توزیع کننده مایع ظرفشویی ایرانی

همانطور که می دانید مایع ظرفشویی ایرانی سال هاست که به عنوان یک مایع ضد عفونی کننده برای تمیز کردن انواع ظروف در منازل توسط خانم های خانه دار مورد استفاده قرار می گیرد. این مایع ظرفشویی عمده با داشتن افزودنی های جانبی مانند رنگ و اسانس بو دار دارای قیمت مصوبی است که هم می تواند در اندازه های زیاد به فروش برسد و هم در حجم های کمتر در منازل و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار بگیرد.

توزیع کننده مایع ظرفشویی ایرانی

اطلاعاتی درباره مایع ظرفشویی خانگی

اطلاعاتی درباره مایع ظرفشویی خانگی شایان ذکر است که بدانید امروزه خرید در بستر اینترنت به یکی از رایج ترین و معمولی ترین راه ها برای تجارت و داد و ستد تبدیل شده است، به گونه ای که حجم زیادی از مبادلات بین افراد در این فضا انجام می شود. این راه یکی از سریع ترین و اطمینانی ترین راه ها برای خرید مایع ظرفشویی فله ای و بسته بندی شده می باشد، چرا که باعث می شود در زمان کوتاهی جنس مورد نظر به راحتی به دست مشتری یا خریدار برسد.

مرکز فروش مایع ظرفشویی ضد عفونی به صورت مجازی می تواند خیلی سریع بهترین مایع های ظرفشویی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و کاری کند که آن ها خیلی راحت نسبت به خرید مجاب شوند. خرید این مایع به صورت مستقیم اینترنتی خیلی سریع تر انجام شده و وقت و هزینه کمی از شما می گیرد، بنابراین بهتر است که این خرید را به این فضا اختصاص دهید، تا دیگر مجبور نباشید وقت خود را در خیابان و بازار برای پیدا کردن این شوینده بگذرانید.

مزیت های خاص مایع ظرفشویی ضد عفونی

مزیت های خاص مایع ظرفشویی ضد عفونی مایع ظرفشویی بدون بو در نمایندگی های انحصاری این ماده شوینده هر روز برای رفع نیازهای داخلی بازار، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب وارد چرخه عرضه و پخش می شود. در این نمایندگی تنها می توان این مایع را دید و آن را به صورت عمده و فله ای یا در حجم های کوچکتر مصرف کرد.

یکی از ویژگی های مهمی که باید تولید کنندگان این مواد در نظر داشته باشند، نرم کنندگی و محافظت پوست در برابر ترکیبات شیمیایی قوی و پایدار است، به گونه ای که کیفیت مایع باید به گونه ای باشد که حتی اگر بدون دستکش شستشو هم انجام شود و دست پوسته پوسته نشود.

مایع ظرفشویی خانگی در سازمان ها و ارگان های دولتی، مدارس، سالن های غذاخوری، تالارها، رستوران ها، مساجد، دانشگاه ها، مکان های عمومی مانند بیمارستان ها و درمانگاه ها به صورت فله ای و در حجم های زیاد 4 الی 10 لیتری، در دبه های پلاستیکی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ولی اگر مقدار مصرف شما در حد مصارف خانگی و برای منزل می باشد، بهتر است این مایع در حجم های کوچک 1 و 1/5 لیتری و با بسته بندی های شیک و زیبای پلاستیکی مورد استفاده قرار بگیرد.

محتویات مایع ظرفشویی برای تمیز کردن انواع ظروف در منزل موارد زیر است: فعال کننده های سطحی مانند گروه های آنیونیک مانند سولفوریک اسید فیلر کننده ها شامل سولفات ها و نمک ها نرم کننده ها و مرطوب کننده ها مثل گلیسیرین برای لطافت دست ها خنثی کننده ها مانند سود سوز آور و مواد جانبی که شامل رنگ و اسانس بوده و برای عطری کردن مایع های ظرفشویی در ترکیب حضور می یابند.

بارز ترین ویژگی مایع ظرفشویی بدون بو

بارز ترین ویژگی مایع ظرفشویی بدون بو همانطور که گفتیم امروزه استفاده از مایع ظرفشویی به دلیل خاصیت شویندگی ملایم و قدرت پاک کنندگی خوب در بین مردم خیلی پر رنگ شده است. مایع ظرفشویی پر کاربرد ترین محصول شوینده در بین مردم می باشد و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. از دلایل مرغوبیت مایع ظرفشویی می توان به استفاده از مواد اولیه با کیفیت با قدرت پاک کنندگی بالا در تولید این محصول اشاره کرد. همچنین این مایع برای تمام پوست ها مناسب می باشد.

و ایجاد حساسیت نمی کند. مایع ظرفشویی ذغالی که امروزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد از آسیب زدن به دست ها و ایجاد مشکلات پوستی جلوگیری می کند. از ویژگی های بارز این مایع ذغالی می توان به قدرت پاک کنندگی بالای آن اشاره کرد. همچنین باعث براق شدن، لکه زدایی و چربی زدایی ظروف نیز می شود. مایع ظرفشویی کرمی نیز خیلی پر طرفدار و پر فروش می باشد زیرا این محصول خاصیت نرم کنندگی و مرطوب و لطیف کردن پوست را دارد و در رایحه های متنوعی در بازار موجود می باشد.

امروزه در کشور ما کارخانه های زیادی انواع برند های مایع ظرفشویی را با رایحه های متنوع و کیفیت بسیار عالی در وزن های گوناگون و بسته بندی های شیک و جدید تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند.

این محصول علاوه بر اینکه از بازار فروش خوبی در داخل کشور برخوردار می باشد به دلیل کیفیت بسیار بالای خود در بازار های جهانی نیز خیلی پر طرفدار و پر فروش می باشد به همین دلیل میزان زیادی از این کالا به کشور های دیگر صادر می شوند که از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و موجب رونق اقتصادی نیز می گردد. مصرف کنندگان می توانند این محصول را به صورت عمده و یا جزئی از عمده فروشی های موجود در سراسر کشور خریداری کنند.

قیمت انواع مایع ظرفشویی به عوامل مختلفی مانند : کیفیت، وزن، نوع بسته بندی، برند تولید کننده، نحوه خرید و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد و دارای قیمت ثابت و مشخصی نیست.

صادر کننده مایع ظرفشویی ایرانی

صادر کننده مایع ظرفشویی ایرانی صادرات مایع ظرفشویی یکی از اجزای جدا ناپذیر آشپزخانه و کنار سینک می باشد که در هر خانه ای به حداقل یک نوع آن حال در هر برند و کیفیتی که باشد نیاز است. این مایع قابلیت های بسیاری در پاک کردن انواع ظروف دارد. علاوه بر استفاده در شستن ظرف ها می توان برای پاک کردن برخی مبلمان، پاک کردن کف خانه، تمیز کردن برخی لکه های لباس، کابینت های آشپزخانه و حتی برخی جواهرات از آن بهره گرفت.

نگهداری مایع ظرفشویی کار چندان سختی نمی باشد. بهتر است مایع ظرفشویی در محیط سایه و داخلی خانه قرار داده شود. حتی الامکان از ظرف های پمپی برای نگهداری و مصرف مایع ظرفشویی استفاده کنید که از هدر رفت آن جلوگیری می کند.

می توانید برای عملکرد بهتر و تمیز تر شدن ظرف ها، مقداری از مایع ظرفشویی را با قدری سرکه سفید در درون ظروف پمپی بریزید، آن ها را هم بزنید تا قاطی شوند، این کار باعث می شود تا میکروب ها کاملا از بین بروند و حتی به سفید تر شدن ظرف ها نیز کمک می کند. مابقی مایع ظرفشویی را در همان ظرف های بزرگ چند لیتری در داخل کابینت زیر سینک نگهداری نمایید. طول عمر استفاده از مایع ظرفشویی زیاد می باشد و عوامل محیطی چندان تاثیری در خراب شدن آن ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما