بازرگانی فروش مایع دستشویی صحت در اصفهان

مایع لباسشویی  از آن دسته از محصولاتی می‌ باشد که امروزه کاربرد بسیار زیادی داشته و افراد بعد از دستشویی رفتن باید از آن استفاده نمایند. این محصول، در انواع رایحه ها و وزن های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌ شوند که هر کدام دارای بوی خوشایندی می‌ باشد.

 

پودر رختشویی صحت یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات موجود در بازار بوده است. بازرگانی فروش مایع دستشویی صحت در اصفهان، ارائه دهنده بهترین نوع این محصول می باشد.

 

 

بازرگانی فروش مایع دستشویی صحت در اصفهان

معرفی کامل انواع مایع دستشویی صحت

انواع مایع دستشویی صحت، را امروزه به راحتی می توان در بازار ‌پیدا نمود. همچنین افراد خیلی راحت می توانند قبل از خرید، با نمونه ها و رایحه های این محصول به خوبی آشنا شده و بعد برای خرید اقدام نمایند. انواع مختلف این محصول، دارای بو و عطر بسیار خوبی بوده و برای پوست افراد هیچ گونه حساسیتی به وجود نمی آورد. چراکه این خود موجب جلب توجه افراد به خود شده است.

این محصول به خوبی توانسته است جای خود را در بازار باز نماید و با توجه به غلظت و دیگر ویژگیهایی که دارد، موجب برتری یافتن آن نسبت به سایر محصولات شده است. فروشندگان اولین هدفی که از ارائه یک محصول به بازار دارندف جلب رضایت تمامی مصرف کنندگان خود می باشد. خوشبختانه تا به امروز موفق بوده علاوه بر حفظ مشتریان خود، بر میزان مشتریان خود بیفزایند و بازار فروش خود را روز به روز رونق بیشتری بخشند.

این شرکت طیف وسیعی از محصولات را داراست و برای انواع پوست ها از پوست های لطیف و حساس کودکان گرفته تا انواع پوست های بزرگسالان که شامل پوست های خشک، چرب، مختلط و حساس می شوند محصولات خاص و با کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می کند. شایان ذکر است که برندهای ماریا، تارا مروارید، اکتیوکس، سافتلکس و سپاس نیز مورد تایید شرکت بازرگانی صحت می باشد. از این رو این محصولات نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

معرفی کامل انواع مایع دستشویی صحت

قیمت مایع دستشویی صحت در بازار اصفهان

امروزه بازار خرید و فروش انواع مایع دستشویی، بسیار پر رونق بوده و افراد زیادی در این کار مشغول به فعالیت می باشند. اما اصلی ترین نکته ای که مدنظر می باشد، قیمت این محصولات می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل بی کیفیتی و نامرغوب بودن این محصول نمی باشد، بلکه به عوامل و شرایط بسیار زیادی بستگی‌ دارد.

 

این محصول امروزه بیشترین بازار فروش را داشته و از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار می باشد. قیمت انواع مختلف این محصول، با توجه به میزان و روش خرید آن می تواند متفاوت باشد. روش های خرید و فروش این محصول متفاوت بوده مثلا: در خرید و فروش به صورت عمده مسلما هزینه ها به میزان بیشتری کاهش پیدا می‌ کند.

 

ولی در کل با توجه به کیفیت و کاربردهای بسیار زیاد آن، این محصول از قیمت بسیار مناسب و پایینی برخوردار بوده است.  بازار خرید و فروش این محصول بسیار گسترده بوده و این امر به رونق یافتن اقتصاد کشور، کمک بسیار زیادی نموده است. قیمت مایع دستشویی با توجه به کیفیت و کاربردهای بسیار زیادی که دارد، بسیار‌ مناسب بوده و همین امر موجب‌ توجه و رضایت تمام افراد شده است.

 

قیمت درج شده بر روی مایع های دستشویی صحت، حداکثر قیمت برای مصرف کننده می باشد، فروشندگان با قیمت پایین‌تری این محصولات را تهیه کرده‌اند و می‌توانند با تخفیفات بسیار مناسب آن را در اختیار مشتریان قرار دهند که خوشبختانه فروشندگان فهیم استان اصفهان موقع عرضه این محصول رعایت مصرف کننده را کرده و با حداکثر تخفیف مایع دستشویی صحت را، به مشتریان ارائه می دهند.

 

قیمت مایع دستشویی صحت در بازار اصفهان

معرفی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت

شرکت صنعتی صحت، از شرکت های قدیمی هست با بیش از ۶۵ سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع محصولات شوینده مانند: انواع شامپوها، پودرهای ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایع دستشویی و ظرفشویی، محصولات مورد استفاده کودکان و همچنین محصولات بهداشتی، آرایشی و غیره فعالیت دارد.

 

این شرکت در سال ۱۳۳۵ شروع به فعالیت کرده، و در ابتدای فعالیتش به کار بسته بندی پودر سدر مشغول بوده و افتخار این را دارد که اولین شرکت تولید کننده شامپو گیاهی در ایران است. این شرکت در سال ۱۳۵۵ موفق به تولید یک نمونه از شامپوهای گیاهی شده که در زمان خود بسیار پر طرفدار و پر فروش بوده است. این شرکت در ابتدا با نام شامپو صدر صحت شروع به فعالیت کرد و سپس در سالهای اخیر به نام شرکت صنعتی و بازرگانی تغییر نام داد.

 

شرکت بازرگانی صحت یکی از شرکت‌های موفق است، که زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و به هیچ نهاد و ارگان دولتی وابستگی ندارد و از لحاظ مالی حمایت نمی شود. این شرکت علاوه بر این که محصولات خود را در ایران عرضه نموده و به مردم عزیزمان خدمت می نماید و از جانب مردم نیز به لحاظ کیفیت بالای محصولات مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است، محصولات خود را به کشورهای همسایه و خاورمیانه نیز صادر می‌کند.

 

همچنین دارای نمایندگی فروش در این کشورها می باشند. برخی از بازارهای هدف محصولات این شرکت عبارتند از : بازار کشورهای عراق ،سودان، افغانستان، یمن، عمان، کویت، قطر، عربستان سعودی، آذربایجان، لبنان، تاجیکستان، امارات متحده عربی، پاکستان و … که در میان مردم این کشورها دارای طرفداران زیادی می باشد و همچنین از محصولات پر فروش به حساب می آید.

 

همچنین این شرکت در شهرهای بزرگ کشور عزیزمان ایران دارای شعب و نمایندگی‌های فعال است که یکی از موفق ترین شعبه این نمایندگی ها، بازرگانی فروش محصولات صحت در اصفهان می باشد. بازرگانان، تجار و کسانی که قصد ارتباط با شرکت صنعتی و بازرگانی صحت را دارند، می توانند از طریق شماره تلفن، وب سایت و ایمیل با این شرکت ارتباط برقرار کرده و درخواست همکاری دهند. همچنین کلیه مشتریان و عزیزانی که از این محصولات استفاده می‌کنند.

 

در صورتی که هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده ای داشته باشند، می‌توانند به درگاه اینترنتی این شرکت متصل شده و پیشنهادات و انتقادات خود را ثبت نمایند، و همچنین مطمئن باشند که شرکت صحت در اسرع وقت به کلیه پیشنهادات و انتقادات و درخواست‌های همکاری رسیدگی می نماید و پاسخ می دهد.

 

معرفی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت

آشنایی با انواع محصولات شوینده صحت

شرکت صنعتی صحت انواع محصولات شوینده صحت و کرم ها را تولید میکند. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از رایحه های طبیعی و دلنشینی برخوردار هستند. به عنوان نمونه در زیر به برخی از این محصولات اشاره می کنیم:

  1. انواع شامپوی سر مناسب برای موهای چرب، خشک و معمولی
  2. انواع نرم کننده های مو مناسب برای موهای چرب، خشک، معمولی و رنگ شده
  3. انواع شامپو بدن متناسب برای کلیه پوست ها با رایحه و رنگ های متفاوت و همچنین شامپو بدن کرمی
  4. مایع دستشویی با انواع رایحه ها و متناسب با پوست های متفاوت
  5. مایع ظرفشویی با رایحه های دلنشین
  6. انواع صابون های دست و صورت مناسب برای انواع پوست ها
  7. پودر ماشین لباسشویی با انواع رایحه ها و متناسب با نوع بافت پارچه و پاک کنندگی مناسب
  8. پودر ماشین ظرفشویی بدون برجای گذاشتن اثر یا بویی بر روی ظروف
  9. شامپوی سر و بدن بچه متناسب با پوست حساس کودکان
  10. مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده صحت مناسب جهت پاکیزگی البسه، ظروف و سطوح
  11. محصولات تمیز کننده سطوح متناسب با انواع سطوح و جرم ها
  12. انواع خمیر دندان
  13. انواع شوینده هایی که بر پایه گیاهی است و مضرات کمتری بر روی پوست دارند و مناسب برای افراد دارای پوست های حساس می باشد.

 

شایان ذکر است که انتخاب محصول مناسب، به سلامتی پوست، مو و سلامت کلی بدن شما کمک خواهد کرد برخی افراد معتقدند که شوینده ها تاثیری بر سلامت انسان ندارند. اما بعضی از شوینده ها می توانند، بسیار مضر و خطرناک یا حتی سرطان زا باشند. بنابراین توصیه می شود در انتخاب محصولات دقت کنید تا خدای ناکرده متحمل مضرات استفاده از آنها نشوید.

 

شرکت صنعتی صحت دارای محصولات باکیفیت و بی ضرر برای پوست، مو و بدن می باشد. مصرف کنندگان عزیز می توانند با خیال راحت محصولی را مناسب با پوست، مو و سبک زندگی خود انتخاب نموده و با خیال راحت مصرف کنند.

 

انواع مایع دستشویی صحت را بشناسید

شرکت بازرگانی صحت، موفق به تولید انواع مایع دستشویی صحت شده که این محصولات از کیفیت خوبی برخوردار هستند که ما آنها را به دو دسته، یکی بر اساس نوع بسته بندی و دیگری بر اساس دارا بودن فرمولاسیون های متفاوت تقسیم بندی می کنیم. در ابتدا انواع بسته بندی خدمت شما ارائه خواهد شد که عبارتند از:

  1. ۴۰۰۰ گرم
  2. ۵۰۰ گرم

 

این مواد در بسته بندی های چهار لیتری برای مصارف صنعتی، شرکت‌ها و موسسات بزرگ مانند: بیمارستانها، رستورانها، ادارات و مراکز آموزشی، تفریحی و رفاهی از این مایع دستشویی استفاده می شود. همچنین خانواده‌ها می‌توانند برای صرفه جویی در سبد اقتصادی خود از آنها استفاده کنند. بسته‌بندی‌های ۵۰۰ میلی لیتری، بیشتر برای مصارف خانگی است با انواع رایحه های مختلف و متناسب با انواع پوست ها و سلیقه ها تولید شده است.

 

اما از حیث فرمولاسیون نیز، مایع دستشویی صحت انواع متفاوت داشته و می توان آنها را به شکل زیر دسته بندی کرد:

  1. مایع دستشویی صدفی
  2. مایع دستشویی ساده
  3. مایع دستشویی فومی
  4. مایع دستشویی گلیسیرینه
  5. مایع دستشویی ویتامینه

اما این مایع های دستشویی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند، و کدام یک از کیفیت بهتری برخوردار هستند، همچنین کدام یک صرفه اقتصادی بهتری دارد …؟

مایع دستشویی صدفی فرمولاسیونی شبیه به صابون‌های جامد دارد. همچنین به این صابون ها از لحاظ ترکیبی نزدیک تر است همچنین در ترکیبات آنها از گلیسرین استفاده شده که از خشکی پوست، بیماری اگزما همچنین خارش و قرمزی پوست جلوگیری می کند. این مایع دستشویی به نسبت مایع دستشویی ساده، از غلظت بیشتری برخوردار است.

 

بنابراین توصیه می شود برای مصارف خانگی و افرادی که دارای پوست های خشک و حساس هستند، از مایع دستشویی صدفی استفاده کنند. مایع دستشویی ساده، به نسبت مایع دستشویی صدفی از غلظت کمتری برخوردار است. همچنین از لحاظ قیمتی دارای قیمتی متناسب‌تر و پایین تر نسبت به مایع دستشویی صدفی است.

 

مایع دستشویی ساده، مناسب برای اماکن عمومی موسسات و شرکت ها بزرگ که روزانه افراد زیادی رفت و آمد کرده و همچنین افرادی که از پوست های خشک و حساس برخوردار نیستند. در سال‌های اخیر محصولی به انواع مایع های دستشویی اضافه شده، به نام مایع دستشویی فومی که این مایع به صورت کف بوده و به نسبت مایع های دستشویی ساده و صدفی مزیت های دیگری را دارد. که به آنها اشاره می کنیم:

  1. اولین مزیت استفاده از صابون های فومی صحت، مقرون به صرفه بودن آن است. به دلیل اینکه به صورت کف هستند از لای انگشتان بیرون نمی ریزند و یا اینکه از ظرف صابون هدر نمی روند و چون به دست نمی چسبند از آب و مواد شوینده کمتر استفاده می شود.
  2. همچنین به حفظ محیط زیست کمک می کند و به نوعی می توان گفت دوستدار طبیعت هستند. صابون های فومی، به دلیل ترکیباتی که در ساخت آنها استفاده شده نسبت به صابون های ساده و صدفی برای کودکان مناسب تر هستند.
  3. محصول دیگر این شرکت مایع دستشویی گلیسیرینه صحت است، که پوست را خشک نمی کند و باعث نرمی و لطافت و آبرسانی به پوست می گردد. مایع دستشویی گلیسیرینه، مناسب برای پوست های خشک و حساس می باشد.
  4. مایع دستشویی ویتامینه صحت، که در ترکیبات آن ها از ویتامین های A , B ، C و … استفاده شده است که علاوه بر این که پاکیزگی و رطوبت پوست را حفظ می کند.

 

انواع مایع دستشویی صحت را بشناسید

ترکیبات مایع دستشویی چیست؟

ترکیبات مایع دستشویی صحت، باکیفیت بوده و دارای استانداردهای ملی و بین المللی می باشد. همچنین متناسب با آب و هوای ایران و مناطقی که محصولات به آنجا صادر می شود، تهیه می گردد و مصرف کنندگان عزیز با خیال راحت می توانند از این محصولات استفاده کنند.

به طور کلی در فرمولاسیون صابون‌های مایع از مواد زیر استفاده می شود :

  1. ترکیباتی که تولید کف می کنند
  2. نرم کننده ها
  3. الکل
  4. امولسیون ها
  5. تقویت کننده های لیپیدی
  6. اسانس ها و رنگ ها
  7. پایدار کننده های کف
  8. سورفکتانت ها
  9. فیلترهای UV
  10. گلیسرین
  11. ترکیبات آنتی باکتریال
  12. مواد نگهدارنده

و بسته به اینکه برای چه نوع پوستی تهیه شود موادی دیگری علاوه بر مواد بالا به آنها اضافه میشوند مانند:

  1. انواع روغن ها به طور مثال روغن بادام، نارگیل و غیره
  2. انواع ویتامین ها مانند ویتامین E  B5  C و …

 

به عنوان مثال: موادی مثل گلسیرین و انواع روغن ها مانند روغن بادام که در تولید این محصول بکار می روند، باعث نرمی و لطافت پوست می شود و همچنین از آسیب دیدن پوست در برابر شستشوی مداوم جلوگیری می کند. در فرمولاسیون انواع مایع دستشویی صحت از موادی استفاده شده، که ضد انواع میکروبهاست هستند و از بیماری هایی که توسط باکتری ها ، ویروس ها و قارچ ها تولید می شود جلوگیری می کند.

 

در برخی از مایع های دستشویی، از انواع ویتامین ها به خصوص ویتامین E و B5 بسته به نوع مایع دستشویی استفاده شده است. این موضوع باعث آبرسانی و ویتامینه شدن پوست و نرمی و لطافت پوست می گردد. عصاره هایی که در ترکیبات مایع دستشویی صحت استفاده می شود، مانند: عصاره خیار از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث آبرسانی و لطافت بیشتر به پوست می گردد.

مهمترین مشخصات مایع دستشویی خوب

مهمترین مشخصات مایع دستشویی خوب عبارتند از :

  1. متناسب با آب و هوای منطقه زندگی فرد
  2. اثر پاک کنندگی بالایی داشته باشد
  3. متناسب با پوست فرد انتخاب شود
  4. دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا باشد
  5. به راحتی و سهولت بتوان آن را تهیه کرد
  6. رایحه مناسب و دلنشین داشته باشد
  7. دارای بسته بندی متناسب با نوع مصرف باشد
  8. در اثر تغییرات دما تغییر شکل ندهد
  9. پوست را خشک نکرده و ایجاد حساسیت نکند.

می‌توان گفت که مایع دستشویی صحت دارای کلیه مشخصات بالا می باشد و در بین مصرف کننده های داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

مهمترین مشخصات مایع دستشویی خوب

مایع دستشویی خوب از کجا بخرم؟

یک مایع دستشویی خوب و با کیفیت را می توان، به صورت مستقیم از نمایندگی های مجاز فروش محصولات صحت در سراسر کشور و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای که محصولات صحت را عرضه می کنند و یا می توانید به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین و درگاه های فروش مجاز معتبر، تهیه کنید.

 

جهت مقرون به صرفه بودن و اطمینان از کیفیت و اصل بودن محصول، می توانید محصولات را به صورت خرید مستقیم از شرکت صحت انجام دهید. از این رو با مراجعه به وب سایت این شرکت و پر کردن فرم طراحی شده که بر روی وب سایت این شرکت ها قرار دارد و به راحتی در دسترس همه متقاضیان است، اقدام به خرید مستقیم انواع مایع دستشویی و همچنین کلیه محصولات این شرکت نمایید.

 

قیمت کلی مایع دستشویی صحت در سال جدید

به طور کلی می‌توان گفت قیمت مایع دستشویی صحت با توجه به کیفیت محصولات، نسبت به سایر مایع های دستشویی شرکت های دیگر، مناسب تر بوده و به رفاه حال مشتریان توجه ویژه ای شده است. اما در مقایسه داخلی محصولات این شرکت، با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت محصولات قیمت ها با یکدیگر متفاوت است.

 

شایان ذکر است که کلیه محصولات صحت را اگر از درگاه‌های اینترنتی تهیه کنید. حتماً تخفیفات خوبی را دریافت خواهید کرد، همچنین زمانی که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرید می کنید، تخفیف فروشگاهی این محصولات شامل شما شده، و شما میتوانید با تخفیفات بهتری به نسبت وقتی که از فروشگاه های محله ای خرید می کنید، این محصولات را تهیه کنید.

 

راه دیگری که می توانید با قیمت مناسب تری مایع دستشویی صحت را تهیه کنید، تهیه این محصولات به صورت عمده و همچنین خرید مستقیم از شرکت بازرگانی صحت و یا نمایندگی های فروش مجاز محصولات صحت می باشد. محصولات این شرکت، به راحتی با انواع برندهای داخلی و خارجی رقابت می کند و همچنین به جرأت می توان گفت، بسیاری از برندهای معتبر را پشت سر می گذارد.

 

قیمت کلی مایع دستشویی صحت در سال جدید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما