برترین فروشنده مایع دستشویی حاوی گلیسیرین

مایع دستشویی حاوی گلیسیرین یکی از انواع مواد شوینده و بهداشتی است که در ابعاد مختلفی عرضه می شود، امروزه با پیشرفت و گسترش تکنولوژی اکثر مایه های دستشویی از بویی ملایم و خوبی برخوردار هستند این خاصیت به دلیل استفاده از گلیسیرین و مواد عطری در ترکیبات آنهاست.

مایع های دستشویی جدید که حاوی گلیسیرین هستند فرمولاسیون های منحصر به فردی دارند، این دسته از محصولات علاوه بر پاک کردن دست موجب ضدعفونی کردن آن نیز خواهند شد و تمامی میکروب های دست را از بین می‌برند.

برترین فروشنده مایع دستشویی حاوی گلیسیرین

مشخصات مایع دستشویی حاوی گلیسیرین

مشخصات مایع دستشویی حاوی گلیسیرین مواد اولیه استفاده شده در تولید صابون عموماً شامل آنزیم ها و مواد معطر گلیسیرین و مواد قلیایی هستند که روش های متفاوتی برای فرآوری صابون وجود دارد که در تمام این روشها گلیسیرین به عنوان یک عامل خوشبو کننده و مرطوب کننده عمل می‌کند، پس از استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از کرمهای مرطوب کننده نخواهید داشت.

در تولید مایع دستشویی حاوی نرم کننده مولکول هایی در تولید این دسته از محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند دارای دو قطب میباشد یک قطب آنها با مواد چرب واکنش داده و قطب دیگر با آب واکنش میدهد خاصیت پاک کنندگی این مایع به علت وجود همین مولکول هاست، که گلیسیرین به عنوان یک عامل خوشبو کننده و مرطوب کننده عمل میکند.

کارشناسان بهداشت توصیه می‌کنند که از مایع دستشویی به جای سبحان استفاده شود، زیرا علاوه بر اینکه قدرت پاک کنندگی بیشتری نسبت به مواد صابونی دارد و ابتلا به بیماری های ویروسی و میکروبی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، مایع دستشویی برای اگزما نیز بسیار مفید بوده و می تواند مشکلات و ناراحتی های پوستی نظیر التهاب و خارش را درمان کند.

راهنمای خرید مایع دستشویی فوم

راهنمای خرید مایع دستشویی فوم مایع فوم دستشویی به دلیل آماده بودن به منظور استفاده دارای مزایای منحصر به فردی می باشد که می توان چند مورد از آنها را اینگونه نام برد؛به دلیل آبگونگی مایع فوم یک قطعه مایع فوم در پمپ مایع دستشویی تبدیل به حجم قابل ملاحظه‌ای مایع کف می شود که برای یک بار شست و شو کفایت میکند.

همچنین مایع فوم دستشویی نسبت به مایع صابون بیش از ۶۰ درصد صرفه جویی دارد که با توجه به کف آماده فوم دستشویی شستشوی کاملاً بهداشتی دست آسان‌تر می‌شود لذا خردسالان و کهنسالان به راحتی از آن استفاده کرده و سطح بهداشت عمومی و فردی بالاتر می رود.

یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود این است که فوم دستشویی بهتر است یا مایع دستشویی مایع فوم دستشویی نسبت به مایع صابون بیش از ۶۰ درصد صرفه‌جویی دارد این مقدار صرفه جویی نسبت به مایع صابون بسیار قابل توجه است، همانطور که مایع دستشویی به سرعت جای قالب‌های صابون را گرفت مایع دستشویی فوم نیز جزو جدیدترین سیستم های شستشو می باشد.

همچنین دور ریز مایع دستشویی سنتی از بین انگشتان دست تا حدود ۱۰ درصد دانشجوی مایع صابون از جامعه بیش از ۵ درصد می باشد، مایع صابون به دلیل غلظت زیاد به دیواره ظروف انتقال چسبیده و این مقدار نیز در حدود ۳ درصد می باشد که برای مایع فوم دستشویی هیچکدام از دورریزهای بالا اتفاق نمی افتد.

بهترین تولیدکنندگان مایع دستشویی حاوی گلیسیرین

بهترین تولیدکنندگان مایع دستشویی حاوی گلیسیرین باید بدانید که مایع دستشویی بی رنگ در حجم ها و سایت های متفاوتی عرضه و صادر می‌شود اگر به حجم زیادی از این مایع برای مصرف روزانه خود احتیاج دارید می توانید سایز بزرگ را سفارش دهید لازم به ذکر است که سایزهای کوچک این محصول نیز موجود می باشد که برای استفاده در اماکن عمومی و خانه مناسب هستند.

مایع دستشویی یکی از محصولات شوینده در گروه مواد بهداشتی و ترکیبات تمیز کننده است که به جای استفاده از صابون که در زمانهای گذشته برای شستشو دست ها بسیار متداول بوده جایگزین شده، در نتیجه کارخانه های تولید کننده محصولات بهداشتی برای پوست دست و صورت سعی می‌کردند انواع صابون های متنوع را طراحی و تولید کنند و الان مایع دستشویی را.

برخی از افراد تمایل به خرید مایع دستشویی طبیعی بدون بو را دارند زیرا رایحه نمونه‌های دیگر مورد پسند آنها نیست نوع مایع خریداری شده تا حدود زیادی به سلیقه مشتری بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما