تولیدکنندگان بهترین پودر لباسشویی خوشبو

هنگام خرید پودر لباسشویی خوشبو، به نظر می رسد انتخابی گیج کننده باشد که انتخاب صحیح آن مشکل باشد. ممکن است شما نمی دانید تفاوت بین مواد شوینده چیست. در ادامه بخوانید تا دریابید که چقدر مواد شوینده مختلف می توانند متفاوت باشند، به این ترتیب می توانید مواد شوینده مناسبی را برای دستگاه خود، پارچه هایی که شستشو می دهید و انواع لکه هایی که با آنها سر و کار دارید انتخاب کنید.

تولیدکنندگان بهترین پودر لباسشویی خوشبو

مقایسه انواع پودر لباسشویی از نظر کیفیت

مقایسه انواع پودر لباسشویی از نظر کیفیت انواع شوینده های شستشو در بازار از پودر گرفته تا مایع وجود دارد. اینها با توجه به نیازهای مختلف لباسشویی طراحی شده اند.

برخی از این پودر های لباسشویی برای شستن لباس ها با دست یا با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است. نسبت به سایر شوینده ها پوسته بیشتری تولید می کند و برای پاک کردن لکه ها از لباس های شما حتی بدون آزار دهنده اضافی که از ماشین لباسشویی کاملاً اتوماتیک دریافت کرده اید کار می کند.

برخی دیگر برای ماشین های لباسشویی کاملاً اتوماتیک طراحی شده است، اگر به دنبال دیدن لباس سفیدهای روشن می باشید فوق العاده است. از آنجا که این مواد شوینده پودری برای ماشینهای شستشوی کاملاً اتوماتیک (که معمولاً در هنگام شستشوی دست از آب کمتری استفاده می کنند) بهتر است، این مواد شوینده باعث تولید لجن کمتر می شوند. مواد شوینده پودری، مانند آریل ماتیک، مواد مؤثر تری نسبت به مواد شوینده شستن دست دارند.

انواع پودر لباسشویی همچنین با ماشین های شستشوی کاملاً اتوماتیک در ذهن طراحی شده است و برای درمان مستقیم لکه ها نیز مناسب است، زیرا می توانید به راحتی آن را روی لکه بریزید و بگذارید قبل از شستشو از قبل درمان کند. اگر با روغن و گریس می جنگید، مواد شوینده مایع انتخاب خوبی است. شایان ذکر است که برخی از ترکیبات مورد استفاده در پودر، مانند سفید کننده غیر کلر (که باعث روشن تر شدن سفیده ها می شود) به صورت مایع موجود نیستند، بنابراین اگر به دنبال سفید کردن لباس هایتان هستید، ممکن است مایع گزینه مناسبی نباشد. با این حال، اگر علاقه دارید لباس خود را روشن نگه دارید مایع پاک کننده مناسبی برای از بین بردن لکه ها در ضمن محافظت از رنگ ها است.

پودر لباسشویی خوشبو چه مارکی بخرم؟

پودر لباسشویی خوشبو چه مارکی بخرم؟ انتخاب بین مایع لباسشویی و پودر لباسشویی معطر اولین موانعی است که می توانید از آن استفاده کنید، و برای کسانی که به عنوان سلاح مورد علاقه لباسشویی خود در کنار پودر ایستاده اند ، گزینه های زیادی برای کاهش بقیه در هنگام پیدا کردن بهترین مارک برای نیازها و بودجه شما وجود دارد. .

در آخرین نظرسنجی ما در مورد این موضوع ، 54٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه آنها همیشه همان مارك پودر لباسشویی را خریداری می كنند، در حالی كه 48٪ آنها را به راحتی در مورد هر كدام از موارد ویژه قرار می دهد و یا هنگام خرید آنها ارزان ترین قیمت را به دست می آورد.

با 31٪ از پاسخ دهندگان اظهار داشتند كه شستشو هر روز هفته در خانه آنها انجام می شود، پیدا كردن پودر لباسشویی كه كار را انجام می دهد اولین بار، هر بار كه باشد می تواند بر روی فرکانس شستشو كاهش دهد و همچنین به كاهش صورتحساب كمك می كند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما