود که به زودی این تلاش ها کنار گذاشته شد.

فروش فوق العاده مایع سفید کننده

فروشنده مایع سفید کننده این کار به صورت عمده یا جزئی توسط بسیاری از فروشندگان کشورمان انجام می شود. چندین سال است که به دلیل محبوبیت زیاد این محصول، تولید آن در بازارهای داخلی و خارجی افزایش یافته است. به همین دلیل بسیاری از این محصولات درجه یک به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

عرضه مایع سفید کننده، که به قیمت عمده فروش ها تعداد بی شماری از این محصول را در برخی از شهرها می آورند که مردم این کالاها را با قیمت ارزان خریداری کنند. افرادی که می خواهند عمده این کالاها را با قیمت ارزان تری خریداری کنند می توانند به این مراکز مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

قیمت این نوع محصول بسته به نوع، کیفیت، برند تولید کننده و غیره متفاوت است. با توجه به این که هر ساله قیمت روز این محصول توسط اداره بازرگانی به تمایم مرکز های فروش در سراسر کشور اعلام می کند اما در بعضی از شهر ها همچنان تفاوت قیمت در این نمونه ها مشاهده می شود.

شرکت های تولیدی مایع سفید کننده در کشورمان به قدری زیاد شده است که می توان انواع این نمونه ها را با طرح های مختلف در بازار داخلی مشاهده کرد. در بسیاری از شهر های ایران فروشگاه های زیادی وجود دارند که تأمین کننده انواع این محصولات می باشند.

بازار فروش مایع سفید کننده ارزان قیمت

بازار فروش مایع سفید کننده ارزان قیمت قیمت مایع سفید کننده توسط بسیاری از تولید کنندگان در کشور با کیفیت های مختلف تولید می شود و با قیمت های مختلف به بازار عرضه می شود. بسیاری از این کالاها که توسط مارک های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید می شوند ، به کشورهای مختلف جهان به ویژه کشورهای همسایه صادر می شوند.

با واردات مایع سفید کننده به این زمینه ، تولید این محصولات در کشور افزایش یافته است. به همین دلیل هر ساله بهترین مارک های تولیدی در کشور معرفی و کالاهای درجه یک آنها به کشورهای خارجی عرضه می شود. صادرات این محصول در سالهای اخیر به دلیل کیفیت بالا افزایش یافته است.

در بازار شهر های مختلف این محصول در مدل های متنوع با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. بسیاری از این نمونه ها دارای جنسی مرغوب هستند که در بعضی از مراکز فروش با قیمتی مناسب فروخته می شوند. در سال های اخیر به دلیل فروش مایع سفید کننده ارزان قیمت عمده در بعضی از مرکز های خرید و فروش خریداران این کالا اقدام به تهیه این محصول به صورت عمده کرده اند. بسیاری از این خریدار ها انواع این کالا ها را به صورت مستقیم از برخی شعبات مختلف فروش تهیه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما