توزیع کننده پودر رختشویی دستی سافتلن

پودر رختشویی یکی از لوازم مورد نیاز جهت پاکسازی و تمیز کردن انواع لباس و منسوجات پر کاربرد در منزل است. این پاک کننده ها به دو صورت دستی و ماشینی در تمامی فروشگاه ها و س*** مارکت های سراسر کشور وجود دارد. در این مطلب قصد داریم پیرامون موضوعاتی از قبیل پودر رختشویی دستی سافتلن، خرید پودر رختشویی باکیفیت، قیمت روز پودر رختشویی، خرید پودر رختشویی دستی، عرضه مستقیم پودر رختشویی، تولید پودر رختشویی عمده، عرضه پودر رختشویی قوی و قیمت باورنکردنی پودر رختشویی صحبت کنیم.

توزیع کننده پودر رختشویی دستی سافتلن

آشنایی بیشتر با پودر رختشویی دستی سافتلن

آشنایی بیشتر با پودر رختشویی دستی سافتلن

پودر پودر رختشویی دستی سافتلن یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروهای رختشویی به شمار می رود. این پاک کننده قوی با سابقه بسیار و آنزیم ها و موادی که در ساخت و تولید آن به کار رفته است لطافت، پاکیزگی و بهداشت فراوانی را برای لباس و انواع منسوجاتی که با دست با آن شسته می شود به ارمغان می آورد.

انواع پودرهای رختشویی موجود در بازار پودرهایی هستند که جملگی به دو نوع دستی و ماشینی طبقه‌بندی می‌شوند و هر یک ساخته شده و محصول تولیدی برند های مختلف شرکت های داخلی می باشند. پودر رختشویی سافتلن نیز یکی از انواع پودرهای رختشویی است که به دو نوع دستی و ماشینی تولید و روانه بازار می شود.

پودر سافتلن نیز همانند سایر پودر هایی که برای شستشوی لباس به کار می‌رود دارای تبلیغات و آگهی های بازرگانی تلویزیونی فراوانی بوده که به دلیل کیفیت بالای این محصول موجب شده تا محبوبیت زیادی در بین بانوان پیدا کند و خریداران آن روز به روز افزایش یابد. برند سافتلن یکی از برندها در ایجاد پاکیزگی و تولید مواد بهداشتی می باشد که محصولات متعددی از جمله پودر لباسشویی، دستمال کاغذی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و امثال آن را تولید و به بازار عرضه می کند.

پودر رختشویی دستی سافتلن از آنزیم های متعدد و با کیفیت بالا تشکیل شده که موجب پاک کنندگی بدترین و سخت ترین و در عین حال تیره ترین لکه‌های روی لباس و سایر منسوجات می‌ شود.

یکی از مواردی که بر درجه کیفی انواع پودر رختشویی تاثیر بسزایی دارد قدرت کف کنندگی هرچه بیشتر این ماده پاک کننده به شمار می رود. علت این امر آن است که پودرهای دستی معمولاً فاقد آنزیم هستند و در عین حال قدرت پاک کنندگی بالایی جهت چربی زدایی و انواع لکه زدایی های متعدد دارند. ضمن این که کف بالایی از این پودرها در آب تولید می شود. حتی در مواردی دیده شده است که پودرهای دستی با آب سرد هم به همان اندازه ای کف می کنند که با آب گرم کف دارند.

عوامل موثر بر کیفیت پودر رختشویی دستی

کیفیت پودر لباسشویی از هر نوع و هر برند یا تولید کننده ای که باشد به چند عامل مختلف بستگی دارد. یکی از این عوامل تعداد و میزان و البته نوع آنزیم هایی است که در تولید این پودر ها به کار می رود. لازم به ذکر است که نوع آنزیم ها، رنگدانه هایی که در تشکیل این آنزیم ها به کار رفته و میزان پاک کنندگی پودر از عوامل موثری به شمار می ‌روند که بر درجه کیفی انواع پودرهای لباسشویی اعم از دستی و ماشینی تأثیر بسزایی دارند.

پودر رختشویی دستی به علت این که قرار است پاک کنندگی لباس ها را با قدرت دست ها ترکیب کرده بایستی آنزیم های قوی تری در مقایسه با پودرهای رختشویی و لباسشویی ماشینی داشته باشد تا بتواند همان عملکردی را برای پاکیزگی لباس ها ارائه کند که پودرهای ماشینی ارائه می نمایند. درجه کیفی این مواد پاک کننده ای که برای شست و شوی لباس ها با دست مورد استفاده قرار می ‌گیرند بستگی به همان عواملی دارد که پیش تر به آن اشاره شد.

لازم است خاطرنشان کنیم که غالب پودرهای رختشویی دستی از هر برندی که باشند معمولاً فاقد آنزیم بوده و یا آنزیم هایی دارند که کمترین حساسیتی ایجاد نمی‌ کند اما در عین حال از قدرت پاک کنندگی بالا و کف کنندگی بسیار برخوردار است.

حفظ لطافت دست با پودر رختشویی دستی مرغوب

حفظ لطافت دست با پودر رختشویی دستی مرغوب

قدرت، تعداد و نوع آنزیم های به کار رفته در مواد پاک کننده ای که با دست به شست و شوی لباس ها و انواع منسوجات می‌ پردازند باید به گونه‌ ای باشد که پس از شست و شو با دست ها، دست ها آسیب نبینند یا پوسته پوسته نشوند، دچار التهاب و قرمز شدگی نگردند و به طور کلی کمترین آسیب یا حساسیتی بر پوست ها ایجاد نشود.

ناگفته نماند که پودر‌های رختشویی دستی از هر نوع برند یا تولید کننده‌ای که باشند همچنان ممکن است آسیب‌های اندک یا حساسیت های کوچک و سطحی را بر پوست دست وارد نمایند چرا که هرچه نباشد این آنزیم های به کار رفته در مواد شوینده و پاک کننده نوعی مواد شیمیایی پاک کننده قوی به حساب می‌آیند که برای برطرف کردن انواع لک و آلودگی از لباس ساخته شده اند. پس طبیعی است که حتی حساسیت های خیلی کوچک و سطحی را بر پوست دست وارد کنند.

تاثیر پودر رختشویی خوب بر پارچه های نخی

همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، پودرهایی که برای شست و شوی انواع لباس یا رخت اعم از دستی و ماشینی تولید و روانه بازار می ‌شوند چنانچه از درجه کیفی بالایی برخوردار باشند، آنگاه می توانند بهترین تاثیر را در برطرف نمودن انواع لکه ها، چربی ها و آلودگی هایی که بر پارچه ها و لباس ها وجود دارد داشته باشند.

تاثیری که پودرهای لباسشویی با درجه کیفی بالا بر پارچه های نخی می ‌گذارند به این صورت است که هر چه قدرت آنزیم های به کار رفته در این مواد پاک کننده بیشتر باشد، آنگاه برطرف شدن لک ها، چربی ها و انواع آلودگی ها از روی پارچه های نخی سریع تر و عمیق تر انجام می‌ شود به طوری که پس از خشک شدن لباس دیگر هیچ اثری از لک باقی نمی‌ ماند.

پودرهای رختشویی دستی عمدتاً برای موارد پاک کردن پارچه های نخی، ابریشمی، کتانی، تترون و بعضا پلاستیک گزینه بسیار مناسب‌ تری در قیاس با انواع پودرهای ماشینی به شمار می روند.

آشنایی با فرمول ویژه پودر رختشویی باکیفیت

آشنایی با فرمول ویژه پودر رختشویی باکیفیت

تاکنون پیرامون انواع پودرهای رختشویی دستی و ماشینی صحبت کردیم. لازم به ذکر است که پودرهای رختشویی ماشینی و دستی از فرمولاسیون متفاوتی برخوردار هستند که در ادامه به ترکیب فرمولاسیون هر یک به طور جداگانه می پردازیم و سپس تفاوت آن را متذکر می شویم.

برخی پور های لباسشویی دستی از فرمولی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم برخوردارند:

۱. قدرت پاک کنندگی بالایی دارند،

۲. از پارچه ها محافظت می کنند. به عبارت دیگر، به بافت پارچه آسیب نمی زنند،

۳. دربرخی پودرهای رختشویی دستی هیچ گونه آنزیمی وجود ندارد و از این رو از پوست به شدت محافظت می شود،

۴. شست و شوی مناسبی دارد و آبکشی راحتی برای البسه و پارچه ها انجام می دهد،

۵. حاوی ماده سی ام سی برای نرمی لباس و جلوگیری از رسوب مجدد است،

۶. برای شست و شوی لباس های نخی، کتانی، ابریشمی و نایلونی مناسب می باشد.

مواردی که به آن اشاره شد تنها بخشی از ویژگی های پودرهای لباسشویی دستی به طور کلی بود. این موارد در اغلب پودرهای لباسشویی دستی وجود دارد هر چند که برخی از پودر های دستی مشخصه‌ هایی دارند که ممکن است در میان این موارد نباشد. به عنوان مثال، برخی پودرهای دستی حاوی آنزیم هایی هستند که قدرت پاک کنندگی این محصول را به شدت افزایش می دهد.

در ادامه ویژگی ها و مشخصه هایی که در فرمولاسیون و ترکیب پودر های لباسشویی ماشینی استفاده می شود را از نظر می گذرانیم.

پودر های ماشینی به دلیل وجود ترکیبات اکسیژنه و آنزیم ها و همچنیم سازگاری نسبتا خوب با محیط زیست از حجم بالای تولید برخوردار هستند. در این پودرها جهت افزایش کیفیت از آنزیم های مختلف با کارایی مختلف جهت پاک نمودن انواع لکه و افزایش قدرت شویندگی استفاده می گردد. این پودر نیز از لحاظ ساختاری دارای قدرت حلالیت بسیار بالایی در آب بوده و به علت وجود صابون در فرمولاسیون تولید پودر رختشویی هم دارای قدرت پاک کنندگی خوبی است و هم از ایجاد کف بالا جهت هماهنگی با ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

معمولا دمای مناسب برای پاک کنندگی پودر لباسشویی ماشینی بین ۳۰ تا ۹۰ درجه می باشد. فرمولاسیون پودر شوینده ماشینی طراحی شده توسط برخی شرکت ها و آنزیم های به کار رفته در آن و همچنین فقدان مواد سفید کننده در آن باعث شده تا لباس های سفید و رنگی را از سخت ترین لکه ها همچون قهوه، روغن، آبمیوه، ماکارونی، سس، نشاسته، برنج، بستنی و چای و همچنین سایر فرآورده های غذایی کاملا پاک نماید.

در استفاده از مواد اصلی، محصول لباس های پس از شست و شو کیفیت و تازگی خود را به همراه خواهند داشت. استفاده از مواد براق کننده موجود در پودر لباسشویی ماشینی طراحی شده توسط برخی تولید کننده ها لباس های رنگی را پس از شست و شوهای مکرر همچنان براق و نو نگه می دارد.

افزون بر این، با استفاده از رایحه های متنوع به کار گرفته شده در این فرمولاسیون تمامی بوهای نامطبوع موجود در لباس را از بین می برد و پس از شست و شو باعث می شود تا لباس ها خوشبو و معطر باشند.

ویژگی های فرمولاسیون پودر لباسشویی ماشینی سافتلن این است که قدرت لکه بری بالایی دارد. فرمول ساخت این محصول به نحوی است که کیفیت لازم را برای قدرت لکه بری بالا ایجاد می کند. در فرمولاسیون تولید پودر لباسشویی با استفاده از آنزیم های مناسب قدرت نفوذ را افزایش داده تا لکه های بسیار سختی که از انواع چربی، چای، آب گوشت و ماکارونی و قهوه بر جای می ماند به راحتی پاک شود و البسه پاک و درخشنده را تحویل دهد.

لازم به ذکر است که قدرت پاک کنندگی انواع پودر های شست و شو برای ماشین لباسشویی و در حالت شست و شوی دستی باید به گونه ای باشد که به رنگ لباس آسیب نزند و پاک‌کنندگی عمقی برای انواع لکه ها بر روی لباس داشته باشد.

شایان ذکر است که آنزیم های رایج و پرکاربردی که در تهیه انواع پودر لباسشویی ماشینی به کار می روند عبارتند از: ماناناز، پروتئاز، آمیلاز، لیپاز و آنزیم های مشابه دیگری که در ترکیب این محصول مورد استفاده قرار می گیرند.

افزون بر آن چه گفته شد لازم است متذکر شویم که یکی از مواردی که بر کیفیت انواع محصولات بهداشتی از این نوع تاثیر فراوانی دارد این است که تثبیت رنگ لباس را حتی پس از شست و شو های مکرر به دنبال داشته باشد.

قیمت باورنکردنی پودر رختشویی درجه یک

جهت استعلام قیمت برای انواع پودرهای رختشویی اعم از دستی یا ماشینی از برند سافتلن یا هر برند معتبر دیگری لازم است به پایگاه اینترنتی عرضه کننده این محصول و یا پایگاه‌ های اینترنتی معتبری که در توزیع و عرضه انواع محصولات پاک کننده و بهداشتی فعالیت دارند مراجعه شود.

قیمت های باورنکردنی انواع مواد بهداشتی و پاک کننده را می توان هم از فروشگاه ‌های زنجیره‌ای معتبر، هم از سوپر مارکت ها و هم از پایگاه‌ های اینترنتی معتبری که به فروش و توزیع این محصولات به صورت آنلاین فعالیت مستمر و روزانه دارند دریافت کرد. لازم به یادآوری است که گاهی اوقات برخی از محصولات اعم از محصولات بهداشتی و پاک کننده قیمت هایی را عرضه می کنند که در فصول خاص یا ایام خاصی از سال زیر نرخ همیشگی می باشد.

در این حالت و در این مواقع این قیمت ها با میزانی از تخفیف بر روی محصول یا برچسب کنار آن درج می شود. یکی از مواقعی که قیمت های باور نکردنی محصولات ‌بهداشتی را شاهد هستیم مربوط به جشنواره‌ های فروش و تخفیف این محصولات است. در این جشنواره ها همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، قیمت های باورنکردنی و گاه با ۵۰ درصد تخفیف برای هر یک از محصولاتی که در ایام جشنواره قرار گرفته‌اند در نظر گرفته شده است.

عرضه مستقیم پودر رختشویی ارزان قیمت

عرضه مستقیم پودر رختشویی ارزان قیمت

عرضه مستقیم انواع پودر رختشویی ارزان قیمت را می ‌توان از نمایندگی ها و مراکزی که مستقیماً این محصول را از کارخانه یا برند تولید کننده به محل فروش و توزیع خود وارد می کنند شاهد بود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای، برخی از سوپرمارکت های بسیار معتبر و باسابقه و سایر مراکزی که به توزیع و فروش پودر های لباسشویی داخلی با انواع برندها مبادرت می ورزند در غالب موارد عرضه مستقیم این محصولات را عهده دار هستند.

چنانچه مرکز یا نمایندگی فروش پودر، عرضه مستقیم این کالا را به عهده داشته باشد، قیمت و نرخی که برای فروش آن در نظر گرفته است یا با قیمت تولید و کارخانه برابر بوده و یا قیمتی نزدیک به نرخ اصلی محصول تولید شده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما