بزرگ ترین کارخانه تولید پودر لباسشویی در کشور

این روزها وقتی برای خرید به فروشگاه ها سر میزنیم با انواع مختلفی از شوینده ها مواجه می شویم که در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر انتخاب را برای مشتریان با سختی روبرو میکنند . لذا در این بین یک کارخانه تولید پودر لباسشویی باید به فاکتورهای زیادی برای برنده شدن در این عرصه توجه کند . 

ورود شوینده های بهداشتی صنعتی به بازار ، مدیون پیشرفت علم و صنایع شیمیایی در دوران جنگ جهانی اول و کمبود شدید چربی برای تولید صابون بود . اولین کشوی که اقدام به تولید شوینده مصنوعی کرد کشور آلمان بود . در اوخر دهه ۱۹۲۰ و اویل ۱۹۳۰ با ساخت آلکیل نفتالین سولفونات ها و پس از جنگ جهانی دوم با پیدایش آلکیل بنزن سولفونات ها زمینه پیدایش پودرهای رختشویی فراهم شد . نخستین شوینده تجاری در سال ۱۸۷۸ توسط  آلمان وارد بازار شد . 

بزرگ ترین کارخانه تولید پودر لباسشویی در کشور

بزرگ ترین کارخانه تولید پودر لباسشویی در ایران

بزرگ ترین کارخانه تولید پودر لباسشویی در ایراناستفاده از پودر شوینده در ایران به دهه ۱۳۳۰ می رسد . بعد از آن با افزایش آگاهی مردم استفاده از این پودرها نیز افزایش یافت . 

 ایران جزو چهار گروه بزرگ مصرف کننده مواد شوینده پودری و مایع در جهان است . به همین دلیل در ایران با تعدد برندهای مختلف پودر ماشین لباسشوبی مواجه هستیم . که در این بین کارخانه های بسیاری به تولید پودرهای لباسشویی می پردازند . در اين ميان شركت هاي بزرگ ايراني تحت ليسانس المان مي باشند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه پودر لباسشویی تولید کنیم؟ 

مواد اولیه پودر لباسشویی عبارتند از : 

_ سورفاکتانتها 

_ بیلدرها ( سازنده ها )

_ کربنات ها 

_ کربوکسیلاتهای آلی  

_ اجزای کمکی 

_ سیستمهای بلیچ

_ اپتیکال برایتنرها 

در طی ۳۵ سال گذشته نقش آنزیم ها در شوینده ها به یک افزودنی کلیدی تبدیل شده است . وسیع ترین کاربرد آنزیم ها در تولید شوینده های البسه خانگی است . آنزیم ها خواص پودر ماشین لباسشویی را افزایش می دهند . 

پنجاه درصد از شوینده های اروپا با شعار حاوی آنزیم یا اثر بیولوژیکی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی مکانیکی باعث کاهش دمای شستشو از ۹۰ درجه به ۶۰ درجه و نهایتا ۴۰ درجه میشود . 

عرضه بدون واسطه پودر لباسشویی در کشور

عرضه بدون واسطه پودر لباسشویی در کشورشرکت های بیشماری به عرصه بدون واسطه و مستقیم پودرهای شوینده می پردازند . که از جمله آنها می توان به کارخانه تولید پودر لباسشویی در یزد  اشاره کرد . شرکت  یزد تولید کننده انواع پودر های شوینده دستی و ماشینی حاوی ۶ آنزیم با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در حال صادرات به کشورهای مختلف است . اين توليدكننده در يزد بدون واسطه به اقصي نقاط كشور پودر عرضه مي نمايد.

فروش پودر لباسشویی به قیمت درب کارخانه

فروش پودر لباسشویی به قیمت درب کارخانهعده ای از کارخانه ها مودر را به صورت فله ای به فروش می رسانند . قیمت پودر لباسشویی فله ای در بازار با توجه به شرکت ها و کیفیت های مختلف متفاوت است . و با تحقیق می توان به پودری با کیفیت و قیمتی مناسب دست پیدا کرد . 

تولید انواع مختلف پودر لباسشویی در سراسر ایران

تولید انواع مختلف پودر لباسشویی در سراسر ایرانپودرهای شوینده انواع مختلفی دارند و به دو دسته دستی و ماشینی تقسیم می شوند . تا به حال از خود پرسیده اید فرق پودر دستی با ماشینی در چیست ؟ 

پودرهای دستی و ماشینی در ترکیبات خود با هم تفاوت دارند . پودر دستی بیشتر از پودر ماشینی کف میکند و ممکن است از مخزن شستشوی ماشین خارج شوند و به قسمتهای دیگر وارد شده و صدمه بزنند . اگر از پودر ماشین لباسشویی به جای پودر دستی برای شستشو با دست استفاده شود به خاطر ترکیبات متفاوت این پودرها سبب سوزش ، خارش  و ایجاد حساسیت در پوست دستها میشود . فرق دیگر انها در زمان حل شدن انها در آب است . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما